Dodany: 27.01.2011 15:04|Autor: benten

Ogólne> Offtopic

1 osoba poleca ten tekst.

Łyżwiarstwo figurowe


Ktoś ogląda?
Piszę temat akurat oglądając program krótki panów na Mistrzostwach Europy. Właśnie nasz jedyny reprezentant, Maciej Cieplucha, odpadł - nie zakwalifikował się do programu długiego. Szkoda.
Interesuję się łyżwiarstwem od dawna, tak samo jak książki, mama oglądała niezobowiązująco. Był okres w liceum, kiedy śledziłam na bieżąco. Z moim ulubionym Plushenko. Teraz sporo moich ulubionych łyżwiarzy i par zrezygnowało z kariery sportowej, ale nadal z chęcią oglądam. Świeża krew.
Wyświetleń: 48863
Dodaj komentarz
Przeczytaj komentarze
ilość komentarzy: 97
Użytkownik: dot59Opiekun BiblioNETki 27.01.2011 15:54 napisał(a):
Odpowiedź na: Ktoś ogląda? Piszę tema... | benten
Omatko, zapomniałam, że zaczynają się od środy! Wczoraj po pracy byłam tak skonana, że nawet czytać nie miałam siły, co u mnie rzecz rzadka, więc nic dziwnego, że i łyżwiarze umknęli mojej uwadze. A Pluszenko (ja też przywiązałam się do tej wymowy jego nazwiska, choć właśnie odkryłam, że jest ona błędna - na rosyjskich stronach napisane jest "Плющенко", czyli jednak "Pluszczenko"...) był i moim faworytem, zresztą od kiedy się tym sportem interesuję, czyli od jakichś 40 lat, niezmiennie zachwycam się rosyjską szkołą jazdy, chociaż od czasu do czasu zdarzy się wyjątek, na przykład rodzeństwo Duchesnay.
Użytkownik: cysiau 27.01.2011 16:15 napisał(a):
Odpowiedź na: Ktoś ogląda? Piszę tema... | benten
Jak miło, że na biblionetce można też podyskutować o łyżwiarstwie:) Ja również chętnie oglądam, chociaż już bez takich emocji, jak podczas rywalizacji Jagudina i Pluszczenki (przy czym ja akurat byłam fanką tego pierwszego, nie ujmując oczywiście talentu drugiemu). Teraz wydaje mi się, że Rosjanie są w dołku we wszystkich konkurencjach, a ta świeża krew jakoś mnie nie zachwyca. Czekam aż pojawią się jakieś nowe talenty na miarę starych mistrzów i na trochę więcej niż jeden sezon.
Użytkownik: agatatera 27.01.2011 16:33 napisał(a):
Odpowiedź na: Ktoś ogląda? Piszę tema... | benten
A czy jeżeli ktoś ma tylko TVP1 i 2, to ciągle ma szansę obejrzeć chociaż część MŚ? Bo nie widziałam do tej pory nic na ten temat! A uwielbiam namiętnie od dziecka :) Oglądałam już jako dzieciak, razem z Mamą. Przemawiał ten sport do mnie tym bardziej, że od dziecka marzyłam o jeździe na łyżwach, a było mi to zabronione "odgórnie" przez lekarza :/

A swoją drogą - najbardziej lubię i mocno faworyzuję jazdę mężczyzn. A już Jagudin i Pluszczenko (w takiej wersji, a co! ;p), to były moje dwa ukochane ideały w jeździe figurowej. O mamo, jakie oni robili cudne przedstawienia na lodzie, oczu nie można było oderwać!
Użytkownik: benten 27.01.2011 17:08 napisał(a):
Odpowiedź na: A czy jeżeli ktoś ma tylk... | agatatera
Też bardziej mi pasuje transkrypcja Pluszczenko ;>.
Właśnie za Jagudinem nigdy nie przepadałam. I teraz Joubert przedstawia podobny styl łyżwiarstwa.
Przez ostatnie dwa lata wykruszały się moje co ulubieńsi łyżwiarze, jak para z Bułgarii - Albena Denkova i Maxim Stavisky, etc
Też najbardziej lubię mężczyzn i tańce. Potem pary sportowe - zwłaszcza z czasów Zagórska/Siudek i Totmianina/Marinin
Zawsze najmniej mnie interesowały solistki

A co do TVP to nie wiem. Ja na Eurosporcie oglądam
Użytkownik: cysiau 27.01.2011 17:22 napisał(a):
Odpowiedź na: Też bardziej mi pasuje tr... | benten
W programie tv nie widziałam. Nie sądzę, żeby przy tej ilości sportów zimowych plus jeszcze transmisjach z piłki ręcznej TVP zdecydowała się pokazać zawody, w których praktycznie nie ma Polaków.
Ja najbardziej lubię pary sportowe, bo mają najwięcej możliwości - wszystko to, co soliści (skoki, piruety), a dodatkowo skoki wyrzucane i podnoszenia. Potem mężczyźni - bo skaczą poczwórne i przynajmniej czasem jest na co popatrzeć;] Dalej pary taneczne, chociaż to takie jeżdżenie w te i wewte. A na koniec kobiety - no cóż, nie gustuję:P
Użytkownik: Czajka 27.01.2011 17:35 napisał(a):
Odpowiedź na: Też bardziej mi pasuje tr... | benten
Ależ jak można nie przepadać za Jagudinem? Nikt po prostu na świecie nie ma takich kroczków, jakie on miał. ;))
Użytkownik: agatatera 27.01.2011 17:39 napisał(a):
Odpowiedź na: Ależ jak można nie przepa... | Czajka
Oj miaaaaał takie kroczki, że ech! ;) A Joubert faktycznie, nieźle się spisywał do ubiegłego roku. W tym roku niestety nie obejrzę, bo nie kanałów telewizyjnych posiadam 5, a z powyższej wypowiedzi wynika, ze telewizja publiczna olała ;)

A tak a propos transmisji, to przecież to nigdy nie był wielce sport Polaków ;) Prawie nigdy nie "błyszczeliśmy" wysoko w tabelach i na podiach, tak raczej od przypadku, do przypadku. A już w ostatnich latach, to żenada. A jeżeli transmisje w TVP mają zależeć od sukcesów polskich w danym sporcie, to piłkę nożną już dawno powinni przestać transmitować ;p :D

Uch, szkoda mi, po tylu latach oglądania pierwszy rok posuchy :(
Użytkownik: benten 27.01.2011 17:43 napisał(a):
Odpowiedź na: Oj miaaaaał takie kroczki... | agatatera
Jak to? A Zagórska/ Siudek niedawno?
Użytkownik: benten 27.01.2011 17:51 napisał(a):
Odpowiedź na: Oj miaaaaał takie kroczki... | agatatera
A co do transmisji to pisałam na początku roku z pytaniem do TVP2, na niezwiązany temat Koncertu Noworocznego z Wiednia, ale Pani mi odpisała co następuje:

"... Telewizja Polska jako nadawca publiczny ma obowiązek transmitowania imprez sportowych, zwłaszcza z udziałem polskiej reprezentacji. W tym roku 1 stycznia sytuacja była szczególna, ponieważ na antenie Programu 2 transmitowaliśmy zawody Pucharu Świata w biegach narciarskich z udziałem reprezentantki Polski - Justyny Kowalczyk, wielokrotnej medalistki...."
reszta info nie dotyczyła.

A przecież dzisiaj występował Maciej Cieplucha. Co prawda się nie zakwalifikował, ale może dobrze by było, żeby ludzie przynajmniej wiedzieli. Moim zdaniem zaistniała niespójność treści z rzeczywistością. Jest impreza sportowa, nie ma transmisji
Użytkownik: agatatera 27.01.2011 18:09 napisał(a):
Odpowiedź na: A co do transmisji to pis... | benten
Benten - szkoda, szkoda :/ A co do bywania polskich reprezentantów wysoko, to owszem, bywają, ale raczej właśnie - tak, jak pisałam - od przypadku do przypadku, takie jest moje wrażenie przynajmniej.

