Dodany: 03.01.2016 18:58|Autor: annna84
Podsumowanie 2015
W 2015 r. przeczytałam 51 książek. O połowę mniej niż w poprzednich latach, ale w drugiej połowie roku jakoś nie miałam motywacji do czytania.
Podsumowanie:
33 książki z biblioteki, 14 kupione, 4 wygrane w konkursach
Najwięcej przeczytałam w marcu - 9, najmniej we wrześniu i listopadzie - 0
Średnia ocen: 4,7 (największa w grudniu 5,3, najmniejsza w maju 4,3)
26 książek polskich autorów, 25 zagranicznych
Według gatunków:
thriller/sensacja/kryminał - 17
popularnonaukowa - 11
literatura polska - 7
literatura zagraniczna - 4
dziecięca, młodzieżowa - 3
literatura faktu - 3
biografia/autobiografia/pamiętnik - 2
horror - 1
hobby - 1
klasyka polska - 1
science-fiction - 1
Według formy:
powieść - 33
esej - 7
poradnik - 5
reportaż - 3
wywiad - 1
epopeja - 1
podręcznik - 1
Oceny:
6 - 3
5,5 - 5
5 - 18
4,5 - 14
4 - 10
3 - 1
Najlepiej wspominam:
1.
Kamień na kamieniu (
Myśliwski Wiesław)
2.
Diabli nadali (
Rudnicka Olga)
3.
Do trzech razy Natalie (
Rudnicka Olga)
4.
Imieniny (
Musierowicz Małgorzata)
5.
Córka Robrojka (
Musierowicz Małgorzata)
6.
Chłopi (
Reymont Władysław (Reymont Władysław Stanisław; właśc. Rejment Stanisław Władysław))
7.
To, co zostało (
Picoult Jodi)
8.
Nutria i Nerwus (
Musierowicz Małgorzata)
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.