Autor: Louri
Data dodania: 10.05.2016 13:55
1970: Król Olch
1971: Laurent Jacques "Les Bêtises"
1972: Carrière Jean-Claude "L’Epervier de Maheux"
1973: Chessex Jacques "L’Ogre"
1974: Koronczarka
1975: Życie przed sobą
1976: Grainville Patrick "Les Flamboyants"
1977: John Piekło
1978: Ulica Ciemnych Sklepików
1979: Maillet Antonine "Pélagie la Charette"
1980: Lunapark
1981: Bodard Lucien "Anne Marie"
1982: Fernandez Dominique "Dans la main de l’Ange"
1983: Tristan Frédérick "Les égarés"
1984: Kochanek
1985: Barbarzyńskie zaś...
Autor: Louri
Data dodania: 02.01.2017 10:31
W zeszłym roku 106 książek - w tym roku planuję przynajmniej 52 - bo chciałbym wziąć się za wiele grubasów (w tym roku zapisuję ilości stron), czekających na półkach i w schowku :)
Poprzednie: Lektury 2016r.
Następne: Lektury 2018r.
STYCZEŃ 2017 (ΣR=Σm=2285s)
1. Wszystkie jasne miejsca powtórka, na 5.0, recka Miłość w cieniu depresji, miłość w ultrafiolecie (415s)
2. Łysiak na łamach 5 oraz wywiad-rzeka: Old Fashion-Man 5.0 nie czytałem wcześniejszych kompilacji publicystyki Łysiaka...
Autor: Rbit
Data dodania: 13.01.2017 08:34
STYCZEŃ
1. Dlaczego współpracujemy (4,5)
Głos w odwiecznym sporze, czy z natury człowiek jest zły (Hobbes), czy dobry (Rousseau). Próbuje odpowiedzieć psycholog rozwojowy badając zachowania dzieci i małp. Interesująca multidyscyplinarność (psychologia/prymatologia/neuronauki). Wartościowe w tym wydaniu jest zawarcie po tekście głównym komentarzy i polemik kilku innych naukowców.
2. Śledztwo (4,0)
Ukryty w formie mrocznego kryminału (horroru?) traktat o ograniczeniach racjonalnego myślen...