Autor: Jale
Data dodania: 07.05.2010 21:36
01.01 - Zamaskowana zbrodnia - 3 - może i zakończenie jest nietypowe, a postać dziewczynki ładnie naszkicowana, ale fabuła jest pusta (nic tu z kryminału), dialogi infantylne, a psychologia postaci leży i kwiczy.
07.01 - Wielki skok - 4,5 - pierwsze opowiadanie rewelacyjne, pozostałe dwa nieco słabsze, ale i tak - co Hammett, to Hammett.
08.01 - Mikołajek - 5 - bardzo miłe opowiadanka, choć kilka tekstów odstaje nieco jakością (in minus).
25.01 - Samolot myśliwski Mustang Mk. I-III - 4 - niem...