Autor: @nat@
Data dodania: 01.03.2016 09:54
Powoli wkręcam się w kolejny czytelniczy rok, a więc jest poprawa w stosunku do stycznia, gdzie mój umysł był zamroczony i bardzo (jak na niego) antyksiążkowy.
1. Głód: Faza druga
Nieco gorsza od części pierwszej, jednak wciąż wciągająca i pochłaniająca czytelnika powieść. W Perdido Beach rozpoczyna się anarchia, głodujący mieszkańcy dają się ponosić najbardziej prymitywnym instynktom, aby przetrwać. Bohaterowie nie do końca są realistyczni, ale przecież to fantasy, przymykam więc oko na ki...
Autor: mirejlle
Data dodania: 14.09.2022 14:54
61.
Czas cieni
Ocena: 5
Gatunek: fantasy
Świetny, naprawdę mądry i ciekawy cykl. I dużo poczucia humoru.
62.
Niewidzialny front: Zapiski lekarza z pierwszej linii walki z koronawirusem, strachem i paniką
Ocena: 5
Gatunek: biografia, autobiografia, pamiętnik
Lubię wiedzieć, niewidzialny wróg jest dla mnie straszniejszy od czegoś nieznanego, czego nie jestem w stanie w żaden sposób oswoić. Ale jeśli ktoś jest z takich, którzy nie lubią szczegółowych opisów procedur medycznych, to nie ...