Autor: dot59
Data dodania: 31.10.2019 21:49
Tradycyjnie w tym miejscu kilka październikowych lektur, których z różnych względów nie uhonorowałam pełnymi recenzjami:
Zdradziecka Agnieszka Osiecka (4,5)
Trzecia czy czwarta biografia tej samej postaci rzadko wnosi wiele nowego do naszej wiedzy, ale jeśli się za jej życia było gorącym wielbicielem jej talentu, to zawsze przyjemnie jest się z nią spotkać po raz kolejny, jeszcze raz przejść z nią drogami, które ją w końcu doprowadziły do sławy, jeszcze raz posłuchać, co miała do powiedzeni...
Autor: Rbit
Data dodania: 18.11.2019 10:51
1. Osmaleni
2. Małe lisy
3. Obsoletki
4. Ciemno, prawie noc
5. Piaskowa Góra
6. Tkacz iluzji
7. Całe życie Sabiny
8. Agitka
9. Czego nauczył mnie August
10. Biały kamień
11. Kto to jest ten Jan Olik?: Humoreska naukowa
12. Gar'Ingawi wyspa szczęśliwa
13. Wody głębokie jak niebo
14. Przez ciebie, Drabie!
15. Elżbieta Cherezińska, Północna Droga
16. Kłopot
17. Wszystko czerwone
18. Zwyczajne życie
19. Kieszonkowy atlas kobiet
20. Ocalił mnie kowal
21. Noce i dnie
22. Mię...
Autor: mirejlle
Data dodania: 05.10.2020 17:25
72.
Winda widmo
Ocena: 4
Gatunek: dziecięca, młodzieżowa
Pośmiałyśmy się trochę z mody, porozmawiałyśmy o absurdach z nią związanych, jednym słowem - przydało się dziecku do kształtowania poglądów. :)
73.
Uwięziony krzyk
Ocena: 4,5
Gatunek: biografia/autobiografia/pamiętnik
Jak w każdej opowieści autobiograficznej bardzo subiektywnie. Dużo słuszności, ale tyle samo generalizowania, często krzywdzącego. Książka upewnia w przekonaniu, że wszystko co nas spotyka przeżywamy lepiej albo gorz...