Najciekawsze recenzje
Recenzje
Dostępność książki: X
Polecają X

Filmy najgorsze - jakie?

Kultura i sztuka> Film, teatr, telewizja

Autor: veverica

Data dodania: 2006-02-26 22:39

Był temat o najlepszych filmach w historii, ja bym chciała zapytać jakie są według was najgorsze? Takie, których oglądanie kategorycznie odradzacie, i te, które są tak złe - nieudane, głupie, niezamierzenie śmieszne - że aż warto je zobaczyć:)
Podziel się:

komentarzy: 167 | wyświetleń: 105687

Dodaj komentarz  

Pokaż: [drzewo komentarzy] [komentarze według daty dodania]

Użytkownik: veverica 2006-02-26 22:43 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

Czekam na wszelkie propozycje, najlepiej z krótkim opisem:]

Linka Odpowiedz

Użytkownik: anndzi 2006-02-26 22:52 napisał(a):

Odpowiedź na: Czekam na wszelkie propoz... | veverica Pokaż rodzica

"Uwikłany" z Benem Affleckiem. Uwielbiam Bena, ale film był beznadziejny.
I jeszcze "Bal maturalny", czy jakoś tak.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-26 22:55 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

Wybaczcie, ale "Czekolada". Przesłodzony jak sam tytuł. I nudny do tego.

A gdzie był temat o najlepszych filmach????

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-26 23:18 napisał(a):

Odpowiedź na: Wybaczcie, ale "Czek... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

[artykuł niedostępny]

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-26 23:20 napisał(a):

Odpowiedź na: [artykuł niedostępny] | veverica Pokaż rodzica

Dzięki:)
Widzę, że tam się nawet udzielałam, a tego nie pamiętam...;)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-26 23:19 napisał(a):

Odpowiedź na: Wybaczcie, ale "Czek... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

A Czekolada nie była taka zła... I jaka smakowita;)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-26 23:21 napisał(a):

Odpowiedź na: A Czekolada nie była taka... | veverica Pokaż rodzica

Rzecz gustu, moja droga. Dla mnie dłużyzna za dłużyzną, poganiana dłużyzną...

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-26 23:22 napisał(a):

Odpowiedź na: Rzecz gustu, moja droga. ... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

Wiem że gustu... Arcydzieło to to nie było, fakt, ale do najgorszych bym nie zaliczyła;) (to nie klasa Showgirls;)). No i mam słabość do Deppa...

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-26 23:38 napisał(a):

Odpowiedź na: Wiem że gustu... Arcydzie... | veverica Pokaż rodzica

Hehe, do Deepa to ja też mam słabość. Po Gilbercie Grape się w nim kochałam, "Edward Nożycoręki" - cudny, ale pobił mie, rzucił na kolana, powalił, wzbudził dziki zachwyt, rozbawił do łez po roli w..."Piratach z Wysp Karaibów";)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-26 23:44 napisał(a):

Odpowiedź na: Hehe, do Deepa to ja też ... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

O tak, kapitan Jack Sparrow jest nie do przebicia:))

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Ina2 2006-02-27 16:36 napisał(a):

Odpowiedź na: A Czekolada nie była taka... | veverica Pokaż rodzica

Mnie bardzo smakowała ;)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: borejko 2006-02-27 00:59 napisał(a):

Odpowiedź na: Wybaczcie, ale "Czek... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

W całości się zgadzam:->i z czekoladą i tematem:-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: def 2006-02-26 23:02 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

"Nieodwracalne". Nieodwołalnie.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: 00761 2006-02-26 23:23 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

A ja patriotycznie: "Zemsta" Wajdy z Buzkówną moją ukoochaną:-(((
I podobny gniot: "Quo vadis" Kawalerowicza
Deląg - żałosny do bólu...
Magda Mielcarz, ta scena z przyklejonymi do piersi - gwoli przyzwoitości - włosami, brrrrrr...
Pieczka jak Jancio Wodnik, a nie święty Piotr!
I personifikacja toporności całego filmu - Ursus - Kubacki!
I tylko biedny Trela tam się miotał po co ze swoim talentem?
Jeszcze oczywiście fantastyczne efekty specjalne, od których żałość brała!

Linka Odpowiedz

Użytkownik: borejko 2006-02-27 01:31 napisał(a):

Odpowiedź na: A ja patriotycznie: "... | 00761 Pokaż rodzica

Zemsta Wajdy (widziałam chyba wszystkie poprzednie interpretacje puszczane w TV po kilkanaście razy - koleżanka ma nagrane i bardzo się podobają) zasługuje, według mnie, na obejrzenie kilkukrotne; aby zobaczyć bogactwo aktorstwa większości z grających, trzeba w nich zasmakować. Główne postaci zagrane są fenomenalnie, Papkin ma cudowną!!! dykcję i jest tak świetnie zrobiony, zupełnie inaczej niż dotychczas - nie jest tylko komiczną postacią, jest człowiekiem z całym bogactwem tego, co Fredro o nim napisał między wierszami. Seweryn jest znakomitym Milczkiem, scena rozmowy z synem po prostu mistrzowska. Gajos typowy pieniacz z tamtych (a może i tych) czasów. Olbryski może trochę przejaskrawił z tą tempotą, ale też dobrze zagrane (czasami myślę, że zamiana ról z Gajosem byłoby ciekawa). Zaskoczyła mnie na plus (bardzo na plus) rola Podstolini. Więcej jest tam takich perełek. Jeśli chodzi o Klarę i Buzkównę, to na szczęście stosunkowo mała to rola i nie udało się zepsuć filmu, ale lepiej wypadłaby jako królowa Anglii (typowa uroda anglosaska) nawet włączając uczesanie i charakteryzację:-)
Jednym słowem(sic!) - bronię Zemsty:-))) -
I nie ma co porównywać z Quo Vadis - "I podobny gniot" - w czym podobny????????????:-?

Linka Odpowiedz

Użytkownik: 00761 2006-02-27 10:14 napisał(a):

Odpowiedź na: Zemsta Wajdy (widziałam c... | borejko Pokaż rodzica

Ja też widziałam, dlatego uważam, że trzeba było sobie dać z kolejną spokój. Tym bardziej, że po medialnym szumie wokół można było się spodziewać rzeczywiście czegoś wartościowego. Co do obsady, mogę zgodzić się z Tobą jedynie co do dobrej roli Seweryna.
Nie jestem filmoznawcą, moja opinia jest jedynie moją prywatną oceną. Magia nazwisk na mnie nie działa, uważam, że za każdym razem trzeba na nie zapracować.
Wielkie zachwyty koło pokazania akcji "Zemsty" w zimie po prostu mnie śmieszą.
Chyba jednak najlepiej ta komedia sprawdza się w teatrze. Pozdrawiam.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Maxim212 2006-02-27 22:06 napisał(a):

Odpowiedź na: Zemsta Wajdy (widziałam c... | borejko Pokaż rodzica

W nowej ekranizacji "Zemsty" Danielowi Olbrychskiemu grającemu rolę Dyndalskiego brakowało powagi Aleksandra Dzwonkowskiego. Za to Papkin był CDD (całkiem do <piiip!>). Gorszego Papkina w życiu nie widziałem.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Kaoru 2006-02-26 23:29 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

To ja może coś z fantasyki: „Wiedźmin”. Mr Żebrowski jest wg mnie w ogóle aktorem beznadziejnym, a już tutaj przerósł samego siebie. Nigdy jeszcze nie widziałam tak koszmarnej próby umoralnienia postaci. Dziwię się, że Sapkowski nie podał ich do sądu za zniesławienie książki (a może podał, tylko ja o tym nic nie wiem??). Lipa i gniot. Bez odwołania.

Poza tym osobiście nie lubię też Delonga... Picuś taki...

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-26 23:33 napisał(a):

Odpowiedź na: To ja może coś z fantasyk... | Kaoru Pokaż rodzica

Wiedzmin zdecydowanie tak:) Żebrowski mi osobiście jakoś strasznie nie wadzi, ale cały film sensu nie miał za grosz, i jeszcze to gumowe ścierwo podrygujące na wozie, Ciri w masce rodem z filmów sado-maso, no rozpacz po prostu...

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Kaoru 2006-02-26 23:42 napisał(a):

Odpowiedź na: Wiedzmin zdecydowanie tak... | veverica Pokaż rodzica

A mnie właśnie Żebrowski wadził najbardziej. Sztuczny zarówno w „Wiedźminie”, jak i „Ogniem i mieczem”. Skrzetuski w jego wykonaniu był miękki i rozlazły. Przy Bohunie to się chował. Ten to miał przynajmniej taki przyjemny błysk w oku... ;)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-26 23:44 napisał(a):

Odpowiedź na: A mnie właśnie Żebrowski ... | Kaoru Pokaż rodzica

Nawet nie błysk, ale ogień, żar i dzikość, przy której mi się jakoś miękkie kolana robiły...;)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Kaoru 2006-02-26 23:46 napisał(a):

Odpowiedź na: Nawet nie błysk, ale ogie... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

Szkoda, że tacy faceci są już na wymarciu... ;)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Smutny 2006-02-27 23:55 napisał(a):

Odpowiedź na: Szkoda, że tacy faceci są... | Kaoru Pokaż rodzica

Nie ma strachu zamienili tylko szable na kije i pistolety.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-28 20:35 napisał(a):

Odpowiedź na: Nie ma strachu zamienili ... | Smutny Pokaż rodzica

Dobra, Ty pewnie nawet kija nie masz;p

Linka Odpowiedz

Użytkownik: reniferze 2006-02-28 20:46 napisał(a):

Odpowiedź na: Dobra, Ty pewnie nawet ki... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

To było okrutne :)). Smutny włada jeszcze groźniejsza bronią-jest biegły w piśmie ;).

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-28 20:51 napisał(a):

Odpowiedź na: To było okrutne :)). Smut... | reniferze Pokaż rodzica

Okrutne?? Moja droga, jak Ty mnie nie znasz;)))

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Smutny 2006-02-28 22:43 napisał(a):

Odpowiedź na: Okrutne?? Moja droga, jak... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

Uderzasz poniżej pasa - knock out techniczny dostaniesz. :). Swoją ze mnie raczej marny rycerz by wyszedł. Życzę Ci żebyś znalazła swojego rycerza - uzbrojenie sama sobie wymarz.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-28 22:52 napisał(a):

Odpowiedź na: Uderzasz poniżej pasa - k... | Smutny Pokaż rodzica

Nie no - nie dość, że bez kijka, to jeszcze mięczak! Myślałam, że chociaż się postawisz:))))) Pozdrawiam niedoszłego rycerza;)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Smutny 2006-03-01 21:56 napisał(a):

Odpowiedź na: Nie no - nie dość, że bez... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

Ja na pozycję puszki bitewnej nie aspirowałem, więc niedoszły też nie jestem.
Z damami (w dodatku w gipie) rycerze nie walczyli - ja sobie nie przypominam.
Ty nie rycerza szukasz tylko damskiego boksera z pałą - tacy też jeszcze w polsce są!! :)))

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-03-01 22:48 napisał(a):

Odpowiedź na: Ja na pozycję puszki bite... | Smutny Pokaż rodzica

Tak mi życzysz??;p
Gipsu już nie mam;]

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Smutny 2006-03-01 23:41 napisał(a):

Odpowiedź na: Tak mi życzysz??;p Gipsu... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

Ja tylko czytam i wyciągam wnioski.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-03-01 23:42 napisał(a):

Odpowiedź na: Ja tylko czytam i wyciąga... | Smutny Pokaż rodzica

;)
I tak Cię lubię...trochę...;p

(nigdy nie zaczepiam tych co nie lubię:D)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Smutny 2006-03-02 11:22 napisał(a):

Odpowiedź na: ;) I tak Cię lubię...tro... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

Nic Ci na to nie poradzę. Mogę tylko pocieszyć że mam z Tobą ten sam problem. :)))

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-26 23:45 napisał(a):

Odpowiedź na: A mnie właśnie Żebrowski ... | Kaoru Pokaż rodzica

Taa... dobry Bohun nie był zły:] A Żebrowski - no cózż, takie ciepłe kluchy... Czy naprawdę musieli go obsadzać we wszystkich naszych "superprodukcjach" jako głównego amanta?!?

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Kaoru 2006-02-26 23:47 napisał(a):

Odpowiedź na: Taa... dobry Bohun nie by... | veverica Pokaż rodzica

A potem wszyscy mają pretensje, że polskie kino jest beznadziejne...

Czemu nie obsadzają takiego Szyca na przykład. Albo Adamczyka – nawet polubiłam go ostatnio ;)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-26 23:55 napisał(a):

Odpowiedź na: Taa... dobry Bohun nie by... | veverica Pokaż rodzica

Ale głos ma bajeczny, co tu dużo mówić. On powinien raz dostać rolę parszywego drania, to juz by się o nim nie mówiło "ciepłe kluchy".

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Kaoru 2006-02-26 23:57 napisał(a):

Odpowiedź na: Ale głos ma bajeczny, co ... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

Bajeczny głos to ma Krzyś Kiljański... Mojej niechęci do Pana Ż. nic nie zmniejszy ;)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: ALIMAK 2006-02-27 13:32 napisał(a):

Odpowiedź na: Bajeczny głos to ma Krzyś... | Kaoru Pokaż rodzica

Ale w "Pręgach" dobry był...

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Kaoru 2006-03-02 21:32 napisał(a):

Odpowiedź na: Ale w "Pręgach"... | ALIMAK Pokaż rodzica

Nie wiem, nie widziałam. Nie lubię go dla zasady ;-))

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Małgorzata_ 2006-02-27 13:20 napisał(a):

Odpowiedź na: A mnie właśnie Żebrowski ... | Kaoru Pokaż rodzica

Skrzetuski, Wiedźmin, Pan Tadeusz wszystko poniżej wszelkiej krytyki. Nie to co Chopin w "Pragnieniu miłości". Wszyscy mówią, że Adamczyk przypiął sobie łatkę wcieleniem się postać papieża, ale mi utkwił właśnie dzięki Chopinowi jako takie słodkie chamidło :))

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Kaoru 2006-03-02 21:33 napisał(a):

Odpowiedź na: Skrzetuski, Wiedźmin, Pan... | Małgorzata_ Pokaż rodzica

Właśnie po „Karolu” zaczęłam lubić Adamczyka. Spodobał mi się bardzo w tej roli i jakąs taką nic sympatii poczułam. Niezły jest ;)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: borejko 2006-02-27 00:58 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

Tora, Tora, Tora! Podobno to arcydzieło, ale ja pamiętam z tego tylko niekończącą się podróż z okrzykami i szarością. Chyba nic z niego nie zrozumiałam, co jest całkiem prawdopodobne, bo czsami głębia arcydzieł filmowych bardzo mnie przygnębia(pogłębia).

Linka Odpowiedz

Użytkownik: jakozak 2006-02-27 11:45 napisał(a):

Odpowiedź na: Tora, Tora, Tora! Podobno... | borejko Pokaż rodzica

Tora, Tora, którą ja oglądałam - czyli ta dawna była znakomita!

Linka Odpowiedz

Użytkownik: borejko 2006-02-27 21:27 napisał(a):

Odpowiedź na: Tora, Tora, którą ja oglą... | jakozak Pokaż rodzica

Wiedziałam, że czegoś nie zrozumiałam:-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: norge 2006-02-27 09:36 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

Dla mnie taka kompletna klapa byl "Titanic". I jeszcze ostatnio ogladany polski film fabularny o papiezu.

Ale nie traktuj tego jako odpowiedz na zadane pytanie, bo ww. filmy na pewno nie naleza do tych, ktorych ogladanie kategorycznie odradzalabym. I pewnie znalazloby sie sporo filmow znacznie gorszych :-) Te po prostu najbardziej zapamietalam jako nieudane...

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Maxim212 2006-02-27 09:53 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

Na jednym z pierwszych miejsc wśród totalnych klap zajmuje u mnie obraz "Popioły" w reżyserii Sami-Wiecie-Kogo. Reżysera podziwiam i cenię, ale tu dał plamę. Dalej wymienię najnowsze ekranizacje : "Quo vadis", "Zemsty" i "Pana Tadeusza". Zgroza! Gorzej sfilmować tego nie można było.

Z zagranicznych filmów na polską odmianę Złotej Maliny zasługują w pełni : "Titanic", "Pasja", "Matrix".

Linka Odpowiedz

Użytkownik: jakozak 2006-02-27 12:07 napisał(a):

Odpowiedź na: Na jednym z pierwszych mi... | Maxim212 Pokaż rodzica

Do Titanica podchodzę bardzo emocjonalnie. Spłakałam się strasznie, w nocy spać nie mogłam. Nie mogę go zatem nisko ocenić.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Edycia 2006-02-27 20:48 napisał(a):

Odpowiedź na: Do Titanica podchodzę bar... | jakozak Pokaż rodzica

Jola,Titanic, to coś pięknego. Mogłabym ten film oglądać 24 h na dobę. Ma w sobie coś tak wzruszającego. Uwielbiam ten film oglądać zwłaszcza w dni świąteczne, kiedy czuje się atmosferę świąt i odpoczynku, Titanik tak dla relaksu, zamyślenia się o życiu, śmierci, miłości. Ostatnio właśnie w TCM obejrzałam Przminęło z wiatrem, to też coś przepięknego. Przyznam Ci się, że ten film widziałam chyba dopiero drugi raz, bardzo mi się podobał i mogłabym oglądać go też bez kończ. To są filmy ponadczasowe.:)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Edycia 2006-02-27 20:49 napisał(a):

Odpowiedź na: Jola,Titanic, to coś pię... | Edycia Pokaż rodzica

Miały być najgorsze filmy a wyszły mi najlepsze, chyba pomyliłam posty.:D

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-27 15:04 napisał(a):

Odpowiedź na: Na jednym z pierwszych mi... | Maxim212 Pokaż rodzica

Titanic... nie jest to z pewnością ten typ filmu, za którym przepadam, ale nie powiedziałabym że jest zły... Myślę, że jest dokładnie taki, jaki ma być - monumentalny, sentymentalny i melodramatyczny, a wszystko to dobrze zrobione. Pasji nie oglądałam i nie mam ochoty. A Matrix? Oglądałam tylko pierwszą część i całkiem dobrze się bawiłam, chociaż to też nie mój typ:)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: jakozak 2006-02-28 09:49 napisał(a):

Odpowiedź na: Titanic... nie jest to z ... | veverica Pokaż rodzica

Matrix nie podobał mi się w ogóle. Zbyt pokręcony. Moim zdaniem zupełnie bez sensu.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: wenoma 2007-04-22 20:15 napisał(a):

Odpowiedź na: Matrix nie podobał mi się... | jakozak Pokaż rodzica

A ja Matrix mogę oglądać tak no... powedzimy co 2-3 miesiące. Baaardzo lubię. Nowe spojrzenie, nowy pomysł i całkiem fajna realizacja. Choć 2 i 3 tak już mniej mnie wciągały. Ale jedynka... powiem, że czułam się jak po, określiłabym to, egzystencjalnym praniu mózg.
Szczerze mówiąc to zadziałał na mnie jak "Kościarz" Luke`a Rhineharta. Mogę powiedzieć, że pojawiłam się w kolejnym wymiarze :)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Jaa 2006-02-27 20:25 napisał(a):

Odpowiedź na: Na jednym z pierwszych mi... | Maxim212 Pokaż rodzica

Titanic? Co wy chcecie od "Titanica"?! Przecież to jeden z najlepszych filmów w historii!! No, prosze Was, nie opowiadajcie, że "Titanic" jest blee, ale sie Was żarty trzymają :P

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-27 20:36 napisał(a):

Odpowiedź na: Titanic? Co wy chcecie od... | Jaa Pokaż rodzica

Rzecz gustu. Dla mnie to "dobrze zrobiony mierny film" :)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Maxim212 2006-02-27 22:01 napisał(a):

Odpowiedź na: Titanic? Co wy chcecie od... | Jaa Pokaż rodzica

Dla mnie "Titanic" to jeden z kandydatów do Złotej Maliny. Jedyne co w nim można wyróżnić, to efekty specjalne. Nic więcej. Muzyka była taka sobie. Gra aktorów była bardzo sztuczna. Takie jest moje zdanie. Wy możecie mieć inne. To Wasze niezbywalne prawo.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Jaa 2006-02-28 14:13 napisał(a):

Odpowiedź na: Dla mnie "Titanic&qu... | Maxim212 Pokaż rodzica

może pomyślicie,że jestem banalną nastolatką 9 i pewnie ta jest), ale mnie tam sie podobał DiCaprio w "Titanicu", a Winslet też była nienajgorsza. To jest moje skromne zdanie :)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Sznajper 2006-02-28 14:15 napisał(a):

Odpowiedź na: może pomyślicie,że jestem... | Jaa Pokaż rodzica

nie pomyślimy, mi się Winslet też podobała, a Di Caprio to smykałke do rysowania ma ;)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Jaa 2006-02-28 14:23 napisał(a):

Odpowiedź na: nie pomyślimy, mi się Win... | Sznajper Pokaż rodzica

Sznajper dzięki za te słowa uznania, bo już myślałam, że jestem tu sama ze swoją opinią ;)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: jakozak 2006-02-28 16:25 napisał(a):

Odpowiedź na: może pomyślicie,że jestem... | Jaa Pokaż rodzica

A ja nie jestem banalną nastolatką i też mi się di Caprio podobał w Titanicu :-)))

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-28 16:49 napisał(a):

Odpowiedź na: A ja nie jestem banalną n... | jakozak Pokaż rodzica

A mi się DiCaprio generalnie nie podoba:) Za to w niektórych filmach był fajny - w "Chłopięcym świecie", w "Co gryzie Gilberta Grape'a", w "Aviatorze" w scenach szaleństwa...

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-28 20:33 napisał(a):

Odpowiedź na: A mi się DiCaprio general... | veverica Pokaż rodzica

W "Gilbercie" był absolutnie najlepszy!!! Ja z Mamą byłam przekonana, że to gra autentycznie chory chłopak! Przekonał mnie bez reszty!
Winslet lubię za "Rozważną i romantyczną" - to była rola dla niej!!!

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Anna 46 2006-02-28 20:35 napisał(a):

Odpowiedź na: A mi się DiCaprio general... | veverica Pokaż rodzica

Nie znoszę DiCapria! Jedyna i najlepsza rola (wg mojego prywatnego i osobistego zdania): w "Co gryzie Gilberta Grape'a" - tam był rewelacyjny.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: reniferze 2006-02-28 20:45 napisał(a):

Odpowiedź na: Nie znoszę DiCapria! Jedy... | Anna 46 Pokaż rodzica

Był rewelacyjny, bo on ma taki wygląd.. hmmm.. upośledzony ;). Pasował do tej roli, tak jak pisze syrenka :).
A brzydki jest okrutnie.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-28 20:55 napisał(a):

Odpowiedź na: Był rewelacyjny, bo on ma... | reniferze Pokaż rodzica

Lubię Cię:D Za ten wygląd:D

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Anna 46 2006-02-28 20:58 napisał(a):

Odpowiedź na: Był rewelacyjny, bo on ma... | reniferze Pokaż rodzica

Właściwy człowiek na właściwym miejscu....

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Jaa 2006-02-28 16:59 napisał(a):

Odpowiedź na: A ja nie jestem banalną n... | jakozak Pokaż rodzica

Powiem tylko jedno (no dobra, dwa): HAAA, a widzicie!! :D

Linka Odpowiedz

Użytkownik: illerup 2006-02-28 18:41 napisał(a):

Odpowiedź na: Powiem tylko jedno (no do... | Jaa Pokaż rodzica

a mi też się podobała jego gra w "Co gryzie.." i "Chłopięcym świecie" :)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Wilku 2006-02-28 18:20 napisał(a):

Odpowiedź na: A ja nie jestem banalną n... | jakozak Pokaż rodzica

Di Caprio = FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJ

Linka Odpowiedz

Użytkownik: jakozak 2006-02-28 19:04 napisał(a):

Odpowiedź na: Di Caprio = FUUUUUUUUUUUU... | Wilku Pokaż rodzica

Byłoby dziwne, gdyby Ci się podobał <rotfl>

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Jaa 2006-02-28 21:34 napisał(a):

Odpowiedź na: Byłoby dziwne, gdyby Ci s... | jakozak Pokaż rodzica

Hehe, ale sie wszyscy czepili tego DiCaprio biednego,a to taki ładny chłoptaś ;)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Pingwinek 2018-08-25 22:12 napisał(a):

Odpowiedź na: Di Caprio = FUUUUUUUUUUUU... | Wilku Pokaż rodzica

Zastanawiam się, czy Twoja płeć usprawiedliwia opinię o Leo ;-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Pingwinek 2018-08-25 22:12 napisał(a):

Odpowiedź na: A ja nie jestem banalną n... | jakozak Pokaż rodzica

Mnie też się podobał! I jak byłam (nie)banalną nastolatką, i obecnie :-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Pingwinek 2018-08-25 21:59 napisał(a):

Odpowiedź na: Dla mnie "Titanic&qu... | Maxim212 Pokaż rodzica

Na szczęście mam inne zdanie i zdaje się, że nie ja jedna.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: jakozak 2006-02-28 09:50 napisał(a):

Odpowiedź na: Titanic? Co wy chcecie od... | Jaa Pokaż rodzica

"A niech gadają".... :-)))

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Pingwinek 2018-08-25 21:59 napisał(a):

Odpowiedź na: Titanic? Co wy chcecie od... | Jaa Pokaż rodzica

"Titanic" to JEST jeden z najlepszych filmów w historii. Zdobył 11 Oscarów. Nie rozumiem atmosfery hejtu panującej od jakiegoś czasu wokół tej produkcji.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Smutny 2006-02-28 00:01 napisał(a):

Odpowiedź na: Na jednym z pierwszych mi... | Maxim212 Pokaż rodzica

"Quo vadis", "Zemsty" i "Pana Tadeusza" to szkolne pewniaki - zawsze będą kręcić. Ciekawe co w tym roku wymyślą? "Pasja" - może ożywiać tylko sadystów. Matrixa lubię, zresztą mam słabość do sf i filmów i książek. Taki charakter nic się nie poradzi.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Maxim212 2006-02-28 04:20 napisał(a):

Odpowiedź na: "Quo vadis", &q... | Smutny Pokaż rodzica

"Pan Tadeusz" nie jest do przeniesienia na ekran. Żeby nie wiadomo co rezyser robił, to wyjdzie gniot. Pamiętam bardzo dawną inscenizację telewizyjną tego dzieła wieszcza, który wieszczył. Recytowali wtedy najlepsi z najlepszych. Obejrzałem to z zaciekawieniem. Dziś już nie ma takich aktorów i powtórka jest niemożliwa. "Quo vadis" przenoszono na ekran kilkakrotnie i za każdym razem wychodził knot.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Anna 46 2006-02-28 19:36 napisał(a):

Odpowiedź na: "Pan Tadeusz" n... | Maxim212 Pokaż rodzica

A kto powiedział, że Pana Tadeusza nie możne zekranizować? Maxim, miły, Ty się nie wypowiadaj, bo masz awersję do Mickiewcza; film mi się podobał: za panią Szapołowską nie przepadam, ale jako Telimena była świetna; mogę mieć zastrzeżenia co do Marka Kondrata (wszystko, tylko nie Hrabia!); Zosia była śliczniutka; Tadeuszek nieco gapowaty i mało lotny (takim go widział Wajda, może); do reszty uwag i większych zastrzeżeń nie mam!
Natomiast świetnie pamiętam "mówionego" Pana Tadeusza; jeszcze w czarno-białej tv: Zapasiewicz, Machalica, Voit, Zaorski, nieżyjąca Joanna Jedlewska(Telimena), Chamiec, Opaliński, Borowski, Wichniarz, Lutkiewicz, Hańcza - usadzono mnie niemalże siłą przed ekranem - potem mnie wzięło!!!
To było coś niebywałego, cudownego i przepięknego!

Co do Quo vadis - zgadzam się: gniot za każdym razem i tylko żal, że rodacy Autora też to skopali!

Linka Odpowiedz

Użytkownik: norge 2006-02-28 19:51 napisał(a):

Odpowiedź na: A kto powiedział, że Pana... | Anna 46 Pokaż rodzica

Mnie się też ekranizacja Pana Tadeusza bardzo podobała. W przeciwieństwie do Quo vadis, ktore w wersji filmowej uważam za kompletna klapę. Zaznaczam, że nie przepadam ani za jednym ani za drugim dziełem książkowym.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Maxim212 2006-02-28 20:30 napisał(a):

Odpowiedź na: A kto powiedział, że Pana... | Anna 46 Pokaż rodzica

Mimo, że mam awersję do Mickiewicza i "Pana Tadeusza" zabiorę głos w tej sprawie. Zdania nie zmienię. Film był gniotem pierwszej klasy. Z tego dzieła nie będzie filmu. Mam porównanie, pamiętam wersję telewizyją. Sama przyznajesz, że była doskonała. Takich aktorów już nie ma i nigdy nie będzie. Mnie nie trzeba było wiązać siłą do fotela. Porównanie Szapołowskiej i Jedlewskiej daje wynik 10:0 dla Jedlewskiej. Disiejsi mistrzowie robili co mogli, ale nie przeskoczą, żeby nawet pękli, najlepszych z najlepszych. Nie wiem, czy miałaś okazję posłuchać płyt z recytacją "Pana Tadeusza". Kiedyś w szkołach były zestawy winylek z tym dziełem (może ktoś to zachował?). To się dało wysłuchać. Wiem z własnego doświadczenia. Film zawsze będzie knotem. Pozdrawiam :-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Anna 46 2006-02-28 20:43 napisał(a):

Odpowiedź na: Mimo, że mam awersję do M... | Maxim212 Pokaż rodzica

Słuchałam nagrań, coś tam pamiętam; czy tam aby Hanuszkieicz nie występował? A do fotela to mnie trzeba było na początku wiązać - w podstawówce, to ja raczej wielbicielką Mickiewicza nie byłam!:-)))
Porównywać obu wersji nie mam zamiaru (wiadomo, czemu!).
Powtarzam uparcie: mnie się adaptacja Wajdy podobała i już!
Pozdrawiam!:-)))

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Maxim212 2006-02-28 21:30 napisał(a):

Odpowiedź na: Słuchałam nagrań, coś tam... | Anna 46 Pokaż rodzica

Głos Hanuszkiewicza gdzieś tam mi kołacze się po resztkach pamięci... Ale to było tak dawno temu...
Prównuję obie widziane wersje, taki jestem jadowity.
Mnie najnowsza adaptacja, mówiąc delikatnie, nie przypadła do gustu. Knot i tyle. <gong, koniec starcia> Pozdrawiam :-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Anna 46 2006-02-28 21:57 napisał(a):

Odpowiedź na: Głos Hanuszkiewicza gdzie... | Maxim212 Pokaż rodzica

Ostatnia runda:
lubię adaptację Wajdy!
< gong, remis >
:-))))

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Maxim212 2006-03-17 18:20 napisał(a):

Odpowiedź na: Ostatnia runda: lubię ad... | Anna 46 Pokaż rodzica

Znalazłem aukcję na której oferowany jest zestaw winylek z "Panem Tadeuszem". Może ktoś się skusi. Ja teraz jestem bez kasy i nie mogę pozwolić sobie na to, ale może znajdzie się ktoś chętny aby ocalić od zapomnienia tę wersję. Oto link : http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=90308928

Pozdrawiam :-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-28 22:13 napisał(a):

Odpowiedź na: Głos Hanuszkiewicza gdzie... | Maxim212 Pokaż rodzica

A ciekawa jestem, czy "Wesele" też szanowny kolega Maxim uważa za gniot?

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Maxim212 2006-03-01 20:11 napisał(a):

Odpowiedź na: A ciekawa jestem, czy &qu... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

Porównywanie sfilmowanej sztuki teatralnej i czegoś takiego jak "Pam Tadeusz" nie ma sensu. To są całkiem inne rzeczy i wymykają się wszelkim porównaniom. "Wesele" jest do obejrzenia. "Pan Tadeusz" raczej do słuchania. Ale wyłącznie w najlepszym wykonaniu. Inaczej przymusowo wielbionej epopei grozić będzie klapa. Pozdrawiam :-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-28 20:30 napisał(a):

Odpowiedź na: "Pan Tadeusz" n... | Maxim212 Pokaż rodzica

A mi się całkiem podobał "Pan Tadeusz" - dość dobrze zrobiony, aktorsko....hmmm...nie były to najgorsze role, ale tam niestety co drugi aktor wpadał w tak potworną "swoją" manierę... (Olbrychski, Linda, Seweryn - panie wypadły zdecydowanie lepiej). I piękne widoki.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Maxim212 2006-02-28 20:45 napisał(a):

Odpowiedź na: A mi się całkiem podobał ... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

Syrenko, nie masz porównania z dawną telewizyjną wersją o której wykonawców przypomniała Anna46. "Pana Tadeusza" trzeba umieć recytować. Widoki są raczej balastem. Pozdrawiam :-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-28 20:55 napisał(a):

Odpowiedź na: Syrenko, nie masz porówna... | Maxim212 Pokaż rodzica

Piękne widoki nigdy nie są balastem:)
Maxim, zacznijmy od tego, że mało aktorów może dzis dorównywać Wilekim Artystom sprzed kilkudziesięciu lat.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Anna 46 2006-02-28 21:02 napisał(a):

Odpowiedź na: Piękne widoki nigdy nie s... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

Cieszmy się tym, co mamy.
Wspominajmy, co było.
Nie traćmy nadziei, że będą jeszcze kiedyś Wielcy Artyści! (i że tego doczekamy).

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Maxim212 2006-02-28 21:24 napisał(a):

Odpowiedź na: Piękne widoki nigdy nie s... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

W przypadku ekranizacji "Pana Tadeusza" widoki są balastem. Tu ma być przede wszystkim słowo. I niewiele ponad to. Siłą "Pana Tadeusza" jest, właśnie, słowo.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: 00761 2006-02-28 21:54 napisał(a):

Odpowiedź na: W przypadku ekranizacji &... | Maxim212 Pokaż rodzica

"Siłą "Pana Tadeusza" jest, właśnie, słowo." -powiedział Maxim!!! ;-)))))

Linka Odpowiedz

Użytkownik: jakozak 2006-03-01 09:18 napisał(a):

Odpowiedź na: "Siłą "Pana Tad... | 00761 Pokaż rodzica

Bardzo ładnie powiedział. Maxim, odezwij się do mnie.
Ale widoki wcale nie muszą zepsuć filmu. Mogą dodać blasku, byle nie były nachalne.
O ile dobrze pamiętam w tamtej genialnej recytacji Pana Tadeusza tłem była jakaś muzyka?

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Anna 46 2006-03-01 09:41 napisał(a):

Odpowiedź na: Bardzo ładnie powiedział.... | jakozak Pokaż rodzica

Owszem, Andrzeja Kurylewicza, ale nie bardzo już pamiętam. A reżyserował to wszystko Adam Hanuszkiewicz - genialnie zresztą!
Scenografia była bardzo oszczędna - w tle za aktorami powiększone karty z tekstem "Pana Tadeusza". To było tak dawno temu a mnie zostało w pamięci; ciekawe, czy adaptację Wajdy też tak zapamiętam...:-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: jakozak 2006-03-01 09:55 napisał(a):

Odpowiedź na: Owszem, Andrzeja Kurylewi... | Anna 46 Pokaż rodzica

Film Wajdy nie podobał mi się zbytnio.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Anna 46 2006-03-01 10:32 napisał(a):

Odpowiedź na: Film Wajdy nie podobał mi... | jakozak Pokaż rodzica

To wspaniale, bo coś za bardzo się ostatnio zgadzamy!
Tylko różnice poglądów gwarancją owocnej dyskusji!:-)))

Linka Odpowiedz

Użytkownik: koko 2006-02-27 12:53 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

Żałosne są dla mnie wszystkie pastisze z Leslie Nilsenem. Nie mogę patrzeć bez obrzydzenia połączonego z niesmakiem głębokim.
Do tego "Sok z żuka" plus wszystkie obrzydliwości z robakami,potworami i innymi obślizłościami.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: jakozak 2006-02-27 13:23 napisał(a):

Odpowiedź na: Żałosne są dla mnie wszys... | koko Pokaż rodzica

Ale ten pierwszy "Czy leci z nami pilot" jeszcze przynajmniej był śmieszny...
Śmieszył mnie tez jakiś taki, gdzie nagle ludziom groziło, że będą nadzy. Jakaś jaskinia zamykana na wielki zamek błyskawiczny... Reszta bardzo prymitywna.
To tak, jak z Louisem de Funes. Głupie te filmy strasznie, ale zaśmiewam się i zawsze chętnie je oglądam...

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-27 15:07 napisał(a):

Odpowiedź na: Żałosne są dla mnie wszys... | koko Pokaż rodzica

Leslie Nielsen - no nie jest to mój idol:) Ale przyznam, że parę filmów z nim oglądnęłam, i - jakkolwiek nie jest to na pewno rozrywka wyrafinowana - niektóre były całkiem śmieszne. Nie znoszę komedii opartych na robieniu dużej ilości głupich grymasów - przoduje tu Jać Fasola i Jim Carrey w komediowych rolach, brr. A kompletną porażką są filmy z Benem Stillerem:/

Linka Odpowiedz

Użytkownik: jakozak 2006-02-27 16:14 napisał(a):

Odpowiedź na: Leslie Nielsen - no nie j... | veverica Pokaż rodzica

Carrey'a w ogóle nie trawię. Podobnie, jak naszego Pazury...

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-27 16:17 napisał(a):

Odpowiedź na: Carrey'a w ogóle nie traw... | jakozak Pokaż rodzica

O, zapomniałam o Pazurze:) Brr, może to i dobrze...

Linka Odpowiedz

Użytkownik: borejko 2006-03-01 00:16 napisał(a):

Odpowiedź na: O, zapomniałam o Pazurze:... | veverica Pokaż rodzica

Mam nadzieję, że ten starszy Pazura(?), bo Radek jest niezły.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: illerup 2006-02-27 15:19 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

wszelkie "Rambo" i wszystko co z Seagalem

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-27 16:40 napisał(a):

Odpowiedź na: wszelkie "Rambo"... | illerup Pokaż rodzica

A z Chuckiem Norrisem;D?

Linka Odpowiedz

Użytkownik: jakozak 2006-02-27 18:34 napisał(a):

Odpowiedź na: A z Chuckiem Norrisem;D? | joanna.syrenka Pokaż rodzica

Nie.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: illerup 2006-02-27 19:04 napisał(a):

Odpowiedź na: A z Chuckiem Norrisem;D? | joanna.syrenka Pokaż rodzica

z Norrisem też :)).
Oni wszyscy są tak monotematyczni

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Ina2 2006-02-27 16:42 napisał(a):

Odpowiedź na: wszelkie "Rambo"... | illerup Pokaż rodzica

Największe moje filmowe rozczarowanie to "Krystyna córka Lawransa" w reżyserii Liv Ulman.Straszne po prostu.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Ina2 2006-02-27 16:59 napisał(a):

Odpowiedź na: Największe moje filmowe r... | Ina2 Pokaż rodzica

Ullmann oczywiście, jak mogłam ;(

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-27 17:12 napisał(a):

Odpowiedź na: Największe moje filmowe r... | Ina2 Pokaż rodzica

Nawet nie wiedziałam, że to nakręcili... rozumiem, że nie warto oglądać?;)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Ina2 2006-02-27 20:23 napisał(a):

Odpowiedź na: Nawet nie wiedziałam, że ... | veverica Pokaż rodzica

Jeżeli będzie okazja obejrzyj z ciekawości a przekonasz się jak z arcydzieła można zrobić knot. L.Ullmann jako aktorkę bardzo lubię. Nie miałam jednak okazji zobaczyć nic innego w jej reżyserii, choć bardzo bym chciała.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: badger 2006-02-27 20:06 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

Całkowicie się zgadzam co do Quo Vadis. Dodam jeszcze Microcosmos - pamiętam, jak torturowano nas tym w podstawówce. Władca pierścieni - zwłaszcza Drużyna pierścienia, bo po tak świetnej książce po prostu bardzo się rozczarowałam. Mumia 2 - to chyba nie wymaga komentarza:/ to jeden z dwóch filmów, na których nie wytrzymałam i wyszłam. Drugi to Blade, wieczny łowca. Oczywiście gniotów jest tak naprawdę o wiele więcej:))

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-27 20:38 napisał(a):

Odpowiedź na: Całkowicie się zgadzam co... | badger Pokaż rodzica

A był taki śmieszny horror z Holly Berry, ten z którego pochodzi ten przebój "Behind blue eyse" (jakkolwiek to się pisze...). Pamiętasz może tytuł? To był jeden z gorszych filmów jakie widziałam.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-28 10:41 napisał(a):

Odpowiedź na: A był taki śmieszny horro... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

Jedyne co mi się kojarzy z Halle Berry i powiedzmy horror to "Gothica", straszne;) Och, i ekstremalnie głupi jest film który ostatnio oglądnęłam - "Przeklęta" bodajże, z Christiną Ricci - dużo bardzo włochatych wilkołaków i komiczne do tego:) Nie polecałabym też "Resident evil".

Linka Odpowiedz

Użytkownik: joanna.syrenka 2006-02-28 20:27 napisał(a):

Odpowiedź na: Jedyne co mi się kojarzy ... | veverica Pokaż rodzica

Tak, to "Gothica" była:)
Najlepsze, że moja siostra, stara gropa (jakby powiedziałą Chmielewska) strasznie się przejęła i bała się z tego filmu po ciemku do domu wracać:) A ja miałam dziki ubaw:)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-28 21:15 napisał(a):

Odpowiedź na: Tak, to "Gothica&quo... | joanna.syrenka Pokaż rodzica

Taa, gGthica była raczej ucieszna:) Czekaj, a było jeszcze takie... W Japonii się działo, i z tą dziewuszką co grała Buffy, postrach wampirów (to też jest "dzieło", swoją drogą;))... A, mam! "Klątwa" się chyba nazywało:) Oglądałam to kiedyś ze znajomymi, wyjątkowo śmieszne:))

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-28 10:43 napisał(a):

Odpowiedź na: Całkowicie się zgadzam co... | badger Pokaż rodzica

Mikrokosmos - też byliśmy na tym w podstawówce, ale dla mnie był fascynujący:) Poza tym nie zaprzeczysz chyba, że jest rewelacyjnie zrobiony? I ta muzyka...

Linka Odpowiedz

Użytkownik: pedro 2006-02-27 20:53 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

"Kolekcjoner Kosći", "Odyseja Kosmiczna" z Leslie Nielsenem,, "Wielki błękit", druga część C.K Dezerterów, ta z lat 90-tych,jakiś horror z młodym Hugh Grantem - tytułu nie pamiętam; ale już najgłupszy jaki widziałem,to był film był o dwóch młodych anglikach, którzy jadą się zabawic na Ibizę, też nie pamietam tytułu, ale miałem po tym załamkę;) No i wszystkie akademie policyjne i wojskowe!

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-28 10:38 napisał(a):

Odpowiedź na: "Kolekcjoner Kosći&q... | pedro Pokaż rodzica

Dlaczego "Wielki błękit"?!?

Linka Odpowiedz

Użytkownik: reniferze 2006-02-28 20:50 napisał(a):

Odpowiedź na: Dlaczego "Wielki błę... | veverica Pokaż rodzica

Właśnie, dlaczego? A "Kolekcjoner kości" to całkiem niezły thriller.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: pedro 2006-02-28 21:53 napisał(a):

Odpowiedź na: Właśnie, dlaczego? A &quo... | reniferze Pokaż rodzica

"Wielki błękit" dlatego, że nasłuchałem się, że to bógwico, a okazało się, ze ma przeraźliwą formę, aktorzy grają jakby byli klaunami w cyrku a, najgorsza z tego wszystkiego jest muzyka!!!
A "Kolekcjoner kości", bo jest cholernie schematyczny, a już szczytem wszystkiego jest ta gosposia, która opiekuje się Denzelem Washingtonem, ciągle pokazują ją w kuchni, jak wyciera naczynia itp. i śledzi, co się dzieje, a na końcu rozwiązuje łamigłówkę, ot tak sobie. Przez cały film wiedziałem, że tak będzie.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: jakozak 2006-03-01 09:11 napisał(a):

Odpowiedź na: "Wielki błękit"... | pedro Pokaż rodzica

Bez przesady! Wielki błękit był bardzo ciekawy.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: pedro 2006-03-01 10:26 napisał(a):

Odpowiedź na: Bez przesady! Wielki błęk... | jakozak Pokaż rodzica

owszem, ciekawy był temat, ale wykonanie - okropne! nie zmienię swojej opinii, o nie;)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: jakozak 2006-03-01 10:37 napisał(a):

Odpowiedź na: owszem, ciekawy był temat... | pedro Pokaż rodzica

Po co masz zmieniać? Masz swoje zdanie po prostu. :-)))

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Agis 2006-02-28 10:45 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

"Poranek kojota" i tym podobne. Co mnie pokusiło, żeby te bzdury oglądać?

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Czajka 2006-03-01 10:35 napisał(a):

Odpowiedź na: "Poranek kojota"... | Agis Pokaż rodzica

"Poranek kojota" był śmieszny. :-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Agis 2006-03-01 11:30 napisał(a):

Odpowiedź na: "Poranek kojota"... | Czajka Pokaż rodzica

Jakoś nie zauważyłam. ;-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Czajka 2006-03-01 12:00 napisał(a):

Odpowiedź na: Jakoś nie zauważyłam. ;-) | Agis Pokaż rodzica

Do lwów było śmieszne i Jarzyna, i dzik z rotwailerem.
Może się zdrzemnęłaś? ;-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: stefaniusz 2006-02-28 11:07 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

przeglądając powyższe wypowiedzi dochodzę do smutnych wniosków, iż drodzy BiblioNETkowicze za najgorsze filmy uznają "Titanica", "Pasję" i "Matrixa", oraz znaczną część rodzimych produkcji (tu w szczególności "Wiedźmin", "Zemsta", "Pan Tadeusz" i "Qou Vadis".
dobrze, ale - zastanawiając się trochę bardziej, chyba nie o to do końca chodziło. Zgoda - wiele z tych filmów to obrazy dość słabe, ale czy naprawdę najsłabsze? Czy naprawdę "Matrix" jest najgorszym filmem w historii? Nawet ci, którzy tak bardzo nie lubią "Titanica" przyznają rację, że był dużo, naprawdę dużo słabszych filmów.
W ogóle należałoby zaznaczyć, że wskazujemy najsłabsze filmy które oglądaliśmy, a wtedy wybór zależy też od naszego rozeznania w świcie filmów (ok, nie znaczy, że wskazanie na "titanica" świadczy, że dana osoba oglądała mało filmów, ale raczej że nie do końca poważnie podeszła do tematu).
Przykład - czy np. filmy pana Gruzy z uczestnikami programu "Big Brother" ("Irek..." i "Gulczas") można w ogóle porównywać z takim "Matrixem"/
W moim "gronie" filmów najsłabszych umieściłbym właśnie te obrazy i "Rh+" jako najgorsze filmy polskie (naprawdę, przy nich "Zemsta" jest filmem bardzo dobrym), a wśród zagranicznych produkcji przypomina mi się w tej chwili m.in. "Mózg z kosmosu", "Chłopaczki na Ibizie" (coś okropnego...) i "Herkules w Nowym Jorku". Z filmów ostatnio widzianych, jako bardzosłabe wskazałbym "Przeklętą", "List z piekła" i jednego z moich faworytów (choć widziałem go już wcześniej) - "Znaki" - prawdziwy popis głupoty, która w dodatku bardzo dobrze się sprzedała.
Na razie tyle, jak sobie coś przypomnę, to napiszę.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-28 11:50 napisał(a):

Odpowiedź na: przeglądając powyższe wyp... | stefaniusz Pokaż rodzica

No! Właśnie o to mi chodziło, jak zakładałam temat:) O Naprawdę Złe Filmy, a nie tylko niezbyt udane superprodukcje, o filmy przy których nie wiadomo czy smiać się czy płakać, i to na pewno nie w momentach przewidzianych przez autorów... Rozumiem że Matrix może się nie podobać, ale według mnie NA PEWNO nie zasługuje na miano najgorszego, to samo Titanic i inne... chociaż co do Wiedźmina, to się zgodzę:)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: norge 2006-02-28 11:56 napisał(a):

Odpowiedź na: przeglądając powyższe wyp... | stefaniusz Pokaż rodzica

Oczywiscie, ze masz racje. Ja w swojej wypowiedzi zaznaczylam, ze te dwa wymienione przeze mnie filmy, to wlasciwie nie sa najgorsze, ale takie, ktore rozreklamowane i okrzyczane niezmiernie mnie rozczarowaly, bo sa zle i kiczowate. Mysle, ze inni tez to samo mieli w swoich wypowiedziach na mysli.
Natomiast filmow, o ktorych piszesz typu: "Irek", "Gulczas", "Mozg z kosmosu" itd. nie biore w ogole pod uwage. Nawet nie przyszloby mi do glowy, aby je ogladac :-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: pedro 2006-02-28 21:57 napisał(a):

Odpowiedź na: przeglądając powyższe wyp... | stefaniusz Pokaż rodzica

O właśnie - czy ten film nazywał się "chłopaczki na Ibizie?". Masz rację, to koszmar. Ci, którzy goi nie widzieli,pewnie nawet sobie nie wyopbrażają, że można zrobić tak głupi film. Naprawdę głupi.
A co do "Matrixa" - on naprawdę jest do bani...
A "Pana Tadeusza" nie lubię za scenę, jak Szapołowska jadła resztki z obiadu. W kinie zrobiło mi się słabo - magia dużego ekranu;)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: badger 2006-02-28 12:44 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

Co do mikrokosmosu - jasne, że był świetnie zrobiony, tyle, że dla mnie baaardzo nudny. Co do tego, że nie chodziło o filmy w rodzaju Titanica - cóż, jasne, że nie da się go porównać z filmami totalnie chałowymi, ale wybaczcie, nie wszyscy je oglądają. Titanic reklamowany był jako coś niesamowitego i zachwycającego, a był nudny i generalnie kiepski. Za to obejrzenie filmu w rodzaju Gulczas jak myślisz, w ogóle nie przyszłoby mi do głowy - myślę, że nie tylko mi - i może to stąd to małe nieporozumienie z interpretacją tematu.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-02-28 13:44 napisał(a):

Odpowiedź na: Co do mikrokosmosu - jasn... | badger Pokaż rodzica

Nie nazwałabym tego nieporozumieniem:) Temat był dosyć szeroki, Titanic też się w nim mieścił:) Tyle że prawie nikt nie proponował filmów naprawdę złych. Gulczas - też tego nie oglądałam i nie zamierzam. Natomiast zdarzyło mi się widzieć na przykład parę wyjątkowo komicznych horrorów (rzadko bo rzadko, ale czasem coś takiego oglądam, zwłaszcza w charakterze rozrywki towarzyskiej) czy innech perełek zobaczonych przypadkiem:)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Asieńka23 2006-02-28 15:04 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

O! Takich filmów jest całe mnustwo....poczynając od mało abitnych(aczkolwiek śmiesznych) komedii skończywszy na beznadziejnych filmach akcji gdzie jest jeden bohater i terroryści...blee
Jeśli ktoś nie oglądał "Bękartów Diabła' to nie polecam-poprostu beznadzieja...
Tego typu filmy to katastrofa!!
Jest wiele kiczowatych filmów nisko budzetowych(ale to jeszcze można zrozumieć).Ale czy nikt z was nie zawiódł się na 2 i 3 części Matrixa,czy naprawde "Troja" była taka fantastyczna lub opowiesci z Narwii?Tyle kasy, a filmy przeciętne.
Takie jest moje skromne zdanie!!


p.s
dodam,że Matrix(1) to jeden z moich ulubionych filmów....

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Maxim212 2006-02-28 20:41 napisał(a):

Odpowiedź na: O! Takich filmów jest cał... | Asieńka23 Pokaż rodzica

Przepis na dzisiejszy przeciętny amerykański film sensacyjny jest prosty jak konstrukcja gwoździa. Trzeba wziąć taką aktoreczkę, na widok której nawet stulatkowie nadają się do "tego co i owszem" z płcią piękną, dokłada się jej do towarzystwa aktorzynę wywołującego dziwne reakcje piękniejszej części społeczeństwa, intryga nie może sprawiać trudności osobom z IQ poniżej 20. Tło stanowią serie z pistoletów maszynowych, wybuchy bomb i inne tanie efekty pirotechniczne... Czujecie juz smak byle czego?... A czy z tych składników może powstać coś innego?
Pozdrawiam :-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: reniferze 2006-02-28 20:43 napisał(a):

Odpowiedź na: Przepis na dzisiejszy prz... | Maxim212 Pokaż rodzica

Zapomniałeś o nachalnej amerykańskiej propagandzie. Ofiarni strażacy, uczciwi, choć gnębieni policjanci, triumfująca sprawiedliwość i powiewający sztandar :).

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Anna 46 2006-02-28 20:47 napisał(a):

Odpowiedź na: Zapomniałeś o nachalnej a... | reniferze Pokaż rodzica

...najlepiej na gruzach cudownie ocalonej Ziemi...

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Maxim212 2006-02-28 20:53 napisał(a):

Odpowiedź na: Zapomniałeś o nachalnej a... | reniferze Pokaż rodzica

Nie zapomniałem, to ma przedstawiać treść filmu, ale w sposób taki, żeby broń Boże nie wymagano od widza myślenia. Przypomnijcie sobie "Płonący wieżowiec". Żeby nie efekty dźwiękowe, to publika spałaby snem sprawiedliwego. Pozdrawiam :-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: illerup 2006-02-28 21:07 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

Przyponmiałam sobie: jeszcze "Aniolowie apokalipsy", ratunku!!!
J. Reno w takim gniocie...:(

Linka Odpowiedz

Użytkownik: ella 2006-03-01 10:00 napisał(a):

Odpowiedź na: Przyponmiałam sobie: jesz... | illerup Pokaż rodzica

"Krol, dama, walet" (albo tak jakos?)-cala paczka wyszlismy w trakcie seansu z kina. Musze jednak przyznac, ze teraz juz tego filmu nie pamietam :-(

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Czajka 2006-03-01 12:02 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

Najgorszy film, czyli taki, który zaczęłam oglądać, a nie skończyłam to "Marwica mózgu".
Gorsze mogą być tylko te, których nawet nie zaczęłam, Gulczasy należą do tej kategorii, reszty nie pamiętam. :-)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: veverica 2006-03-01 12:38 napisał(a):

Odpowiedź na: Najgorszy film, czyli tak... | Czajka Pokaż rodzica

Przypomniał mi się jeszcz jeden koszmarek, który ogladałam w jakieś dłuuugie wakacje - może ktoś zna tytuł? Pamiętam piąte przez dziesiąte, ale było jakieś studio filmowe. Bohaterka tam pracowała, albo może tylko bywała? Kręcili w nim filmy porno, takie w typie erotyczny mord na ekranie. No i nasza bohaterka pewnej nocy (co ona tam robiła w nocy?) odkrywa, że aktorki są faktycznie mordowane. Potem są oczywiście dwie godziny straszne i mroczne, prowadzące do finału, nie pamiętam jakiego:) Całość rozgrywa się bodajże w Rosji, ze szczególnym uwzględnieniem długich wąskich korytarzy:)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: reniferze 2006-03-01 14:50 napisał(a):

Odpowiedź na: Przypomniał mi się jeszcz... | veverica Pokaż rodzica

Cos mi świta.. beznadziejny film. A bohaterka była chyba niewidoma albio głuchoniema.. albo upośledzona w inny sposób ;). W każdym razie bardzo biedna była. I widzowie też byli biedni ;).

Linka Odpowiedz

Użytkownik: illerup 2006-03-02 18:49 napisał(a):

Odpowiedź na: Cos mi świta.. beznadziej... | reniferze Pokaż rodzica

to był " Niemy świadek ", panna była niema, ale słyszała normalnie, nawet przez telefon umiała mówić, jakimś Morse'em czy czymś takim, stukała i każdy wiedział o co jej chodzi :);
mi się to nawet dobrze oglądało :)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: librarian 2006-03-09 02:39 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

Staram się nie chodzić na filmy, o których podejrzewam, że nie będą mi sie podobały, i szukam w pamięci, ale jakoś mało co mi przychodzi do głowy. Filmowy "Pan Tadeusz", nie był rewelacją, ale nie był najgorszy. Wiecie, że chyba jednak mieszkając na tzw. emigracji, inaczej odbiera się takie filmy, bo oba i "Pan Tadeusz" i "Quo Vadis", podobały mi się. Widziałam je trochę jakby na odległość, z pewną nostalgią i nie potrafię ich skrytykować. "Zemsta" z Polańskim, też mi się spodobała. A więc de gustibus etc.

Najgorszy film na dzień dzisiejszy, w mojej opinii, to ostatni film Woody Allena pt. "Match Point" ("Decydujący punkt" czy jakoś tak), dałam się skusić bo kiedyś jego filmy wydawały mi się zabawne i niepozbawionej uroku ("Hannah and Her Sisters" - to ostatni jaki widziałam), ten nowojorski neurotyzm, dialogi czy monologi Woodyego, trochę jakby sztuczne i wysilone, no ale coś w nich było. "Match Point" jest filmem bardzo słabym, żeby nie powiedzieć beznadziejnym i uważam czas spędzony na oglądaniu go za zmarnowany. Aktorzy są trzeciego garnituru i takoż grają, fabuła jest dość prymitywnie opowiedziana, nie wiadomo dokładnie dlaczego i po co film rozgrywa się w Londynie, do tego muzyka operowa całkiem nie na miejscu. Postacie tak sztuczne i nieprzekonywujące, że aż głupio. Wszystko razem zapachniało jakąś demencją reżysera niestety. Najzabawniejsze jest to, że wystarczy wejść na imdb.com, a tam same pienia, jaki cudowny film, najlepszy jaki Allen zrobił od lat etc. Jeśli tak, to podejrzewam, że to ja odeszłam od estetyki Woody Allena. W każdym razie nie polecam przynajmniej tym którzy się wahają.. Dla mnie to film, w którym dotkliwy jest brak duszy.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: book 2006-03-19 14:56 napisał(a):

Odpowiedź na: Staram się nie chodzić na... | librarian Pokaż rodzica

"Inwazja" matko zero smaku. Nie wiem co to jest, ale w moim mniemaniu napewno nie film!! Nikomu nie polecam.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: ion anthos 2007-05-02 00:01 napisał(a):

Odpowiedź na: Staram się nie chodzić na... | librarian Pokaż rodzica

"Match point" został przetłumaczony jako "Wszystko gra".

Nie jestem specjalistką co do oceniania filmów, nie znam też twórczości Allena (widziałam tylko jeszcze "Życie i całą resztę"), ale muszę stanąć w obronie tego filmu. Może nie jest wybitny, ale nie pozostawia widza bez żadnych emocji (mnie po zakończeniu mówiąc kolokwialnie zatkało i ponieważ oglądałam wieczorem, to później przez dłuższy czas nie mogłam zasnąć). Aktorstwo nie wydaje mi się tragiczne (może tylko w pewnych sferach ludzie zachowują się nieco sztucznie - te wszystkie konwenanse, zwyczaje itp?). Szczególnie para głównych bohaterów (Scarlett Johannson, jak nazywał się aktor jej partnerujący niestety nie pamiętam). Poza tym bardzo przypadła mi do gustu atmosfera tego filmu - taka cyniczna, reżyser naśmiewa się z przewidywań widza, igra w pewien sposób z jego poczuciem sprawiedliwości.

Dla mnie film bardzo dobry. Gorąco polecam.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: exilvia 2007-05-02 07:07 napisał(a):

Odpowiedź na: Staram się nie chodzić na... | librarian Pokaż rodzica

We "Wszystko gra" Allen sam odszedł od swojej estetyki :) To bardzo inny film Allena. Po pierwsze nie komedia. Poza tym, ja miałam skojarzenia z Dostojewskim - dylemat moralny i coś jeszcze, ale nie będę zdradzać :)

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Filip II 2007-05-02 07:33 napisał(a):

Odpowiedź na: We "Wszystko gra&quo... | exilvia Pokaż rodzica

Nie nazwałbym "Wszystko Gra" najgorszym filmem na kuli ziemskiej, ale dobry to on na pewno nie jest.
Metafory z piłką która może przelecieć, albo nie kojarzą mi się z Paulem Koejlo... Scarlet ma ładne usta i dość atrakcyjnie wygląda w rozpiętej koszuli podczas deszczu, ale nie jest to zbyt dużym walorem filmu.
Kiedy główny bohater czytał "Zbrodnie i karę" wiedziałem, że dzieje będą podobne do Raskolnikowa...

Linka Odpowiedz

Użytkownik: exilvia 2007-05-02 15:48 napisał(a):

Odpowiedź na: Nie nazwałbym "Wszys... | Filip II Pokaż rodzica

Hihi, to stąd moje skojarzenia! O ja sklerotyczka ;> Allen próbował zrobić poważny film, z poważnymi dylematami etycznymi. No cóż..

Linka Odpowiedz

Użytkownik: lena_14 2006-04-07 10:14 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

" Ja wam pokażę!" Takie śmieszne? Dla mnie nie za bardzo. Świetna obsada? Czy, aby na pewno? Stenka sto razy lepsza od Wolszczakowej. Przereklamowany i tyle." 13 duchów" to dopiero beznadzieja,rzekomo nazwany horrorem...raczej boki można było zrywać z tych kukiełek obsmarowanych keczupem i ze sztyletami w brzuchu;/ " Tylko mnie kochaj!"... po obejrzeniu tego filmu można sądzić, że Warszawa jest miastem pozbawionym ruder, blokowisk, z samymi oszklonymi wieżowcami, eleganckimi butikami i przystojnymi męźczyznami typu Zakościelny i Bosak. Do Agnieszki Grochowskiej to ja nic nie mam, ale mogłaby występować u boku Borysa Szyca a nie Zakościelnego=]. A po za tym naiwne...
Wniosek: polskie komedie romantyczne to nie dla mnie

Linka Odpowiedz

Użytkownik: służbistka 2006-04-07 16:36 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

dla mnie najgorszy film to "Fatalna Namiętność". Po raz pierwszy przysypiałam w kinie!!!

Linka Odpowiedz

Użytkownik: aleutka 2006-04-07 16:51 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

Popioly - to bylo tak nudne ze az bolalo i myslalam ze sie rozplacze. (Naprawde!!) Po raz pierwszy i jedyny bylam zmuszona wyjsc z kina, bo myslalam ze naprawde zasne. Zemsty nie widzialam:))

Linka Odpowiedz

Użytkownik: matty 2006-04-08 18:12 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

nie sądze, że to najgorszy film w historii, ale wiele się o tej polskiej produkcji mówiło i pisało - "Ogniem i mieczem" zdecydowanie najsłabszy film z całej hoffmanowskiej trylogii, a drugie "dzieło" tego reżysera to "Stara baśń...", zupełny przekret powieści Kraszewskiego i ośmieszenie Słowian.

Ps:
co do Titanica to moge zrozumiec tych, co uważają go za najgorszy w dziejach (choć ja tak nie uważam), ponieważ za takie pieniądze, jakie został zrealizowany (chyba KING Kong Jacksona był tylko droższy ale nie jestem pewien) to mógł zawieść.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: saek 2006-04-13 22:35 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

"Nocny wojownik"
(ale nie jestem pewnien tego tytułu, bo chcę go jak najszybciej zapomnieć i chyba mi się udało)

"The Nameless"

masakra! gry aktorskiej gorszej nie widziałem, nawet na szkolnym przedstawieniu lepiej grają. zdjęcia fatalne, totalna amatorszczyzna. nawet sobie kiedyś spisałem nazwiska reżyserów i autorów zdjęć, w celu przestrogi, ale gdzieś mi się zapodziała niestety...

pax

Linka Odpowiedz

Użytkownik: MK~rulez 2006-04-16 00:00 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

wg mnie nie ma złych filmów są tylko kiepscy aktorzy i reżyserzy.. .a tak poważnie to napewno do najgorszych filmów zaliczę "poranek kojota" "fuks" i wiele innych filmów powstałych w naszym kraju które naśladują amerykańskie "dzieła".

Linka Odpowiedz

Użytkownik: ion anthos 2007-05-01 23:44 napisał(a):

Odpowiedź na: wg mnie nie ma złych film... | MK~rulez Pokaż rodzica

Co do "Poranka kojota" to zgadzam się w pełni. Parę lat temu wybrała się na to do kina, bo skusiło mnie nazwisko Stuhra (dopiero później dowiedziałam się, że zdarza mu się grywać w tego typu filmach(?)). Wg mnie najlepszy moment - który dało się oglądać bez skrzywienia - to przytoczenie filmu przyrodniczego o kojocie;), ale trochę bez sensu oglądać tego gniota tylko dla jednej sceny.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Selena_Black 2007-02-11 18:40 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

jak dla mnie to są to horrory n-tego gatunku.. nawet śmiać mi się z tego nie chce, po prostu żałość ^^'

Linka Odpowiedz

Użytkownik: lena_14 2007-02-13 15:20 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

"Dlaczego nie!" może nie najgorszy, ale znlazł się na mojej liście gniotów. Scenariusz i fabuła były beznadziejne. Zakościelny... hmmm.. zbrzydł mi już.... co za dużo to nie zdrowo. W jednej komedii już zagrał więc starczy. Dlaczego nie mogłaby zagrać jakaś nowa twarz? Ale zauważyłam, że w Polsce mamy taką tendencję do uczepiania się pewnej osoby jak rzep psiego ogona;) Teksty w stylu "masz żarty jak złoty pięciedziesiąt" albo "mam kaca jak stąd do wieczności" to było coś w stylu Bożydara ze skeczu Kabaretu Moralnego Niepokoju. Jednym słowem (a raczej dwoma gwoli ścisłości): totalna chała!

Linka Odpowiedz

Użytkownik: mluzia 2007-02-16 09:38 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

Samotność w sieci - ble, ble i jeszcze raz ble...
Kosmiczne jaja - nikomu nie polecam, naprawdę...
Zygfryd - tak głupi, że aż można obejrzeć :D

Linka Odpowiedz

Użytkownik: verina 2007-02-26 13:17 napisał(a):

Odpowiedź na: Samotność w sieci - ble, ... | mluzia Pokaż rodzica

Jak dla mnie z polskich filmów to Quo Vadis, Kawalerowicza.Tak popsuć świetny kawał literatury,szkoda strzępić język.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Pingwinek 2018-08-25 16:39 napisał(a):

Odpowiedź na: Jak dla mnie z polskich f... | verina Pokaż rodzica

Zaczynałam gimnazjum, gdy w kinach pojawił się film "Quo vadis" Kawalerowicza. Tak mi się spodobał, że sięgnęłam po powieść Sienkiewicza (nie skończyłam jej wprawdzie, przerwałam z powodu cudnej lektury - "Opium w rosole" Musierowicz). Czy czasem nie pisałam nawet jakiejś recenzji w ramach pracy domowej z polskiego? Jeśli dobrze pamiętam, największe wrażenie zrobiła na mnie gra Bogusława Lindy (Petroniusz), Franciszka Pieczki (święty Piotr), Michała Bajora (Neron), Jerzego Treli (Chilon Chilonides). Za to główna para, grający zakochanych Deląg i Mielcarz, wypadła blado, nie przeszkodziło mi to jednak we wspaniałym odbiorze filmu. Może i byłam młoda, niezorientowana, bez gustu, ale mam z "Quo vadis" same pozytywne skojarzenia.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Tamerlan 2007-02-27 11:31 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

XXX. Tego filmu nie zdzierżyłem.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Destachur 2007-05-01 18:41 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

"Mordercze lato" - tragedia!

Linka Odpowiedz

Użytkownik: Pingwinek 2018-08-25 16:25 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

Odradzam "2012".

Linka Odpowiedz

Użytkownik: rastanja 2018-08-26 21:42 napisał(a):

Odpowiedź na: Był temat o najlepszych f... | veverica Pokaż rodzica

U mnie, w czołówce tej niechlubnej listy, króluje Patryk Vega i jego "Botoks" oraz "Kobiety mafii". Byłam zażenowana i nigdy już się nie dam złapać i nie wydam grosza na twórczość tego pana.

Linka Odpowiedz

Użytkownik: MELCIA 2019-01-04 00:03 napisał(a):

Odpowiedź na: U mnie, w czołówce tej ni... | rastanja Pokaż rodzica

A mnie się podobały jego "Służby specjalne" - to całkiem udany film. Tych, o których wspomniałaś, nie oglądałam, ale słyszałam same negatywne opinie.

Najgorszy film? "Baby blues" - nie dlatego, że obiektywnie zły, ale dlatego, że okropnie się ogląda, a tępota głównych bohaterów poraża. I bardzo rozczarowałam się filmem "Chopin. Pragnienie miłości" - przegadane, nudne i właściwie nie można się dowiedzieć niczego interesującego o biografii geniusza :(. Nie są to jednak najgorsze filmy, jakie widziałam, tylko raczej tytuły, które mnie rozczarowały. Tytuły NAPRAWDĘ złych filmów wyrzucam z pamięci 5 minut po obejrzeniu, a ich fabuły - 10 minut później.

Linka Odpowiedz