Szkoda, że nie ma transmisji w TVP, bo to piękny sport, pełen gracji, bez agresji. No cóż, nie mam na ich politykę programową wpływu.
Użytkownik: benten 27.01.2011 17:42 napisał(a):
Odpowiedź na: Ależ jak można nie przepa... | Czajka
Tak jakoś wyszło. Dla mnie tylko Żenia.
A teraz mam jakąś dziką, złośliwą rozkosz, bo Joubert znowu poległ. Jest dobrym łyżwiarzem, ale nie potrafi się zebrać. Pamiętam jak kilka lat temu Żenia nie występował, on był pewnikiem i położył występ.
Teraz żałuję, że nie ma Lambiela. Też go lubię
Użytkownik: cysiau 27.01.2011 18:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Tak jakoś wyszło. Dla mni... | benten
Szkoda tym bardziej, że mistrzostwa są w Szwajcarii właśnie. A poza tym Lambiel miał niesamowitą płynność - zawsze przyjemnie się go oglądało.
Joubert potrafi być świetny, widać wyraźny wpływ Jagudina, miał zresztą tę samą trenerkę chyba. Ale potrafi też zawalić. Z jednej strony szkoda, drugiej czasami myślę, że dobrze mu tak, bo bywa zbyt pewny siebie.
Użytkownik: benten 27.01.2011 19:41 napisał(a):
Odpowiedź na: Szkoda tym bardziej, że m... | cysiau
Ja też zawsze z wielką przyjemnością oglądałam Lambiela, chociaż zazwyczaj ten typ jazdy jest dla mnie za mało dynamiczny. Ale w jego przypadku wychodziło to fenomenalnie. Zwłaszcza piruety, coś mają ci Szwajcarzy, bo Sarah Meier też piękne kręci - i ten sam typ łyżwiarstwa co Lambiel prezentuje. Kiedy Plush nie występował to byłam za Lambielem.

Joubertowi nie odmawiam talentu, wykonania i dobrej choreografii, ale coś w nim mnie irytuje. Kilka jego wypowiedzi naprawdę mnie do niego zniechęciło. I chyba naprawdę ostatnio ma problem z presją. Albo spadek formy, bo od czasu kiedy został mistrzem Europy położył wiele przejazdów.

