Autor: dot59
Data dodania: 31.12.2016 22:23
Porcja grudniowych lektur (prócz recenzowanych):
Potworny regiment (4,5)
Mistrz Terry w usposobieniu ekstremalnie pacyfistycznym (popieram!). „Potworny regiment” to mega-drwina z wojska, wojen i mechanizmów do nich doprowadzających. Zanosiło się na 5-5,5, ale pod koniec akcja trochę straciła tempo, a fabuła się rozmyła.
Kolaże / Collages (4)
Twórczość plastyczna noblistki to raczej dowcip sytuacyjny – pomysłowy i zabawny, choć nie zawsze dający się zrozumieć przez kogoś, dla kogo nie by...
Autor: Dobra
Data dodania: 03.01.2018 09:58
1. Cień góry
2. Kasacja
3. Zaginięcie
4. Blackout: Najczarniejszy scenariusz z możliwych
5. Mężczyzna, który gonił swój cień
6. Kredziarz
1. Roberts, Gregory Davis - Cień Góry
Cień góry to książka, z którą wiązałam pewne nadzieje. Nadzieje obudzone przez lekturę Shantaramu. Niestety zawiodłam się. W moim odczuciu tak jakby trochę na siłę pisana, a wątki bardzo rozwodnione. O ile w pierwszej części podział książki na pięć części miał duży sens, bo zmiana akcji była bardzo widoczna, t...
Autor: mirejlle
Data dodania: 20.06.2023 21:30
39.
Jak pokochać centra handlowe
Ocena: 4,5
Gatunek: literatura polska
Kilka naprawdę trafnych spostrzeżeń na temat depresji poporodowej, macierzyństwa i oczekiwań względem rodziny dziś.
40, 41,42.
Zaginięcie
Rewizja
Immunitet
Ocena: 4
Gatunek: thriller, sensacja, kryminał
To moje drugie spotkanie z tym cyklem, kiedyś jedną część przeczytałam, porzucając w sumie nie wiem dlaczego, stwierdziłam, że przekonam się teraz, kto zacz. Skoro czyta pan Gosztyła. :)
No cóż, w sumie h...