Autor: Entusangre
Data dodania: 09.01.2011 16:09
Świetny początek czytelniczego roku!
Chociaż żadna ze mnie zapalona czytelniczka ani tym bardziej nienasycony mól książkowy czuję, że takie pozycje jak Wodnikowe Wzgórze mogłabym połykać masowo. Dzisiaj zakończyłam swoją przygodę z królikami i jestem z tego powodu wielce niepocieszona, bo pewnie nieprędko uda mi się trafić na równe wciągające znalezisko. Teraz przez jakiś czas zamiast samochodu będzie w moim języku "hrududu", a od czasu do czasu zawołam sobie znienacka "o żorn!" ;).
Och, je...
Autor: AHa
Data dodania: 22.08.2017 19:59
Mój zachwyt nad Wodnikowym Wzgórzem autorstwa Richarda Adamsa jest autentyczny i trwały (trwa już dobre pół roku).Książką tą zainteresowałam sie z powodu nowego wydania Wydawnictwa Literackiego z pięknymi ilustracjami Aldo Galliego (przyznaję się, oceniam książki po okładce ;-) ). Jednak nie o okładce a o zawartości chciałabym tutaj napisać. Urzekła mnie opowieść o grupie króliczków, które wędrują po niebezpiecznym świecie ludzi, odkrywając go dla czytelnika na nowo z perspektywy malego, kicając...
Autor: nutinka
Data dodania: 01.01.2018 10:54
W minionym roku przeczytałam 180 książek. Mniej niż w ostatnich latach, za to wybierałam grubsze i te, które zalegały na półkach od dłuższego czasu, co spowodowało zwiększenie ich liczby w schowku, w dziale oddam/wymienię. Mniej też było powtórek, chociaż często mnie korciło, żeby zagłębić się w któryś ze znanych już światów. Od pewnego momentu do comiesięcznych podsumowań, zamieszczanych na blogu, wrzucałam też cytaty, które w jakiś sposób do mnie trafiały albo nader trafnie opisywały rzeczywis...
Autor: Louri
Data dodania: 15.01.2020 08:01
Poprzednie: Lektury 2019r.
Następne: Lektury 2021r.
STYCZEŃ 2020 (ΣR=Σm=2775s;𝔼m=2775)
1. W poszukiwaniu granic Ameryki: Wyprawa Lewisa i Clarka 5.0 (702s)
2. Słoneczniki powtórka z własnej półki. Część szkolno-przygodowa zachwycająca, właściwie na 6.0, niestety potwornie razi (czy tym razem bardziej?) komunistyczna propaganda - chwilami książka była poniżej wszelkiego poziomu, chętnie dałbym poniżej 2.0. Ostatecznie niech zostanie to 5.0, za świetną postać bohaterki i za takie zdanie...
Autor: Losice
Data dodania: 12.08.2022 18:38
King Stephen (pseud. Bachman Richard, Evans Beryl) dał się namówić i podał swoją 10-tkę rekomendowanych do przeczytania książek. Jednocześnie zaznaczył, że lista ta często się u niego zmienia - jest to więc, jakiś zapis chwili (7 sierpnia 2022).
• Władca much
• Statek szaleńców
• Wodnikowe Wzgórze
• Syn zarządcy sierocińca
• "The Hair of Harold Roux", Thomas Williams (brak polskiego tłumaczenia)
• Krwawy południk
• Niewidzialny człowiek
• Rok 1984
• Amerykańska sielanka
• Drużyna...