A teraz sobie siedzę i oglądam pary sportowe - program dowolny. Chociaż nie przepadam za faworytami - Savchenko/Szolkovy. Chyba będę za Kawaguchi/Smirnov.
Użytkownik: milenaj 27.01.2011 20:02 napisał(a):
Odpowiedź na: Ależ jak można nie przepa... | Czajka
Zgadzam się. Ten program krótki "Zima" to przecież były chyba pierwsze w historii szóski za wartość techniczną w programie krótkim.
Użytkownik: cysiau 27.01.2011 20:19 napisał(a):
Odpowiedź na: Zgadzam się. Ten program ... | milenaj
Są programy, które bardzo zapadają w pamięć. "Zima" to był jeden z nich. Pamiętam również, że miałam ciarki na plecach, jak jechał do muzyki z "Człowieka w żelaznej masce". Ale Jewgienij też miał kilka naprawdę niezłych. Poza tym był mistrzem pokazów mistrzów!
Użytkownik: benten 27.01.2011 20:30 napisał(a):
Odpowiedź na: Są programy, które bardzo... | cysiau
Ja też "Zimę" pamiętam. I faktycznie te kroczki, to trzeba mu oddać.
Za "Zimę" to on faktycznie jakiś tam rekord tych 6.0 miał. I już nie można go pobić, po zmianie sposobu oceniania. Chociaż ja wolę ten - wydaje mi się bardziej sportowy, system do 6.0 był taki pokazowo-rewiowy.
Ale w łyżwiarstwie jest tak, że z roku na rok te programy są coraz
trudniejsze. Ciekawe jak by teraz wyszli ci, którzy już zakończyli karierę sportową. Jak z parą z Litwy Drobiazko/Vanagas, kiedy wrócili na Olimpiadę i nie zajęli tak dobrych miejsc, jak kiedyś. Co prawda akurat na mistrzostwach Europy nie widzę na razie takich wybijających się łyżwiarzy, może później tancerze z Kanady, Stanów, solistki i soliści z Japonii ożywią MW.
Użytkownik: milenaj 27.01.2011 17:16 napisał(a):
Odpowiedź na: Ktoś ogląda? Piszę tema... | benten
Uwielbiam i też zapomniałam. Też odeszło większość moich ulubionych wykonawców, a Ci nowi, jakoś mnie bardzo mnie na razie przekonują. Zgadzam się Pluszczenko był mistrzem, ale ja wolałam Jagudina.
Użytkownik: alizeti 27.01.2011 19:36 napisał(a):
Odpowiedź na: Ktoś ogląda? Piszę tema... | benten
Oglądam, oglądam (właśnie na żywo przez internet, jak Brat pójdzie do pracy to pójdę do Niego na tv). Jak byłam mała to uwielbiałam łyżwiarstwo, ale szczególnie pokazy mistrzów, bo nudziło mnie czekanie na oceny sędziowskie - teraz wolę konkursy, zdecydowanie! Widziałam dzisiejszy występ polskiego reprezentanta, podobał mi się jego taniec, szkoda że zabrakło tych dziesiątych punktu.
W zeszłym roku też oglądałam mistrzostwa Europy, a później występy na olimpiadzie.
Dziwi mnie nikłe zainteresowanie tą dyscypliną, co się przekłada na to, że na serwisach/portalach sportowych praktycznie brak informacji o mistrzostwach - wstyd!
Użytkownik: benten 27.01.2011 19:43 napisał(a):
Odpowiedź na: Oglądam, oglądam (właśnie... | alizeti
Ja też na żywo, na Eurosport. Podobali mi się ci Estończycy poprzedni.
Użytkownik: alizeti 27.01.2011 21:04 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja też na żywo, na Eurosp... | benten
Akurat nie widziałam Estończyków (krążyłam między zakładkami w przeglądarce), ale na razie pary nie bez kłopotów... Jako złotą parę widziałabym dziś Rosjan, choć Niemcy łatwo wygranej nie oddadzą.
Co do panów, kibicuję Brzezinie i młodemu Arturowi Gachinskiemu :) Panom dziś dość kłopotów przysporzył potrójny axel, szkoda że były upadki.
Użytkownik: benten 27.01.2011 21:17 napisał(a):
Odpowiedź na: Akurat nie widziałam Esto... | alizeti
Ja też za Rosjanami, bo ta Savchenko mnie wkurza i nie kibicuję tej parze niemieckiej. W parach i u panów zawsze najwięcej upadków. Ja chyba będę za Kevinem van der Perrenem i może Vernerem, chociaż ostatnio sporo mu się nie udaje. A w tańcach za rodzeństwem Kerr.
Użytkownik: alizeti 27.01.2011 21:26 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja też za Rosjanami, bo t... | benten
A ja tańców z reguły nie oglądam, bo zazwyczaj mój gust mija się z ocenami sędziów, zresztą moim zdaniem pary sportowe są bardziej widowiskowe ;)
Szkoda upadku pary trenowanej przez Siudka - niestety nie orientuję się za bardzo w nazwiskach, bo mam kiepskie rozeznanie, gdyż miałam długą przerwę w oglądaniu łyżwiarstwa, dopiero w roku ubiegłym sobie to odrobiłam.
Co do upadków to niestety Europejki nie pokazały się z dobrej strony w Vancouver - tam dopiero były upadki co rusz :(
Użytkownik: benten 27.01.2011 21:38 napisał(a):
Odpowiedź na: A ja tańców z reguły nie ... | alizeti
Prawdę mówiąc tańce oglądam namiętnie przez Albenę Denkovą, dla mnie była fenomenalna. A poza tym podobają mi się podnoszenia w tańcach, bardziej niż w parach. Chociaż też trudno ocenić, bo się jednak różnią. Na pewno pary są trudniejsze od tańców. I na pewno zgodzę się, co do sędziów - też często wymijam się z ich opiniami.
A co do pań to wolę te spoza Europy. Z Europejek lubię Sarah Meier, ale to nie z najwyższej półki, ale na Karolinę Costner patrzeć nie mogę.
Użytkownik: alizeti 28.01.2011 13:41 napisał(a):
Odpowiedź na: Prawdę mówiąc tańce ogląd... | benten
Co do pań: też lubię Sarah Meier - choć dopiero z zeszłego roku ją kojarzę (jak mówię, wcześniej miałam duży odstęp w oglądaniu; pamiętam czasy Iriny Słuckiej...). Sarah ma ciekawy typ urody i miłą aparycję - to pewnie też wpływa na postrzeganie jej jazdy. Mam nadzieję, że dziś występuje (tak mało informacji na ten temat). Aha, lubię też Gruzinkę, ale nie pamiętam imienia i nazwiska...
Użytkownik: benten 28.01.2011 16:09 napisał(a):
Odpowiedź na: Co do pań: też lubię Sara... | alizeti
Elenę gedevanishvili? Ja też ją bardzo lubię. Pamiętam jak debiutowała. Tylko tej costner nie mogę ścierpiec. A meier rzeczywiście bardzo ładna
Użytkownik: alizeti 29.01.2011 16:36 napisał(a):
Odpowiedź na: Elenę gedevanishvili? Ja ... | benten
Tak, miałam na myśli Elenę. Wygląda na to, że to Kostner wygra (też za nią zbytnio nie przepadam), jej rywalki niestety lądują na lodzie :( Oglądam niejako "z doskoku" przez internet, bo Brat też ogląda, ale mecz i nie możemy sobie transferu podbierać.
Użytkownik: benten 29.01.2011 17:04 napisał(a):
Odpowiedź na: Tak, miałam na myśli Elen... | alizeti
Cóż zrobić. Panie i tak mnie najmniej interesują. Obejrzę je sobie na mistrzostwach świata, wygra więcej solistek, które lubię. A dzisiaj panowie. W sumie nie wiem, za kim będę. Na pewno będę liczyła, że Joubert znów ulegnie presji. A reszcie życzę jak najlepiej.
Użytkownik: agatatera 29.01.2011 17:22 napisał(a):
Odpowiedź na: Cóż zrobić. Panie i tak m... | benten
Ja znowu pytanie techniczne: czy ktoś mądry może mi powiedzieć o której dzisiaj i jutro spodziewać się relacji z a/ jazdy panów, b/ pokazu mistrzów? Bo nie wiem, kiedy szukać w łowy dookoła sieci ;)
Użytkownik: benten 29.01.2011 18:29 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja znowu pytanie technicz... | agatatera
Panowie dziś 20.25
Pokaz mistrzów jutro 19
Użytkownik: agatatera 29.01.2011 18:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Panowie dziś 20.25 Pokaz... | benten
Dziękuję bardzo! :) Już nie mogę się doczekać, tylko ciągle mi przeszkadza to, że jednak nie w tv ;p
Użytkownik: alizeti 29.01.2011 18:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Panowie dziś 20.25 Pokaz... | benten
Na szczęście zwycięstwo dla Meier! Oglądałam jej występ, pojechała pięknie :) a ile wzruszenia na koniec!!
Niestety panowie JUŻ występują (ale nie mogę znaleźć transmisji na żywo w necie), a gdzie tam jeszcze do transmisji na eurosporcie.
Mam link do wyników na żywo, gdyby ktoś był zainteresowany:
http://www.isuresults.com/results/ec2011/SEG005.HT​M
Użytkownik: cysiau 29.01.2011 20:40 napisał(a):
Odpowiedź na: Na szczęście zwycięstwo d... | alizeti
Ja dopiero teraz obejrzałam panie na Eurosporcie. Bardzo się cieszę, że Sarah Meier wygrała, bo jechała pięknie, miała bardzo dobrze dobraną muzykę i strój, no i była u siebie. Ja też nie lubię Costner, a poza tym uważam, że akurat ten jej występ nie był zbyt ciekawy - widziałam już lepsze w jej wykonaniu. Szkoda mi trochę Finki - miała duże szanse przynajmniej na drugie miejsce, ale po złych pierwszych skokach, następne nie były już takie pewne. Wyglądało, jakby uszła z niej para...
Użytkownik: benten 29.01.2011 21:47 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja dopiero teraz obejrzał... | cysiau
Ja też się cieszę. A teraz jeszcze Jouberta wyprzedził Amodio - nie kojarzę tego chłopca z zeszłego roku, ale teraz pewniakiem mi się podoba. Moim zdaniem miał dużo bardziej interesującą choreografię niż Joubert.
Użytkownik: cysiau 27.01.2011 22:44 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja też za Rosjanami, bo t... | benten
No to chyba nie wyszło po Twojej myśli... Ale mimo tego kiksu przy piruetach wydaje mi sie, że Savchenko i Szolkowy wygrali zasłużenie. Ich program był znacznie ciekawszy, porywający, z życiem, a Kawaguti i jakmutam nie pokazali nic szczególnego. Za to bardzo podobał mi się ich program krótki, chociaż nie widziałam w całości, więc nie wiem, dlaczego po nim przegrywali.
Teraz czekam na rywalizację panów i chyba będę kibicować temu młodemu Rosjaninowi.
Użytkownik: benten 27.01.2011 23:09 napisał(a):
Odpowiedź na: No to chyba nie wyszło po... | cysiau
Zgadzam się z tobą. Zwłaszcza ich program krótki był fenomenalny. To nie do końca, że nie po mojej myśli. Moje antypatie w łyżwiarstwie są zupełnie nieobiektywne i często nie mają nic wspólnego z umiejętnościami pary. Co do Niemców, to muszę (z bólem) przyznać, że wszystkie złote medale były całkowicie zasłużone. Tak samo teraz. Rosjanie również mieli bardzo dobry program krótki, ale długi był gorszy - moim zdaniem zwłaszcza jeśli chodzi o elementy łączące, były gorzej wypracowane. I choreografia Niemców też ciekawsza. Po prostu Savchenko irytuje mnie niepomiernie tą solarkowo-skwarkową opalenizną (w tym roku nie było tak źle) i tą tlenioną czupryną. To wszystko. Ale zgadzam się, że i tym razem zapracowali na 1 miejsce. Chociaż słychać było sporo gwizdów z trybun- również to rozumiem.

