Dodany: 07.01.2009 11:20|Autor: malyna
dla mnie samej.
książki, które przeczytałam w roku 2008 : )
[o części pewnie zapomniałam]
Cortazar Julio - Gra w klasy !
Plath Sylvia - Szklany klosz !
Pilch Jerzy - Miasto utrapienia
Plath Sylvia - Dzienniki 1952-60 !
Bauby Jean-Dominique - Motyl i skafander !
Tokarczuk Olga - Ostatnie historie
Tokarczuk Olga - Szafa
Schmitt Erick-Emmanuel - Dziecko Noego
Schmitt Erick-Emmanuel - Kiedy byłem dziełem sztuki
Ligocka Roma - Tylko ja sama !
Kertesz Imre - Likwidacja
Appelfeld Aharon - Droga żelazna
Sobchak Walter - Druga Ameryka
Nabokov Wladimir - Oko
Miklaszewska Agata - Huśtawka
Czerwiński Piotr - Pokalanie
Virginia Woolf - Pani Dalloway
Nowak Felicja - Moja gwiazda !
Gilbert Elizabeth - Jedz, módl się, kochaj
Cortazar Julio - 62. Model do składania
Marquez G. G. - Sto lat samotności
Cortazar Julio - Nikt, byle kto
Cortazar Julio - Ośmiościan
Muller Herta - Lis już wtedy był myśliwym
Singer Isaac - Szumowiny !
Dimant Ita - Moja cząstka życia
Kaysen Susanna - Przerwana lekcja muzyki !
Sieniewicz Mariusz - Żydówek nie obsługujemy
Muller-Madej Stella - Dziewczynka z listy Schindlera: oczami dziecka !!
! - naprawdę dobra książka
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.