Autor: Ciachoo
Data dodania: 11.05.2017 12:22
Na Wodach Północy
"Na wodach północy" to książka, która w pierwszej chwili zwróciła moją uwagę świetną okładką, żeby następnie zainteresować opisem wydawcy, który jednak może nasuwać nieco mylne wrażenie, że jest to kryminał, a tak w rzeczywistości nie jest. Jednakże czas akcji, nieokiełznane morze, na którym powieść się rozgrywa, i elementy marynistyczne, związane z prowadzeniem statku i męską walką z trudną do okiełznania naturą, nasunęły mi na myśl tak świetne pozycje, jak "Terror" Dana Si...
Autor: zawodnik
Data dodania: 26.09.2022 00:07
Sierpień 2022
Wakacje, jaki to cudowny czas. Jedyny czas w roku, kiedy mogę czytać tyle książek, ile bym chciał. Zawsze trafi się jakiś urlop, na którym można nadrobić zaległości. A więc sierpień to głównie rozrywka, i to dobra!
1. „Dziękuję Jeeves” P. G. Wodehouse’a
Dziękuję, Jeeves!
Doskonała, satyryczna, rozrywkowa, królewska Wielka Brytania. Książka w warstwie fabularnej nieciekawa. Ot, młody lord i jego kamerdyner przeżywają niegroźne przygody. Ale językowo smaczek! Te angielskie, pełn...
Autor: ilia
Data dodania: 12.02.2023 17:28
Na początek małe podsumowanie lat 2013-2022. W tym czasie obejrzałam 777 filmów i około 150 seriali. Do czasu pozbycia się telewizora w 2017 r. oglądałam je w TV, później na komputerze z DVD, teraz też na laptopie, ale głównie z internetowego HBO Max.
Seriale - najbardziej podobały mi się:
Homeland, Luther, Demony da Vinci, Borgen (Rząd), Endeavour, Person of Interest (Wybrani), Rodzina Borgiów, Fortitude, Transporter, Wataha, Vera, Sherlock, Most nad Sundem, Gra o tron, Blindspot: Mapa zbro...