Dodany: 28.01.2006 21:00|Autor: czarna wdowa1

Kultura i sztuka> Film, teatr, telewizja

eurowizja


oglądam eliminacje krajowe i jestem przerażona !
W zeszłym roku od Ivana i Delfina dowiedziałam się, że mieszkam w kraju Cyganów. Teraz mogę wybrać pioenkę np. z zapędami arabskimi. Mamy do wyboru rocka, hip - hop, soul. A co najgorsze, większość po angielsku !
Wyświetleń: 42239
Dodaj komentarz
Przeczytaj komentarze
ilość komentarzy: 74
Użytkownik: lena_14 28.01.2006 21:12 napisał(a):
Odpowiedź na: oglądam eliminacje krajow... | czarna wdowa1
A ja myślę, że nie jest tak źle=)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 28.01.2006 21:16 napisał(a):
Odpowiedź na: A ja myślę, że nie jest t... | lena_14
Hmm, pożyjemy zobaczymy. Zależy kogo wybiorą. Potem tylko czekać na majowy efekt dzisiejszego wyboru;)
Użytkownik: 00761 28.01.2006 21:19 napisał(a):
Odpowiedź na: oglądam eliminacje krajow... | czarna wdowa1
Nie oglądam, słucham odgłosów i... Spuśćmy na to zasłonę milczenia...:-(
Użytkownik: anndzi 28.01.2006 22:16 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie oglądam, słucham odgł... | 00761
Właśnie wybrali Ich Troje :((
Użytkownik: Marta_D. 28.01.2006 22:42 napisał(a):
Odpowiedź na: Właśnie wybrali Ich Troje... | anndzi
Jestem pewna w 100%, że na miejsce w pierwszej 10 nie mamy napewno co liczyć. To obciach!!! W tamtym roku jacyś cygani a w tym zespół którego nikt nie słucha!!!
Użytkownik: czarna wdowa1 28.01.2006 23:26 napisał(a):
Odpowiedź na: Jestem pewna w 100%, że n... | Marta_D.
piosenka powinna przede wszystkim wpadac w ucho, a wymyślne stroje to za mało, żeby Eurowizję wygrać :\
Użytkownik: ALIMAK 29.01.2006 10:31 napisał(a):
Odpowiedź na: Jestem pewna w 100%, że n... | Marta_D.
Chyba jednak ktoś słucha, skoro zwyciężyli głosami publiczności:/
Użytkownik: 00761 29.01.2006 10:04 napisał(a):
Odpowiedź na: Właśnie wybrali Ich Troje... | anndzi
:-(((
Użytkownik: Moni 29.01.2006 17:55 napisał(a):
Odpowiedź na: Właśnie wybrali Ich Troje... | anndzi
A ten zespol w ogole jeszcze istnieje? W ciagu kilku lat dwa razy ta sama grupa - niech Europa mysli, ze w Polsce nie ma zadnych innych. :-((
Użytkownik: lena_14 30.01.2006 12:51 napisał(a):
Odpowiedź na: A ten zespol w ogole jesz... | Moni
To samo powiedziała moja mama kiedy się okazało, że Ich troje wybrali;(. Według mnie powinien wygrać zespół The Jet Set, a wybierać SAMO jury.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 30.01.2006 12:57 napisał(a):
Odpowiedź na: To samo powiedziała moja ... | lena_14
W zeszłym roku wybierało samo jury i wiemy jaki był efekt tego wyboru. Tym państwu to bym podziękowała za współprace :D.
Użytkownik: lena_14 30.01.2006 15:32 napisał(a):
Odpowiedź na: W zeszłym roku wybierało ... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Nie wiedziałam, że w zeszłym roku jury wybierało. Ale chyba nie było w tym samym składzie co w tym roku. Wydaje mi się, że osoby na tegorocznej eurowizji były trafnie dobrane.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 30.01.2006 16:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie wiedziałam, że w zesz... | lena_14
Nie pamiętam całego składu, ale przeowdnicząca była bodajże p. Szabłowska, która była i w obecnym jury (ale zaznaczam, że nie twierdzę, że nie zna się na muzyce).
Użytkownik: Maxim212 29.01.2006 10:37 napisał(a):
Odpowiedź na: oglądam eliminacje krajow... | czarna wdowa1
Dzięki wspaniałym pomysłom MENiS oraz właściceli tele- i radiostacji wyrosło nam pokolenie ludzi głuchych. Przeniesiono wszelkie programy ukazujące piękno muzyki w czas nocnych powrotów z knajpy, nauczyciele wychowania muzycznego w większości muzykę znają tylko z nazwy... Wstyd!
