Autor: ktrya
Data dodania: 04.04.2012 20:26
Postanowiłam napisać ranking lektorów, których słucha mi się najlepiej, a przez których wysłuchanie audioksiążki było dla mnie męczarnią, bo mam słabą pamięć do ich nazwisk.
Nie wiem dlaczego, ale trudno jest mi "przetrawić" większość męskich lektorów, w dodatku głosy, które są wręcz uznawane za klasykę.
Nie potrafię słuchać:
1. Zbigniew Zapasiewicz - Komórka w końcu wykasowałam z mp3, bo po prostu już nie mogłam;
2. Ksawery Jasiński - słucham dwa audiobooki z jego głosem, o ile do narra...
Autor: mariolawiki1
Data dodania: 31.01.2013 00:25
Wilgotne miejsca ocena 3,0
Wystawiłabym znacznie niższą ocenę, gdyż książka jest w zasadzie o niczym. Nie ma w niej właściwie akcji, fabuły, czekogolwiek wartościowego. Pomimo wszystko zapamiętam ją na długo i stąd podwyższona ocena. To pierwsza powieść, która wywołała we mnie silne obrzydzenie podczas czytania, przy której targały mną mdłości, walczyłam sama ze sobą...
Może nie można tego nazwać męką, ale było blisko. Skończyłam, bo bardzo nie lubię zostawiać czegoś w trakcie; pocieszam się ...
Autor: Monika.W
Data dodania: 03.01.2020 08:39
STYCZEŃ
1. Antyszachy, ocena: 4
Opowieść o walce szachowej - Korcznoja, uciekiniera z ZSRR z Karpowem, za którym stoi system. Polecanka Rbita, wszystko jest tutaj - Szachista kontra Wielki Brat.
2. Woda wiecznej młodości, ocena: 4,5
Donna Leon przestała pisać kryminały, a w tej samej scenografii i z tymi samymi bohaterami zaczęła pisać współczesne powieści obyczajowo-socjologizujące. Niech jej będzie. Wenecja i gotowanie jest tak urokliwe w jej wydaniu, że mogę to czytać.
3. Dziecko Pe...