Autor: exilvia
Data dodania: 02.01.2016 21:59
W 2015 przeczytałam ok. 69 książek, przy czym książka książce nierówna - niektóre z nich miały więcej obrazków niż słów (w tym jedna oceniona na 6), inne za dużo słów (zupełnie niepotrzebnie). Łącznie było to 20,5 tys. stron. Znowu - raz na stronie jest obrazek, innym razem książka jest drobnym drukiem. Jedna wymaga skupienia, inna - rozluźnienia. I tu pojawia się element ocenny - czytałam książki od Sasa do Lasa, bez ładu i składu; sięgałam po to, na co miałam akurat ochotę. Brak w tym moim czy...
Autor: Rbit
Data dodania: 09.01.2019 10:05
STYCZEŃ:
1. Pamiętnik (5,0)
Wspaniała, choć krótka pozycja na rozpoczęcie roku. Ależ to jest świetnie napisane. Prosto z mostu, szczerze, bez zbędnego oratorstwa. Szkoda, że obejmuje tylko pierwsze 26 lat życia. Czas, który ukształtował charakter wielkiego, acz pechowego, męża stanu.
Próbka stylu [w rolach głównych Chodkiewicz i Władysław IV, rok 1617]
(Uwaga: po kliknięciu pokażą się szczegóły fabuły lub zakończenia utworu)...
Autor: Louri
Data dodania: 15.01.2020 08:01
Poprzednie: Lektury 2019r.
Następne: Lektury 2021r.
STYCZEŃ 2020 (ΣR=Σm=2775s;𝔼m=2775)
1. W poszukiwaniu granic Ameryki: Wyprawa Lewisa i Clarka 5.0 (702s)
2. Słoneczniki powtórka z własnej półki. Część szkolno-przygodowa zachwycająca, właściwie na 6.0, niestety potwornie razi (czy tym razem bardziej?) komunistyczna propaganda - chwilami książka była poniżej wszelkiego poziomu, chętnie dałbym poniżej 2.0. Ostatecznie niech zostanie to 5.0, za świetną postać bohaterki i za takie zdanie...