Dodany: 31.07.2006 11:42|Autor: k_ret

Kolejna awaria serwisu


Bardzo przepraszamy za kolejną przerwę (tym razem wyjątkowo długą) w działaniu BiblioNETki. Ponownie wina leży po stronie dostawcy Internetu. Myślimy nad tym co zrobić, żeby uniknąć takich problemów - na pewno dołożymy wszelkich starań, żeby podobne awarie nie zdarzały się. Przepraszamy i bardzo prosimy wszystkich użytkowników BiblioNETki o wyrozumiałość!
Przeczytaj komentarze
ilość komentarzy: 29
Użytkownik: Anna 46 31.07.2006 12:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo przepraszamy za ko... | k_ret
Wybaczam!:-)))
Użytkownik: carmaniola 31.07.2006 12:20 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo przepraszamy za ko... | k_ret
Och, jak dobrze,że jest już Biblionetka - mój największy nałóg ;-)
Użytkownik: Olutka 31.07.2006 12:23 napisał(a):
Odpowiedź na: Och, jak dobrze,że jest j... | carmaniola
Ufff... jak dobrze:)
Użytkownik: Edycia 31.07.2006 12:31 napisał(a):
Odpowiedź na: Ufff... jak dobrze:) | Olutka
Dobrze, dobrze, tylko, że ja też w nałogu jestem. Czuję się jak na przymusowym odwyku.:-)))
Użytkownik: marisa 31.07.2006 20:02 napisał(a):
Odpowiedź na: Dobrze, dobrze, tylko, że... | Edycia
Ja w nałogu nie jestem ale dobrze, ze jest OK!
Użytkownik: Gusia_78 31.07.2006 12:37 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo przepraszamy za ko... | k_ret
Dopiero tearz przkonałam sie jakim jestem biblionetkowym nałogowcem. Przez ostatnie 2 dni zaglądałam średnio co kilkanaście minut :)
Użytkownik: hankaa 31.07.2006 12:54 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo przepraszamy za ko... | k_ret
a ja się już martwiłam ze coś u mnie nie tak, i nawet zamierzałam zrobić reseta komputera i wszystko inne wymyśleć...

Ale wybaczam!! :D
Użytkownik: verdiana 31.07.2006 13:22 napisał(a):
Odpowiedź na: a ja się już martwiłam ze... | hankaa
A ja nie wybaczam! Tzn. PROVIDEROWI nie wybaczam. To jest karygodne! I czemu Biblionetka jest winna, że tak ją provider traktuje? Stanowczo protestuję! :-)
Użytkownik: dudla 31.07.2006 12:55 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo przepraszamy za ko... | k_ret
Miałam typowe objawy odstawienia. :)
W ogóle nie wiedziałam co ze sobą począć.
Użytkownik: Jean89 31.07.2006 13:09 napisał(a):
Odpowiedź na: Miałam typowe objawy odst... | dudla
Ja przez to wszystko zaczęłam robić porządki :D
Użytkownik: henia04 31.07.2006 13:14 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo przepraszamy za ko... | k_ret
Można prosić o nazwę tego dostawcy? Bo mi się transfery rwały na naszym największym monopoliście telekomunikacyjnym.
Użytkownik: *dido*27 31.07.2006 14:41 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo przepraszamy za ko... | k_ret
Już się bałam że coś się całkowicie zepsuło. Jestem tu od niedawna i to moja pierwsza awaria. Jak dziś weszłam i zobaczyłam że wszystko ok to strasznie mi ulżyło. Wcześniej zaglądałam kilka razy dziennie... Ja też jestem uzależniona ;)
Użytkownik: Akrim 31.07.2006 16:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Już się bałam że coś się ... | *dido*27
Ta sama sytuacja u mnie: nowicjuszka, pierwsza awaria i co chwilę sprawdzanie, czy już jest...
Myśli różne - może mój komp się psuje (optymistyczna opcja), może B-netka zniknęła na dobre (opcja tragiczna!). W końcu, targana rozpaczą, niepewnością i bezsilnością napisałam maila do Bogny. I ta złota kobieta zaraz mi odpisała, wyjaśniając, co prawdopodobnie się dzieje. :-))))
Wiwat Bogna!!!
Użytkownik: bogna 31.07.2006 17:37 napisał(a):
Odpowiedź na: Ta sama sytuacja u mnie: ... | Akrim
:-)))
Użytkownik: Natii 31.07.2006 21:23 napisał(a):
Odpowiedź na: Ta sama sytuacja u mnie: ... | Akrim
BiblioNEtka nie zniknie, BiblioNEtka jest wieczna! No. :-)
Użytkownik: Korniszon13 31.07.2006 16:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo przepraszamy za ko... | k_ret
Witaj BiblioNETko! Jak dobrze Cię znów widzieć! :)
Użytkownik: Vemona 31.07.2006 17:45 napisał(a):
Odpowiedź na: Witaj BiblioNETko! Jak do... | Korniszon13
Jak to dobrze, że akurat byłam na urlopie, ja też nowicjuszka i zapłakałabym się, że Biblionetka przepadła. Dziś natychmiast po powrocie jestem :)
Użytkownik: Wilku 31.07.2006 18:25 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo przepraszamy za ko... | k_ret
Dostawcy internetu to czyste zło, ale jest to zrozumiałe;)
Użytkownik: jamaria 31.07.2006 18:58 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo przepraszamy za ko... | k_ret
Ostatnio rzadziej zaglądam, ale jak zabrakło - bardzo źle się poczułam :)
Użytkownik: Jean89 31.07.2006 20:51 napisał(a):
Odpowiedź na: Ostatnio rzadziej zagląda... | jamaria
Wyobraź sobie, że ostatnio o Tobie myślałam. Że od dawna nie widziałam Cię tutaj. Gdzie Ty się podziewasz ze swoją szmateczką? Pozdrawiam Cię cieplutko :-)))
Użytkownik: jamaria 01.08.2006 17:01 napisał(a):
Odpowiedź na: Wyobraź sobie, że ostatni... | Jean89
Ostatnio zajęcia kierują mnie w inne rejony, ale czasem wpadam sprawdzić co słychać.
Dzięki za miłe słowo i również pozdrawiam :)
Użytkownik: carmaniola 01.08.2006 17:07 napisał(a):
Odpowiedź na: Ostatnio zajęcia kierują ... | jamaria
I ja skorzystam i pomacham Ci swoją szmateczką, Jamario Dawno Niewidziana :-)
Użytkownik: jamaria 01.08.2006 17:27 napisał(a):
Odpowiedź na: I ja skorzystam i pomacha... | carmaniola
To bardzo miłe: wpaść na chwilę i zobaczyć powiewające szmateczki :)
Użytkownik: norge 02.10.2006 16:09 napisał(a):
Odpowiedź na: To bardzo miłe: wpaść na ... | jamaria
Jamario, a co ta za "awaria" z tobą? Gdzie się podziewasz? Czy już cię nie zobaczymy w BiblioNETce???
Użytkownik: Maxim212 31.07.2006 19:32 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo przepraszamy za ko... | k_ret
Najważniejsze że wszystko wróciło do normy i mogę wreszcie zaglądać do BiblioNETki. Wszyscy doskonale wiedzą, że dostawcy internetu potrafią mieć klienta w (że nie powiem w czym). Pozdrawiam serdecznie :-)
Użytkownik: anndzi 31.07.2006 20:30 napisał(a):
Odpowiedź na: Najważniejsze że wszystko... | Maxim212
Oj, ciężko mi było bez biblionetki:)

Dialog z bratem:
- I co, nie ma biblionetki?
- Nie ma:/
- No to całe szczęście, mam wolny komputer.

I tak było w istocie, ale co dobre, szybko się kończy:))
Użytkownik: Jean89 31.07.2006 20:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Oj, ciężko mi było bez bi... | anndzi
U mnie było podobnie :D

Mój dialog z bratem wyglądał tak:
- Sprawdziłbyś, czy jest już Biblionetka? - zapytała Jean cichutko.
- Zaraz. Nie, nie ma - odparł mój brat bardzo sopkojnie, a jednocześnie z zadowoleniem.
- Aha.... Szkoda... - Jean zrezygnowana powróciła do przerwanej lektury.

Co jakiś czas dialog ten się powtarzał. Ale teraz mogę sobie w końcu "pobiblionetkować" :D
Użytkownik: Krzysztof 01.08.2006 00:11 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo przepraszamy za ko... | k_ret
Gdy w swoim laptopie kliknę na ikonkę przeglądarki, otwiera mi się strona Biblionetki. W czasie tego weekendu mogłem tylko przeczytać jakieś mądrości techniczne o zaporach ogniowych, i czułem się tak, jakby w ogóle nie było internetu - z powodu wojny. Dobrze, że jesteście
Użytkownik: farrokh_d 01.08.2006 10:08 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo przepraszamy za ko... | k_ret
Od wczoraj nareszcie wszystko wróciło do normy. Mam nadzieje, że te problemy nie beda sie powtarzac, bo bez Biblionetki ciezkawo. Pozdrawiam:)
Legenda
  • - książka oceniona przez Ciebie - najedź na ikonę przy książce aby zobaczyć ocenę
  • - do książki dodano opisy lub recenzje
  • - książka dostępna w naszej księgarni
  • - książka dostępna u innych użytkowników (wymiana, kupno)
  • - książka znajduje się w Twoim schowku
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: