Dodany: 15.06.2015 13:07|Autor:
z okładki
Druga książka z serii o komunikacji dla dzieci.
Cała klasa jedzie autobusem na wycieczkę, która interesująco się zapowiada. Po drodze dochodzi do spięcia pomiędzy kierowcą a jedną z uczennic, co przeradza się w wielki konflikt z nauczycielami. Co zrobić z nagromadzoną złością? Wszyscy są zaskoczeni zachowaniem najcichszego z nauczycieli...
"Po co się złościć?"
Książka składa się, jak wszystkie w tej serii, z dwóch części: z ciekawego opowiadania i skierowanego do dzieci króciutkiego wykładu o zasadach prawidłowej komunikacji.
Opowiadanie pokazuje dzieciom, skąd się bierze złość i do czego jest potrzebna. Wyjaśnia, że czasem jest ona uzasadniona, a czasem nie. Jak to odróżnić?
Temu służy druga część książki, która omawia zjawisko złości, uczy, jak nad nią zapanować i wyrażać w taki sposób, który nie krzywdzi nikogo.
[Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne dla dzieci, 2009]
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.