Dodany: 01.01.2014 22:28|Autor: Zoana
Przeczytane w roku 2013
Styczeń 2013
1.
Marzenia i tajemnice (
Wałęsa Danuta)
- 3
2.
Angelologia (
Trussoni Danielle)
- 1,5
3.
Tajemnica Siedmiu Zegarów (
Christie Agatha (pseud. Westmacott Mary))
- 5
4.
Wielka Czwórka (
Christie Agatha (pseud. Westmacott Mary))
- 3,5
5.
Christine (
King Stephen (pseud. Bachman Richard, Evans Beryl))
- 5
6.
Jak wytrzymać ze współczesną kobietą (
Chmielewska Joanna (właśc. Kühn Irena))
- 3,5
__________________________________________________
Luty 2013
7.
Mistrzyni sztuki śmierci (
Franklin Ariana (właśc. Norman Diana))
- 5,5
8.
Labirynt śmierci (
Franklin Ariana (właśc. Norman Diana))
- 5
9.
Ruchome obrazki (
Pratchett Terry)
- 5
10.
Kroniki Jakuba Wędrowycza (
Pilipiuk Andrzej (pseud. Olszakowski Tomasz))
- 2
__________________________________________________
Marzec 2013
11.
Tajemnica grobowca (
Franklin Ariana (właśc. Norman Diana))
- 5,5
12.
Zawód: Wiedźma: Tom 2 (
Gromyko Olga)
- 5
13.
Wiedźma opiekunka: Tom 1 (
Gromyko Olga)
- 4,5
14.
Wiedźma opiekunka: Tom 2 (
Gromyko Olga)
- 5
__________________________________________________
Kwiecień 2013
15.
Dallas '63 (
King Stephen (pseud. Bachman Richard, Evans Beryl))
- 5,5
16.
To! (
King Stephen (pseud. Bachman Richard, Evans Beryl))
- 5
17.
Smętarz dla zwierzaków (
King Stephen (pseud. Bachman Richard, Evans Beryl))
- 5
18.
Dolores Claiborne (
King Stephen (pseud. Bachman Richard, Evans Beryl))
- 5
__________________________________________________
Maj 2013
19.
Piramidy (
Pratchett Terry)
- 5
20.
Mort (
Pratchett Terry)
- 5
21.
Piąty elefant (
Pratchett Terry)
- 5,5
__________________________________________________
Czerwiec 2013
22.
Noc i ciemność (
Christie Agatha (pseud. Westmacott Mary))
- 5
23.
Wczesne sprawy Poirota (
Christie Agatha (pseud. Westmacott Mary))
- 4
24.
Władca much (
Golding William)
- 5
__________________________________________________
Lipiec 2013
25.
Ofiara (
Katzenbach John)
- 4,5
26.
Wyprawa czarownic (
Pratchett Terry)
- 5
27.
Kosiarz (
Pratchett Terry)
- 5,5
__________________________________________________
Sierpień 2013
28.
Lolita (
Nabokov Vladimir (pseud. Sirin W.))
- 4,5
29.
Pomniejsze bóstwa (
Pratchett Terry)
- 6
30.
Carpe Jugulum (
Pratchett Terry)
- 5
__________________________________________________
Wrzesień 2013
31.
Złodziej czasu (
Pratchett Terry)
- 5
32.
Testament (
Grisham John)
- 4
33.
Oczy smoka (
King Stephen (pseud. Bachman Richard, Evans Beryl))
- 5
__________________________________________________
Październik 2013
34.
Sfera Armilarna (
Pilipiuk Andrzej (pseud. Olszakowski Tomasz))
- 2,5
35.
Nowy wspaniały świat (
Huxley Aldous)
- 4
36.
Uprowadzenie (
Grisham John)
- 4,5
37.
Kill’em all (
Ćwiek Jakub)
- 4
38.
Apelacja (
Grisham John)
- 5
__________________________________________________
Listopad 2013
39.
Na glinianych nogach (
Pratchett Terry)
- 5,5
40.
Nomów księga wyjścia (
Pratchett Terry)
- 5
41.
Tylko ty możesz uratować ludzkość (
Pratchett Terry)
- 4
__________________________________________________
Grudzień 2013
42.
Bezsenność (
King Stephen (pseud. Bachman Richard, Evans Beryl))
- 3,5
43.
Sezon burz (
Sapkowski Andrzej)
- 5
__________________________________________________
ŚREDNIA OCEN - 4,57
WEDŁUG JĘZYKA ORYGINAŁU
angielski - 34 (79%)
polski - 6 (14%)
rosyjski - 3 (7%)
WEDŁUG GATUNKU
fantasy - 18 (43%)
science fiction - 7 (16%)
thriller - 7 (16%)
kryminał - 4 (9%)
horror - 3 (7%)
powieść obyczajowa - 2 (5%)
autobiografia - 1 (2%)
poradnik - 1 (2%)
WEDŁUG PŁCI AUTORA
mężczyźni - 30 (70%)
kobiety - 13 (30%)
Wypożyczone - 37 (86%)
Domowa biblioteczka - 6 (14%)
__________________________________________________
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANY AUTOR
Pratchett Terry - 12 (28%)
NOWO POZNANI AUTORZY (* - chętnie do nich wrócę)
*
Franklin Ariana (właśc. Norman Diana) - ODKRYCIE ROKU
*
Golding William
Huxley Aldous
*
Katzenbach John
*
Nabokov Vladimir (pseud. Sirin W.)
Trussoni Danielle
Wałęsa Danuta
__________________________________________________
Najlepsza książka 2013:
Mistrzyni sztuki śmierci (
Franklin Ariana (właśc. Norman Diana))
__________________________________________________
Najzabawniejsza książka 2013:
Na glinianych nogach (
Pratchett Terry)
__________________________________________________
Najgorsza książka 2013:
Angelologia (
Trussoni Danielle)
__________________________________________________
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.