A co do języka współpoddanych panśtwa w jakim żył i tworzył Szekspir, to wersja Ich Troje ma tyle wspólnego z prawdziwym angielskim co kino "Luna" z podróżą na Księżyc. Uszy mi więdły. Błee
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 29.01.2006 11:07 napisał(a):
Odpowiedź na: Dzięki wspaniałym pomysło... | Maxim212
Bo wychodzi ten minus, że wykonawcy nie śpiewają w ojczystych językach. A przecież naszego (tak jak wszystkich innych) nie można się wstydzić na takich konkursach.
Użytkownik: Fil51 29.01.2006 13:39 napisał(a):
Odpowiedź na: Bo wychodzi ten minus, że... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Rzeczywiście nie powinniśmy wstydzić się polskiego, ale są takie języki, które nie nadają się do śpiewania, np. niemiecki.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 29.01.2006 13:52 napisał(a):
Odpowiedź na: Rzeczywiście nie powinniś... | Fil51
Czy ja wiem, jak dla mnie każdy ma swój urok;).
Użytkownik: sonja1 29.01.2006 13:55 napisał(a):
Odpowiedź na: Rzeczywiście nie powinniś... | Fil51
O, tu się nie zgodzę. Uwielbiam brzmienie niemieckiego w wykonaniu Rammsteina. Mocny język, mocna muzyka.
Użytkownik: Fil51 29.01.2006 14:11 napisał(a):
Odpowiedź na: O, tu się nie zgodzę. Uwi... | sonja1
A czy możesz tak powiedzieć o innych?
Użytkownik: Maxim212 29.01.2006 15:29 napisał(a):
Odpowiedź na: O, tu się nie zgodzę. Uwi... | sonja1
Język niemiecki szczególnie dobrze nadaje się do poważnej muzyki marszowej.
Użytkownik: 3o4u 29.01.2006 17:37 napisał(a):
Odpowiedź na: Rzeczywiście nie powinniś... | Fil51
Niemiecki nadaje się do wszystkiego, bo jest pięknym językiem. Nie zawsze jesr on twardy, zalezy w jakiej częsci Niemiec się znajdujesz.


pozdrawiam
anetA
Użytkownik: aleutka 29.01.2006 23:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Rzeczywiście nie powinniś... | Fil51
No co ty, żartujesz chyba? Kiepska jestem z muzyki, ale takie coś jest już niesprawiedliwe... Jeśli już mają być przykłady z muzyki popularnej, to Die Toten Hosen na przykład i Die Aerzte są całkiem całkiem... Kiedy Wiśniewski przerobił piosenkę TH to mi ręce opadły. Oni mają prawdziwego rockowego ducha, w wykonaniu ich wokalisty była to dość mroczna ballada z ostrym rytmem o takiej miłości fanatycznej, miłości stalkera, który osacza i gotów jest raczej zabić niż pozwolić odejść. Po niemiecku to wszystko jest właśnie fantastycznie zamknięte w ostatnim wersie - ale po polsku nie potrafili tego przetłumaczyć no i wyszła rytmiczna łupanka z Michałkiem naszym kochanym... TH ma też taką - prostą i bardzo dobrą - piosenkę o tęsknocie, o nieprzyjmowaniu do wiadomości że kogoś nie ma... Z muzyki poważnej po niemiecku kojarzę tylko Odę do radości i też jest co najmniej dobra. Pieśni Schuberta to też absolutna klasyka... Ja tam niemiecki lubię i przekornie twierdzę, że to piękny język jest...
Użytkownik: Moni 30.01.2006 09:27 napisał(a):
Odpowiedź na: No co ty, żartujesz chyba... | aleutka
Aleutka na posterunku i mnie wyprzedzila. Dzieki! :-)))
Wisniewski przerobil jeszcze pare innych piosenek niemieckich (m.in. Matthiasa Reima), ale skoro juz mowa o tym, to "Facet to swinia" Big Cyca to nic innego jak "Männer sind Schweine" wymienionej przez Ciebie gruby "Die Ärzte". Swietny jest zespol "Pur", "Die Prinzen" - w Polsce popularne bylo kiedys trio "Tic Tac Toe", na pewno duzo osob zna tez muzyke niezyjacego juz Austriaka - Falco. Ach, niemiecki jest fajny w muzyce, tylko wielu osobom sie kojarzy z typowa muzyka ludowa (jodlowanie potrafia parodiowac i Polacy!).
Użytkownik: jamaria 30.01.2006 09:54 napisał(a):
Odpowiedź na: Aleutka na posterunku i m... | Moni
Moni, lubiłam słuchać Falco. Język niemiecki bardzo do jego piosenek pasował :)
Użytkownik: amoretka 29.01.2006 13:47 napisał(a):
Odpowiedź na: Dzięki wspaniałym pomysło... | Maxim212
Kiedy ja wcale nie jestem głucha... ;)
Nie generalizuj, proszę.
Użytkownik: Maxim212 29.01.2006 15:14 napisał(a):
Odpowiedź na: Kiedy ja wcale nie jestem... | amoretka
Nie generalizuję, tylko mówię jak widzę.
Z szacunkiem
Maxim212
Użytkownik: amoretka 31.01.2006 00:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie generalizuję, tylko m... | Maxim212
Eee tam, może nie patrzysz tam gdzie trzeba ;)
Użytkownik: Maxim212 31.01.2006 21:44 napisał(a):
Odpowiedź na: Eee tam, może nie patrzys... | amoretka
Jeżeli twierdzisz, że koszmarny wyjec z farbowanymi na czerwono włosami jest posiadaczem wspaniałego głosu, to nie zgodzę się z Tobą. Ja pamiętam znacznie lepszych niż on. Jakoś dawne piosenki sa rozpoznawalne nawet po kilkudziesięciu latach, dzisiejsze nie są na jeden sezon.
Użytkownik: amoretka 31.01.2006 22:20 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli twierdzisz, że kos... | Maxim212
Nie mówię o wokalistach, tylko o powszechnym braku gustu.

I proszę - nie wmawiaj mi, że lubię Wiśniewskiego. Po prostu myślę, że nie ma sensu strzępić na niego języka... podobnie jak na Queens, Mandarynę czy Dodę. Ot, takie akurat nam przypadły w udziale okazy kiczu i bezguścia. Każdy kraj posiada odpowiedniki.
Użytkownik: Maxim212 31.01.2006 22:34 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie mówię o wokalistach, ... | amoretka
Nie wmawiam Tobie że lubisz estradowe koszmary. Tylko powiedz mi na co tam mam popatrzeć, czego posłuchać. Wola słuchaczy, niestety, wybrała totalne bezguście. Na takich koncertach zwykle jest podawane barachło zmieszane z chłamem. Pozwolę sobie na szczerość : jeżeli moja psina zaczęłąby tak poruszać się jak Mandaryna czy inny Jackson to natychmiast posypałbym jej sierść Azotoxem lub innym środkiem przeciwko pchłom. Pozdrawiam :-)
Użytkownik: amoretka 31.01.2006 22:41 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie wmawiam Tobie że lubi... | Maxim212
Psina a la Mandaryna? Zrobiłbyś niezłą kasę ;-)

BTW, masz wyłączone gadu? Przed paroma minutami próbowałam wepchnąć ci się okienkiem w ekran, ale nie odpowiadasz... ;)
Użytkownik: jakozak 01.02.2006 10:05 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie wmawiam Tobie że lubi... | Maxim212
Ej, Maxim, Michael Jackson, czy jak tam to się pisze, poruszał się znakomicie. Kiedyś. Teraz nie widuję. Oddaj mu sprawiedliwość. Patrzyłam z zapartym tchem na niego. Tylko wyje i stęka, zamiast śpiewać. Wiśniewski nie ma pięknego głosu, ale dość interesującą chrypkę i niektóre piosenki są naprawdę całkiem przyjemne. Teksty też niegłupie.
Użytkownik: Maxim212 01.02.2006 17:43 napisał(a):
Odpowiedź na: Ej, Maxim, Michael Jackso... | jakozak
Moja psinka gdyby tak poruszała się jak M. Jackson, czy Mandaryna, to znaczyłoby że ją pchły oblazły. Wiśniewski tak nadaje się do śiewu jak słoń do baletu. Drapieżne interpretacje poezji potrafiła robić Demarczyk. I nikogo więcej nie widzę. Pozdrawiam :-)
Użytkownik: Maxim212 01.02.2006 18:27 napisał(a):
Odpowiedź na: Moja psinka gdyby tak por... | Maxim212
Miało być ŚPIEWU... Ot, złośliwość chochlików :-)
Użytkownik: jakozak 02.02.2006 08:39 napisał(a):
Odpowiedź na: Moja psinka gdyby tak por... | Maxim212
De gustibus.... :-)
Użytkownik: aldarion 29.01.2006 16:09 napisał(a):
Odpowiedź na: oglądam eliminacje krajow... | czarna wdowa1
Ja słysząc o kolejnej Eurowizji jestem nie tyle przerażony, co zniesmaczony i przepełniony zdumieniem, że tak żenujące i płytkie ‘widowisko’ na stałe zagrzało miejsce w kulturze europejskiej, ciesząc się przy tym ogromną popularnością. Cały ten cyrk przestałem oglądać już dobrych kilka lat temu, nieuniknionym jednak jest natkniecie się gdzieś na prezentowane kawałki, po których wysłuchaniu nie pozostaje mi nic innego jak walczyć z mdłościami. Nie ma chyba w całej zasłyszanej przeze mnie bazie eurowizyjnych wypocin piosenki, której słuchałbym z prawdziwą przyjemnością... tak, jednak jest to trochę przerażające, choć jeszcze bardziej przerażają mnie gusta muzyczne niektórych ludzi, a na równi z nimi brak ambicji i umiejętności niektórych zespołów.
Co zaś do języka to nie widzę najmniejszego powodu, żeby ktoś nie miał śpiewać po angielsku, choćby nawet był zdobywcą tytułu Mistrza Mowy Polskiej, jeśli tylko czuje taką potrzebę.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 29.01.2006 17:21 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja słysząc o kolejnej Eur... | aldarion
Czemu przerażają Cię gusta innych ludzi? Chyba każdy ma prawo lubić to co chce.
Użytkownik: aldarion 29.01.2006 18:44 napisał(a):
Odpowiedź na: Czemu przerażają Cię gust... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Czemu? Najbardziej dlatego, że jeżeli beznadziejne, nieprzemyślane i ograniczone poglądy czy formy znajdują poparcie w gustach danej grupy ludzi, to ma to większy lub mniejszy wpływ na całe otoczenie. Jeśli ktoś gustuje w młodzieżówce LPR i poparcie to podzieli z paroma milionami podobnych mu abderytów dając władzę ulubionej partii w wyborach, w Polsce nastanie totalitaryzm, antysemityzm i rasizm, połączony z tępotą i szeroko obliczonymi restrykcjami, a w kraju tym przyjdzie też żyć ludziom brzydzącym się tymi zjawiskami, którzy byli niestety w mniejszości. Jeśli większość obywateli zagustuje w disco-polo, porządne zespoły nie dostaną szansy na wybicie się, bo popyt na disco-polo zmonopolizuje rynek muzyczny skoro większość odbiorców będą stanowili ludzie zakochani w tym gatunku, a wytwórnie muzyczne wyjdą im naprzeciw, za nic mając sobie potrzeby werbalne garstki zwolenników rocka czy jazzu. Jeśli duża liczba czytelników obrzuci błotem przekład ‘Władcy Pierścieni’ autorstwa Łozińskiego, wydawnictwa nie chcąc narażać się na straty opierać zaczną się niemal wyłącznie na zachwalanym przekładzie Skibniewskiej, nie dając tym samym możliwości zapoznania się z wersją Ł. czytelnikom, którzy jeszcze się z nią nie zetknęli... itd., przykładów można wymyślać do woli i na poczekaniu. A jako, że głos idiotów liczy się na równi z innymi, kiedy przychodzi do zasad demokracji, ich głosy, które są wyrazem gust, determinują w danym stopniu określone, często szkodliwe i niezrozumiałe dla reszty stanowisko. Właśnie to mnie przeraża, nie to, iż na nic nie znaczący konkurs eurowizji wybrano akurat niezasługującą nawet na komentarze grupę ‘Ich Troje’. A o tym, że „każdy ma prawo lubić to co chce” wiem i wcale tego nie zanegowałem – wręcz przeciwnie zasadę ta popieram, choć wolałbym może, żeby odnosiła się do ludzi myślących, nie zaś fanatyków mogących, nie zastanawiając się nad tym nawet, szkodzić innym... tak kryteriów rozdzielać jednak nie sposób i z pewnością wyszłoby z tego coś niedobrego, pozostaje więc czekać na stworzenie systemu od demokracji doskonalszego. Różne gusta różnicują świat i sprawiają, że staje się barwniejszy, rzecz w tym, żeby te z nich, które okazują się płytkie i ograniczone nie wpływały znacząco na zmianę rzeczywistości, aby świat nie stał się chorym miejscem, tak jak chory czasem jest ten kraj.
Użytkownik: norge 29.01.2006 18:57 napisał(a):
Odpowiedź na: Czemu przerażają Cię gust... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Tak jak kariera Dody świadczy przede wszystkim o nas, a nie o niej samej - tak i popularność całej imprezy pod nazwą "Konkurs Eurowizji" daje swiadectwo co się dziś dzieje z tzw. kulturą masową.
Około 7 -8 lat temu oglądałam jeden z pierwszych konkursów "Eurowizji" z kolezanką. Tak ryczałyśmy ze śmiechu, że ona spadła z sofy a ja niemal się p... wiecie co. Więcej juz nie ogladałam. Do dziś to wspominamy i jak zaczyna lecieć ten konkurs w telewizji, to wysyłamy do siebie zrozumiałe tylko dla nas śmieszne SMSy.
Użytkownik: Moni 29.01.2006 19:13 napisał(a):
Odpowiedź na: Tak jak kariera Dody świa... | norge
7-8 lat temu? Jeden z pierwszych? A ja myslalam, ze Polska jest w nim juz kilkanascie lat...
Użytkownik: norge 29.01.2006 22:23 napisał(a):
Odpowiedź na: 7-8 lat temu? Jeden z pie... | Moni
Moni, pewnie to był "jeden z pierwszych" dla mnie. Ale nie żałuję, że przegapiłam te ewentualne wczesniejsze :-). No, właśnie. Od kiedy Polska bierze w nich udział, może ktoś wie?
Użytkownik: Moni 30.01.2006 09:32 napisał(a):
Odpowiedź na: Moni, pewnie to był "... | norge
Diano i inni, zobaczcie co znalazlam w niemieckiej wikipedii:

http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der_polnischen_​Beitr%C3%A4ge_beim_Eurovision_Song_Contest

Teraz juz wszystko jasne, od kiedy, kto, z jaka piosenka (a te dwa razy co nie bylo, to z powodu zlego notowania rok wczesniej).
Użytkownik: Sznajper 30.01.2006 09:43 napisał(a):
Odpowiedź na: Diano i inni, zobaczcie c... | Moni
http://de.wikipedia.org/wiki/Eurovision_Song_Conte​st

jest i po polsku
Użytkownik: jakozak 29.01.2006 19:26 napisał(a):
Odpowiedź na: Tak jak kariera Dody świa... | norge
Ja też tego nie znoszę.
Użytkownik: jakozak 01.02.2006 10:11 napisał(a):
Odpowiedź na: Tak jak kariera Dody świa... | norge
Cóż, Doda Elektroda. Nie widziałam baby, ale sam przydomek jest dla mnie tak kretyński, że nie mam ochoty...
Popularność tego typu imprez świadczy o społeczeństwie. Ależ właśnie takie ono w większości JEST, więc na co się oburzać? Ja nie oglądam, bo nie akceptuję.
Użytkownik: Pingwinek 25.08.2018 20:08 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja słysząc o kolejnej Eur... | aldarion
Generalnie mam podobne odczucia (no, nad tym śpiewaniem po angielsku to się zastanawiam...), ale Edyty Górniak w "To nie ja" mogłabym słuchać non-stop :)
Użytkownik: Anna 46 29.01.2006 19:36 napisał(a):
Odpowiedź na: oglądam eliminacje krajow... | czarna wdowa1
Nie oglądam. Zupełna strata czasu na oglądanie widowiska, gdzie najważniejsze są zarobione pieniądze a nie muzyka.
Na temat pozimu owej "muzyki" nie będę się wypowiadać...
Użytkownik: reniferze 29.01.2006 21:08 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie oglądam. Zupełna stra... | Anna 46
Muzyka muzyką, ktoś tego słucha, nie będę krytykować, bo może ktoś wyśmieje to co ja lubię.. ale dlaczego te wokalistki są prawie gołe :))? Robię się chyba konserwatywna, żeby nie powiedzieć pruderyjna ;).
Użytkownik: norge 29.01.2006 22:43 napisał(a):
Odpowiedź na: Muzyka muzyką, ktoś tego ... | reniferze
Ja myślę, że komentatorzy grubo przesadzają mówiąc, iż ten śmieszny festiwal ogląda kilkadziesiąt milionów osób. Po prostu nie wierzę!!!

