Autor: Pok
Data dodania: 14.05.2015 10:42
Bracia Karamazow (4,5)
Zacznę od tego, co mi się nie podobało. Do mniejszych wad zaliczam postawienie błędnej tezy, według której niewiara w Boga jest równoznaczna ze stwierdzeniem: „Wszystko wolno” i tym samym prowadzi nieubłaganie człowieka albo do skrajnego wyrachowania, albo do udręk oraz konfliktu sumienia (co jest strasznym nieporozumieniem, choć jeszcze dość często spotykanym). Druga pomniejsza wada to przedstawienie Polaków w krańcowo nieprzychylnym świetle (zdaje się kolejny już raz u ...
Autor: verdiana
Data dodania: 10.02.2018 14:46
Tutaj będę zapisywać, które ekranizacje były równie dobre jak oryginał bądź lepsze. ;)
Zimowa opowieść
Lolita (z Ironsem)
Duma i uprzedzenie
Buddenbrookowie: Dzieje upadku rodziny
Głęboki sen
Dallas '63
Hobbit czyli Tam i z powrotem
Lot nad kukułczym gniazdem
Forrest Gump
Dziewczyna z perłą
Lśnienie
Misery
Mechaniczna pomarańcza (wersja R)
Kariera Nikodema Dyzmy
Zielona Mila
Gwiazd naszych wina
Iris
Koralina
Gwiezdny pył
Wichrowe Wzgórza
Dziwne losy Jane Eyre
Malowany wel...