Dodany: 19.08.2012 21:30|Autor: labeg
Lato 2012
Lato ciągle w pełni, dziś na przykład nieprzytomny upał. Letnie dni spędzane w pracy, z dzieckiem, z dzieckiem i siostrą (tydzień), z dzieckiem i teściami (5 dni) i tylko z mężem (tydzień). Lato pod znakiem drugiej ciąży, która wywołała lawinę róznych komentarzy w rodzinie, w zasadzie małe trzęsienie ziemi. Ale żyjemy :)
Przeczytane :
-kryminalnie/thrillerowo :
Kolekcjoner kości (
Deaver Jeffery)
- 4,5
Gra na cudzym boisku (
Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina))
- 4
Kolacja z zabójcą (
Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina))
- 3,5
Ukradziony sen (
Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina))
- 5,0
Ewa i złoty kot (
Szymczyk Joanna)
- 4
- wyższa półka
Plaża muszli (
Hermanson Marie)
- 4,5
Niech wieje dobry wiatr (
Olsson Linda)
- 4,5
Odkryciem tego lata jest Marinina. Będę kontynuowała znajomość z jej twórczością, podoba mi się. co prawda mieszają mi się nazwiska rosyjskie, ale sama bohaterka i jej niemąż Loszka, szef Pączek, współpracownicy budzą moja sympatię choć zmagają się z problemami diametralnie innymi od mojego życia codziennego. Potwierdzam też opinie innych czytelników - uwaga - to wciąga!
O książkach poważniejszych jakoś trudno mi pisać, zwłaszcza o "Niech wieje dobry wiatr" : oceniłam na 4,5 ale czuję, że to nie takie proste ocenić książkę o takim dużym ładunku emocjonalnym.
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.