Jest też oczywiście coroczna transmisja w Norwegii. Nie to że mój mąż ogląda, ale jednego roku jakoś tak włączyliśmy telewizor, opowiedziałam mu tą historię z koleżanką, było wesoło i ja zainteresowałam się jak prezentuje się norweska grupa. Potem on chciał zobaczyć (myślę, że z grzeczności) polski występ. No i wyszedł na scenę Wiśniewski. Z tymi włosami, makijażem i metalem w twarzy. K. dosłownie oniemiał! Zamarł w fotelu. Nie wiem jak wyobrażał sobie POLSKIEGO WOKALISTĘ, ale jak jeszcze Wiśniewski zaśpiewał ten refren po niemiecku, jego osłupienie osiągneło zenit :-) Tak to bywa z uksztaltowanymi stereotypami narodowymi, można się nieraz nieźle pomylić...
Użytkownik: jakozak 30.01.2006 08:28 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja myślę, że komentatorzy... | norge
Makijaż i włosy Wiśniewskiego akurat podobają mi się, bo mu to pasuje. Piosenki też mi przysłano i byłam mile zdziwiona. Natomiast tych kawałków granata w ciele po prostu się brzydzę i nie mogę na niego patrzeć. W psychice mi się coś na ten widok robi, podobnie, jak na widok pokaleczonych na ulicach. Chyba obrzydzenie i strach.
Użytkownik: jakozak 30.01.2006 09:40 napisał(a):
Odpowiedź na: Makijaż i włosy Wiśniewsk... | jakozak
O śpiewaniu po niemiecku nie słyszałam, bo nie oglądam eurowizji. Obrzydliwe.
Użytkownik: jakozak 01.02.2006 10:08 napisał(a):
Odpowiedź na: O śpiewaniu po niemiecku ... | jakozak
Uważąm, że jeżeli ktos reprezentuje KRAJ powinien śpiewać we własnym języku. Chyba, że z góry będzie ustalone: wszyscy po angielsku. Polak śpiewający na takiej imprezie po niemiecku, czy po rosyjsku (w obecnej sytuacji politycznej) to niesmaczny, gruby "żart". Trzeba trochę taktu.
Użytkownik: jamaria 30.01.2006 09:05 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja myślę, że komentatorzy... | norge
Hihihi Diano, myślę, że patrząc na reakcję męża bawiłaś się jeszcze lepiej, niż wtedy z koleżanką ;DDD
Czy zrobiłaś mu zdjęcie?
Użytkownik: jakozak 31.01.2006 10:51 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja myślę, że komentatorzy... | norge
Myślisz Diano, że nie oglądają? A seriale? Toż to ten sam poziom. Ludziom się to naprawdę podoba. :-)))
Widuję ludzi namiętnie oglądających disco polo, czy inne takie mniej ambitne, delikatnie mówiąc, widowiska. A Eurowizja też należy do takich...
Ba! Nawet przestałam w towarzystwach rozmawiać o disco polo, serialach i innych takich rzeczach, bo zaraz jestem atakowana i odsądzana od czci i wiary, posądzana o wywyższanie się. Milczę dyplomatycznie, albo zmieniam temat...
W towarzystwie nieczytających jestem atakowana za czytanie, w towarzystwie słuchających disco polo za to, że nie słucham, w towarzystwie palących za to, że nie palę, w towarzystwie katolików praktykujących za to, że nie chodze do kościoła, w towarzystwie telewizjolubnym za to, że nie oglądam telewizji, w towarzystwie prostaków i chamów za to, że nie znosze przekleństw. I tak dalej. A najlepsze jest to, że ja nigdy nie wyskakuję pierwsza z tematem, tylko odpowiadam na zadane pytanie. Staram się to robić w miarę dyplomatycznie i delikatnie. Nic to nie daje... Wróg! Zarozumialec! Pyszałek! Dziwak! Egoista! :-))) Wyszło nie na temat? Spontanicznie... Wybaczcie.
Użytkownik: firedrake 31.01.2006 12:15 napisał(a):
Odpowiedź na: Myślisz Diano, że nie ogl... | jakozak
Nie ma co się dziwić, ograniczonych ludzi nie brakuje :)
Użytkownik: amoretka 31.01.2006 22:37 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie ma co się dziwić, ogr... | firedrake
Podpierając się Kapuścińskim: durnie zawsze są w większości i o tym wiedzą. Ich ataki są odruchową reakcją obronną na jakiekolwiek oznaki inteligencji. Przecież są na nią uczuleni.
No i trzeba pamiętać, że w tłumie siła. Ograniczony bęcwał wie, że ma za sobą innych podobnych do niego ograniczonych bęcwałów, więc może atakować bez obawy o śmieszność.
Takie życie...

Ups, ja naprawdę nie chciałam być tak dosadna. Po prostu kiedy widzę tłum atakujących kretynów, który zmusza jednostki do przyjęcia jedynie słusznego poglądu, to mnie skręca. Firedrake, "ograniczeni" to naprawdę delikatny eufemizm.
Użytkownik: firedrake 01.02.2006 12:21 napisał(a):
Odpowiedź na: Podpierając się Kapuścińs... | amoretka
Jest dokładnie tak jak mówisz. Nie rozpisywałem się wcześniej z braku czasu, teraz też go zresztą nie mam - sesja - i to ostatnia :)
Zgadza się, w kupie siła. Jednak szukając jasnej strony to i tak nie jest już tak źle, kiedyś wybijające się jednostki, palono na stosach, wypędzano z miasta etc. Teraz nie ma tego nasilenia, znaczy, że średnia rozwoju mózgu przeciętnego człowieka nieco wzrosła, lub też wszechobecna opinia publiczna nie pozwala na zbyt ostre reakcje. Jednak faktem jest, że otacza nas ciemnogród i ludzka zawiść, która nie może sobie podarować, że ktoś może być w czymś lepszy lub mieć coś czego on nie ma, lub nie rozumie, więc się boi. Ich recepta jest prosta jak większość zwoi w ich mózgach - wraz z podobnymi sobie wyśmiać "innych" i zdyskredytować bądź przewartościować obiekt zawiści. Masz racje, byłem wybitnie łagodny bo tak naprawdę to horda dupogłowów, którym bozia rozumu za mało kopsnęła. Ale miło, że jest ktoś kto potrafi "wytknąć" mi delikatność hehe :}
Użytkownik: amoretka 01.02.2006 22:23 napisał(a):
Odpowiedź na: Jest dokładnie tak jak mó... | firedrake
Naprawdę myślisz, że średnia rozwoju mózgu wzrosła? Bo mnie się wydaje, że to tylko strach przed konsekwencjami... jakby zlikwidować sądy, więzienia i kodeks karny, to atak przybrałby bardziej drastyczne formy. Może na stosach by nie palili - to już wyszło z mody i nie jest stosowane w żadnym reality, ale pobić to by pobili.

Może jednak pozostańmy przy delikatności. Dosadnie trzeba tylko do tych o których mowa, a przecież oni i tak tu pewnie nie zaglądają :)
Użytkownik: joanna.syrenka 30.01.2006 00:00 napisał(a):
Odpowiedź na: Muzyka muzyką, ktoś tego ... | reniferze
Hihihi, bo wiesz - temperatura skoczyła z -25 na -10 i niektórym za ciepło się zrobiło...;)
Ale powiem Ci, że jakbym miała takie ciało, to też bym paradowała półnago:))))))
Użytkownik: jakozak 30.01.2006 08:24 napisał(a):
Odpowiedź na: Muzyka muzyką, ktoś tego ... | reniferze
Bo taka jest teraz moda. Ja nie bronię tego festiwalu, bo nie oglądam, ale co do golizny: po ulicach też teraz (latem) chodzą dziewczynki prawie gołe i jeżeli są zgrabne - jest to bardzo ładne.
Użytkownik: Pingwinek 25.08.2018 20:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Bo taka jest teraz moda. ... | jakozak
Bardzo ładne? Jolu - i mówisz to jako kobieta? Chodzące latem po ulicach prawie gołe zgrabne dziewczynki są przede wszystkim nieprzyzwoite - i nie, nie piszę tak dlatego, że sama jestem niezgrabna.
Użytkownik: jakozak 26.08.2018 17:32 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo ładne? Jolu - i mó... | Pingwinek
Ale w co ubrać latem w 30 stopniowy upał młodą dziewczynę? W burkę? Krótkie spodenki i bluzeczka na ramiączkach to ubranko w sam raz przecież.
Użytkownik: Pingwinek 26.08.2018 17:45 napisał(a):
Odpowiedź na: Ale w co ubrać latem w 30... | jakozak
Pomiędzy burką a (prawie) golizną (bo o prawie gołych dziewczynach pisałaś) jest jeszcze przecież wiele innych strojów...
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 01.02.2006 12:41 napisał(a):
Odpowiedź na: Muzyka muzyką, ktoś tego ... | reniferze
Czemu?? Przyznam szczerze, że choć Eurowizję lubię oglądać, to o strojach, bądź też "strojach" się nie wypowiadam nawet ;). I jak patrzę na zespoły które promują radio, TV i prasa, to jestem przerażona. I bardzo żałuję, że wolą promować Dodę niż zespoły, które naprawdę są warte promocji. Ale na to ile jaki zespół sprzedaje płyt, to akurat my mamy wpływ ;). Tylko czemu to takie drogie?? ;).
Użytkownik: amoretka 31.01.2006 01:00 napisał(a):
Odpowiedź na: oglądam eliminacje krajow... | czarna wdowa1
Oj, dajcie spokój... skoro konkurs cieszy się taką popularnością, podoba się szerszej widowni. A jak się podoba, to niby dlaczego ma nie być organizowany?
Kto lubi niech się cieszy, kto nie lubi niech się krzywi z satysfakcją i wytyka innym brak gustu. Wszyscy będą zadowoleni.
Użytkownik: safin 01.02.2006 09:00 napisał(a):
Odpowiedź na: oglądam eliminacje krajow... | czarna wdowa1
Ja się tylko zastanawiam, jaki odsetek (promil?) ludzi z wykształceniem wyższym to ogląda. Zapewne niewielki. A to przekłada się na głosowanie na takie np. Ich Troje w składzie pięcioosobowym. Przecież tu się nawet arytmetyka nie zgadza!
Użytkownik: amoretka 01.02.2006 22:26 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja się tylko zastanawiam,... | safin
Przeceniasz wagę wykształcenia.
Użytkownik: martamar 03.02.2006 21:51 napisał(a):
Odpowiedź na: oglądam eliminacje krajow... | czarna wdowa1
Właśnie. Ludzie mówią że nie słuchają takiego badziewia jak ich troje. A jednak wybrali ich. Myśle że to dlatego że pozostali byli nieznani, przynajmniej dla mnie. A jeżeli chofzi o ich miejsce, to spodziewam się ich w pierwszej 15. W końcu mimo że podobno nikt ich nie słucha to jednak zdobyli wcześniej to 7 miejsce.
Użytkownik: Marta_D. 04.02.2006 12:01 napisał(a):
Odpowiedź na: Właśnie. Ludzie mówią że ... | martamar
Zdobyli ale tylko dzięki temu że śpiewali trochę po niemiecku i Niemcy im dużo dali punktów (czy co tam się daje, bo już nie wiem).
Użytkownik: martamar 07.02.2006 14:00 napisał(a):
Odpowiedź na: oglądam eliminacje krajow... | czarna wdowa1
Cóż... Śpiewali też trochę po rosyjsku, ale punktów nie dostali, więc może nie chodzi o sam język, tylko naprawdę im się podobało. A w tym roku śpiewają trochę po angielsku... :)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 20.05.2006 22:24 napisał(a):
Odpowiedź na: oglądam eliminacje krajow... | czarna wdowa1
Nikogo nie ma, nikt nic nie pisze, wszyscy oglądamy Eurowizję :P.

Osobiscie uważam, że rok temu konkurs był lepszy.
Użytkownik: veverica 20.05.2006 22:25 napisał(a):
Odpowiedź na: Nikogo nie ma, nikt nic n... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Ja nie oglądam;) (jak zawsze zresztą;))
Ale sama do siebie pisać nie będę...
Za to przed chwilą oglądałam ognie sztuczne:)
Użytkownik: czarna wdowa1 20.05.2006 22:57 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja nie oglądam;) (jak zaw... | veverica
mam zdecydowane zdanie na temat eurowizji. Piodenki powinny reprezentować kulturę danego kraju, w ojcystym języku. Występy w stylu finlandzkim są po prostu żenujące.Konkurs zszedł na psy. A szkoda, bo kiedyś było to wydarzenie na wielką skalę.
Użytkownik: Pingwinek 25.08.2018 20:27 napisał(a):
Odpowiedź na: oglądam eliminacje krajow... | czarna wdowa1
Nie traktuję Eurowizji poważnie (zresztą od lat nie śledzę), tak lepiej dla nerwów. W ogóle mainstream w polskiej muzyce rozrywkowej, popularnej, promowanej niekoniecznie odzwierciedla mój własny gust.
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: