Najbardziej zaskakujące i wstrząsające zakonczenia w filmach jakie widzieliście
Chodzi tutaj o to, żeby podać zakończenia w filmach, które was najbardziej zaszokowały, zaskoczyły. Zakończenia, po których tydzień po obejrzeniu jeszcze nie mogliście dojść do siebie, zakończenia, po których zobaczeniu musieliście zbierać szczenę z podłogi. Podajemy tylko tytuły, bez spoilerów, bez zdradzania tajemnic, co wydarzyło się w filmie.
Moje typy. Mnie najbardziej rozwaliły końcówki w tych filmach:
-Siedem
-Harry Angel
-Wyspa tajemnic
-Lot nad kukułczym gniazdem
-Więzień nienawiści
-Gran Torino
-Doskonały świat
-Chłopiec w pasiastej piżamie
-Gladiator
-Hooligans