Dodany: 30.11.2013 18:03|Autor: delirio
książki listopada'13
1.
Kapitan Corelli (
Bernières Louis de)
: nastawiałam się na romansidło, a tymczasem spotkało mnie bardzo miłe zaskoczenie. Poważne tematy, narracja z pazurem, czarny humor, proza życia. Bardzo na tak. Ocena: 5.
2.
Z pamiętnika młodej mężatki (
Skiera Marta)
: jak na polską książkę, nie jest źle. Ocena: 3.
3.
Okruchy dnia (
Ishiguro Kazuo)
: wydaje mi się, że teoretycznie powinna trafić mi do gustu, ale w żadnym razie nie trafiła. Nijaka i rozwlekła. Niby chodzi o ukazanie czegoś ważniejszego, ale trzeba być wytrwałym, żeby doczekać tego momentu. Ocena: 3.
4.
Potęga pewności siebie: Doskonałe wyniki w każdej dziedzinie życia! (
Tracy Brian)
: kolejne spotkanie z Tracy'm, starym znajomym. Gdyby wszystkie wskazówki zastosować w życiu, byłoby się wielkim ;) . Ocena: 4.
5.
Pięć osób, które spotykamy w niebie (
Albom Mitch)
: kolejne miłe zaskoczenie tego miesiąca po nieudanym pierwszym spotkaniu przy okazji "Wtorków z Morriem". Koncepcja bardzo mi się podobała, była nietuzinkowa i głeboka, choć wyrażona w prosty sposób. Ocena: 4.
6.
Kochać samotnie (
Trump Ivana): przeczytana ze względu na Donalda i jego frustrację po opublikowaniu tej pozycji. Świat pieniędzy, blichtru i nie wiem, czego jeszcze. Ale muszę przyznać - wciąga. Ocena: 4.
7.
Znowu w Brideshead: Bogobojne i bluźniercze wspomnienia kapitana Karola Rydera (
Waugh Evelyn (Waugh Arthur Evelyn St. John))
: nie zrobiła na mnie wrażenia. Ocena: 3.
8.
Władca much (
Golding William)
: jedna wielka hiperbola? Może. W każdym razie bardzo udana. Ocena: 3.
9.
Szklany klosz (
Plath Sylvia)
: jeśli ktoś ma ochotę babrać się w nielogicznej, nastawionej na autodestrukcję psychice. Ocena: 3.
10.
Dzieci północy (
Rushdie Salman)
: przemogłam, ale było ciężko. Ocena: 2.
11.
Pajęczyna Szarloty (
White E. B. (właśc. White Elwyn Brooks))
: kolejna książka dla dzieci, która zachwyca. Ocena: 4.
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.