Jutro nie mogę oglądać tańców ;<. Jak ktoś będzie oglądał, to piszcie co ciekawego było.
A już w sobotę panowie. Wcześniej panie, ale jak już ustaliliśmy, traktujemy je po macoszemu ;>
Użytkownik: alizeti 28.01.2011 13:31 napisał(a):
Odpowiedź na: Zgadzam się z tobą. Zwłas... | benten
No, trzeba przyznać, że wygrana Niemców zasłużona. Ale ten błąd przy piruetach - już się zdawało, że zaprzepaścili swoją szansę! Fajnie, że para rosyjska jechała na końcu - bo można było liczyć, iż "pobiją" parę niemiecką; niestety ten program taki bez polotu był. No cóż...
Użytkownik: blanca 27.01.2011 22:23 napisał(a):
Odpowiedź na: Oglądam, oglądam (właśnie... | alizeti
Gdzie można obejrzeć te mistrzostwa w internecie? Bo wczoraj szukałam i znalazłam same strony, gdzie trzeba płacić w dolarach za tę przyjemność.
Łyżwiarstwo zaczęłam oglądać jako mała dziewczynka, kiedy rywalizowali Jagudin i Pluszczenko. Tego drugiego do teraz darzę wielkim sentymentem i bardzo podoba mi się jego styl jazdy. Joubert to dla mnie jakby kopia Jagudnina, więc nic nowego, ale sekwencje kroczków ma bardzo dobre. Lambiel jest rewelacyjny w piruetach. Jakby połączyć ich czwórkę to dla mnie wyszedłby łyżwiarz doskonały;)
Najbardziej lubię oglądac solistów, potem pary sportowe, następnie taneczne i na końcu solistki- więc jestem w większości:)
Użytkownik: agatatera 27.01.2011 23:14 napisał(a):
Odpowiedź na: Gdzie można obejrzeć te m... | blanca
Ja oglądałam dzisiaj przez http://www.stream2watch.com/, w następnych dniach pewnie też, bo niestety itvp.pl nie chce ze mną współpracować, co kilkanaście sekund buforuje, nie da się oglądać, mimo tego, że łącze mam niezłe :/ Tylko na tym Stream2watch niestety trafiłam tylko na niemieckich i angielskich komentatorów.

A w jakich godzinach w sobotę i niedzielę jeżdżą panowie i są pokazy mistrzów?

Uch, jak ja nie lubię oglądać takich pokazów na maleńkim oknie na ekranie monitora :/ Jeżeli w przyszłym roku TVP znowu tak skandalicznie oleje łyżwiarstwo, to chyba się na tydzień przeprowadzę do znajomych żeby Eurosport oglądać ;)
Użytkownik: benten 27.01.2011 23:28 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja oglądałam dzisiaj prze... | agatatera
Eurosport podaje panów w sobotę na 18.00 na razie, a pokaz mistrzów w niedzielę o 19.00.
Założę się, że jak będą mistrzostwa świata w Japonii, to pokażą na żywo i nie będzie też skrótów żadnych. Znowu będzie trzeba po nocy oglądać.
Właśnie ciekawe kiedy i co mi odpiszą z TVP.
Znam ból oglądania łyżew na małym ekraniku. Jak siedziałam na studiach to nawet szybkiego łącza nie miałam i oglądałam na youtubie jak wrzucali filmiki.
Użytkownik: alizeti 28.01.2011 13:33 napisał(a):
Odpowiedź na: Gdzie można obejrzeć te m... | blanca
Ja polecam http://www.fromsport.com/. Komentarz angielski (lub rosyjski, ale można wybierać).
Użytkownik: jesienna 28.01.2011 18:17 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja polecam http://www.fro... | alizeti
Kiedy byłam dzieckiem (za czasów Katariny Witt;-)) TVP pokazywała wszystko, później w czasach Grzegorza Filipowskiego też, a teraz rzeczywiście, jakby zapomniała, że ten sport istnieje...
Użytkownik: Sherlock 28.01.2011 21:24 napisał(a):
Odpowiedź na: Kiedy byłam dzieckiem (za... | jesienna
Kiedy byłem dzieckiem, to Beatrix Schuba z Austrii bezapelacyjnie wygrała igrzyska olimpijskie w Sapporo (rok 1972). Nie było wtedy short-programu, a program dowolny wykonywała bardzo przeciętnie (przy gwizdach widowni). Zwycięstwo odniosła dzięki idealnemu kręceniu figur obowiązkowych, punktowanemu wtedy znacznie wyżej niż program dowolny (od tych figur obowiązkowych pochodzi właśnie nazwa "łyżwiarstwo figurowe"; pora zatem zmienić nazwę dyscypliny, skoro kreślenia figur obowiązkowych już dawno nie ma, bo najpierw te figury zaczęły być coraz niżej punktowane, a w końcu jakoś tak umarły śmiercią naturalną).
Użytkownik: alicja225 28.01.2011 21:51 napisał(a):
Odpowiedź na: Kiedy byłem dzieckiem, to... | Sherlock
Philippe Candeloro - pamiętacie? Uwielbiałam go szczególnie w pokazach mistrzów.
Użytkownik: Elfa 28.01.2011 22:12 napisał(a):
Odpowiedź na: Kiedy byłem dzieckiem, to... | Sherlock
A Japonka Midori Itō zaczęła zajmować dobre miejsca dopiero wtedy, jak już nie było tych figur obowiązkowych.
Użytkownik: blanca 29.01.2011 22:32 napisał(a):
Odpowiedź na: A Japonka Midori Itō zacz... | Elfa
Obejrzałam występy panów i nie przekonuje mnie ten Florent Amodio- jakiś taki trochę efekciarski ten występ i w nim samym coś mi nie pasuje, chociaż nie wiem co:p Ale pewnie nie jestem obiektywna, bo z tej 6-tki najbardziej lubię Vernera i co by nie zatańczył,to by mi się podobało;)
Użytkownik: epikur 29.01.2011 22:51 napisał(a):
Odpowiedź na: Obejrzałam występy panów ... | blanca
Także żałuję Vernera. Szkoda, że nie przejechał czysto swojego przejazdu... :(
Użytkownik: benten 29.01.2011 23:00 napisał(a):
Odpowiedź na: Także żałuję Vernera. Szk... | epikur
Verner jechał, jakby mu nie zależało. Kiedyś go lubiłam i pamiętam, że nawet mu kibicowałam jak zdobywał mistrzostwo Europy. Teraz już dużo mniej. Chociaż miał bardzo dobrą choreografię. Ale Amodio ma też niesamowite wyczucie rytmu. Co też jest ważne. Biedny Kevin van der Perren - dobry technicznie ale jeździ jak drewno.
Moją uwagę zwrócił też Gachinski - moim zdaniem na Olimpiadzie będzie już walczył o medale, zatańczył fenomenalnie.
Spodobał mi się też na dalszym miejscu Hiszpan Fernandez - zwłaszcza że Hiszpania nie jest jakąś potęgą łyżwiarską. Ale bardzo ciekawy występ.
Użytkownik: norge 01.02.2011 09:21 napisał(a):
Odpowiedź na: Verner jechał, jakby mu n... | benten
Wreszcie znalazlam chwile czasu (o zgrozo, w pracy!) zeby sie wlaczyc w wasza dyskusje. Tez ogladam, i tez najbardziej lubie wystepy solistow. I zgadzam sie z benten; moja uwage takze przykul ten 19-latek z Hiszpanii Javier Fernandez. Jest w nim jakas magia, rewelacyjnie czuje muzyke i ogromnie lekko skacze. Komentator powiedzial, ze ma on tzw. "luzna lydke", co sie zdarza, ale jest zjawiskiem rzadkim :-) Obejrzalam jazde dowolna Fernandeza az dwa razy, co mi sie raczej nie zdarza. Zeby tylko chcialo mu sie dalej trenowac! Bede mu kibicowac na MS.

A tak a propos, czy ktoras z was wie kiedy sie one odbeda i gdzie? Nie moge ich przegapic.
Użytkownik: norge 01.02.2011 09:23 napisał(a):
Odpowiedź na: Wreszcie znalazlam chwile... | norge
Juz doczytalam o MS, kiedy beda i gdzie.
Użytkownik: benten 01.02.2011 10:32 napisał(a):
Odpowiedź na: Juz doczytalam o MS, kied... | norge
Eurosport się wycwanił. Obiecuje "pełne relacje na żywo". Wielka mi łaska, jak to w Japonii. Ale i tak będziemy oglądać!
Użytkownik: norge 01.02.2011 12:02 napisał(a):
Odpowiedź na: Eurosport się wycwanił. O... | benten
I bedziemy komentowac :-)
Użytkownik: cysiau 29.01.2011 23:01 napisał(a):
Odpowiedź na: Ktoś ogląda? Piszę tema... | benten
To takie moje subiektywne podsumowanie oparte raczej na wrażeniach artystycznych niż na ocenie technicznej:
Zasłużone zwycięstwo Amodio. Zrobił to, co trzeba. Nie przepadam za takim stylem, ale wydaje mi się, że był w tym prawdziwy. Publiczność też chyba była tego zdania. A do tego popełnił chyba najmniej błędów.
Joubert mnie specjalnie nie zachwycił, ale też pojechał solidnie, a że różnice nie były takie wielkie, to i wskoczył na drugie miejsce.
Verner... No nie wiem - również mnie nie zachwycił. Porównując go z Amodio, a muzyka takie porównanie narzuca, wypadł blado. Dziwię się, że taka mała różnica punktowa.
Van den Perrena zostawiłabym na trzecim miejscu, chociaż on też trochę był na bakier z muzyką. Jak już ktoś jedzie do muzyki filmowej, to oczekuję, że będzie to jakoś widoczne. A on wykonywał jakieś gesty, które nie wiem co miały przedstawiać.
Szkoda mi Gachinskiego, ale będą z niego ludzie. Podoba mi się jego styl. Wygląda, że czuje muzykę. Jestem ciekawa jego następnych występów.
Podobał mi się też Włoch - nie sądziłam, że do takiej muzyki można zrobić taką fajną choreografię.
Zwróciłam także uwagę na tego Hiszpana z 9. miejsca. Niezły był z niego Jack Sparrow - tak się jedzie do muzyki filmowej! Ładnie skakał poczwórne, ale chyba zabrakło mu sił pod koniec.
A jak Wasze wrażenia?
Użytkownik: benten 29.01.2011 23:07 napisał(a):
Odpowiedź na: To takie moje subiektywne... | cysiau
Nikolai Morozow! On jest fenomenalnym choreografem, a teraz trenerem i jego pomysły zawsze mi się podobały.
A u Gachinskiego chyba zauważyłam Mishina - byłego trenera Plusha, więc chłopak na pewno nie zginie.

Co do tańca Jouberta, to komponenty miał świetne, uważam że jest jednym z najlepszych skoczków. Ale zupełnie nie podobały mi się elementy łączące. Trochę jakby jeździł od elementu do elementu. Jeśli chodzi o wykonanie to Amodio i Verner o niebo lepiej. Ale Joubert, jak się nie rozleci, to jest bardzo dobry technicznie.
Użytkownik: cysiau 29.01.2011 23:16 napisał(a):
Odpowiedź na: Nikolai Morozow! On jest ... | benten
Tym razem się nie rozleciał, więc technicznie było dobrze. A artystycznie Joubert też potrafi, ale jak trafi z muzyką. IX Symfonia to nie był jego najlepszy wybór według mnie...
A czy Verner o niebo lepiej? Chyba nie w tym przypadku. Ktoś już tu napisał, że jeździł, jakby mu nie zależało.
Użytkownik: benten 29.01.2011 23:19 napisał(a):
Odpowiedź na: Tym razem się nie rozleci... | cysiau
Ja właśnie. Verner był lepiej zgrany z muzyką niż Joubert - do niego nie pasowała.
Użytkownik: agatatera 29.01.2011 23:33 napisał(a):
Odpowiedź na: To takie moje subiektywne... | cysiau
Dzisiaj platforma itvp.pl sprawowała się dobrze, więc mogę się podzielić wrażeniami :)

Amodio zaszalał :) Ja nawet lubię takie występy i czekam na coś unikatowego w zalewie podobieństw. Może to i efekciarstwo, ale przynajmniej się mocno wyróżnia. A i technicznie pojechał dobrze. Joubert solidnie, szkoda tych straconych punktów.
Reszta tych z okolic podium nie zrobiła na mnie mocnych wrażeń. Za to uważam - jak wiele osób tutaj - że z Gachinskiego wyrośnie coś dobrego :) Bardzo na niego liczę w przyszłości. Nie ukrywam, że po Jagudinie i Pluszczence bardzo tęsknię za kolejnym cudnym rosyjskim mistrzem ;) Podobał mi się również (a jednocześnie zaskoczył!) ten Fernandez(?), jechał całkiem nieźle i "coś" w sobie miał, ciekawa jestem jego przyszłych występów.

Muszę pamiętać, by obejrzeć jutro Galę Mistrzów :)

PS. A swoją drogą, to mam nadzieję, że wątek ten będzie wypływał w trakcie kolejnych imprez - szybciej zauważę taką "przypominajkę", tym bardziej, że na TVP już nie ma co w tym aspekcie liczyć :/
Użytkownik: benten 29.01.2011 23:45 napisał(a):
Odpowiedź na: Dzisiaj platforma itvp.pl... | agatatera
Widzę, że powszechnie się zgadzamy co do Fernandeza i Gachinskiego - obserwować, bo fajnie. Zwłaszcza Gachinski moim zdaniem, piękna baletowa szkoła rosyjska.
Zgadzam się, że Amodio efekciarski był, ale przynajmniej to efekciarstwo poparte było umiejętnościami, odmówić mu nie można. Zobaczymy kiedy będzie próbował skakać poczwórnego.

Moim zdaniem efekciarstwo i prezencja są bardzo ważne. Gdyby tak nie było, to łyżwiarze mogliby po prostu wyjeżdżać na lód i wykonywać każdy element z osobna, ale tak nie jest.

Pomyśleć, że wahałam się założyć ten temat, bo myślałam, że to nie najlepsze miejsce. Mistrzostwa Czterech Kontynentów w lutym:15-20, a Mistrzostwa Świata dopiero w marcu: 21-30 w Japonii więc transmisje będą w radosnych godzinach ;>. Też mam nadzieję, że wątek nie umrze, tylko będziemy się dzielić wrażeniami. Np. z jutrzejszej gali! Ciekawe co pokażą. W końcu od tego jest gala, żeby poszaleć i zabawić publiczność. Amodio i Gachinski się pewnie sprawdzą. Joubert mi się nigdy nie podoba - nie ma tej żartobliwej strony.
Użytkownik: alizeti 30.01.2011 10:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Widzę, że powszechnie się... | benten
Ja też mogę komplementować Fernandeza, Gachinskiego i Amodio ;-) Szczególnie Amodio i Fernandez mają to "coś", co sprawia, że ich występy tak pozytywnie się wyróżniają - mają chłopaki dynamit w nogach :D
Ciekawe, czy Mistrzostwa Czterech Kontynentów będą gdzieś do obejrzenia, szczerze powiedziawszy nigdy nie oglądałam, a teraz jestem jak najbardziej ciekawa.
Użytkownik: benten 30.01.2011 11:07 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja też mogę komplementowa... | alizeti
..... Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, ale jeśli chcesz ich oglądać, to na Czterech Kontynentach ich nie będzie. To są 4 pozostałe kontynenty, więc w sumie liczą się Ameryki i Azja, bo z całym szacunkiem, ale nie wydaje mi się, żeby Oceania była potęgą łyżwiarską.
W zeszłym roku pary sportowe wygrali Zhang/Zhang - nie wiem czemu, ale ich lubię, pięknie tańczą, chociaż są trochę jak jakieś maszyny. Ciekawe, kto w tym roku
Użytkownik: alizeti 30.01.2011 21:09 napisał(a):
Odpowiedź na: ..... Nie wiem czy dobrze... | benten
Ja rozumiem, że to przedstawiciele pozostałych kontynentów poza Europą wtedy występują ;-)
A nabrałam ochoty na oglądanie, bo ME to był przedsmak tego, co może pokazać reszta świata.
Użytkownik: agatatera 30.01.2011 20:22 napisał(a):
Odpowiedź na: Ktoś ogląda? Piszę tema... | benten
Właśnie rozpoczęła się Gala Medalistów, a już Lambiel - który przecież nie brał udziału - pokazał klasę mistrza. Mimo upadku i pomyłki resztę programu wykonał w taki sposób, że aż dech mi zaparło! A ten końcowy moment był wręcz wspaniały!
Użytkownik: benten 30.01.2011 21:09 napisał(a):
Odpowiedź na: Właśnie rozpoczęła się Ga... | agatatera
tak, też oglądałam. Fantastycznie. Chociaż żałuję, że niektórzy nie pokazali się od bardziej rozrywkowej strony. Od tego są pokazy, żeby tańczyć to, czego nie można normalnie.
Użytkownik: agatatera 30.01.2011 21:57 napisał(a):
Odpowiedź na: tak, też oglądałam. Fanta... | benten
Zgadzam się. Było pięknie, poprawnie, ale jakoś niezbyt rozrywkowo. Od tego są pokazy, by już się wyluzować, trochę poszaleć, mrugnąć do publiczności, pośmiać się, wzruszyć. Tutaj trochę zabrakło.

I dlatego chyba najbardziej podobał mi się Amodio, który naprawdę potrafi na lodzie zaszaleć, a na dodatek widać, że sprawia mu to przyjemność. Podobała mi się też choreografia rodzeństwa Kerr. Całkiem fajnie wypadł tym razem Verner, Joubert, Kevin van der Perren. Całkiem ciekawymi i "wyluzowanymi" występami, jak na Galę Medalistów, były pokazy Tarzana oraz Barbie i Kena ;)

Już nie mogę się doczekać Mistrzostw Świata :)
Użytkownik: benten 30.01.2011 22:52 napisał(a):
Odpowiedź na: Zgadzam się. Było pięknie... | agatatera
Joubert wyglądał, jakby nie mógł wyluzować i oprócz zmiany muzyki jego występ wydawał mi się podobny do tego na zawodach. Panie jak zwykle nie zaprezentowały nic pokazowego. I nie jestem pewna co myśleć o występie Kawaguchi/Smirnov - ona zupełnie nie pasowała mi do tej estetyki
Bardzo lubię pomysły rodzeństwa Kerr. Faktycznie Verner, Van der Perren, para francuska i niemiecka fajnie się zaprezentowali.
Użytkownik: agatatera 30.01.2011 23:04 napisał(a):
Odpowiedź na: Joubert wyglądał, jakby n... | benten
Coś w tym jest, co piszesz o Joubercie, faktycznie... Muszę to przemyśleć :) Co do występów pań oraz występie duetu Kawaguchi/Smirnov - zgadzam się w zupełności! Chociaż "Carmen" kocham całym sercem swoim, to jednak coś mi tu się nie "zgrało".
Użytkownik: cysiau 02.02.2011 13:47 napisał(a):
Odpowiedź na: Coś w tym jest, co piszes... | agatatera
Trochę zbyt różowa ta Carmen. Technicznie bardzo trudny program i wykonany świetnie, ale emocji żadnych - ja wiem, że ona jest Japonką (znaczy, chciałam powiedzieć Rosjanką), a nie Hiszpanką, ale nawet muleta ma więcej uczuć. On w porządku, ale to zawsze kobiety są ozdobą pary.
Największe wrażenie zrobili na mnie Francuzi (no może poza Joubertem): Amodio ma styl rodem z dyskoteki albo z ulicy, ale kto powiedział, że łyżwiarstwo figurowe to tylko balet Czajkowskiego? On pokazuje, że to sport dla energicznych, młodych ludzi, a nie skostniałych klasyków. Z kolei francuska para taneczna pokazała pokazowy wręcz pokaz;] Prosto z dżungli na lodowisko wytargali nawet krokodyla!
Niemiecka para sportowa była bardzo w porządku, a Sarah Meier ślicznie i wzruszająco - po niej chyba nikt zresztą szaleństwa nie oczekiwał:)
Użytkownik: cysiau 31.01.2011 11:03 napisał(a):
Odpowiedź na: Joubert wyglądał, jakby n... | benten
Czemu większość osób zachwyca się Vernerem? Owszem, na pokazie miał fajną, ZNANĄ piosenkę, do której stylizacja sama się narzuca, śmieszny strój i dobrą choreografię - wiadomo, że publiczność to chwyci, ale jak dla mnie bez szału. Widocznie mam inny gust... Albo zbyt dobrze pamiętam, co potrafił zaprezentować na pokazach Pluszczenko. Przy nim każdy wypada blado!
Van der Perren był w porządku, ale myślałam, że trochę dłużej potrzyma te ogniki;)
Użytkownik: benten 01.02.2011 10:31 napisał(a):
Odpowiedź na: Czemu większość osób zach... | cysiau
Ja się w ogóle nim teraz nie zachwycam. Nawet się zniechęciłam do niego od zeszłego sezonu. Ale muszę mu oddać - mimo, że prosty był bardzo ten występ - to przynajmniej w przebraniu i do muzyki odpowiedniej na pokazy. A wielu łyżwiarzy nie potrafi tego dobrać.
Użytkownik: agatatera 01.02.2011 10:35 napisał(a):
Odpowiedź na: Czemu większość osób zach... | cysiau
Pluszczenko był klasą sam dla siebie i trudno mi kogokolwiek porównywać do niego ;D I ja również miałam nadzieję na dłuższe potrzymanie ogników :D
Użytkownik: cysiau 30.01.2011 21:59 napisał(a):
Odpowiedź na: tak, też oglądałam. Fanta... | benten
A ja niestety oglądałam tylko fragmencik, ale mam nadzieję, że załapię się na jakąś powtórkę. W tym, co widziałam, było faktycznie trochę za mało "show" jak na pokazy mistrzów. Podobało mi się rodzeństwo Kerr - tego raczej nie pokazaliby w zawodach.
Użytkownik: margines 01.02.2011 11:07 napisał(a):
Odpowiedź na: Ktoś ogląda? Piszę tema... | benten
Witam
Tak, tak!
Jestem chłopakiem!
A czemu tu siedzęi wpisy bacznie śledzę?
Nie wiem.
Po prostu...przez przypadek trafiłem na ten wątek, poczytałem ZANIM pokazów był początek, NAWŚCIEKAŁEM SIĘ czytając o wielkich nieobecnych! i że PRAWIE NIGDZIE nie będzie emisji jazdy na łyżwach (tvp to rzeczywiście...:/! Szkoda słów!), NATENTYCHMIAST w sobotę przed tv popędziłem i uprzedzony przez was - Eurosport włączyłem:)

Mam tylko pytanie - czy ktoś wie GDZIE obejrzeć można powtórkę z pokazów mistrzów, bo to ominęło mnie:(:(:(?
Użytkownik: cysiau 01.02.2011 16:33 napisał(a):
Odpowiedź na: Witam Tak, tak! Jestem ... | margines
Zaburzasz wszelkie teorie dotyczące profilu osobowego typowego fana łyżwiarstwa figurowego:P
Jakaś powtórka ma być jutro o godz. 11. Nie wiem, czy to akurat pokazy mistrzów, bo mój program nie jest na tyle szczegółowy, ale myślę, że tak. Sama na to poluję.
Użytkownik: margines 01.02.2011 17:51 napisał(a):
Odpowiedź na: Zaburzasz wszelkie teorie... | cysiau
"Zaburzasz wszelkie teorie..."
"Zaburzam" o wiele więcej;]

A mówi się "trudno":P
Użytkownik: plummy 02.02.2011 13:02 napisał(a):
Odpowiedź na: Witam Tak, tak! Jestem ... | margines
Dziś o 15.25 powtórka Gali Mistrzów na TVP Sport. Chyba się skuszę po raz kolejny :)!
Użytkownik: margines 02.02.2011 14:04 napisał(a):
Odpowiedź na: Dziś o 15.25 powtórka Gal... | plummy
Ale dowcip:P!
U mnie w pracy nie ma telewizora;]!
Użytkownik: agatatera 02.02.2011 14:39 napisał(a):
Odpowiedź na: Witam Tak, tak! Jestem ... | margines
Marginesie drogi - wiem, że to nie tv, ale można ją obejrzeć tutaj: http://sport.tvp.pl/inne/zimowe/lyzwiarstwo-figurowe/wideo/me-gala-medalistow/3886393, wideo umieszczone na stronie TVP.
Użytkownik: margines 02.02.2011 17:54 napisał(a):
Odpowiedź na: Marginesie drogi - wiem, ... | agatatera
Dzięki wielkie A...Enga!
Użytkownik: benten 19.03.2011 00:47 napisał(a):
Odpowiedź na: Ktoś ogląda? Piszę tema... | benten
Wszyscy, którzy liczyli na Mistrzostwa Świata w przyszłym tygodniu od razu piszę, że przełożone zostały.
Oficjalna decyzja co do nowej daty i miejsca będzie w poniedziałek.
Użytkownik: benten 24.04.2011 10:59 napisał(a):
Odpowiedź na: Ktoś ogląda? Piszę tema... | benten
Przypominam, że od jutra zaczynają się Mistrzostwa Świata w łyżwiarstwie figurowym. Mam nadzieję, że również będziecie oglądać, i uda nam się powtórzyć świetną dyskusję z Mistrzostw Europy.

Zawsze drobna odmiana, bo oprócz obgadanych już przez nas łyżwiarzy wystąpi też oczywiście mnóstwo nowych. Ja szczególnie się cieszę na takie nazwiska:
Z panów:
Daisuke Takahasi, Nobunari Oda
Z par:
Quing Pang i Jian Tong
Z tańców:
Tessa Virtue i Scott Moir, Meryl Davis i Charlie White
Z pań:
Miki Ando, Mao Asada, Fumie Suguri, Kim Yu-na,

Na liście nie widziałam paru nazwisk, np. Johnny'ego Weira, czego żałuję, bo bardzo lubię go oglądać.

Życzę wszystkim miłego oglądania i żeby wasi faworyci wygrali (...o ile to będą też moi faworyci ;>). Albo przynajmniej nie ludzie, na których patrzeć nie mogę jak np. Brian Joubert (chociaż jeśli się okaże najlepszy, to w sumie czemu nie).
Użytkownik: krasnal 24.04.2011 11:53 napisał(a):
Odpowiedź na: Przypominam, że od jutra ... | benten
O, dziękuję za informację!:) W marcu byłam zabiegana i wyszło mi zupełnie z głowy, że mają być mistrzostwa i byłam potem przekonana, że przegapiłam.
Użytkownik: benten 24.04.2011 12:36 napisał(a):
Odpowiedź na: O, dziękuję za informację... | krasnal
Cieszę się, miłego seansu. Jeszcze teraz pozostaje mi się załamać jak TVP będzie transmitowało, ale myślę, że Eurosport stanie na wysokości zadania.
Miały się odbyć w marcu, ale w Japonii, więc na pewno rozumiesz, że nie do końca wyszło.
Użytkownik: krasnal 24.04.2011 13:04 napisał(a):
Odpowiedź na: Cieszę się, miłego seansu... | benten
Tak, już sobie sprawdziłam, skąd ta zmiana daty.
Eurosport może stanie na wysokości zadania. Ja w zeszłym roku korzystałam z transmisji przez internet (tvp), nawet działało. Może teraz też będzie się można poratować w razie czego.
Użytkownik: agatatera 24.04.2011 17:53 napisał(a):
Odpowiedź na: Przypominam, że od jutra ... | benten
Uch, a ja jutro mam tabuny gości i cały dzień z głowy :/ A do kiedy są? Pewnie znowu czeka mnie szukanie transmisji online...
Użytkownik: benten 24.04.2011 22:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Uch, a ja jutro mam tabun... | agatatera
Na stronie ISU napisane, że od jutra, ale Eurosport ma dopiero transmisję w środę. od programu krótkiego par sportowych zaczynają, co ma sens.
Użytkownik: agatatera 24.04.2011 23:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Na stronie ISU napisane, ... | benten
Super, to już ani Świąt, ani gości nie będzie ;) Tylko, żebym nie zapomniała obejrzeć! Mam jednak nadzieję, że dyskusja tutaj mi nie pozwoli na to ;)
Użytkownik: benten 28.04.2011 11:11 napisał(a):
Odpowiedź na: Ktoś ogląda? Piszę tema... | benten
Ktoś oglądał programy krótkie? Ja oglądałam pary sportowe. Mimo, że nie przepadam za Savchenko/Sholkovy to myślę, że powinni być na pierwszym miejscu.

Tak czy inaczej dzisiaj 17.10-20 na Eurosporcie jest transmisja programów dowolnych par i panów.
Użytkownik: alizeti 28.04.2011 20:20 napisał(a):
Odpowiedź na: Ktoś oglądał programy kró... | benten
Ja oglądałam fragmentami ;) do południa pary, po południu panów na żywo (nie do końca) i teraz powtórkę panów. Pechowo nie widziałam w całości jazdy zwycięzcy... Amodio trochę zbyt efekciarski; wszyscy z podium jak najbardziej zasłużenie zdobyli medale, no i brawo dla Brzeziny, który po nieudanych ME pozytywnie mnie teraz zaskoczył :)
Jeszcze nie wiem, jak medale w parach sportowych, ale Niemcy rzeczywiście dobrze wypadli w programie krótkim.
Użytkownik: eratomuza 29.04.2011 11:50 napisał(a):
Odpowiedź na: Ktoś ogląda? Piszę tema... | benten
Bardzo mi miło wtrącić co nie co do łyżwiarskiego wątku. Ja łyżwiarstwo figurowe bardzo lubię ogladać, w zasadzie od początki lat 90-tych jeszcze jako mała dziewczynka. Ostatnio jednak zauważyłam, że ten sport nieco przyblakł, denerwuje mnie to, że już nasza telewizja tego nie transmituje, jedynie tylko na internetowej stronie (itvp) są jeszcze drobne relacje, ale to już nie to samo, co dawniej. Niedawno w gazetach pisano o tym, że łyżwiarstwo zanotowało największy spadek popularności wśród Polaków. To chyba też większa tendencja, bo jak obserwuję mistrzostwa Europy (poza Moskwą teraz, gdzie są pełne trybuny na widowni), to lodowiska świecą pustkami. Szkoda. Co prawda szczerze powiem, że łyżwiarstwo nie interesuje mnie już tak bardzo, jak kiedyś, po prostu byłam przezwyczajona do swoich dawnych gwiazd (Jewgienij Pluszenko, Aleksiej Jagudin, Maria Butyrska, Margerita Drobiazko, Pawilas Wenegas), ale teraz też są zawodnicy warci obejrzenia. Nie rozumiem tylko tego nowego systemu sędziowania w łyżwiarstwie, tych punktów, rekordów. Dla mnie łyżwiarstwo pozostaje sportem wymiernym, ocennym i indywidualnym, przez co nie da się go mierzyć miarą znaną z lekkoatletycznych biegów i gier zespołowych. Twierdzenia, że np. Yu na Kim czy Patrick Chan pobili rekord świata są dla mnie bez sensu, tym bardziej, że regulamin zmienia się z roku na rok. Nie umniejszając niczyich dokonań, po prostu dla mnie ten sport zawsze będzie relatywny i nie będzie się nigdy dało wytypować zawodnika, który by wszystkich zachwycił i nie miał krytyków.
Użytkownik: cysiau 02.05.2011 18:57 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo mi miło wtrącić co... | eratomuza
No i po mistrzostwach... Wydaje mi się, że przeszły bez echa - chyba jest już zbyt ciepło na oglądanie lodowej tafli. Ja też częściowo zdradziłam łyżwiarstwo z zielonym snookerowym stolikiem;] Poza tym rzeczywiście tendencja jest spadkowa. Może to wynik zmiany sposobu oceniania i w ogóle częstych zmian w regulaminie, może traktowania po macoszemu przez stacje telewizyjne albo może braku charyzmatycznych postaci, takich jak Pluszczenko. (A słyszeliście, że chce wystartować w Soczi?!) Na słabe zainteresowanie Polaków na pewno wpływa też to, że nie mamy teraz żadnych liczących się, a w tych mistrzostwach to nawet nieliczących się, reprezentantów. Jak jeździli Zagórska i Siudek to chociaż ich rywalizację pokazywała TVP, a teraz to już nawet dziwić się nie można, że nic nie pokazują.
Użytkownik: joanna.syrenka 02.05.2011 19:12 napisał(a):
Odpowiedź na: No i po mistrzostwach... ... | cysiau
Bez echa przeszły kompletnie - wiedziałam że są, ale nie obejrzałam żadnej relacji. Termin (łyżwy w maju!!!!!!!!) jakiś z księżyca wzięty, i wogóle... Kiedyś oglądałam namiętnie i najchętniej wszystkie relacje w całości - teraz nawet pokazów nie chce mi się obejrzeć - ciekawe dlaczego? Jakoś tak ta rywalizacja jest teraz "miałka" wydaje mi się. A może sposób oceniania?
Użytkownik: eratomuza 29.04.2011 11:50 napisał(a):
Odpowiedź na: Ktoś ogląda? Piszę tema... | benten
Bardzo mi miło wtrącić co nie co do łyżwiarskiego wątku. Ja łyżwiarstwo figurowe bardzo lubię ogladać, w zasadzie od początki lat 90-tych jeszcze jako mała dziewczynka. Ostatnio jednak zauważyłam, że ten sport nieco przyblakł, denerwuje mnie to, że już nasza telewizja tego nie transmituje, jedynie tylko na internetowej stronie (itvp) są jeszcze drobne relacje, ale to już nie to samo, co dawniej. Niedawno w gazetach pisano o tym, że łyżwiarstwo zanotowało największy spadek popularności wśród Polaków. To chyba też większa tendencja, bo jak obserwuję mistrzostwa Europy (poza Moskwą teraz, gdzie są pełne trybuny na widowni), to lodowiska świecą pustkami. Szkoda. Co prawda szczerze powiem, że łyżwiarstwo nie interesuje mnie już tak bardzo, jak kiedyś, po prostu byłam przezwyczajona do swoich dawnych gwiazd (Jewgienij Pluszenko, Aleksiej Jagudin, Maria Butyrska, Margerita Drobiazko, Pawilas Wenegas), ale teraz też są zawodnicy warci obejrzenia. Nie rozumiem tylko tego nowego systemu sędziowania w łyżwiarstwie, tych punktów, rekordów. Dla mnie łyżwiarstwo pozostaje sportem wymiernym, ocennym i indywidualnym, przez co nie da się go mierzyć miarą znaną z lekkoatletycznych biegów i gier zespołowych. Twierdzenia, że np. Yu na Kim czy Patrick Chan pobili rekord świata są dla mnie bez sensu, tym bardziej, że regulamin zmienia się z roku na rok. Nie umniejszając niczyich dokonań, po prostu dla mnie ten sport zawsze będzie relatywny i nie będzie się nigdy dało wytypować zawodnika, który by wszystkich zachwycił i nie miał krytyków.
Użytkownik: joanna.syrenka 26.03.2015 15:11 napisał(a):
Odpowiedź na: Ktoś ogląda? Piszę tema... | benten
Odkopuję temat przy okazji MŚ w Szanghaju. Ktoś jeszcze w Polsce pamięta o tej dyscyplinie? Sama przyznam, że zapał do oglądania minął mi nieco po zmianie zasad oceniania (kompletnie niejasne dla okazjonalnego widza), no i brak polskich zawodników (na tę chwilę w Polsce nie ma na liście rankingowej ANI JEDNEJ pary sportowej. W innych dyscyplinach po kilku zawodników/par...). A odkąd programy są wykonywane wg ściśle określonych zasad, to nie ma już tej przyjemności oglądania :(
Użytkownik: Rumpleteazer 26.03.2015 17:35 napisał(a):
Odpowiedź na: Odkopuję temat przy okazj... | joanna.syrenka
no... mamy polska pare w tancach
Użytkownik: Rumpleteazer 26.03.2015 17:35 napisał(a):
Odpowiedź na: Odkopuję temat przy okazj... | joanna.syrenka
no... mamy polska pare w tancach
Użytkownik: benten 26.03.2015 21:50 napisał(a):
Odpowiedź na: Odkopuję temat przy okazj... | joanna.syrenka
Rozumiem wszystkie Twoje argumenty, ale w moim przypadku żaden z nich nie działa. Uważam, że nowy system oceniania jest lepszy dla rozwoju tej dyscypliny, bo można się ulepszać w nieskończoność. Tamten wydawał mi się bardziej symboliczny i mniej profesjonalny. Ale zgadzam się, że trzeba pamiętać o wielu rzeczach.
Również nie śledzę dyscyplin dla Polaków, więc mnie to nawet nie obchodzi za bardzo. Nie ja wygrywam/przegrywam, ja tylko oglądam. Obecnie najwięcej faworytów mam wśród panów (chwilowo Jason Brown, Yuzuru Hanyu, Florent Amodio, chociaż były okresy, kiedy pary albo tańce przeważały.
Więc oglądam nadal.
Użytkownik: Rumpleteazer 26.03.2015 22:09 napisał(a):
Odpowiedź na: Odkopuję temat przy okazj... | joanna.syrenka
Zasady oceniania sa bardziej fair, wystarczy otworzyc raporty na stronie isu ,wszystko jak na dłoni ;)kiedys wszystko było bardziej łopatologiczne i mozna bylo oszukiwac ,teraz prawdopodobienstwo jest mniejsze ,bo kazdy element podlega ocenie,choć na olimpiadzie w Rosji doszło do błedów
Ja bardzo lubiłam Yune,jej tango jest genialne, szkoda ,ze skonczyła kariere..Teraz bardziej interesuja mnie pary sportowe niz tance , faceci mniej mnie rajcują ;)
Użytkownik: D.Generat 28.03.2015 08:57 napisał(a):
Odpowiedź na: Zasady oceniania sa bardz... | Rumpleteazer
A ja uważam, że takie dyscypliny jak łyżwiarstwo figurowe mają ze sportem tyle samo wspólnego co "Master Chef". Coś oparte na wrażeniach artystycznych, nigdy nie będzie do końca wymierne. Wszędzie tam gdzie o zwycięstwie decydują w dużej mierze sędziowie nie ma mowy o obiektywiźmie.
Niech łyżwiarze jeżdżą w rewiach - będzie to dalej piękne (i nieźle płatne), a nie będzie szopki z wynikami "z kosmosu"
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: