Dodany: 2014-05-16 15:17|Autor: mati013

Książki i okolice> Książki w ogóle

Jakie książki o marketingu/reklamie/prmocji polecacie?


Posiadam "Marketing" Kotlera jednak chciałem poszerzyć swoją bibliotekę. Myślałem nad o "Oglivy o reklamie". Będę wdzięczny za pomoc i sugestie ;)
Wyświetleń: 1822
Dodaj komentarz
Przeczytaj komentarze
ilość komentarzy: 7
Użytkownik: donata81 2014-05-20 20:01 napisał(a):
Odpowiedź na: Posiadam "Marketing" Kotl... | mati013
zaloguj się do serwisu Reklama usunięta, znajdziesz tam sporo książek audio o ekonomii i marketingu,
Użytkownik: debora999 2017-09-26 13:15 napisał(a):
Odpowiedź na: zaloguj się do serwisu R... | donata81
Odświeżam temat, bo też mnie interesuje, a nie chce zakładać takiego samego!
Użytkownik: Wiki2 2014-05-21 16:50 napisał(a):
Odpowiedź na: Posiadam "Marketing" Kotl... | mati013
Jest taka seria książek "Partyzanckie PR w internecie" "Marketing nie stoi w miejscu" "Marketing pod presją globalizacji". To stare wydanie z 2002r. ale możesz gdzieś o nich poczytać.
Użytkownik: MartineZ1988 2014-06-01 10:55 napisał(a):
Odpowiedź na: Posiadam "Marketing" Kotl... | mati013
Polecam Psychologiczne mechanizmy reklamy (Doliński Dariusz (ur. 1959))
Doliński poruszając tematykę reklam w dużej mierze opierał się na Robercie Cialdinim.
Książka jest ciekawa, analizuje wyniki badań naukowych przeprowadzonych przez psychologów na terenie USA w zakresie wpływu informacji na postawy odbiorców. Doliński przedstawia również mechanizmy psychologiczne, które wykorzystują media do osiągnięcia swoich zysków. Warto znać podstawowe sztuczki handlarzy, sprzedawców, można nawet zrozumieć dlaczego towar na półkach sklepowych jest układany w taki a nie w inny sposób.
Użytkownik: katsin 2019-06-10 15:41 napisał(a):
Odpowiedź na: Posiadam "Marketing" Kotl... | mati013
Polecam książkę Artura Jabłońskiego ,,Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting”. na swoim blogu opisuję dokładnie co w niej znajdziesz:

https://katsin.pl/recenzja-artur-jablonski/

m.in. formatowanie tekstu marketingowego, konstruowanie cta (komunikatów nawołujących do akcji) i nagłówków.
Legenda
  • - książka oceniona przez Ciebie - najedź na ikonę przy książce aby zobaczyć ocenę
  • - do książki dodano opisy lub recenzje
  • - książka dostępna w naszej księgarni
  • - książka dostępna u innych użytkowników (wymiana, kupno)
  • - książka znajduje się w Twoim schowku
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: