Dodany: 20.05.2008 20:22|Autor: mafiaOpiekun BiblioNETki

Kamienica, spotkanie w Beskidach, wakacje 2009


Jeżeli będzie możliwość zarezerwowania miejsc w dworku w Kamienicy (koło Łącka) to zarezerwować, bo nie wiem, czy byliby chętni na takowe spotkanie. A gdyby byli chętni, to za niedługo zamieszczę szczegóły.:)

A jeżeli chodzi o zlot przyszłoroczny, to się dowiem, kiedy trzebaby rezerwować miejsce. :)
Wyświetleń: 69289
Dodaj komentarz
Przeczytaj komentarze
ilość komentarzy: 276
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 21.05.2008 05:57 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
A jeżeli chodzi o zlot 2009, to byliby chętni na spotkanie w Beskidach?
Pytam tak wcześniej na wszelki wypadek. :D
Użytkownik: jakozak 21.05.2008 09:53 napisał(a):
Odpowiedź na: A jeżeli chodzi o zlot 20... | mafiaOpiekun BiblioNETki
2009 Tak!!! Z radością ja! :-)))
Użytkownik: jakozak 22.05.2008 18:16 napisał(a):
Odpowiedź na: 2009 Tak!!! Z radością ja... | jakozak
W wakacje.
Użytkownik: Marylek 21.05.2008 15:45 napisał(a):
Odpowiedź na: A jeżeli chodzi o zlot 20... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja też tak, na 2009. :-)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 21.05.2008 16:38 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
To jeszcze powiedzcie mi jaki miesiąc najlepiej.
Ja i tak bym się chciała w tym roku się do dworku wybrać, pewnie się wybiorę.

A jeżeli chodzi o spotkanie 2009 to o wszelkie propozycje terminowe tutaj i kto jeszcze chętny. :)
Użytkownik: Neska 21.05.2008 19:35 napisał(a):
Odpowiedź na: To jeszcze powiedzcie mi ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Na rok 2009 - bardzo chętnie. Proponuje początek czerwca bo; dzień długi, warunki cenowe mogą być lepsze przed sezonem urlopowym i turnus siedmiodniowy, żeby więcej osób mogło przyjechać.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 21.05.2008 19:41 napisał(a):
Odpowiedź na: Na rok 2009 - bardzo chęt... | Neska
Też myślałam o czerwcu. Wtedy chyba nie będzie tych wakacyjnych licowo-sierpniowych turnusów. A sądzę, że im więcej osób, tym lepiej.
Użytkownik: Marylek 22.05.2008 16:29 napisał(a):
Odpowiedź na: Też myślałam o czerwcu. W... | mafiaOpiekun BiblioNETki
W przyszłym roku Boże Ciało wypada 11 czerwca. Robi się z tego długi weekend 11-14.06. I co Wy na to? :-D
Użytkownik: miłośniczka 22.05.2008 17:23 napisał(a):
Odpowiedź na: W przyszłym roku Boże Cia... | Marylek
Jajestem ZA! Dobrze, że Beskidy są brane pod uwagę, hehe... ;)

Mafio droga, mieszkam niedaleko, jeżeli będziesz w Kamienicy w sierpniu bądź wrześniu, daj znać koniecznie, może się spotkamy? To rzut beretem!

Lipiec tylko odpada, a sierpień spędzony przeze mnie w Beskidach sprzyjałby naszemu spotkaniu. ;)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 22.05.2008 17:54 napisał(a):
Odpowiedź na: Jajestem ZA! Dobrze, że B... | miłośniczka
Jasne. :)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 22.05.2008 17:53 napisał(a):
Odpowiedź na: W przyszłym roku Boże Cia... | Marylek
Właśnie o tym samym pomyślałam. Tylko nie mogłam znaleźć daty przyszłorocznego Bożego Ciała.
Użytkownik: jakozak 22.05.2008 18:18 napisał(a):
Odpowiedź na: W przyszłym roku Boże Cia... | Marylek
Ja nie.
Użytkownik: jakozak 22.05.2008 18:17 napisał(a):
Odpowiedź na: Na rok 2009 - bardzo chęt... | Neska
Jeśli początek czerwca w przyszłym roku - beze mnie. Będę daaaaaaaaaaaaaaleko stąd.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 22.05.2008 18:21 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeśli początek czerwca w ... | jakozak
Hmmm. Ewentualnie początek lipca. I tak pomyślałam, żeby 4 dni: czwartek, piątek, sobota, niedziela.

Boże Ciało by pasowało, bo jak święto, to jest wolne, a z drugiej strony, pewnie cześć osób miałaby sesję w czerwcu, więc mogłoby nie pasować.
Użytkownik: Natii 22.05.2008 18:24 napisał(a):
Odpowiedź na: Hmmm. Ewentualnie począte... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Hm, część? To są jakieś uczelnie, gdzie sesja jest w maju i wakacje są od początku czerwca? ;>
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 22.05.2008 18:27 napisał(a):
Odpowiedź na: Hm, część? To są jakieś u... | Natii
Pisząc "część" miałam na myśli ogół osób zainteresowanych zlotem. Bo nie wszyscy to studenci, więc dlatego miałam na myśli "część". :D

Hi hi.
Użytkownik: jakozak 22.05.2008 20:27 napisał(a):
Odpowiedź na: Pisząc "część" ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja nie mam żadnych sesji. Takich jest masa.
Użytkownik: Natii 23.05.2008 20:47 napisał(a):
Odpowiedź na: Pisząc "część" ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Aha, rozumiem. ;-)
Użytkownik: Marylek 22.05.2008 21:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Hmmm. Ewentualnie począte... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Początek lipca, jeśli o mnie chodzi, też mógłby być. Przynajmniej według stanu mojej wiedzy o sobie samej na dziś. ;-p
Użytkownik: edward56 26.05.2008 20:21 napisał(a):
Odpowiedź na: To jeszcze powiedzcie mi ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Jeśli możesz to podaj termin tego zlotu i przybliżone koszty noclegu. Jak hotel to ilu gwiazdkowy, schonisko turystyczne itp. Dla mnie najważniejszy jest termin. Chodzi o przyszły rok. Z góry dziękuję za informacje.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 26.05.2008 20:32 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeśli możesz to podaj ter... | edward56
Jeszcze nie rezerwowałam miejsc, na dzień dzisiejszy między 13 a 26 lipca 2007, ale nie całe 2 tygodnie.

A co do wyglądu ośrodka mozesz sobie zajrzeć na stronę:
http://www.dworek-gorce.com.pl
Użytkownik: sowa 27.05.2008 15:56 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeszcze nie rezerwowałam ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Jeśli o mnie chodzi, to termin w drugiej połowie lipca przyszłego roku nie wchodzi w grę. Zdecydowanie wolałabym czerwiec.
Użytkownik: joanna.syrenka 27.05.2008 16:42 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeśli o mnie chodzi, to t... | sowa
To wtedy wszyscy studenci odpadną...
Użytkownik: sowa 27.05.2008 20:27 napisał(a):
Odpowiedź na: To wtedy wszyscy studenci... | joanna.syrenka
E, nie - gdyby tak koniec czerwca albo przełom czerwca i lipca? A może sierpień?
Użytkownik: janmamut 27.05.2008 20:33 napisał(a):
Odpowiedź na: E, nie - gdyby tak koniec... | sowa
Koniec czerwca albo przełom czerwca i lipca?
Sesja poprawkowa?!

Sierpień i młocień pod gwiazdami... Brzmi ciekawie.
Użytkownik: carmaniola 02.06.2008 13:50 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeśli o mnie chodzi, to t... | sowa
Ty, to w ogóle wyłaź z tego rezerwatu i staw się: [artykuł niedostępny]
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 26.05.2008 20:32 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeśli możesz to podaj ter... | edward56
2009 rzecz jasna, a nie 2007 pomyliłam tam rok, przepraszam. :)
Użytkownik: verdiana 22.05.2008 20:55 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja bym na przyszłoroczny chętnie pojechała... gdyby ktoś z Wawy samochodem jechał. :-)
Użytkownik: jakozak 22.05.2008 20:57 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja bym na przyszłoroczny ... | verdiana
Na pewno będzie.
Użytkownik: Marylek 22.05.2008 21:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja bym na przyszłoroczny ... | verdiana
:-D
Użytkownik: ella 23.05.2008 17:52 napisał(a):
Odpowiedź na: :-D | Marylek
Ja bardzo chetnie i zrobie co tylko moge, zeby tynm razem byc z Wami.
Niestety nie wiem jeszcze, kiedy wybierzemy sie na urlop. Pozdrawiam.
Użytkownik: ella 23.05.2008 17:59 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja bardzo chetnie i zrobi... | ella
Mam na mysli spotkanie w 2009 roku.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 23.05.2008 18:09 napisał(a):
Odpowiedź na: Mam na mysli spotkanie w ... | ella
Pewnie, ja cały czas biorę pod uwagę rok przyszły. :)
A jak będę wiedzieć cokolwiek, to na pewno będę pisać na bieżąco. :)
Użytkownik: Marylek 23.05.2008 21:16 napisał(a):
Odpowiedź na: Mam na mysli spotkanie w ... | ella
Jasne, że to jest wybieganie w baaardzo daleką przyszłość. Ale na razie zgłaszamy gotowość i dobre chęci! :-)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 23.05.2008 21:19 napisał(a):
Odpowiedź na: Jasne, że to jest wybiega... | Marylek
Pewnie, na konkrety przyjdzie czas. :)
Użytkownik: dot59Opiekun BiblioNETki 23.05.2008 18:02 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja z chęcią, bo mam stosunkowo blisko (przynajmniej w linii prostej, bo jak wziąć pod uwagę dojazdy i objazdy, to pewnie ze 4 godziny drogi będzie, licząc optymistycznie). Ale bardzo mała szansa, żebym się zjawiła w terminie od początku maja do połowy lipca - mam w tym czasie zawsze jakieś wyjazdy służbowe + kilku solenizantów w rodzinie, a za rok dodatkowo maturę (nie własną oczywiście, tylko potomka).
Użytkownik: jakozak 23.05.2008 18:34 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja z chęcią, bo mam stosu... | dot59Opiekun BiblioNETki
No to może ustalmy wstępnie jakiś 20 lipiec, co? Od czegoś trzeba zacząć.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 23.05.2008 19:52 napisał(a):
Odpowiedź na: No to może ustalmy wstępn... | jakozak
Popatrzyłam w kalendarz w telefonie, który mi pokazał weekend 17, 18 i 19 lipca 2009.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 23.05.2008 19:52 napisał(a):
Odpowiedź na: Popatrzyłam w kalendarz w... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Niestety innego kalendarza na przyszły rok nie mam, żeby nie było. :)
Użytkownik: jakozak 24.05.2008 10:52 napisał(a):
Odpowiedź na: Popatrzyłam w kalendarz w... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Dla mnie o tydzień za wcześnie. Ale w ostateczności postaram się poukładać. Najwyżej wezmę robotę papierkową na zjazd albo przyjadę o 1 dzień później.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 25.05.2008 19:23 napisał(a):
Odpowiedź na: Dla mnie o tydzień za wcz... | jakozak
Pomyślę nad tym weekendem tydzień później. Jakoś pod koniec lipca są Dni Gorczańskie, nie wiem jak wypadną za rok. :)
Ale rezerwacją i dokładnym terminem narazie się nie martwcie, odpowiednio wcześniej podam. :)

Użytkownik: janmamut 25.05.2008 21:40 napisał(a):
Odpowiedź na: Pomyślę nad tym weekendem... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Nieco się pogubiłem, o którym roku: obecnym czy 2009 mowa w tej gałęzi drzewa.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 25.05.2008 21:43 napisał(a):
Odpowiedź na: Nieco się pogubiłem, o kt... | janmamut
O 2009. :)

A Dni Gorczańskie były co roku. Dawno nie byłam na Dniach, ale zapewne są. :)
Użytkownik: janmamut 26.05.2008 17:31 napisał(a):
Odpowiedź na: O 2009. :) A Dni Gorcz... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Teraz, po zmianie 2008 na 2009 w temacie, wszystko jest już jasne.
Użytkownik: Marylek 23.05.2008 21:20 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja z chęcią, bo mam stosu... | dot59Opiekun BiblioNETki
Matura potomka będzie bardziej denerwująca, niż Twoja własna, zapewniam. ;-)
Ale w lipcu będziesz już po maturze, może więc się uda? :-D
Użytkownik: dot59Opiekun BiblioNETki 26.05.2008 16:15 napisał(a):
Odpowiedź na: Matura potomka będzie bar... | Marylek
Tak, w lipcu to już mam "tylko" imieniny mamy, teścia, bratowej, siostry i urodziny szwagra... Zwykle rozkładam to na dwa weekendy, no to jeszcze dwa powinny mi zostać wolne.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 25.05.2008 19:13 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Kochani moi. :)

Ja sobie cały czas czytam dyskusję.

Więc pytałam o rok przyszły. W okolicach lutego będzie trzeba zarezerwować miejsca na okres wakacji (bo chyba większosć tak woli) i wtedy zrobimy sobie listę chętnych, podam wtedy szczegóły. Jeśli chodzi o ceny myślę, że są dosć przystępne, ale tym się też nie ma co martwić.

W wakacje mam plany wybrać się do dworku, więc dowiem się o ilość miejsc i dodatkowe atrakcje. :)

Użytkownik: dot59Opiekun BiblioNETki 26.05.2008 16:18 napisał(a):
Odpowiedź na: Kochani moi. :) Ja sob... | mafiaOpiekun BiblioNETki
A jaki tam jest dojazd? Bo jak bardzo kłopotliwy, że od Katowic albo od Bielska trzeba się jeszcze ze 3 razy przesiadać (biorę pod uwagę niezmotoryzowanych, jako i ja sama jestem), to może coś bliżej, np. Ustroń albo Wisła? Mogę popytać w okolicy o możliwie najobszerniejsze lokum po możliwie najniższych cenach.
Użytkownik: edward56 26.05.2008 16:28 napisał(a):
Odpowiedź na: A jaki tam jest dojazd? B... | dot59Opiekun BiblioNETki
Proponuję zrezygnować ze spotkań ogólnpolskich
w miesiącach lipiec i sierpień ze względu na plany urlopowe napewno wielu biblionetkowiczów.
Użytkownik: jakozak 26.05.2008 16:39 napisał(a):
Odpowiedź na: Proponuję zrezygnować ze ... | edward56
No tak, Edward, ale niektórzy mogą przyjechać właśnie TYLKO w czasie wakacji. Komunie, nauka, egzaminy, specyficzna praca, zamieszkanie daleko od Polski... Jak to pogodzić? Wolałabym wakacje, ale większość zdecyduje.
Użytkownik: joanna.syrenka 26.05.2008 16:40 napisał(a):
Odpowiedź na: No tak, Edward, ale niekt... | jakozak
Też myslę, że wiedząc o zlocie ponad ROK naprzód można sobie tak urlop ułożyć, żeby nie kolidował (albo wręcz współpracował ;D)
Użytkownik: janmamut 26.05.2008 17:30 napisał(a):
Odpowiedź na: Proponuję zrezygnować ze ... | edward56
Może po prostu nie rezygnować z ogólnopolskich również poza lipcem i sierpniem? To znaczy taka zachłanność: spotkanie i wakacyjne poprawiny.

Jednak coś w wakacje by się przydało, bo:
1. Można zrobić dłuższe, z tydzień, a nie: jeden dzień na dojazd, spanie na stojąco, nieprzytomne snucie się, powrót.
2. Latem noce są ciepłe, zwłaszcza w lipcu. Tym razem nałożyłem wszystkie licznie zabrane ciepłe ciuchy, a i tak przy ognisku było zimno.
3. Organizator(ka) ma oprócz dwóch pierwszych dni organizacyjnych i jednego rozjazdowego jakiś czas dla siebie.
4. Jeśli miejsce jest takie, że nie ma jawnie określonych turnusów, jest większa szansa, że ktoś będzie mógł skorzystać choćby w części.

Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 26.05.2008 19:58 napisał(a):
Odpowiedź na: Może po prostu nie rezygn... | janmamut
Jak nikt tygodnia nie zarezerwuje, to zobaczę co da sie zrobić. Turnusy planuje się w okolicach lutego. Ciepło jest, a i czasu więcej na rozmowy.

Ale jak już pisałam, bedę się orientować na bieżąco. W każdym razie jak widzę zainteresowanie spotkaniem jest. ;)
Użytkownik: verdiana 26.05.2008 19:35 napisał(a):
Odpowiedź na: Proponuję zrezygnować ze ... | edward56
Ale właśnie o to chodzi, żeby spotkanie wpisać w plany urlopowe! Poza tym to najlepszy termin, bo pogoda najlepsza. :-)

Najlepiej zrobić 2 spotkania ogólnopolskie. O.

Fajny jest jeszcze 4-dniowy termin na Boże Ciało, jeśli się ma wolne w piątek. :-)
Użytkownik: jakozak 04.08.2008 19:05 napisał(a):
Odpowiedź na: Proponuję zrezygnować ze ... | edward56
Edward - w maju było piekielnie zimno wieczorami. To samo będzie we wrześniu. Dzień krótki, ogniska nęcą.
Użytkownik: jakozak 26.05.2008 16:42 napisał(a):
Odpowiedź na: A jaki tam jest dojazd? B... | dot59Opiekun BiblioNETki
Mafia pisała. Do tej miejscowości jest bezpośredni autobus z Krakowa. Do Krakowa zewsząd można dojechać.
Do Tomaszowa jechałam 5 środkami lokomocji. Do Katowic samochodem męża. Do Częstochowy pociągiem. Do Koluszek pociągiem. Do Tomaszowa pociągiem. Do Ośrodka taksówką. Tu każdemu wystarczy 2, a z dojazdem do Ośrodka może 3. Nie wiem.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 26.05.2008 20:01 napisał(a):
Odpowiedź na: Mafia pisała. Do tej miej... | jakozak
Jak dojechać, to też napiszę.
Jeżeli połączenie z Krakowem będzie aktualne, to nie powinno być problemu, bo przystanek jest bardzo blisko ośrodka. A wszysko w okolicach rynku.
Użytkownik: veverica 27.05.2008 17:23 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja byłabym bardzo chętna, ale nie mam bladego pojęcia, co będę robić za ponad rok i kiedy dokładnie:) Boże Ciało mi mało odpowiada, bo urlopu pewnie wtedy nie będę miała, a bez urlopu w taki weekend mogę się spodziewać dyżurów tak gęsto, że nigdzie się nie ruszę:) Tak jest w moim przypadku ze wszystkimi długimi weekendami i tym podobnymi:)
Ale z drugiej strony, spotkanie byłoby niedaleko mnie, więc choćby na jeden dzień, ale przyjadę!
Użytkownik: koko 29.05.2008 14:01 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja byłabym bardzo chętna,... | veverica
Tak! I wtedy książeczki, Veverico!
Użytkownik: koko 29.05.2008 14:00 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Na przyszły rok bym się pisała, ale w drugiej połowie lipca na pewno będę na urlopie z rodziną, przed 10-tym każdego miesiąca nie biorę urlopów ze względu na specyfikę mojej pracy, natomiast piątek po Bożym Ciele jak najbardziej.
Ciekawe, czy w Biblionetce jest więcej studentów czy nie-studentów...
Użytkownik: jakozak 16.06.2008 20:55 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Hej, hej. :-)))
To jak?
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 16.06.2008 21:46 napisał(a):
Odpowiedź na: Hej, hej. :-))) To jak? | jakozak
Otóż już dość wstepnie rozmawiał o końcu lipca przyszłego roku. W ostatni weekend lipca zawsze są Dni Gorczańskie, więc są dodatkowe atrakcje. W lipcu wybieram na weekend i już będe mieć dokładniejsze wiadomosci. Rezerwacja ośrodka na początku przyszłego roku. Dojazd autobusem z Limanowej albo Krakowa.
Chociaż miałam nawet pewien pomysł, jeśli chodzi o dojazd z Bielska. Ale o tym może na spotkaniu. ;)
Użytkownik: jakozak 17.06.2008 13:36 napisał(a):
Odpowiedź na: Otóż już dość wstepnie ro... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Wchodzę!!! Dzięki.:-)))
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 30.07.2008 16:23 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Witam ponownie w tym temacie. Jezeli chodzi o zlot to tak moja propozycja jest taka.

Zorganizować spotkanie za rok, w ostatni weekend lipca. Wypadają wtedy Dni Gorczańskie, wtedy byłaby dodatkowa atrakcja. Proponuję termin od piątku do poniedziałku. Byłam ostatnio na weekend w dworku, w niedzielę autobus ze Szczawnicy był dość zapchany, więc nie proponuję niedzieli na powrót. ;)

Jeśli chodzi o dojazd to:
- przez Kamienicę jeździ autobus z Krakowa do Szczawnicy.
- można dojechać sobie do Limanowej albo do Nowego Sącza i z tych miast dojechać busem.

Sam dworek jest prawie koło przystanku, kilka minut drogi.

Nocować można w domkach, leśniczówce albo dworku.

Proponowałabym domki i leśniczówkę. Jak widzę domki, których jest 10, są 8-osobowe, mają łazienki.
W leśniczówce też są łazienki i są 2-osobowe, nie wiem jak podaje strona. Lesniczówka jest odnowiona.

Dworek jest pewnie trochę droższy, jakby ktoś chciał. :)

Jeżeli bedzie trzeba zapłacić, to zapewne będzie trzeba wpłacić zaliczkę, ale to do uzgodnienia jak już bedzie decyzja, czy są chętni na zlot.

Wyżywienie. No sa śniadania, obiady i kolacje. Można sobie zaplacić i chodzić na posiłki, jak ktoś nie chce, to zapłaci tylko za nocleg, to wedle uznania.

Ceny: na dzień dzisiejszy są podane tutaj:
http://www.dworek-gorce.com.pl/aktual.html

Chociaż trudno przewidzieć jakie bedą za rok, ale sobie zajrzyjcie.

