Dodany: 29.05.2007 15:35|Autor: Oblat'ka

Ogólne> Offtopic

teletubiś gejem...


co o tym myślicie?
Wyświetleń: 14456
Dodaj komentarz
Przeczytaj komentarze
ilość komentarzy: 52
Użytkownik: czarna wdowa1 29.05.2007 16:25 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
to tylko wierzchołek góry lodowej!

Żwirek i Muchomorek spali w jednym łóżeczku pod jedną kołderką a przykrywką dla Bolka i Lolka była Tola!

Grunt, że słowa Giertycha nie są puste- my naprawdę musimy walczyć z propagandą homoseksualną.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 29.05.2007 16:28 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
Mnie to rozśmiesza... :)

A tak na serio, czy pani Rzecznik Praw Dziecka, bo chyba taką funkcję ta pani pełni naprawdę nie widzi innych problemów dzieci?
Użytkownik: Fil51 29.05.2007 16:55 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
Ale tak właściwie, to co on takiego (z)robił?
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 29.05.2007 16:55 napisał(a):
Odpowiedź na: Ale tak właściwie, to co ... | Fil51
Chodził z damską torebką.
Użytkownik: hankaa 29.05.2007 20:15 napisał(a):
Odpowiedź na: Ale tak właściwie, to co ... | Fil51
i lizał dłuuuuugaśnym językiem drugiego teletubisia po pupie...
Użytkownik: Sznajper 29.05.2007 23:12 napisał(a):
Odpowiedź na: i lizał dłuuuuugaśnym jęz... | hankaa
Ha, tylko którego? Samczyka czy samiczkę?
Użytkownik: vinga9 30.05.2007 13:21 napisał(a):
Odpowiedź na: Ha, tylko którego? Samczy... | Sznajper
Oto jest pytanie... :-)
Użytkownik: Fil51 30.05.2007 16:00 napisał(a):
Odpowiedź na: Oto jest pytanie... :-) | vinga9
Paranoja...
Użytkownik: wenoma 03.06.2007 21:38 napisał(a):
Odpowiedź na: Ha, tylko którego? Samczy... | Sznajper
Samiczkę! Żółtego, a żółty to Lala czyli ona :D
Użytkownik: Sznajper 03.06.2007 22:35 napisał(a):
Odpowiedź na: Samiczkę! Żółtego, a żółt... | wenoma
Na to wszyatko w porządku.
Chociaż teraz nasuwa się drugie pytanie, czy Lala skończyła piętnaście lat?
Użytkownik: wenoma 03.06.2007 23:26 napisał(a):
Odpowiedź na: Na to wszyatko w porządku... | Sznajper
Jejku... Tego to ja już nie wiem... Od kiedy są Teletubisie?
Użytkownik: wenoma 03.06.2007 23:28 napisał(a):
Odpowiedź na: i lizał dłuuuuugaśnym jęz... | hankaa
To nie język tylko taka hm... powiedziałabym "piszczałka" :/
http://www.megaclip.pl/pokaz_film/smieszne_filmiki​/teletubisie_bajka_dla_najmlodszychz/8902/
Użytkownik: vinga9 29.05.2007 17:02 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
"Paweł i Gaweł w jednym stali domu,
Paweł na górze, a Gaweł na dole (...)" - a fe!

:-) :-) :-)
Chyba tylko śmiechem należy skwitować całą tę absurdalną sytuację.
Użytkownik: bejbe 29.05.2007 17:41 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
A co z "Sąsiadami"? A "Pat i kot"?


Zamiast się zająć czymś poważnym, wszyscy radośnie taplamy się w błotku.
Użytkownik: bejbe 29.05.2007 20:42 napisał(a):
Odpowiedź na: A co z "Sąsiadami&qu... | bejbe
O, teraz to dopiero mam pomysł.


"Ed, Edd i Eddy".


<lol2>
Użytkownik: vichi 01.06.2007 22:21 napisał(a):
Odpowiedź na: A co z "Sąsiadami&qu... | bejbe
Pat i Kot jest porz ądny :P:P Ma żonę i dziecko... Jedyne co jest ciekawe to: dlaczego on wiecznie wozi ze sobą kota?? :P:P:P
Użytkownik: bejbe 02.06.2007 14:13 napisał(a):
Odpowiedź na: Pat i Kot jest porz ądny ... | vichi
Właśnie o tego kota chodzi. ;) A w dodatku, Pat ma TYLKO JEDNO DZIECKO, więc zapewne propaguje antykoncepcję... zlustrować go!
Użytkownik: wenoma 03.06.2007 23:29 napisał(a):
Odpowiedź na: Pat i Kot jest porz ądny ... | vichi
Premier też ma kota :D
Użytkownik: Małgorzata_ 29.05.2007 18:07 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
Teletubisiowym Skrytogejom mówimy stanowcze NIE! <rotfl>
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 29.05.2007 18:14 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
A tak w ogóle przyjrzałabym się jeszcze "Smerfom" i "Muminkom".
Użytkownik: vinga9 29.05.2007 18:24 napisał(a):
Odpowiedź na: A tak w ogóle przyjrzałab... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Tak. Nad preferencjami Smerfów należy się poważnie zastanowić. Tylko jedna przedstawicielka płci pięknej na całą wioskę... Ciekawe czemu ten fakt nie wzbudził u żadnego przedstawiciela LPR należytego zainteresowania?

:-)
Użytkownik: katka:) 29.05.2007 18:32 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
ja bym jeszcze zastanowiła się nad Gumisiami, też sporo ich jest-głównie facetów;p
a co z Sierotką Marysią i krasnoludkami? Siedmiu krasnali w jednym domu...

sami robią problemy, dzieci raczej nie interesują się tym czy Teletubisie są gejami czy nie. Tak jakby nie było większych kłopotów...
ręce opadają
Użytkownik: Faelivrin 29.05.2007 18:50 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
Czegoś niewłaściwego można doszukać się w każdej bajce. Jak zaczniemy każdą po kolei rozpatrywać to dzieci nie będą miały co oglądać...
Użytkownik: Oblat'ka 29.05.2007 19:09 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
a kubuś puchatek miał samych kolegów...
Użytkownik: Apistogramma 29.05.2007 19:49 napisał(a):
Odpowiedź na: a kubuś puchatek miał sam... | Oblat'ka
... i wciąż nie ustalono, kto jest ojcem Maleństwa ;)
Użytkownik: hankaa 29.05.2007 20:17 napisał(a):
Odpowiedź na: a kubuś puchatek miał sam... | Oblat'ka
i co chwilke przypinano ogonek Kłapciowi...
Użytkownik: wenoma 05.06.2007 20:09 napisał(a):
Odpowiedź na: i co chwilke przypinano o... | hankaa
przypinano ogonek, a nie dorabiano rogi :P
Użytkownik: chen 29.05.2007 20:20 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
A ja sie nie oprę pokusie i zapytam:
Dlaczego zakładamy, ze wszystkie Teletubisie są rodzaju męskiego? Czy ich płeć została w którymś odcinku ściśle określona?
Użytkownik: bejbe 29.05.2007 20:42 napisał(a):
Odpowiedź na: A ja sie nie oprę pokusie... | chen
Niby nie, ale tak z tego, co ja pamiętam (a oglądałam duuużo w pewnym okresie, wcale nie tak dawno ;) ), to Lala i Po były dziewczynkami, a Tinky-Winky i Dipsy chłopcami :)
Użytkownik: Izuś 29.05.2007 21:02 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
To jakaś paranoja.Ciekawe do czego jeszcze się doczepią?
Użytkownik: czarna wdowa1 29.05.2007 22:33 napisał(a):
Odpowiedź na: To jakaś paranoja.Ciekawe... | Izuś
teraz już wszystko jest możliwe.. .
Użytkownik: Maxim212 29.05.2007 23:24 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
Gdy usłuyszałem o co podjerzewany jest jeden z Teletubisiów, to napierw myślałem, że to jakiś kawał. Okazało się, że to rzeczywiste zdanie pewnej bardzo ważnej urzędniczki. Powalił mnie atak takiego śmiechu, że kilka godzin nie mogłem się uspokoić.
Taką sytuację przewidział Marian Załucki pisząc
... Gdyby przed miliardem lat
bieg rzeczy zmianie uległ
i gdyby to Polak stworzył świat?
O! Rany Julek!
Kulą nie byłaby nasza Ziemie
nie byłby kulą Księżyc blady
Szczecianem? Może. Nie wiem.
Wiem jedno ja.
Bez kantów nie dałoby rady...
..................................................​.......

Polska czyli ubaw po pachy. Polska czyli kuku na muniu. A dziwimy się że nas na zachód od Odry uważa się za idiotów... A to sie popisała pani Rzecznik... Podejrzewam, że jest to kolejna ofiara fali upałów.
Użytkownik: joanna.syrenka 29.05.2007 23:50 napisał(a):
Odpowiedź na: Gdy usłuyszałem o co podj... | Maxim212
W tym kraju wszystko jest gejowskie, pedofilskie, zboczone, ale przede wszystkim katolickie. :/
Użytkownik: Amhotep 30.05.2007 00:34 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
Należy tu wyraźnie rozgraniczyć dwie rzeczy
1. Poglądy Pani Rzecznik oraz
2. Faktyczny charakter danego programu, czy też jego wymienionego elementu.

Jedną rzeczą jest, że Pani Rzecznik nie uważa skłonności homoseksualnych za naturalne i uważa, że dzieci będą zdrowsze wychowując się w izolacji od pewnych treści. Czy to dobrze, czy to źle, nie wiem, możemy dyskutować a tak naprawdę nie jesteśmy w stanie określić co jest lepsze, świat jest bardzo niejednorodny i nie da się wszysktkiego zamknąć w upraszczającym schemacie. Aczkolwiek przyznam, że przykładowo nie chciałbym, żeby ulicą mojego miasta szły takie manifestacje jak w Berlinie.
Odrębną kwestią jest przesłanie które twórcy danego programu przygotowują, bo, że jakieś musi być, to się chyba zgodzimy. Z drugiej strony biorąc pod uwagę względnie głośne ostatnio przypadki bajek ze szkół angielskich o królu homoseksualiście itp. tudzież niektóre programy telewizyjne w Holandii, nie możemy zaprzeczyć, że pewna ideologia jest tu forsowana. W tym kontekście nie zdziwiłoby mnie gdyby tego typu treści odnaleźć można było w również w tym konkretnym programie, z którym miałem niewiele do czynienia, widziałem fragmenty jednego odcinka i na marginesie przyznam, że uznałem go za ogłupiający, choć oczywiście nie jest on skierowany do osób po 20 roku zycia. I znowu do rozważenia i dyskusji pozostaje czy akceptujemy tego typu treści w programach dla najmłodszych czy nie.

Na koniec przytoczę dwie opinie z kótrymi się zetknąłem, jedna od osoby którą uważam skądinąd za wiarygodną, że dzieci do lat 3 w ogóle nie powinny oglądać telewizji (jak rozumiem, do takich odbiorców ten program jest skierowany), z drugiej zaś strony, podobno jakieś angielskie badania wykazały, że dzieci oglądające Teletubisie rozwijają się lepiej, czy też szybciej.
Użytkownik: juka 30.05.2007 15:42 napisał(a):
Odpowiedź na: Należy tu wyraźnie rozgra... | Amhotep
Oczywiście, pani rzecznik ma prawo mieć swoje poglądy i ma prawo mieć wątpliwości co do wymowy bajki. Jednakże, moim zdaniem, powinna najpierw dać do zbadania sprawę psychologom ze swojego urzędu (a takich ma i to zapowiadała), a dopiero później w razie ich negatywnej opinii robić aferę. Postąpiła dokładnie odwrotnie - najpierw spowodowała zamieszanie, ośmieszyła nie tylko siebie (co akurat nieistotne), ale swój urząd i cały rząd (w pewnym sensie i kraj, bo takie wypowiedzi to woda na młyn wszystkich oskarżających Polskę o homofobię).
Oczywiście, każdy program ma jakieś przesłanie - o Teletubisiach się nie wypowiem, bo ich nie znam, tzn. słyszałam, ale teraz po całym zamieszaniu okazało się, że myliłam je chyba z pokemonami:) Ale wracając do przesłania: czy nie popadniemy w przesadę analizując w ten sposób wszystkie bajki - co propaguje np. "Bolek i Lolek" - samotne dzieciństwo bez rodziców? O Żwirku i Muchomorku już nie wspomnę:)
I jeszcze jedna uwaga: czy niemal każdy członek tego rządu wszędzie musi widzieć propagowanie homoseksualizmu? Giertych chce skończyć z "nachalnym promowaniem homoseksualizmu w szkołach" - nie wiem, o których szkołach on mówi, bo jakoś do mojej wcale homoseksualiści nie pchają się drzwiami i oknami, nie znam żadnego geja czy lesbijki w szkole i z żadną promocja się nie spotkałam. Może nie rozumiem sygnałów, jakie dają np. czerwoną torebką albo w ogóle nie jestem tak spostrzegawcza jak pani rzecznik i pan minister.
Użytkownik: Amhotep 30.05.2007 20:18 napisał(a):
Odpowiedź na: Oczywiście, pani rzeczni... | juka
Akurat Pani Rzecznik, o ile mi wiadomo, tylko odpowiadała na pytania dziennikarza i na jego sugestię powiedziała, że poprosi swoich psychologów o zbadanie programu. Wszystko nagłośniły media, pani Sowińska nie zwołała żadnej konferencji, nie oburzała się w tej sprawie, nie wołała o pomstę do nieba, sednem sprawy jest to, iż wyszły na jaw jej poglądy jak m.in. rozumie dobro dziecka, przed jakimi treściami chciałaby je chronić.
Użytkownik: juka 31.05.2007 15:09 napisał(a):
Odpowiedź na: Akurat Pani Rzecznik, o i... | Amhotep
Owszem, pani rzecznik "nie zwołała żadnej konferencji, nie oburzała się w tej sprawie, nie wołała o pomstę do nieba" - opowiadała tylko dyrdymały o czerwonej torebce. Na pytania dziennikarza mogła przecież odpowiedzieć: "Poproszę o opinię psychologów". I koniec. I nie ma co zwalać na media. To nie wina mediów i dziennikarzy, wszak "Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi".:)
Użytkownik: jakozak 30.05.2007 08:00 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
Jaś i Małgosia sami w lesie. Takie małe a już rozpustne. Tfu! Wychodzę z tematu, bo mnie trzęsie ze złości.
Boy'u kochany1 Wraz z czarnymi diabłami w kieckach wróciła tępota, głupota, zacofanie i świętoje... Pa!
Ignoruj.
Użytkownik: Amhotep 30.05.2007 09:29 napisał(a):
Odpowiedź na: Jaś i Małgosia sami w les... | jakozak
Jola wprawdzie już ignoruje, więc zapytam bardziej ogólnie.
Cóż tu jest takiego, żeby aż trząść się ze złości?
Tu po prostu, w bardzo delikatnej sferze, jaką jest wychowanie dzieci, spotykają się dwa odmienne światopoglądy.
Bo, że w programach (różnych )telewizyjnych są przekazywane poglądy ich twórców, rzecz to oczywista, trzeba być ignorantem żeby tego nie dostrzegać.
Użytkownik: jakozak 30.05.2007 11:36 napisał(a):
Odpowiedź na: Jola wprawdzie już ignoru... | Amhotep
To ignorowanie jest tylko w Co nowego. Natomiast w Komentarzach do moich wypowiedzi nie działa.
Nie dam się sprowokować. :-)
Użytkownik: Amhotep 30.05.2007 13:14 napisał(a):
Odpowiedź na: To ignorowanie jest tylko... | jakozak
:-)
Użytkownik: norge 30.05.2007 19:38 napisał(a):
Odpowiedź na: Jola wprawdzie już ignoru... | Amhotep
A ja się zatrzęsłam ze złości, jak w norweskich mediach ukazały się liczne i dość jednoznaczne komentarze odnośnie sprawy Tubisiów w Polsce. Już mi wstyd wyjaśniać o co w tym wszystkim chodzi. I tak oprócz tego, że Polska jest zacofanym, homofobicznym, dziwacznym, opętanym polowaniem na czarownice krajem nikt niczego więcej nie zrozumie.
Dwa odmienne swiatopoglądy, piszesz. Hm... Tylko czemu ten drugi, mnie i wielu innym Polakom obcy światopogląd wywołuje takie pełne politowania reakcje w całej Europie?
Użytkownik: Oblat'ka 30.05.2007 15:01 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
ta cała afera to głupota! przecież dzieci nie zwracają uwagi na to czy nosi damską torebkę! dzieci przez bajki uczą się o świecie i jak by tak w każdej czegoś poszukać to by nie było co oglądać
Użytkownik: czarna wdowa1 30.05.2007 18:19 napisał(a):
Odpowiedź na: ta cała afera to głupota!... | Oblat'ka
zgadzam się!

skąd niby taki czterolatek miałby wiedzieć, jak zachowuje się gej?
Uważam, że bardziej szkodliwe są bajki agresywne, bojowe.
A jakie wzorce czerpią dzieci z kreskówek,w których bohaterowie wyzywają się od debili i głupków?
Dlaczego to Teletubisiami trzeba się zająć?
Użytkownik: Selene17 31.05.2007 19:33 napisał(a):
Odpowiedź na: zgadzam się! skąd ni... | czarna wdowa1
Zgadzam się z czarną wdową, przecież dziecko w tym wieku nie ma pojęcia co oznacza słowo homoseksualizm! A to że będą oglądały jednego z Teletubisiów chodzącego z czerwoną torebką oznacza, że jak dorosną to staną się gejami/lesbijkami? Zupełnie tego nie rozumiem... Jak można zajmować się takimi pierdołami kiedy dzieciaki całymi dniami mają dostęp do bajek w których aż kipi od przemocy?? Czy oni uważają że taki Tinky-Winky może dzieciakom jeszcze bardziej w głowach namieszać? Przecież to absurd!
Użytkownik: Amhotep 30.05.2007 20:13 napisał(a):
Odpowiedź na: ta cała afera to głupota!... | Oblat'ka
Akurat to co napisałaś nie jest żadnym argumentem. Oczywiście, że dzieci jeszcze takich rzeczy nie rozumieją, ale budują swój światopogląd m.in. przez oglądanie takich programów i tu możesz się zgodzić bądź nie czy dany program ma taki wpływ, oraz czy to dobrze czy źle.
Użytkownik: sulla 30.05.2007 21:23 napisał(a):
Odpowiedź na: Akurat to co napisałaś ni... | Amhotep
Zgadzam się całkowicie z wypowiedzią Diany Małgorzaty. Niestety z przykrością muszę stwierdzić że w ostatnim czasie, niektóre "nieszczęśliwe" wypowiedzi polskich polityków, są na Zachodzie (szczególnie prasa brukowa-ale czytana najczęściej) rozdmuchiwane, przedstawiane w fałszywym świetle. Niestety z żalem stwierdzam, że opinia publiczna w zachodniej Europie, szczególnie w ostatnich latach traktuje Polskę jako kraj zacofany, nietolerancyjny, fanatycznie religijny.Przykładem może być sprawa zakazu noszenia spódnic -mini w Polsce.
Sam sprawy nie znam, nie wiem kto się w Polsce na ten temat wypowiadał i czy w ogóle ktoś coś na ten temat powiedział. W prasie niemieckiej sprawa była dosyć głośna. Wynikało z niej, jakoby Kościół i politycy zabraniali noszenia dziewczynom, spódniczek-mini. Te sprawy, prawdziwe czy fałszywe, niszczą osiągnięcia Polski w ostatnich latach, stawiają ją w roli kraju w którym tolerancja oraz nowoczesne spojrzenie na zmieniający się świat nie mają miejsca.
Użytkownik: czarna wdowa1 01.06.2007 23:24 napisał(a):
Odpowiedź na: Zgadzam się całkowicie z ... | sulla
pozwolę sobie zauważyć, że co bajka, to gorsze dewiacje-
"Wilk i zając " :
wilk biega za zającem i wykrzykuje, że mu POKAżE!

Że też nikt się wcześniej bajkom nie przyjrzał! mielibyśmy w Polsce mniej zboczeńców!
He, he!
Użytkownik: emczyem 05.06.2007 22:58 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
A Timon i Pumba z "króla lwa"? Timon cały czas ujeżdża Pumbę :P
A Koliber i Szpop z "Pocahontas"? I można by tak bez końca:)
Użytkownik: glivinetti 06.06.2007 14:09 napisał(a):
Odpowiedź na: co o tym myślicie? | Oblat'ka
Wydaje mi się, że żadna parada równości i działania na rzecz tolerancji nie zrobiły tyle dobrego, ile heca z Teletubisiami, która pokazała absurdalność doszukiwania się wszędzie tzw. „propagandy homoseksualnej”.
Użytkownik: Irish Dream 07.06.2007 16:08 napisał(a):
Odpowiedź na: Wydaje mi się, że żadna p... | glivinetti
Ja na miejscu Pani Rzecznik doczepiłabym się do innego Teletubisia. Widział ktoś, co to znaczy Po w języku niemieckim...

ha ha moja koleżanka znalazła Po w słowniku podczas lekcji języka niemieckiego, i proszę, proszę, jak nazwali teletubisia.... ;) ;) ;)
Użytkownik: Moni 07.06.2007 17:44 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja na miejscu Pani Rzeczn... | Irish Dream
Mysle, ze to nie powod do "doczepki", a moze tez pani rzecznik to nie przeszkadza, bo uzywa kosmetykow Pupa i ma zarowki firmy Osram? Skoro kosmetyki moga miec taka nietwarzowa nazwe, to tym bardziej teletubis. ;-)
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: