Dodany: 25.05.2006 07:31|Autor: jakozak
Moje jedynki są takie
Czyli te, które nie podobały mi się najbardziej:
- Energia z kosmosu - Murphy Joseph
- Niedole cnoty - markiz de Sade
- Pamiętniki Anastazji P.
- Scarlett: ciąg dalszy Przeminęło z wiatrem
- Świat Zofii
- Tajemnica bezimiennej - Courths-Mahler
- Wiersze - Poświatowska