Autor: @nat@
Data dodania: 01.03.2016 09:54
Powoli wkręcam się w kolejny czytelniczy rok, a więc jest poprawa w stosunku do stycznia, gdzie mój umysł był zamroczony i bardzo (jak na niego) antyksiążkowy.
1. Głód: Faza druga
Nieco gorsza od części pierwszej, jednak wciąż wciągająca i pochłaniająca czytelnika powieść. W Perdido Beach rozpoczyna się anarchia, głodujący mieszkańcy dają się ponosić najbardziej prymitywnym instynktom, aby przetrwać. Bohaterowie nie do końca są realistyczni, ale przecież to fantasy, przymykam więc oko na ki...
Autor: mirejlle
Data dodania: 02.07.2020 12:19
49.
Ziele na kraterze
Ocena: 4,5
Gatunek: biografia/autobiografia/pamiętnik
Piękna, czuła opowieść o wzroście i rozwoju. Pochwała rodzinnego domu, obecności ojca w życiu córek na co dzień, nie od święta. Chwilami nieco monotonna, ale ogólna wartość niezwykła. Przepis na wychowanie odpowiedzialne, uważne i mądre.
50.
Wojenna korona
Ocena: 5
Gatunek: historyczna
Smakowite, uwielbiam za gawędę i styl. Powieść historyczną czyta się jak świetną obyczajówkę. Jak to dobrze, że na trylo...