Autor: delirio
Data dodania: 17.11.2013 12:39
1. Nie tłumacz się, działaj!: Odkryj moc samodyscypliny: w ramach samorozwoju i walczenia z tym, co najbardziej utrudnia mi drogę w pożądanym kierunku. Motywacyjny kopniak, ale jednak po Tracym spodziewałam się czegoś więcej. Ocena: 3.
2. Opowieść o dwóch miastach: któraś przygoda z Dickensem. Zdecydowanie mniej imponująca od poprzednich. Ocena: 3.
3. Dziennik nimfomanki: witamy w świecie zakazanego seksu. Bardzo na tak dla świetnego rysowania portretów psychologicznych, czego nie spodzi...
Autor: Aguuu
Data dodania: 08.01.2019 10:07
STYCZEŃ
Tajemna historia 4.0
Opowieść o elitarnej i bardzo nietypowej grupie studentów, którzy skrywają mroczną tajemnicę. Jako całość jest to dobra proza, nie da się jednak nie zauważyć męczących dłużyzn, które nie pchają akcji do przodu ani też nie zachwycają na tyle stylem by się obronić.
Duchowe życie zwierząt 5,5
Niemiecki leśnik i pasjonat o emocjonalnej stronie zwierząt. Słyszałam wiele o tej książce i nie zawiodłam się. Dużo ciekawych obserwacji autora plus sporo fachowej wiedzy w...
Autor: Wiadomości
Data dodania: 20.01.2023 09:03
Styczeń (motyw przewodni: przyjaźń):
1. Aksamitny Królik czyli Jak zabawki stają się prawdziwe
2. Calvin i Hobbes
3. Chłopiec z latawcem
4. Drużyna Pierścienia
5. Dzieci z Bullerbyn
6. Genialna przyjaciółka
7. Jeden dzień
8. Kot Bob i ja: Jak kocur i człowiek znaleźli szczęście na ulicy
9. Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa
10. Kubuś Puchatek
11. Małe życie
12. Mały Książę
13. Myszy i ludzie
14. Nienawiść, którą dajesz
15. Pax
16. Po prostu razem
17. Rozmowy z przyjació...