Jeśli chodzi o odległości od większych miast, to tez mamy podane:

Orientacyjne odległości z Kamienicy (Dworek Gorce)
Kraków - 86 km
Tarnów - 98 km
Nowy Sącz - 35 km (Beskid Sądecki)
Limanowa - 19 km
Zakopane - 70 km (Tatry)
Szczawnica - 25 km (Pieniny)
Krynica - 70 km (Jaworzyna Krynicka)
http://www.dworek-gorce.com.pl/oferta.html


Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 30.07.2008 16:24 napisał(a):
Odpowiedź na: Witam ponownie w tym tema... | mafiaOpiekun BiblioNETki
I jakby ktoś chciał, to na naszej-klasie wrzuciłam zdjęcie z widokiem na góry z Kamienicy. ;)

Chyba, ze ktoś ma inną propozycję na zorganizowanie zlotu.:)
Użytkownik: jakozak 30.07.2008 17:08 napisał(a):
Odpowiedź na: Witam ponownie w tym tema... | mafiaOpiekun BiblioNETki
1. Czy w związku z dniami gorczańskimi nie będzie tak, że utkniemy gdzieś w Krakowie, bo nie będzie szans dostać się do Kamienicy? Szczawnicy?

2. Czy nie lepszy byłby termin cichszy? Oczywiście latem.

3. Czy miejsca zamieszkania tych, którzy chcą 8-osobowe domki i 2-osobowe pokoje, nie są zbyt od siebie oddalone?
Żeby zlot się udał musimy być w kupie. A starsze panie i niektóre młodsze chcą trochę spokoju i prywatności w pewnych godzinach.

4. Ceny przeczytałam. Wynika z tego, że za 50 złotych dziennie będę mieszkać, spać i jeść, tak? Zmianę ceny oczywiście przewiduję - nie problem.

5. Czy osoby z Polski Północnej, czy innych mocno oddalonych rejonów byłyby w ogóle zainteresowane?
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 30.07.2008 17:32 napisał(a):
Odpowiedź na: 1. Czy w związku z dniami... | jakozak
Trudno mi powiedzieć, czy utkniemy. Zazwyczaj schodzą się ludzie. Pamiętam, byłam kilka lat temu, ale nie było tłumów. W większości to miejscowi. Turyści mogą być. A możemy zorganizować np. tydzień wcześniej albo tydzień później. To była tylko propozycja. ;)

Jeśli chodzi o domki i leśniczówkę, to wszystko jest w odległości kilku kroków, więc nie ma problemu.

Jeśli chodzi o cenę, to tak. ;) Sam nocleg to ok 30 zł, przynajmniej w tym roku się z taką ceną spotkałam, więc 50 zł to razem z wyżywieniem. A przyznam, że warto.
Chociaż, może gdyby było więcej osób to i taniej by wyszło. Chyba, że będziemy jako grupa i wyjdzie nam taniej.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 30.07.2008 17:35 napisał(a):
Odpowiedź na: Trudno mi powiedzieć, czy... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Jeśli chodzi jeszcze o gości na Dni Gorczańskie, to sadzę, że to bardziej lokalna impreza. Właściwie każda miejscowosć ma swoje dni i wydaje mi się, ze bedą przeważać miejscowi i z najbliższej okolicy.

To jednak mniejsze wydarzenie niż np. Tydzień Kultury Beskidzkiej, który i ak jest w sierpniu i to na Podbeskidziu.
Użytkownik: janmamut 02.08.2008 19:58 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeśli chodzi jeszcze o go... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja potencjalnie jestem chętny, ale powtórzyłbym jedno z pytań Joli, tylko w nieco innym sformułowaniu. Czy te Dni Gorczańskie wyglądają tak, jak większość tego typu imprez, tzn. ustawiają tysiącwatowe kolumny i wściekły łoskot słychać w promieniu 5 kilometrów we dnie i w nocy? Bo mamuty to snu potrzebują do normalnego funkcjonowania...
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 02.08.2008 20:26 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja potencjalnie jestem ch... | janmamut
No, na 5 km to może nie, ale w dworku zapewne będzie słychać, bo to blisko.
Użytkownik: janmamut 02.08.2008 21:00 napisał(a):
Odpowiedź na: No, na 5 km to może nie, ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
To w takim razie powtórzę dosłownie pytanie Joli:
2. Czy nie lepszy byłby termin cichszy? Oczywiście latem.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 02.08.2008 21:03 napisał(a):
Odpowiedź na: To w takim razie powtórzę... | janmamut
Jeśli o mnie chodzi to mógłby być. Jeżeli będą miejsca i uda mi się zarezerwować np. tydzień albo dwa później to tak. ;)
Użytkownik: carmaniola 02.08.2008 22:33 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeśli o mnie chodzi to mó... | mafiaOpiekun BiblioNETki
O, i ja chętna wstępnie jestem, ale też o "cichszy" termin poproszę. Nas, mam nadzieję, będzie wystarczająco wiele i dodatkowe, obce tłumy, będą zbędne. ;-))))))))))))
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 13.08.2008 20:22 napisał(a):
Odpowiedź na: O, i ja chętna wstępnie j... | carmaniola
A ja jeszcze myślałam nad dniami 17, 18, 19 i 20 lipca 2009. :)
Użytkownik: jakozak 04.08.2008 19:04 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja potencjalnie jestem ch... | janmamut
O tak, zdecydowanie nie chcę ryku megafonów! Ani innych megafonolubów. Proszę o termin późniejszy i cichszy. :-)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 04.08.2008 19:57 napisał(a):
Odpowiedź na: O tak, zdecydowanie nie c... | jakozak
Chyba, że wcześniejszy.
Użytkownik: jakozak 04.08.2008 21:08 napisał(a):
Odpowiedź na: Chyba, że wcześniejszy. | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja w czerwcu nie dam rady. Będę bardzo daleko. :-) Ale może inni będą chcieli.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 04.08.2008 21:18 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja w czerwcu nie dam rady... | jakozak
Ale ja miałam lipiec na myśli, a nie czerwiec. :) Przedostatni weekend lipca. ;)
Użytkownik: jakozak 05.08.2008 13:26 napisał(a):
Odpowiedź na: Ale ja miałam lipiec na m... | mafiaOpiekun BiblioNETki
ok. :-)
Użytkownik: jakozak 30.07.2008 17:35 napisał(a):
Odpowiedź na: Trudno mi powiedzieć, czy... | mafiaOpiekun BiblioNETki
No to fajnie. Niech inni się wypowiadają. Ja chodzę. :-)
Użytkownik: jakozak 30.07.2008 17:36 napisał(a):
Odpowiedź na: No to fajnie. Niech inni ... | jakozak
wchodzę. :-) Przepraszam
Użytkownik: carmaniola 02.08.2008 22:34 napisał(a):
Odpowiedź na: wchodzę. :-) Przepraszam | jakozak
Dzięki, Jolu, za cynk. ;-D
Użytkownik: verdiana 02.08.2008 19:19 napisał(a):
Odpowiedź na: No to fajnie. Niech inni ... | jakozak
Ja też bardzo chętnie - ale zadeklarować się będę mogła dopiero wtedy, kiedy będę mieć pewność, że z Wawy jedzie ktoś samochodem i mnie zabierze. :)

No i na pewno wolałabym te 2-osobowe kwatery.
Użytkownik: KrzysiekJoy 31.07.2008 10:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Trudno mi powiedzieć, czy... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ładne miejsce. Dziękuję mafii oraz Joli za organizacyjny trud. Nie pozostaje nic innego jak zaklepywać urlop na drugą połowę lipca.:-)))
Użytkownik: Sznajper 30.07.2008 17:35 napisał(a):
Odpowiedź na: 1. Czy w związku z dniami... | jakozak
Może niech najpierw się wypowiedzą właśnie "nordycy". Dla mnie to tylko 3-4 godziny autobusem.
Użytkownik: exilvia 30.07.2008 18:42 napisał(a):
Odpowiedź na: 1. Czy w związku z dniami... | jakozak
Ale mówimy o zlocie za rok czy jeszcze w tym roku?

Ja kocham Pieniny, już w tym roku byłam niedaleko Szczawnicy. Zależnie od terminu, nie wiem, kiedy są te Dni Górzańskie (?), mogę być zainteresowana. :-)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 30.07.2008 19:10 napisał(a):
Odpowiedź na: Ale mówimy o zlocie za ro... | exilvia
Dni Garczańskie (od Gorców) są zawsze w ostatni weekend lipca. ;)
Użytkownik: madame seneka 30.07.2008 19:30 napisał(a):
Odpowiedź na: Dni Garczańskie (od Gorcó... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Wstępnie wyrażam wielką ochotę :-) Biblionetkowicze w górach? - to najpiękniejszy duet :-)
Użytkownik: jakozak 30.07.2008 20:09 napisał(a):
Odpowiedź na: Ale mówimy o zlocie za ro... | exilvia
Za rok, Exilvio.
Użytkownik: Czajka 04.08.2008 13:53 napisał(a):
Odpowiedź na: 1. Czy w związku z dniami... | jakozak
Mnie jest wszystko jedno, kiedy ustalicie i gdzie, ja się zapisuję i tak planuję przyszły rok. :))
Użytkownik: veverica 30.07.2008 19:59 napisał(a):
Odpowiedź na: Witam ponownie w tym tema... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja oczywiście jestem zainteresowana, ale teraz, rok wcześniej, nic na pewno nie powiem - w międzyczasie może się stać dokładnie wszystko:) W każdym razie będę kombinować tak, żeby chociaż na część zlotu dojechać:)
Użytkownik: jakozak 30.07.2008 20:14 napisał(a):
Odpowiedź na: Witam ponownie w tym tema... | mafiaOpiekun BiblioNETki
To już jest 6 osób, a wiem, że chętnych było więcej :-).
Użytkownik: Panterka 31.07.2008 08:09 napisał(a):
Odpowiedź na: To już jest 6 osób, a wie... | jakozak
Jolu, dziękuję za namiary! Urlop mogę sobie w przyszłym roku zrobić pod koniec lipca, nie ma sprawy. Jestem chętna, góry łażą za mną i łażą...
Chociaż przyznam, że łażą za mną spokojne, leniwe dni z szumem jodeł na gór szczycie, leniwym polegiwaniu z książką i takie tam:-).
Ok, to idę poszukać skarpetki oszczędnościowej. Ile tam mamy być? Weekend?
Użytkownik: edward56 31.07.2008 14:49 napisał(a):
Odpowiedź na: To już jest 6 osób, a wie... | jakozak
Druga połowa lipca odpada. Może być każdy inny termin. Mam ochotę się pojawić.
Użytkownik: Anna 46 02.08.2008 19:47 napisał(a):
Odpowiedź na: To już jest 6 osób, a wie... | jakozak
Następna chętna się melduje, ale ostatni weekend lipca to piątek 24, 25 i 26 lipca - wolałabym tydzień później, szczerze mówiąc.
Użytkownik: krasnal 02.08.2008 20:04 napisał(a):
Odpowiedź na: Następna chętna się meldu... | Anna 46
Aniu, to się jeszcze na rzeszowskim wątku zamelduj, kiedy Ci pasuje:)
Użytkownik: verdiana 02.08.2008 20:10 napisał(a):
Odpowiedź na: Aniu, to się jeszcze na r... | krasnal
I na warszawskim! Czy Czajka już Cię, Aniu, przekonała, czy trzeba przejść do bardziej zaawansowanych środków? :-)
Użytkownik: Anna 46 03.08.2008 16:11 napisał(a):
Odpowiedź na: I na warszawskim! Czy Cza... | verdiana
Daguniu kochana, przecież wiesz, że kiedy tylko mogę - się zjawiam bez nikakich nacisków! :-)
Do Warszawy nie przyjadę, niestety... :-(
Użytkownik: verdiana 03.08.2008 16:13 napisał(a):
Odpowiedź na: Daguniu kochana, przecież... | Anna 46
No jak to tak? Nie może tak być... :( A kiedy przyjedziesz? :>
Użytkownik: Anna 46 03.08.2008 16:17 napisał(a):
Odpowiedź na: No jak to tak? Nie może t... | verdiana
Do Warszawy? Nie wiem, na pewno nie tego lata.
Użytkownik: koko 14.08.2008 12:18 napisał(a):
Odpowiedź na: Następna chętna się meldu... | Anna 46
Mnie też urządza raczej ostatni weekend lipca. Ten przedostatni na pewno spędzę gdzieś indziej z rodziną, więc Kamienica w tym czasie odpada.
Użytkownik: sowa 30.07.2008 20:24 napisał(a):
Odpowiedź na: Witam ponownie w tym tema... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ach, bu... - zmartwiła się Sowa. Właśnie się okazało, że ostatni tydzień lipca 2009 prawie na pewno nie wchodzi w grę u Sów.
Użytkownik: jakozak 30.07.2008 20:46 napisał(a):
Odpowiedź na: Ach, bu... - zmartwiła si... | sowa
Omatkokochana! :-(((
:-))) Nie bucz - toż dyskutujemy! Może innym też termin nie przypadnie do gustu! Głask, głask, głask po pióreczkach :-)))
Użytkownik: sowa 31.07.2008 13:03 napisał(a):
Odpowiedź na: Omatkokochana! :-((( :-)... | jakozak
Dzięki, Joluś, dzięki za dobre słowo. Ja też mam nadzieję, że jakoś to się wszystko uda poukładać, i jednak się wszyscy pozjeżdżamy zewsząd.
Użytkownik: nutinka 30.07.2008 21:27 napisał(a):
Odpowiedź na: Ach, bu... - zmartwiła si... | sowa
Nie martw się, Sowo kochana, mnie też nie będzie. :( A mówiło się na spotkaniu we Wrocławiu, żeby bardziej centralnie następne ogólnopolskie zrobić... Trudno się mówi, choć szkoda trochę. :(
Użytkownik: sowa 31.07.2008 13:05 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie martw się, Sowo kocha... | nutinka
Oj, to teraz się jeszcze bardziej zmatwiłam, Nuti:-(. Ale może, mimo wszystko, jakoś to beee...? ;-) Dołożymy starań.
Użytkownik: jakozak 31.07.2008 13:17 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie martw się, Sowo kocha... | nutinka
w Tomaszowie było centralnie i dojazd okazał się paskudny.
Użytkownik: Anna 46 02.08.2008 19:52 napisał(a):
Odpowiedź na: Ach, bu... - zmartwiła si... | sowa
Sóweczko, ostatni weekend to nie ostatni tydzień! Mam na kolanach "wyprzedzony kalendarz" i mi tu wychodzi, że ostatni tydzień lipca ma pięć dni i się kończy wew piątek 31!
Użytkownik: sowa 04.08.2008 00:57 napisał(a):
Odpowiedź na: Sóweczko, ostatni weekend... | Anna 46
...a potem jest pierwszy weekend sierpnia, który też nie wchodzi w grę dla Sów.
Użytkownik: Marylek 30.07.2008 20:53 napisał(a):
Odpowiedź na: Witam ponownie w tym tema... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Jestem chętna. Nie wiem, co będzie za rok, ale na dzień dzisiejszy jestem chętna bardzo. :-)
Użytkownik: Neska 30.07.2008 22:56 napisał(a):
Odpowiedź na: Jestem chętna. Nie wiem, ... | Marylek
Kolejna chętna to ja! Tylko co będzie za rok? Czy ktoś jest w stanie przywidzieć? Koty już mamy - może jeszcze szklana kula by się przydała, a wówczas.....
Użytkownik: bazyl3 31.07.2008 08:12 napisał(a):
Odpowiedź na: Jestem chętna. Nie wiem, ... | Marylek
Bazyle, ze względu na bardzo młodociany przychówek, na dzień dzisiejszy - zainteresowane. Niestety, jak to w życiu bywa, im bliżej, tym pewniej będzie gorzej. Ale będziemy się starać :D
Użytkownik: jakozak 31.07.2008 13:20 napisał(a):
Odpowiedź na: Bazyle, ze względu na bar... | bazyl3
Myśl pozytywnie! <rotfl> Możesz się śmiać, ale to zdaje egzamin. Przekonałam się już setki razy. :-)
Użytkownik: bazyl3 01.08.2008 20:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Myśl pozytywnie! <rotf... | jakozak
Cóż ja... Chłopaki niech pozytywnie myślą, bo to o nich się wszystko ewentualnie rozbije :D
Użytkownik: bazyl3 01.08.2008 21:00 napisał(a):
Odpowiedź na: Cóż ja... Chłopaki niech ... | bazyl3
A propos mi się jeszcze przypomniało (czy w nowej NETce będzie edycja _własnych_ postów??, za słabo testowałem i mi w oko nie wpadło :D). Czy ktoś wstępnie wybiera się z młodocianym narybkiem? Bo w Tomaszowie to tylko chyba Glivinetti z Agis byli z progeniturą?
Użytkownik: Cirilla 03.08.2008 01:57 napisał(a):
Odpowiedź na: Jestem chętna. Nie wiem, ... | Marylek
Ja też!! - zgłosiła swój akces Cirilla. Ale muszę wiedzieć duuużo wcześniej - tak do grudnia - kiedy rezerwować sobie urlop w przyszłym roku. I termin ma być ostateczny, bo później nie dam rady go zmienić... :-(
Użytkownik: EPA! 31.07.2008 08:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Witam ponownie w tym tema... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Wyrażam chęć, choć termin jest tak odległy, że oczywiście trudno przewidzieć co będzie...
Użytkownik: Czajka 31.07.2008 07:39 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja na wszelki wypadek się zapisuję i zakładam nową skarpetkę oszczędzającą. :)
Użytkownik: ella 31.07.2008 08:01 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja na wszelki wypadek się... | Czajka
Z ta skarpetka bardzo dobry pomysl, Czajko. ;-) Na urlop wyjezdzamy prawdopodobnie w maju. Termin w lipcu mi odpowiada.
Użytkownik: jakozak 31.07.2008 13:19 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja na wszelki wypadek się... | Czajka
To będzie moja czwarta skarpetka. Ale żyje się raz.
Użytkownik: EPA! 31.07.2008 15:37 napisał(a):
Odpowiedź na: To będzie moja czwarta sk... | jakozak
Ja to chyba się muszę rozejrzeć za tanią hurtownią - zbankrutuję na same skarpetki... :)))
Użytkownik: jakozak 31.07.2008 16:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja to chyba się muszę roz... | EPA!
Mogą być używane? :-)))
Użytkownik: EPA! 01.08.2008 00:13 napisał(a):
Odpowiedź na: Mogą być używane? :-))) | jakozak
Jak najbardziej, byle nie dziurawe! ;))
Użytkownik: koko 31.07.2008 17:52 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja w dalszym ciągu nie umiem powiedzieć, czy będę mogła. Chęć mam, i owszem, ale nie wiem, jak ułożą mi się plany urlopowe a ponadto i przede wszystkim nie mogę brać urlopu w końcu miesiąca i na początku miesiąca, bo taką mam pracę, więc gdybym miała przyjechać to pewnie od piątku do niedzieli albo od soboty do niedzieli. Może moje ślubne szczęście ułatwiłoby mi powrót w domowe pielesze i nie skazywałoby na jazdę zatłoczonym autobusem.
Użytkownik: Marylek 03.08.2008 16:28 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja w dalszym ciągu nie um... | koko
Super by było, Koko, nawet tylko na weekend! :-)
Użytkownik: jakozak 03.08.2008 19:56 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
To może faktycznie zrobić spotkanie o tydzień później, skoro niektórzy z nas nie mogą? Co Wy na to?
Użytkownik: koko 03.08.2008 20:28 napisał(a):
Odpowiedź na: To może faktycznie zrobić... | jakozak
Tydzień później to dla mnie bez różnicy, bo i tak będzie to przed 10-tym, a więc urlopu wziąć nie mogę. Mimo to na chociaż dwa dni będę starała się dojechać.
Użytkownik: jakozak 03.08.2008 21:19 napisał(a):
Odpowiedź na: Tydzień później to dla mn... | koko
Ja na pewno nie mogę między 10-tym, a 15-tym. ZUS-y.
Użytkownik: koko 04.08.2008 13:34 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja na pewno nie mogę międ... | jakozak
Ciebie blokują ZUSy a mnie wypłata wynagrodzeń dla prawie 250 luda. Na szczęście nie pracuje się w soboty i w niedziele. Więc kto wie, kto wie? Może akurat?
Użytkownik: jakozak 04.08.2008 19:01 napisał(a):
Odpowiedź na: Ciebie blokują ZUSy a mni... | koko
My w końcu mamy blisko, więc żaden problem. A bilet na autobus z Katowic można sobie kupić w przedsprzedaży przecież.
Użytkownik: koko 04.08.2008 19:06 napisał(a):
Odpowiedź na: My w końcu mamy blisko, w... | jakozak
Podróż nie problem, coś się wymyśli. Albo się zgada z kimś, kto jedzie z podobnej okolicy, na ten przykład z Knurowa... Grunt, żeby nic nie stanęło na przeszkodzie, już jedno ogólnopolskie musiałam odpuścić i aż mnie ściskało, jak hymn czytałam...
Użytkownik: jakozak 04.08.2008 19:14 napisał(a):
Odpowiedź na: Podróż nie problem, coś s... | koko
Tyle, że z tego Knurowa nie jedzie się autem. Buuuuuu. Wtedy już by żadnego problemu nie było.
Czemu Diana się nam nie wypowiada? Diano! :-)
Użytkownik: koko 05.08.2008 10:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Tyle, że z tego Knurowa n... | jakozak
Ale może jadąc z Knurowa trzeba przesiąść się w Katowicach? I jechać dalej z tymi, co z Katowic? Z Mikołowa? Seneko!!! Mówi się o Tobie!!!
Użytkownik: madame seneka 13.08.2008 22:56 napisał(a):
Odpowiedź na: Ale może jadąc z Knurowa ... | koko
Seneka, oczywiście, zgłasza akces ;-) Mało tego - mam zamiar podszkolić się jako kierowca. Ale czy mąż takiego świeżego kierowcę wypuści? Oj, nie wiem ;-) Chyba że znajdę zmiennika :-)
Użytkownik: Marylek 13.08.2008 23:11 napisał(a):
Odpowiedź na: Seneka, oczywiście, zgłas... | madame seneka
Ależ, masz rok czasu na treningi! W ciągu roku możesz zostać królową szos (czego Ci szczerze życzę), a zielony kolor dawno juz nie będzie Cię dotyczył. :-)
Użytkownik: madame seneka 13.08.2008 23:34 napisał(a):
Odpowiedź na: Ależ, masz rok czasu na t... | Marylek
Ha! Zimą wolałabym nie trenować :-) Na królową szos nie mam szans - panikuję, i trzęsę się jak galareta ;-) Ale będę się starać - naprawdę!
Użytkownik: koko 14.08.2008 08:55 napisał(a):
Odpowiedź na: Ha! Zimą wolałabym nie tr... | madame seneka
Wreszcie się odezwałaś, Ty Seneko, Ty. Maila odebrałaś z terminem herbatki? Bo lato się kończy, przecież ogniska do tej herbatki Ci nie rozpalę!

PS. A że zgłaszasz akces do Kamienicy to się cieszę niewymownie... :))))) Może się uda!
Użytkownik: madame seneka 14.08.2008 22:02 napisał(a):
Odpowiedź na: Wreszcie się odezwałaś, T... | koko
:-) Jestem na razie cały czas w domu, jeśli wakacje w ogóle będą - to we wrześniu. Herbatka miała być około 30 sierpnia, tak? Wypijmy ją, bo lato rzeczywiście ucieka jak szalone! A ognisko też może być - zapraszam :-) Kamienica koniecznie! Będę głosować za terminem, który będzie Ci odpowiadał!
Użytkownik: koko 25.08.2008 21:18 napisał(a):
Odpowiedź na: :-) Jestem na razie cały ... | madame seneka
Po tygodniowej ponad nieobecności spieszę donieść, Seneko, że 30 jak też i 31 jestem w domu i herbatka aktualna będzie. Co prawda 30 syn mój będzie się - o ile pogoda dopisze - integrował grillowo ze swoją nową klasą, z którą spędzi najbliższe cztery lata w Śląskich, ale chyba nam to nie przeszkodzi! Miejsca na herbatkę jest dość. Zapikaj więc do mnie, czy i o której się dokulasz.
A Kamienica, jak dla mnie, jedynie w ostatni weekend lipca pasuje, więc się okaże, co z tym fantem będzie.
Użytkownik: EPA! 08.08.2008 23:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Tyle, że z tego Knurowa n... | jakozak
Z Katowic mogłoby się jechać autem... Mam nadzieję, że się pojedzie, ale naprawdę ciężko planować z takim wyprzedzeniem...
Użytkownik: jakozak 12.08.2008 09:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Z Katowic mogłoby się jec... | EPA!
Cieszyłabym się bardzo. :-)
Użytkownik: Marylek 12.08.2008 10:33 napisał(a):
Odpowiedź na: Tyle, że z tego Knurowa n... | jakozak
Ja, gdybym, jechała, to na pewno autem (rejestrowane na 5 osób!); pytanie o termin. Mam wielką chęć jechać! :)
Użytkownik: jakozak 12.08.2008 19:00 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja, gdybym, jechała, to n... | Marylek
Nawet nie próbuj nie jechać. :-)
Użytkownik: koko 13.08.2008 12:50 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja, gdybym, jechała, to n... | Marylek
Mam nadzieję, że pamiętasz, że obiecałam obierać Ci w podróży cukierki z papierków... i zabawiać rozmową... i pilotować...
Użytkownik: Marylek 13.08.2008 13:26 napisał(a):
Odpowiedź na: Mam nadzieję, że pamiętas... | koko
Głównie pamiętam, że miałaś mnie pilotować. :-) Bo ja się gubię w nieznanym terenie. (W znanym też, jestem mistrzem gubienia się.) Służę atlasem samochodowym, ale w trakcie jazdy dość trudno się go ogląda. ;-p
Koko, miejsce masz zaklepane! :-)
(Żeby nam się tylko udało!)
Użytkownik: koko 13.08.2008 17:10 napisał(a):
Odpowiedź na: Głównie pamiętam, że miał... | Marylek
Cieszę się! Jestem dość wyćwiczona w pilotowaniu, więc może odnajdziemy Kamienicę. Mam nadzieję, że i wyjazd i odnalezienie miejsca nam się uda w 100%.
PS. Jakie cukierki w papierkach lubisz? Michałki? Galaretki w czekoladzie? Malagę? Tiki taki?
Użytkownik: Marylek 13.08.2008 17:26 napisał(a):
Odpowiedź na: Cieszę się! Jestem dość w... | koko
Krówki kruche! :-)
Użytkownik: koko 13.08.2008 19:57 napisał(a):
Odpowiedź na: Krówki kruche! :-) | Marylek
Super się składa, bo ja też je lubię. Tak więc zaopatrzone w stosowną ilość obranych z papierków krówek ruszamy. O ile nic nie pokrzyżuje tych planów, tfu, tfu, przez lewe ramię.
Użytkownik: koko 14.08.2008 08:50 napisał(a):
Odpowiedź na: Krówki kruche! :-) | Marylek
Marylku, jedna rzecz, uświadomiłam sobie, że najprawdopodobniej będę mogła jedynie na piątek-sobotę-niedzielę lub w ogóle sobotę-niedzielę pojechać do Kamienicy, o czym mówiłam na początku tego wątku, więc nie wiem, czy nadal mam zaklepane miejsce w aucie... bo może Ty pojedziesz w pełnym, że tak powiem, wymiarze, olaboga.
Użytkownik: Marylek 14.08.2008 10:51 napisał(a):
Odpowiedź na: Marylku, jedna rzecz, uśw... | koko
No przecież dopełnisz ten wymiar swoja szanowną osobą, prawda? :-) Najwyżej wracać będziesz oddzielnie. Masz zaklepane i koniec. :-)
Użytkownik: koko 14.08.2008 12:21 napisał(a):
Odpowiedź na: No przecież dopełnisz ten... | Marylek
Ufff, pomyślałam sobie.
Żeby jeszcze tylko okazało się, że chodzi o OSTATNI weekend lipca... bo ostatni nijak nie wyjdzie, tak myślę... no, ale martwić się będę za rok.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 14.08.2008 21:42 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
To mamy terminy:
1. 17, 18, 19 lipca 2009 (piątek-niedziela)
2. 24, 25, 26 lipca
3. 31 lipca, 1, 2, sierpnia
4. 7, 8, 9 sierpnia

Jaki byłby najkorzystniejszy? Przy czym, ostatnio spędziłam wekend w dworku i byłam od piątku do poniedziałku i to nie było takie złe, bo jest więcej połączeń do Szczawnicy, Limanowej i Nowego Sącza.
Może i do Krakowa w poniedziałki nie beda tak zapchane autobusy, a widzialam też połączenie ze Szczawnicy do Katowic.
Użytkownik: edward56 14.08.2008 22:16 napisał(a):
Odpowiedź na: To mamy terminy: 1. 17, ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Mnie odpowiada 7-9 sierpnia :-)
Użytkownik: Anna 46 16.08.2008 14:17 napisał(a):
Odpowiedź na: To mamy terminy: 1. 17, ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
W sumie może być 31 lipca, 1, 2 sierpnia, ale najlepszy - 7, 8, 9 sierpnia. :-)
Użytkownik: koko 25.08.2008 21:26 napisał(a):
Odpowiedź na: To mamy terminy: 1. 17, ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja bym głosowała tak, jak Ania. Najlepiej opcja 3 lub 4, Mafio. Ewentualnie, ale do końca pewna nie jestem, opcja 2, to zależy, kiedy wyjadę na wakacje z moimi chłopaczyskami.
Co na to Marylek?
Użytkownik: Marylek 13.12.2008 17:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja bym głosowała tak, jak... | koko
Mnie jest w wakacje wszystko jedno, byle bym wiedziała wcześniej. Sierpień może być. :)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 13.12.2008 18:42 napisał(a):
Odpowiedź na: Mnie jest w wakacje wszys... | Marylek
Postaram się powiadomić najszybciej jak to będzie możliwe. :)
Narazie nie ma rezerwacji turnusów, więc nie podaję terminów.
Żeby nie było, że nie pamiętam. :)
Użytkownik: Marylek 13.12.2008 20:44 napisał(a):
Odpowiedź na: Postaram się powiadomić n... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Mafia, zróbmy tak: jak już będą wiadome terminy możliwe do zarezerwowania, to poddajmy pod głosowanie trzy lub cztery konkretne i niech się każdy wpisuje. I zobaczymy, na jaki termin będzie najwięcej chętnych.
A tacy ludzie jak ja czy Jola, którym pasuje praktycznie każdy termin wakacyjny, pewnie się chętnie dostosują. :)
[Podejrzewam, że to nie będzie wcześniej niż w lutym.]
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 14.12.2008 09:09 napisał(a):
Odpowiedź na: Mafia, zróbmy tak: jak ju... | Marylek
Ok.
Pewnie na przełomie stycznia i lutego. :)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 14.12.2008 09:16 napisał(a):
Odpowiedź na: Mafia, zróbmy tak: jak ju... | Marylek
A jak tylko będzie możliwość zrobienia głosowania, to zrobimy.
Mam nadzieję, że będzie kilka terminów. :)
Użytkownik: koko 04.02.2009 19:50 napisał(a):
Odpowiedź na: Mnie jest w wakacje wszys... | Marylek
Teraz już wiem, że pozostaje mi jedynie opcja nr 4. Wakacje mam wypełnione szczelnie, bo po to one są - albo mnie nie będzie wraz z rodziną, albo będę korzystała z wyjazdu synków i utknę gdzieś weekendowo w górach z panem mężem jedynie, co jest fantastyczne (sprawdzone w ubiegłym roku). Będę zatem śledzić ten wątek nadzwyczaj uważnie, żeby mnie znów coś nie ominęło, jak Tomaszów.
Wakacje to jednak nie dla wszystkich najlepszy czas na spotkania.
Użytkownik: Marylek 05.02.2009 09:32 napisał(a):
Odpowiedź na: Teraz już wiem, że pozost... | koko
Lepiej byłoby, w razie konfliktu terminów, zgodzić się na sugestię pana męża, żeby on tam z synami gdzieś pokoczował w pobliżu, a Ty - na zlot. To znaczy, lepiej niż w ogóle nie być, prawda?
Użytkownik: koko 05.02.2009 12:44 napisał(a):
Odpowiedź na: Lepiej byłoby, w razie ko... | Marylek
Marylku, to jest tak: najpierw jadę od 11 do 26.7, potem chłopcy jadą od 26.7 do 8.8 (a my w góry), a potem jedziemy od 14 do 23.8. Czyli jedyna możliwość dla mnie to koniec sierpnia, ostatni weekend. Nawet koczowanie moich w Kamienicy niczego tu nie zmieni. Może się jeszcze zdarzyć, że zamiast wyjechac 14.8 wyjadę tydzień później, wtedy do Kamienicy mogłabym pojechać na weekend 15-16.8, będę to wiedziała w najbliższym czasie, ale bardziej prawdopodobna jest ta pierwsza opcja.
W ogóle nie być to kicha!
Użytkownik: jakozak 13.12.2008 17:44 napisał(a):
Odpowiedź na: To mamy terminy: 1. 17, ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Obojętne mi już. Dostosuję się z wielką przyjemnością. :-)
Użytkownik: verdiana 13.12.2008 17:50 napisał(a):
Odpowiedź na: To mamy terminy: 1. 17, ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Mnie by najbardziej pasowała opcja pierwsza, pewnie mogłabym wtedy pojechać prosto z Krynicy. :-)
Użytkownik: EnidEarie 21.12.2008 20:33 napisał(a):
Odpowiedź na: Mnie by najbardziej pasow... | verdiana
Zawsze możesz jechać prosto z Krynicy, niech no ja tylko zdam w końcu ten egzamin... ;)
Użytkownik: verdiana 21.12.2008 20:36 napisał(a):
Odpowiedź na: Zawsze możesz jechać pros... | EnidEarie
Nie zawsze, w sierpniu pewnie mnie u Ciebie nie będzie, Ciebie też pewnie u Ciebie nie będzie. :>
Użytkownik: EnidEarie 21.12.2008 20:47 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie zawsze, w sierpniu pe... | verdiana
Wyjeżdżam dopiero 12, a wcześniejsze ewentualne ekskursje będę planować w odniesieniu do spotkania. Tak więc głosuję za terminem, który najbardziej Tobie pasuje.
Użytkownik: miłośniczka 13.12.2008 19:19 napisał(a):
Odpowiedź na: To mamy terminy: 1. 17, ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Obojętne! Hmmm... Z Limanowej, mówisz? To prawie mam spod domu! ;) Będę pierwsza, obiecuję! :P Piszę się, nieważne, na jaki termin, byleby po końcu czerwca - wcześniej może mnie nie być w Polsce.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 13.12.2008 19:28 napisał(a):
Odpowiedź na: Obojętne! Hmmm... Z Liman... | miłośniczka
Z Limanowej się chyba ok. pół godziny jedzie. W tym roku jak byłam do dojechałam busem jadącym do Szczawy. Może kojarzysz. :)
Użytkownik: miłośniczka 13.12.2008 23:31 napisał(a):
Odpowiedź na: Z Limanowej się chyba ok.... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Jasne ;-)
Użytkownik: jakozak 13.12.2008 20:17 napisał(a):
Odpowiedź na: Obojętne! Hmmm... Z Liman... | miłośniczka
Ja też piszę o lipcu i sierpniu. :-). Czerwiec odpada.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 13.12.2008 20:27 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja też piszę o lipcu i si... | jakozak
Pamiętam o tym. :)
Użytkownik: miłośniczka 04.02.2009 19:53 napisał(a):
Odpowiedź na: To mamy terminy: 1. 17, ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Jeśli jest dobre połączenie do Limanowej to nie ma żadnego problemu, z Limanowej busy do Krakowa odjeżdżają średnio co 15 minut. :-)
Użytkownik: boopoland 05.02.2009 23:23 napisał(a):
Odpowiedź na: To mamy terminy: 1. 17, ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
mi pasowaloby wszystko :D
czekam wiec na decyzje :D
Użytkownik: Mia Wallace 06.02.2009 08:45 napisał(a):
Odpowiedź na: mi pasowaloby wszystko :D... | boopoland
Hurra!!! Boo i Mia - kolejna podróż pełna przygód!!! :)))
Użytkownik: Mia Wallace 18.12.2008 01:54 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
A ja się też zbiorę i pojadę reprezentować krainę Kujaw i Pomorza :))) Ot, i co :))))
Użytkownik: Annvina 06.02.2009 09:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Od czasu do czasu zaglądam do tej dyskusji, choć dotychczas nic nie pisałam.
Słowem - będę! W jakimkolwiek terminie. Tylko muszę wiedzieć znacznie wcześniej, żeby za bilety nie przepłacać
Użytkownik: groch 24.02.2009 20:47 napisał(a):
Odpowiedź na: Od czasu do czasu zagląda... | Annvina
Annvinko! czemu sie do mnie nie odzywasz? A o spotkaniu-też chciałabym być i najbardziej mi pasuje koniec lipca-sierpień. Będę śledzić wątek:)
Użytkownik: Annvina 25.02.2009 09:14 napisał(a):
Odpowiedź na: Annvinko! czemu sie do mn... | groch
Groszku kochany, ależ odzywam się :)
O, na przykład tutaj [artykuł niedostępny]
odezwałam się nie tak dawno temu, ale nie doczekałam się odpowiedzi. Nadal czekam cierpliwie na propozycje :) I nadal równie serdecznie zapraszam!
Użytkownik: boopoland 16.02.2009 22:19 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
kiedy możemy spodziewać się jakiejś konkretnej informacji co do terminu zlotu? :)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 17.02.2009 16:43 napisał(a):
Odpowiedź na: kiedy możemy spodziewać s... | boopoland
A ja czekam, aż się ktoś zdecyduje i pozaklepuje turnusy. Też się niecierpliwię.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 24.02.2009 17:19 napisał(a):
Odpowiedź na: kiedy możemy spodziewać s... | boopoland
Kochani moi. Wiem, że się niecierpliwicie. Czekam na rozwiązania i na potwierdzenie choćby jednego 10-dniowego turnusu lub/i rozwiązanie przetargu.

Chyba, że chcielibyście jeszcze weekend nie w wakacje. :)
Użytkownik: jakozak 24.02.2009 17:32 napisał(a):
Odpowiedź na: Kochani moi. Wiem, że się... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Dzięki Mafia. :-)
Ja mogę tylko w wakacje i to najprędzej w sierpniu po wypłacie.
Dni gorczańskie mnie odstraszają hałasem.
Pani z ośrodka - dzwoniłam teraz - powiedziała, że będzie wiadomo po 15 marca. Zagwarantować nam nic nie może, bo nie chce tracić na przykład dwutygodniowego turnusu na 80 osób dla trzech dni na jakieś 30 osób. Co my na to?
Wypowiedzcie się, proszę.
Użytkownik: villena 24.02.2009 17:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Dzięki Mafia. :-) Ja mog... | jakozak
Co do terminu nie wypowiem się, bo nie robię tak dalekosiężnych planów. Oczywiście cokolwiek wybierzecie - postaram się przyjechać.
Co do potwierdzania dostępności - przypuszczam że podobny problem będzie w większości ośrodków w czasie wakacji. Pewnie każdy woli podzielić terminy na typowe wczasowe turnusy tygodniowe, niż przyjąć ludzi tylko na weekend i ryzykować, że nie znajdzie nikogo na resztę tygodnia. Czyli albo czekać cierpliwie do 15 marca, albo decydować się na termin poza wakacyjny.
Użytkownik: jakozak 24.02.2009 18:08 napisał(a):
Odpowiedź na: Co do terminu nie wypowie... | villena
W moim przypadku czerwiec odpada. Wrzesień też. Wyjazd i wyjazd. :-)
Villena ma rację: to są wakacje i turnusy ważniejsze. Czekamy?
Użytkownik: Anna 46 24.02.2009 21:36 napisał(a):
Odpowiedź na: W moim przypadku czerwiec... | jakozak
Czekamy. Sierpień zdecydowanie lepszy. Zastanawiam się, czy brać Jacka... :-)
Użytkownik: miłośniczka 25.02.2009 21:42 napisał(a):
Odpowiedź na: W moim przypadku czerwiec... | jakozak
Ja na razie o sobie wiem tyle, że czerwiec - odpada. Lipiec ok, ale 14-17 nie mogę. W sierpniu mogę w środku, odpada początek i koniec... Klapa. Mało jakaś taka dostępna jestem. :/
Użytkownik: jakozak 26.02.2009 12:13 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja na razie o sobie wiem ... | miłośniczka
Miłośniczko kochana. Bez Ciebie? Spotkanie? Weź Ty się nie wygłupiaj...
Już zaczynam się robić nieutulona w żalu. :-(
Użytkownik: norge 26.02.2009 13:56 napisał(a):
Odpowiedź na: Miłośniczko kochana. Bez ... | jakozak
Jolu, ja niestety musze z przykroscia oznajmic, iz tym razem nie bede mogla przyjechac na wasze spotkanie w Kamienicy. Musza mi wystarczyc przemile tomaszowskie wspomnienia z maja 2008 :-)
Użytkownik: Marylek 26.02.2009 13:58 napisał(a):
Odpowiedź na: Jolu, ja niestety musze z... | norge
:(
Użytkownik: jakozak 26.02.2009 14:20 napisał(a):
Odpowiedź na: Jolu, ja niestety musze z... | norge
To jest bardzo przykra wiadomość, Diano, ale rozumiem Cię. Pomyślę o Tobie i na pewno dostaniesz kartkę.
Użytkownik: exilvia 24.02.2009 18:00 napisał(a):
Odpowiedź na: Dzięki Mafia. :-) Ja mog... | jakozak
Ja bym bardzo chciała przyjechać, ale nie umiem powiedzieć nic na temat tak odległego terminu, jakim są wakacje. Wszystko się może zdarzyć.
Użytkownik: bazyl3 24.02.2009 19:14 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja bym bardzo chciała prz... | exilvia
Jw. Jako ojciec dwóch małolatów, z których młodszy organicznie nie znosi jazdy samochodem, nie mogę decydować z tak dużym wyprzedzeniem. Jednak gdybyście się zorganizowali, a my nie załapali na zorganizowany pobyt, postaramy się dojechać do grodu Kraka, a stamtąd tygrysim skokiem, na jeden dzień, z wizytą do Was :D
Użytkownik: Czajka 25.02.2009 18:25 napisał(a):
Odpowiedź na: Jw. Jako ojciec dwóch mał... | bazyl3
No, ale przynajmniej przyjścia na świat macie już zaliczone, nie tak jak w ubiegłym roku. :))
Użytkownik: bazyl3 25.02.2009 19:02 napisał(a):
Odpowiedź na: No, ale przynajmniej przy... | Czajka
W ubiegłym to był prawie strzał w dziesiątkę :D
Użytkownik: Czajka 25.02.2009 19:29 napisał(a):
Odpowiedź na: W ubiegłym to był prawie ... | bazyl3
No ale, kurczę, ja do dzisiaj przez to nie wiem jak na żywo wygląda Zabójca Literatury. ;)
Hyhy, i Sadystyczny Kusiciel, bo mi narobiłeś chęci na Piękną Żałobę.
Użytkownik: bazyl3 02.03.2009 09:15 napisał(a):
Odpowiedź na: No ale, kurczę, ja do dzi... | Czajka
Szału nie ma. Wyobraź sobie Wielkiego Ptaka z "Ulicy Sezamkowej", tylko bez piór, z łysą czachą i w bardziej stonowanych kolorach. A na "Taką piękną.. ." skusić się warto :)
Użytkownik: jakozak 02.03.2009 12:36 napisał(a):
Odpowiedź na: Szału nie ma. Wyobraź sob... | bazyl3
"Szału nie ma". :-))) Kupuję.
Użytkownik: Czajka 04.03.2009 04:54 napisał(a):
Odpowiedź na: Szału nie ma. Wyobraź sob... | bazyl3
A, to wiem, widziałam Cię na wystawie. Tylko na żywo nie. :)
Przeczytałam właśnie przez Ciebie "Listy do Kwiecieńki" i byłam Ci bardzo wdzięczna za impuls. :))
Użytkownik: bazyl3 04.03.2009 07:57 napisał(a):
Odpowiedź na: A, to wiem, widziałam Cię... | Czajka
A proszę bardzo :)
Użytkownik: OlimpiaOpiekun BiblioNETki 24.02.2009 18:27 napisał(a):
Odpowiedź na: Dzięki Mafia. :-) Ja mog... | jakozak
Poczekajmy jeszcze te 2 tygodnie. Chociaż chętnie spędziłabym tam nawet tydzień na wakacjach :)
Użytkownik: Tinu_viel 24.02.2009 18:31 napisał(a):
Odpowiedź na: Dzięki Mafia. :-) Ja mog... | jakozak
Ja pewnie w ogóle nie będę mogła jechać...
Użytkownik: ella 24.02.2009 19:02 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja pewnie w ogóle nie będ... | Tinu_viel
Ja bardzo bym chciala, ale nie wystarczy mi urlopu. :-( Jak zwykle, mam za duzo planow. ;-)
Pozdrawiam Was serdecznie.
Użytkownik: Marylek 25.02.2009 09:46 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja bardzo bym chciala, al... | ella
Elu, ale to by weekend był prawdopodobnie. Może by Ci się udało chociaż na jeden dzień? Nie zarzekaj się, dopóki nie ma terminu! :)
Użytkownik: jakozak 26.02.2009 14:23 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja bardzo bym chciala, al... | ella
Elu kochana! Toż to ziemia się zapadnie! :-( Co Ty, kochana, mówisz? Myśl jeszcze. Intensywnie.
Użytkownik: Marylek 24.02.2009 19:11 napisał(a):
Odpowiedź na: Dzięki Mafia. :-) Ja mog... | jakozak
Ja mogę poczekać. Do 15 marca już tylko 2 tygodnie.
W czasie wakacji każdy termin mi pasuje, początek sierpnia może być, jak najbardziej. :)
Użytkownik: Szreq 24.02.2009 19:31 napisał(a):
Odpowiedź na: Dzięki Mafia. :-) Ja mog... | jakozak
Ja mam elastyczny terminarz, weekendy wszystkie wolne, chyba że mam spotkanie b-netkowe:)
Za to w sierpniu ciepło i Tatry blisko:))
Użytkownik: janmamut 24.02.2009 19:45 napisał(a):
Odpowiedź na: Dzięki Mafia. :-) Ja mog... | jakozak
Ja cierpliwie poczekam, zwłaszcza że i tak nie znam konkretów. Przewidywać mogę, że sierpień będzie lepszy od lipca, bo Hałasy Gorczańskie wolałbym ominąć. :-)
Użytkownik: Gusia_78 24.02.2009 19:47 napisał(a):
Odpowiedź na: Dzięki Mafia. :-) Ja mog... | jakozak
Dla mnie sierpień jak najbardziej, każdy termin z wyj. ostatnich 3 dni tego mca.
Użytkownik: KrzysiekJoy 25.02.2009 10:47 napisał(a):
Odpowiedź na: Dla mnie sierpień jak naj... | Gusia_78
Ja dostosuję się do terminu spotkania. Czym wcześniej data spotkania będzie znana, tym lepiej dla moich urlopowych negocjacji.:)
Użytkownik: McAgnes 25.02.2009 18:46 napisał(a):
Odpowiedź na: Dzięki Mafia. :-) Ja mog... | jakozak
Bardzo bym chciała, ale w sierpniu planuję się rozwiązywać, toteż mnie nie uwzględniajcie w planach :)
Użytkownik: epikur 28.02.2009 10:45 napisał(a):
Odpowiedź na: Dzięki Mafia. :-) Ja mog... | jakozak
Ja się piszę :-).
Użytkownik: jakozak 28.02.2009 20:30 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja się piszę :-). | epikur
Trzymam Cię za słowo. :-)
Użytkownik: dot59Opiekun BiblioNETki 25.02.2009 16:17 napisał(a):
Odpowiedź na: Kochani moi. Wiem, że się... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja mogę poczekać, bo i tak, jeśli chodzi o wakacje, wchodzą w grę tylko weekendy - w tygodniu nie mam szans wziąć nieplanowanego urlopu, no, maksymalnie 1 dzień. Wolałabym sierpień niż lipiec, bo w lipcu co chwilę mam rodzinnych solenizantów/jubilatów.
Użytkownik: Czajka 25.02.2009 18:23 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja też mogę czekać co się wykluje, potem ze wszystkich sił postaram się przyjechać. Kamienica ma pierwszeństwo we wszystkich kalendarzykach. :))
Użytkownik: EPA! 25.02.2009 21:40 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Jeśli chodzi o mnie, to z wyjątkiem ostatnich 2 tygodni sierpnia każdy termin mi pasuje. Jeśli bedzie znany wczesniej to go zarezerwuję i już. Czekam z niecierpliwością aż coś się wyklaruje.
Użytkownik: koko 26.02.2009 17:17 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Jeśli chodzi o sierpień to nie jest to dobry termin dla mnie. W weekend 1-2.8 wyjeżdżają na wakacje moje chłopaki i muszę ich spakować i odwieźć na autokar. Odpada. 8-9.8 mam weekend wolności od dzieci i zamierzam go romantycznie spędzić z mężem w górach. 14.8 moje dzieciaki wracają... A następny weekend i następny spędzam w Lisa Młynie nad jeziorem. Jedynie może wyczaruje się coś tego 15 i 16 sierpnia. Wydaje mi się, że paradoksalnie mimo wszystko łatwiej się spotkać w dłuższy weekend, niż w wakacje.
Użytkownik: Marylek 02.03.2009 13:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeśli chodzi o sierpień t... | koko
Po przeanalizowaniu tego, co napisałaś, wydaje mi się, że termin 1-2 też byłby możliwy, bo przecież spakować (i ucałować) ich możesz wcześniej, a na autokar odwiezie ich dobry tatuś. Albo babcia czy ciocia? Pomyśl, nie mam racji? ;)
Użytkownik: koko 04.03.2009 19:19 napisał(a):
Odpowiedź na: Po przeanalizowaniu tego,... | Marylek
Być może masz rację, Marylku, ale ja wolę jednak sama ich oprać, oprasować, spakować, zawieźć na dworzec i wsadzić do autokaru.
Upewnić się, że wyjechali!
Tak więc jedyny możliwy termin - i to też mówię baaardzo ostrożnie - to 15-16 sierpnia. No nic, zobaczymy, jak się sprawy będą miały i najwyżej, a mówię to z bólem serca, pojadę na ogólnopolskie kiedyś indziej...
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 16.03.2009 12:25 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
A więc tak. Jest 16 marca. Nie wiem jak długo będzie trzeba czekać. A może być początek września?
Czy wolicie inne miejsce?
Użytkownik: koko 16.03.2009 16:52 napisał(a):
Odpowiedź na: A więc tak. Jest 16 marca... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Mnie pasuje.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 20.03.2009 18:31 napisał(a):
Odpowiedź na: A więc tak. Jest 16 marca... | mafiaOpiekun BiblioNETki
A więc najprawdopodobniej będzie to ostatni weekend sierpnia albo pierwszy weekend września.
Użytkownik: janmamut 20.03.2009 20:02 napisał(a):
Odpowiedź na: A więc najprawdopodobniej... | mafiaOpiekun BiblioNETki
To z kolei już za późno. :-(
Użytkownik: Cirilla 21.03.2009 00:36 napisał(a):
Odpowiedź na: To z kolei już za późno. ... | janmamut
Mamucie, jesteś??
Użytkownik: janmamut 21.03.2009 01:12 napisał(a):
Odpowiedź na: Mamucie, jesteś?? | Cirilla
Prawie wymarły po semestrze zimowym, ale jestem.
Użytkownik: Czajka 21.03.2009 09:33 napisał(a):
Odpowiedź na: Prawie wymarły po semestr... | janmamut
Czyli suponujesz, Mamucie drogi, że tak jak dinozaurom nie przysłużył się meteoryt, tak mamutom studenci? :)
Użytkownik: krasnal 21.03.2009 10:35 napisał(a):
Odpowiedź na: Czyli suponujesz, Mamucie... | Czajka
Czajeczko, z lektury Pratchetta powinnaś wiedzieć, że na uczelni najgorszą rzeczą, najstraszniejszą i najszkodliwszą są studenci właśni. Gdyby nie oni, uczelnia mogłaby zupełnie spokojnie funkcjonować, a tak? Same problemy! Na Niewidocznym Uniwersytecie istniało nawet takie określenie na coś absolutnie przerażającego: "To gorsze niż studenci!". :)
Użytkownik: Czajka 22.03.2009 07:34 napisał(a):
Odpowiedź na: Czajeczko, z lektury Prat... | krasnal
No tak, no tak, to zupełnie tak samo, jak bibliotekom byłoby znacznie lepiej bez czytelników, o czym wspominał Eco. :))
Użytkownik: Cirilla 21.03.2009 14:21 napisał(a):
Odpowiedź na: Prawie wymarły po semestr... | janmamut
Szkoda, że tak szybko usnęłam. Czy Józef S. jest aktualny?
Użytkownik: janmamut 21.03.2009 18:19 napisał(a):
Odpowiedź na: Szkoda, że tak szybko usn... | Cirilla
Oj, mnie się chyba kawał życia wykasował wraz z pamięcią! Nic nie kojarzę. Zaraz wygrzebię e-mail.
Użytkownik: Cirilla 21.03.2009 19:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Oj, mnie się chyba kawał ... | janmamut
To dobry pomysł. Też z niego skorzystam... :-)))
Użytkownik: joanna.syrenka 20.03.2009 20:43 napisał(a):
Odpowiedź na: A więc najprawdopodobniej... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Wszystkim nie dogodzisz! Ustal termin i koniec. Jest wystarczająco dużo czasu żeby to nasi kochani Biblionetkowicze się dostosowali do terminu, a nie na odwrót ;)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 20.03.2009 21:24 napisał(a):
Odpowiedź na: Wszystkim nie dogodzisz! ... | joanna.syrenka
No właśnie wiem. To jest trudne.
Muszę poczekać na potwierdzenie, który z dwóch podanych terminów.

