Autor: Rbit
Data dodania: 01.08.2021 20:42
Lipiec:
45. Dinozaury odkryte na nowo: Jak rewolucja naukowa rewiduje historię (5,0)
Jedna z tego typu książek, które rozbudzają pasję do nauki. Gdybym czytał to za dzieciaka, na pewno chciałbym zostać paleontologiem, paleobiologiem, czy bioinformatykiem.
46. Świerczewski: Śmierć i kult bożyszcza komunizmu (4,0)
Reportaż o Jabłonkach, tamtejszym pomniku Waltera i wszystkim, co się wokół niego działo. Wyjaśnia, dlaczego w ankiecie z 1987 r. na najwybitniejszego Polaka Świerczewski zajął 9...
Autor: Monika.W
Data dodania: 06.01.2023 08:43
STYCZEŃ
1. Słoneczne wino
2. Jakiś potwór tu nadchodzi
3. Green Town
Przeczytałam grubaśny tom - Green town, w Biblionetce jako pozycja 3 z w/w listy. Według opisu obejmuje: Słoneczne wino; Pożegnanie lata; Letni ranek, letnia noc;
Jakiś potwór tu nadchodzi.
Dużo realizmu magicznego, bardzo dużo, za dużo. Zniknął pod nim urokliwy opis Illinois, który miał być.
Louri sugerował, że może problemem jest tłumaczenie - to nowe wydanie ma nowych tłumaczy w miejsce mistrzyni Przedpełskiej-Tr...