STYCZEŃ
1.
Zimowa róża (
Signol Christian)
(5,5) - czyszczenie schowka
2.
Sekretne życie pszczół (
Kidd Sue Monk)
(4,0)
3.
Inna dusza (
Orbitowski Łukasz)
(5,5) - czyszczenie schowka
4.
W Chinach jedzą księżyc (
Collée Miriam)
(2,5)
5.
Chłopiec z latawcem (
Hosseini Khaled)
(4,5) - Klub z Kawą nad Książką
6.
Po drugiej stronie nieba (
Cooper Edmund) (4,5)
LUTY
1.
Pianistka (
Jelinek Elfriede)
(5,0)
2.
Boże Narodzenie w Lost River (
Flagg Fannie (właśc. Neal Patricia))
(4,5) - czyszczenie schowka
3.
Grandhotel: Powieść nad chmurami (
Rudiš Jaroslav)
(3,5) - Klub z Kawą nad Książką
4.
Samotność Anioła Zagłady (
Szmidt Robert J.)
(3,5) - czyszczenie schowka
5.
Wyznaję (
Cabré Jaume)
(5,5)
MARZEC
1.
Koniec Empire Falls (
Russo Richard)
(4,0) - czyszczenie schowka
2.
Jutro przypłynie królowa (
Wasielewski Maciej)
(4,0) - czyszczenie schowka
3.
Jądro ciemności (
Conrad Joseph (Conrad-Korzeniowski Joseph; właśc. Korzeniowski Józef Teodor Konrad))
(5,0) - powtórka
4.
Marzenie Celta (
Vargas Llosa Mario)
(3,0) - Klub z Kawą nad Książką
5.
Narodziny gubernatora (
Kirkman Robert,
Bonansinga Jay)
(4,0)
KWIECIEŃ
1.
Zwierzenia jeżozwierza (
Mabanckou Alain)
(4,5)
2.
Spalony tost... czyli Życiowa filozofia Teri (
Hatcher Teri)
(3,5) - czyszczenie schowka, własna biblioteczka
3.
Dom nad Oniego (
Wilk Mariusz)
(4,5) - czyszczenie schowka
4.
Diable sprawy [całość] (
Barbey d'Aurevilly Jules Amédée)
(4,5)
MAJ
1.
Ja, pani woźna (
Ostrowska Ewa Maria (pseud. Zbyszewski Brunon lub Lane Nancy))
(3,0)
2.
Wiek niewinności (
Wharton Edith (Wharton Edyta, Wharton Edith Newbold Jones))
(4,5) - własna biblioteczka
3.
Miłość w stylu retro (
Kinsella Sophie (właśc. Wickham Madeleine))
(4,5) - czyszczenie schowka
4.
Zbrojni (
Pratchett Terry)
(5,5) - Klub z Kawą nad Książką
5.
Klub Radości i Szczęścia (
Tan Amy)
(5,0) - czyszczenie schowka
CZERWIEC
1.
Blizna: Wstrząsająca biografia lidera zespołu Red Hot Chili Peppers (
Kiedis Anthony,
Sloman Larry)
(5,5) - Klub z Kawą nad Książką
LIPIEC
1.
Lata ryżu i soli (
Robinson Kim Stanley)
(2,5) - czyszczenie schowka
2.
Okruchy codzienności (
Strout Elizabeth)
(5,0) - czyszczenie schowka
3.
Akwarium (
Suworow Wiktor (właśc. Rezun Władimir))
(5,0) - Klub z Kawą nad Książką
4.
Podróż na liściu bazylii (
Mazurek Krzysztof)
(2,5) - czyszczenie schowka
5.
Jeden dzień (
Nicholls David)
(5,0) - czyszczenie schowka
6.
Obrazki z Nebraski (
Trela Grażyna)
(4,0) - czyszczenie schowka
SIERPIEŃ
1.
Matka Wszystkich Lalek (
Szwaja Monika)
(4,5) - czyszczenie schowka
2.
Straż nocna (
Pratchett Terry)
(5,0)
3.
Sceny z niemego kina (
Llamazares Julio)
(4,0) - czyszczenie schowka
4.
Miłość na marginesie (
Ogawa Yōko)
(3,5) - czyszczenie schowka
5.
Drużyna Pierścienia (
Tolkien J. R. R. (Tolkien John Ronald Reuel))
(5,5) - Klub z Kawą nad Książką
6.
Na glinianych nogach (
Pratchett Terry)
(5,0)
WRZESIEŃ
1.
Bogowie, honor, Ankh-Morpork (
Pratchett Terry)
(4,0)
2.
Hyperion (
Simmons Dan)
(5,0) - Klub z Kawą nad Książką
3.
Orzeł Biały (
Przybyłek Marcin Sergiusz (pseud. Ann Martin))
(5,0) - własna biblioteczka
PAŹDZIERNIK
1.
Ja, kochanka (
Wilczyńska Karolina (ur. 1973))
(3,0) - własna biblioteczka
2.
Cała góra barwinków: (Wybór liryki) (
Harasymowicz Jerzy (Harasymowicz-Broniuszyc Jerzy)) (3,5) - czyszczenie schowka
3.
Opowiadania guslarskie (
Bułyczow Kir (Bułyczow Kirył) (właśc. Możejko Igor))
(4,5) - Klub z Kawą nad Książką
4.
Osobliwy dom pani Peregrine (
Riggs Ransom)
(3,5)
5.
Namiot (
Atwood Margaret)
(4,0) - własna biblioteczka
LISTOPAD
1.
Poradnik dla leni czyli Jak robić, żeby zrobić, a się nie narobić (
Wieczerska Janina)
(4,0) - własna biblioteczka
2.
Piąty student (
Katzenbach John)
(4,0) - własna biblioteczka
3.
1913: Rok przed burzą (
Illies Florian)
(5,0) - Klub z Kawą nad Książką
4.
Łowcy głów (
Nesbø Jo)
(4,5) - własna biblioteczka
5.
5 cm na sekundę: Historie o dystansie, jaki dzieli ludzi: Tom 1 (
Shinkai Makoto,
Seike Yukiko)
(5,0)
6.
5 cm na sekundę: Historie o dystansie, jaki dzieli ludzi: Tom 2 (
Shinkai Makoto,
Seike Yukiko)
(5,0)
GRUDZIEŃ
1.
Maggie Cassidy (
Kerouac Jack)
- czyszczenie schowka, Klub z Kawą nad Książką
2.
Wróżenie z wnętrzności (
Szostak Wit (właśc. Kot Dobrosław))
(5,0)
3.
Odległa dzielnica (
Taniguchi Jirō)
(5,0)
4.
Życie codzienne pod rządami Stalina: Rosja radziecka w latach trzydziestych XX wieku (
Fitzpatrick Sheila)
(4,0) - własna biblioteczka
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.