Mam nadzieję, że ktoś będzie dał radę przyjechać.
Użytkownik: koko 21.03.2009 15:20 napisał(a):
Odpowiedź na: A więc najprawdopodobniej... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ostatni weekend sierpnia dla mnie odpada. Pierwszy weekend września pasuje.
Użytkownik: dot59Opiekun BiblioNETki 21.03.2009 15:41 napisał(a):
Odpowiedź na: A więc najprawdopodobniej... | mafiaOpiekun BiblioNETki
W moim przypadku wrześniowy w 100% odpada.
Użytkownik: verdiana 20.03.2009 20:24 napisał(a):
Odpowiedź na: A więc tak. Jest 16 marca... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Mnie by pasował koniec sierpnia, gdyby spotkanie było blisko Warszawy. :(
Użytkownik: nutinka 20.03.2009 21:42 napisał(a):
Odpowiedź na: Mnie by pasował koniec si... | verdiana
O, właśnie! Druga połowa sierpnia blisko Warszawy. Będę akurat w okolicy. :)
Użytkownik: verdiana 21.03.2009 09:30 napisał(a):
Odpowiedź na: O, właśnie! Druga połowa ... | nutinka
Jak będziesz w okolicy, to i tak zrobimy spotkanie. :-)
Użytkownik: nutinka 21.03.2009 10:54 napisał(a):
Odpowiedź na: Jak będziesz w okolicy, t... | verdiana
Dobra. :) Oprócz 28 i 29 sierpnia - wesele mam w rodzinie. ;)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 27.03.2009 18:29 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
A więc tak moi drodzy. Trzeba coś ustalić. Proponuję ostatni weekend sierpnia.
Są wolne domki, wiec możemy przyjechać 28-30 sierpnia.
Użytkownik: Czajka 27.03.2009 18:45 napisał(a):
Odpowiedź na: A więc tak moi drodzy. Tr... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja się zapisuję. I zaczynam trzymać kciuki. :))
Użytkownik: krasnal 27.03.2009 19:00 napisał(a):
Odpowiedź na: A więc tak moi drodzy. Tr... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja wstępnie też. Nie mam zielonego pojęcia, co będzie w lecie, ale postaram się wszystkie plany dostosować do terminu spotkania:)
Użytkownik: OlimpiaOpiekun BiblioNETki 27.03.2009 19:39 napisał(a):
Odpowiedź na: A więc tak moi drodzy. Tr... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Mi jak najbardziej pasuje i chętnie się pojawię w wyznaczonym terminie!
Użytkownik: villena 28.03.2009 21:45 napisał(a):
Odpowiedź na: A więc tak moi drodzy. Tr... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja się też wpisuję. Do końca sierpnia wprawdzie sporo czasu i wiele się może zdarzyć, ale postaram się przyjechać.
Użytkownik: Marylek 28.03.2009 21:50 napisał(a):
Odpowiedź na: A więc tak moi drodzy. Tr... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Też się zapisuję. Termin jest OK, zresztą mówiłam, że jeśli w wakacje, to się dostosuję. :)
Użytkownik: Anna 46 28.03.2009 23:16 napisał(a):
Odpowiedź na: A więc tak moi drodzy. Tr... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja też, ja też. :-)
Użytkownik: dot59Opiekun BiblioNETki 29.03.2009 17:20 napisał(a):
Odpowiedź na: A więc tak moi drodzy. Tr... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Zgłaszam akces, wraz z Madame Seneką.
Użytkownik: jakozak 30.03.2009 13:20 napisał(a):
Odpowiedź na: Zgłaszam akces, wraz z Ma... | dot59Opiekun BiblioNETki
A Miciuś?
Użytkownik: dot59Opiekun BiblioNETki 30.03.2009 15:29 napisał(a):
Odpowiedź na: A Miciuś? | jakozak
A on z uwagi na charakter pracy może powiedzieć dopiero w ostatniej chwili, tj. nie wcześniej jak pod koniec lipca.
Użytkownik: Szreq 29.03.2009 21:37 napisał(a):
Odpowiedź na: A więc tak moi drodzy. Tr... | mafiaOpiekun BiblioNETki
I ja się wpisuję:) ten termin bardzo mi pasuje.
Użytkownik: jakozak 30.03.2009 13:18 napisał(a):
Odpowiedź na: A więc tak moi drodzy. Tr... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Piszę się! :-)))
Użytkownik: koko 29.03.2009 19:20 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
A ja się wypisuję, buuuuuu... niepocieszona jestem, bo już drugie ogólnopolskie mnie ominie... Będę w tym czasie łapała rybki w jeziorze Wysokie Brodno, pływała kajakiem lub wpław, choć wydaje mi się mocno prawdopodobne, że chyba raczej będę chowała się przed deszczem, jak to bywa w typowe, polskie lato...
A taką miałam nadzieję na pierwszy weekend września, wy niedobrzy... :((((((((((
Użytkownik: jakozak 02.04.2009 18:07 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Przepraszam, że krzyczę, ale chcę być widoczna :-)
MAFIO, CZY NIE TRZEBA JUż WPŁACAĆ ZALICZEK? PRZYPOMNIJ NAM, PROSZĘ, KOSZTY. Może poproś Redakcję, żeby stworzyła nowy wątek z KONKRETAMI w widocznym miejscu.
:-)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 02.04.2009 18:28 napisał(a):
Odpowiedź na: Przepraszam, że krzyczę, ... | jakozak
Jeśli chodzi o zaliczki, to na dzień dzisiejszy nie. Ale jak będzie bliżej wakacji, to wybiorę się do Kamienicy ustalić szczegóły i powklejam.

Jeśli chodzi o koszty, to w domkach noclegi będą za ok. 20 zł lub 40 zł. Zależy, czy ktoś woli z wyżywieniem, czy nie.
Dojazd, to zależy od odległości.

W każdym razie jest niewykluczone, że oprócz miejsc w domkach będą w pokojach w dworku. W dworku nocleg jest za ok. 50 zł z wyżywieniem.

A jak już będę mieć pełną informację o zaliczkach, to wkleję na pewno i poproszę o przyklejenie tematu. ;-)
Użytkownik: jakozak 02.04.2009 20:39 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeśli chodzi o zaliczki, ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Na pewno niektórzy z nas (ja) będą woleli takie najwyżej 4-osobowe pomieszczenia z łazienką. Są?
Użytkownik: Marylek 02.04.2009 20:47 napisał(a):
Odpowiedź na: Na pewno niektórzy z nas ... | jakozak
Ja też wolę takie mniejsze pomieszczenie, hmm. I łazienka mile widziana, tak, tak. Właściwie łazienka to priorytet, co tu kryć. :-p Może mnie przyjmiesz na stan, Jolu, jakby co? ;)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 02.04.2009 20:54 napisał(a):
Odpowiedź na: Na pewno niektórzy z nas ... | jakozak
Jeżeli będą takie pokoje wolne to się podepnę pod nie zlotowo. ;)
A pokoje, one są 2 albo 3 osobowe.
Użytkownik: jakozak 02.04.2009 20:43 napisał(a):
Odpowiedź na: Przepraszam, że krzyczę, ... | jakozak
Rozesłałam wici do wszystkich, na których mam namiar. Niektóre mi wróciły - "delivery coś tam... Pomóżcie, proszę, i porozsyłajcie swoim bliskim. Lepiej powiedzieć komuś 10 razy, niż wcale. Wtrącam się, bom już w temacie zjazdów doświadczona, a i Mafia mnie prosiła o pomoc. O wejście na hurrrra! ludzie! dzieje się!, znaczy. :-)
Użytkownik: Kaoru 02.04.2009 18:55 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Wiem, widziałam, czytałam, ale ja jak zwykle oczywiście nie mogę... ;(
Użytkownik: Czajka 02.04.2009 19:07 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Mafio, czy mogłabyś podać jakie miejscowości - większe niż Łącko mają dobre połączenie (autobusowe czy kolejowe) z Kamienicą - bo nie wiem gdzie celować. Nowy Sącz? Rabka? Kraków? :)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 02.04.2009 19:36 napisał(a):
Odpowiedź na: Mafio, czy mogłabyś podać... | Czajka
Wiem, że z Krakowa powinno być połączenie do Szczawnicy i autobus powinien się zatrzymywać w Kamienicy. Chociaż to połączenie może być zapchane.

Inne, o których wiem:
- Z Limanowej. Jeżdżą busy i autobusy. Do Szczawy. Zatrzymują się w Kamienicy.
- Z Mszany Dolnej.
- Z Nowego Sącza. Jeżdżą bodajże busy.


W Szczawnicy zauważyłam połączenie z Katowicami.
A na południu Polski zauważyłam połączenia z Nysy, Krosna czy Cieszyna.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 02.04.2009 19:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Wiem, że z Krakowa powinn... | mafiaOpiekun BiblioNETki
> A na południu Polski zauważyłam połączenia z Nysy, Krosna czy Cieszyna.

A autobusy Nysa - Nowy Sącz czy Cieszyn - Krosno to pospieszne zatrzymujące się w Limanowej, Mszanie Dolnej i Nowym Sączu, z których dojazd jak napisałam wyżej. ;)


I z tego co znalazłam na stronie PKS Kraków, oprócz połączenia za Szczawnicą jest połączenie do:
-Krynicy (zatrzymuje się w Mszanie Dolnej),
-Ochotnicy (też w Mszanie, ale z tego co widzę to osobowy, więc trzeba zapewne zapytać kierowcy czy w Kamienicy się zatrzymuje, a jeśli tak, to odpadłaby przesiadka w Mszanie)

Użytkownik: Marylek 02.04.2009 20:56 napisał(a):
Odpowiedź na: > A na południu Polski... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Mafio, Jola ma rację, poproś Najwyższe Instancje o podczepienie wątku spotkaniowego na pierwszej stronie i wytłuszczenie go. I może nie ten długi, tylko po prostu nowy, dotyczący ogólnopolskiego spotkania - powpisujemy się jeszcze raz. :)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 02.04.2009 21:27 napisał(a):
Odpowiedź na: Mafio, Jola ma rację, pop... | Marylek
OK. ;)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 02.04.2009 22:02 napisał(a):
Odpowiedź na: Mafio, Jola ma rację, pop... | Marylek
[artykuł niedostępny]


;-)
Użytkownik: edward56 23.04.2009 14:52 napisał(a):
Odpowiedź na: [artykuł niedostępny] ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Czy podany termin spotkania jest terminem ostatecznym?
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 29.04.2009 19:14 napisał(a):
Odpowiedź na: Czy podany termin spotkan... | edward56
Tak.
Użytkownik: edward56 29.04.2009 19:52 napisał(a):
Odpowiedź na: Tak. | mafiaOpiekun BiblioNETki
:-)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 10.07.2009 13:58 napisał(a):
Odpowiedź na: :-) | edward56
Mam prośbę, odezwałbyś się do mnie mailowo? :)
Użytkownik: edward56 10.07.2009 22:23 napisał(a):
Odpowiedź na: Mam prośbę, odezwałbyś si... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Oczywiście, jak tylko poczta przejdzie. Ostatnio mam problemy z operatorem.
Użytkownik: Agis 06.01.2010 21:37 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli będzie możliwość z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Witajcie,
może Was zdziwi, że wracam do tematu, po takim czasie, ale właśnie odebraliśmy pocztę, która czekała na starym mieszkaniu, i była tam między innymi kartka od biblionetkowiczów z Kamienicy.
Dziękujemy! Bardzo to miłe, chociaż chyba pół roku po terminie ;-)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 06.01.2010 21:54 napisał(a):
Odpowiedź na: Witajcie, może Was zdziw... | Agis
A nie pół roku, właściwie 4 miesiace. :)
Użytkownik: Czajka 07.01.2010 05:00 napisał(a):
Odpowiedź na: Witajcie, może Was zdziw... | Agis
Te pozdrowienia są nieustające, kochany Agisku i nie tracą ważności. Mam nadzieję, że na kolejnym zlocie będziecie całą czwórką, ma być gdzieś w Waszą stronę. :)
Użytkownik: Agis 14.01.2010 15:08 napisał(a):
Odpowiedź na: Te pozdrowienia są nieust... | Czajka
Byłoby miło znowu Was zobaczyć :-)
Użytkownik: Czajka 16.01.2010 17:01 napisał(a):
Odpowiedź na: Byłoby miło znowu Was zob... | Agis
Szykuje się w tym roku kujawsko-pomorskie:
A Trzecie Ogólnopolskie?
:)
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: