Autor: Louri
Data dodania: 03.01.2016 12:56
Poprzednie: Lektury 2015r.
Następne: Lektury 2017r.
STYCZEŃ 2016
1. Ludzie na walizkach 4.5 pierwsze spotkanie z Hołownią, całkiem udane, choć on sam niewiele zabiera tu głos - parę cytatów umieściłem w czytatce Co można zrobić ze śmiercią i cierpieniem?
2. Kościół dla średnio zaawansowanych 4.0 tu już styl autora czuć, bo osobiście układał hasła i anegdoty dotyczące Kościoła. Czasem bardzo interesujące, czasem trochę mnie razi zbyt humorystyczne komentowanie bez konkretnej informacj...
Autor: mirejlle
Data dodania: 02.01.2019 21:40
Styczeń
1.
Koniec świata
Ocena: 5
Gatunek: społeczna, obyczajowa
Pierwsza tegoroczna lektura to miłe spotkanie po latach. Nie sądziłam, że doczekam się trzeciego tomu, że w ogóle zostanie wydany...
Warto było czekać.
Może jest to naiwne, ale jakie ciepłe i utulające.
Może trochę schematyczne, ale jacy ludzie tam prawdziwi, z wadami, zaletami, błędami, osądami, zwykłą ludzką ciężką pracą i zasłużonym odpoczynkiem. Mała społeczność opisana starannie i życzliwie.
I tylko chciałoby się w...
Autor: jolekp
Data dodania: 03.01.2021 14:08
135. Zalotna rozwódka
O tym, żeby nie uciekać z miejsca wypadku.
Perry Mason próbuje odnaleźć sprawcę wypadku samochodowego, a po drodze spotyka standardowo podstępną klientkę i daje się uwikłać w sprawę dwóch morderstw, w których sam jest jednym z podejrzanych.
To całkiem udana książka z cyklu, wyróżnia ją przede wszystkim sporo scen humorystycznych - kapitalne są wybiegi, jakie Mason stosuje, żeby uniknąć identyfikacji przez świadka oraz sposób w jaki uciera nosa doradcom ubezpieczeniowy...