Marzec 2016
10-ty, a ja mam pierwszą przeczytaną książkę, normalnie szał w tym miesiącu ;)
1.
Słowa pamięci (
Coleman Rowan)
- 5 - nie jest to obiektywnie patrząc bdb książka, ale dostaje 5 za emocje, które we mnie wzbudziła i za bohaterów, do których się przywiązałam.
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.