Autor: kliva
Data dodania: 31.05.2012 18:23
Zainspirowana niektórymi czytatkami użytkowników, stwierdziłam, że ja też stworzę osobiste podsumowanie miesiąca. Mogę poszczycić się następującymi dziełami:
1. Pani Nikt
Dostałam na Gwiazdkę, więc najwyższy był czas żeby to przeczytać. Podobała mi się z dwóch powodów: po pierwsze od dłuższego czasu nie miałam "luźniejszej" książki w rękach, a po drugie była strasznie naiwna. Zakładam, że nie takie było zamierzenie autora, ale chwila rozrywki dobrze mi zrobiła.
2. Igrzyska śmierci
Z oka...