Dodany: 2016-09-02 13:58|Autor:

z okładki


Dr Neal D. Barnard jest profesorem na Uniwersytecie George'a Washingtona na Wydziale Medycyny i Nauki o Zdrowiu, prezesem Komisji Lekarzy dla Odpowiedzialnej Medycyny (organizacji non-profit), a także autorem bestsellerów "New York Timesa". Od wielu lat zajmuje się przeprowadzaniem przełomowych badań klinicznych potwierdzających wpływ diety na zdrowie człowieka. Często gości w radiu i telewizji.


Sprawdź czy twoje śniadanie lub obiad uszkadza twój mózg.


Wszyscy ludzie wiedzą, że dobre odżywianie jest korzystne dla ogólnego stanu zdrowia, ale niewielu uświadamia sobie, że pewne pokarmy – "pokarmy mocy" – mogą chronić mózg i usprawnić jego funkcjonowanie, a nawet dramatycznie zmniejszyć ryzyko wystąpienia choroby Alzheimera, udaru i innych nieprawidłowości takich, jak niski poziom energii, zły sen, poirytowanie czy nieumiejętność koncentracji.

Autor, wiodący orędownik zdrowia, opublikował w tym poradniku najnowsze badania i stworzył przełomowy 3-stopniowy program odżywiania, który wzmocni Twoją pamięć i będzie chronić zdrowie Twojego mózgu. Dzięki niemu dowiesz się jakie pokarmy spożywać w większych ilościach, a jakich unikać. Przedstawia także proste ćwiczenia oraz suplementy pozwalające Ci chronić mózg, wspomagając przy tym jego możliwości regeneracyjne.

Dzięki tej książce odkryjesz:

– Najkorzystniejsze i najlepsze pokarmy zwiększające funkcje poznawcze,
– Produkty nabiałowe i mięso mogące stanowić zagrożenie dla Twojej pamięci,
– Zaskakującą rolę, jaką alkohol i kofeina odgrywają w zagrożeniu chorobą Alzheimera,
– Najnowsze badania na temat toksycznych metali takich, jak aluminium znajdujące się w naczyniach, puszkach z napojami i powszechnie stosowanych środkach neutralizujących kwasy żołądkowe,
– Szczegółowy plan żywienia, przepisy i oszczędzające czas porady.

[Vital, 2014]

(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.

Wyświetleń: 59
Dodaj komentarz
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: