Dodany: 10.09.2005 21:39|Autor: lena_14

Ogólne> Offtopic

"M jak miłość"


Jedno konkretne pytanie czy oglądacie "M jak miłośc" ja tak! Ale przyznaję, że od jakiegoś czasu powolutku, powolutku zaczyna mnie już troszeczkę nudzić.
Wyświetleń: 57585
Dodaj komentarz
Przeczytaj komentarze
ilość komentarzy: 154
Użytkownik: klara123 10.09.2005 22:15 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Jak większość seriali robi się z czasem nudniejszy...
Użytkownik: firedrake 10.09.2005 22:21 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
seriale tego typu uważam za żałosne, to coś co ma przyciągać ludzi przed telewizory a tym samym zwiększać oglądaloność danej stacji, nic więcej. Strata czasu, a co gorsza to potrafi wciagać :) Życie jest zbyt krótkie by oglądać takie puste obrazki :)
Użytkownik: Gacka 11.09.2005 13:09 napisał(a):
Odpowiedź na: seriale tego typu uważam ... | firedrake
Cała Polska ogląda M jak Miłość...!!! :)))

Seriale wciągają:) heh! a nasza telewizja naroiła sobie bohaterów jak much:) no cóż... to się chyba nie zmieni:)
Ja jednak jestem za wartościowym filmem długometrażowym:) Muszę się wreście wybrać do kina:P

Użytkownik: joanna.syrenka 12.09.2005 01:17 napisał(a):
Odpowiedź na: Cała Polska ogląda M jak ... | Gacka
Cała Polska? To chyba mnie coś ominęło...:/
Użytkownik: Gacka 12.09.2005 17:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Cała Polska? To chyba mni... | joanna.syrenka
To taka ironia:) heh! Nic Cię nie ominęło:) zupełnie duże NIC:)
Użytkownik: joanna.syrenka 13.09.2005 17:06 napisał(a):
Odpowiedź na: To taka ironia:) heh! Nic... | Gacka
Hehe, to mnie uspokoiłeś/łaś... Nie lubię jak NIC mnie nie omija:p
Użytkownik: Gacka 13.09.2005 18:35 napisał(a):
Odpowiedź na: Hehe, to mnie uspokoiłeś/... | joanna.syrenka
W zupełności uspokoiłam:P heh! Gaćka to skrót od Agata:) (taki dziwny skrót:P)
Użytkownik: Maxim212 11.09.2005 13:14 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Na każdym kanale straszą seriale. W każdym telewizyjnym tasiemcu jest jeden dobry odcinek. To docinek OSTATNI. Pozdrawiam telemaniaków :-)
Użytkownik: amoretka 13.09.2005 10:43 napisał(a):
Odpowiedź na: Na każdym kanale straszą ... | Maxim212
Otóż to, tych seriali to się ostatni namnożyło jak grzybów po deszczu. Wszystkie stacje atakują nimi w najlepszych godzinach oglądalności... ile można??
Użytkownik: LiliaAQua 15.09.2005 21:14 napisał(a):
Odpowiedź na: Na każdym kanale straszą ... | Maxim212
;)"Jeśli już nie mogę przeżyć czegoś fascynującego i fantastycznego we własnym życiu, to mogę przynajmniej identyfiować się z jednym z bohaterów ulubionego serialu" -takie rozumowanie niestety jest typowe dla wielu ludzi... Po co więc żyć? Lepiej śledzić 'prawdziwe' życie na ekranie TV ;) Również pozdrawiam wszystkich telemaniaków! :):)
Użytkownik: jakozak 15.09.2005 21:22 napisał(a):
Odpowiedź na: ;)"Jeśli już nie mog... | LiliaAQua
Cześć!!! Cieszę się bardzo, że jesteś LiliaAQua!!!
Użytkownik: LiliaAQua 16.09.2005 12:23 napisał(a):
Odpowiedź na: Cześć!!! Cieszę się bardz... | jakozak
Witaj Jolu!:)Miło mi!Pozdrawiam ciepło!:))
Użytkownik: jakozak 16.09.2005 14:43 napisał(a):
Odpowiedź na: Witaj Jolu!:)Miło mi!Pozd... | LiliaAQua
Zostaniesz już z nami, prawda? :-)))
Użytkownik: LiliaAQua 16.09.2005 15:15 napisał(a):
Odpowiedź na: Zostaniesz już z nami, pr... | jakozak
Pewnie że tak! :))
Użytkownik: MELCIA 20.12.2005 12:17 napisał(a):
Odpowiedź na: ;)"Jeśli już nie mog... | LiliaAQua
Wszystko ma swój koniec, tylko nie "Moda na sukces" :P.
Użytkownik: Vanja 11.09.2005 14:28 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Powiem krótko- brzydzę się tym serialem, oglądając go straciłabym szacunek do samej siebie.
Użytkownik: badger 11.09.2005 16:37 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Stanowcze i zdecydowane NIE dla tego typu i dla samego tego serialu też. I to nie z braku czasu. Swoją drogą, uśmiać się można, bo gdzie się nie ruszę: w domu, w autobusie, na uczelni, ludzie gadają o tym wszędzie! I to ja tam jestem wyrzutkiem!?!?:)))
Użytkownik: Raptusiewicz 11.09.2005 16:51 napisał(a):
Odpowiedź na: Stanowcze i zdecydowane N... | badger
Mam podobne uczucie, nie orientuję się zupełnie w temacie, gdy wszyscy o nim rozmawiają :))
Użytkownik: peter07 11.09.2005 17:10 napisał(a):
Odpowiedź na: Mam podobne uczucie, nie ... | Raptusiewicz
Kiedyś kolega poszedł na wagary i zażartował, żeby powiedzieć nauczycielom, że poszedł M jak Miłość oglądać. Nie omieszkaliśmy tego pedagogom przekazać. Było bardzo zabawnie ... ale nie dla niego :P
Użytkownik: peter07 11.09.2005 16:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Ja bym to ują w ten sposób:
NIE dla telenowel
TAK dla Seriali przez duże "S" ( Mam tu na myśłi takie perełki jak "Kompania braci" itp. )
Użytkownik: peter07 11.09.2005 16:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Ja bym to przedstawił w ten sposób:
NIE dla telenowel
TAK dla Seriali przez duże "S" ( Mam tu na myśłi takie perełki jak "Kompania braci" itp. )
Użytkownik: peter07 11.09.2005 16:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja bym to przedstawił w t... | peter07
Sorry za 2 wpis - system mi źle z edytował :(
Użytkownik: Raptusiewicz 11.09.2005 16:55 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja bym to przedstawił w t... | peter07
Masz rację, są naprawdę dobre seriale, sama forma nie może ich dyskredytować :P Chociażby "Kochane kłopoty", które tak lubię przede wszystkim za genialne poczucie humoru :))

PS.: Co to jest "Kompania braci"? :)
Użytkownik: peter07 11.09.2005 17:07 napisał(a):
Odpowiedź na: Masz rację, są naprawdę d... | Raptusiewicz
Co prawda użyłem polskiego tłumaczenia tytułu, ale angielska wersja nie różni się za bardzo. Chodziło mi o "Band of Brothers" czyli właśnie o "Kompanię Braci".

http://kompania.braci.filmweb.pl/
http://www.bandofbrothers.tox.pl/

A tak w skrócie, jest to znakomity miniserial opisujący wojenne losy kompani E 506 pułku piechoty spadochronowej. Bohaterów poznajemy na kilka dni przed lądowaniem w Normandii, a później z zapartym tchem obserwujemy ich zmagania aż do zakończenia działań wojennych. Super zdjęcia, fabuła na podstawie relacji samych weteranów i do tego niesamowity realizm. W niczym nie przyomina Ccterech pancernych i psa :). POLECAM !!!

PS. Szokda że polskie telewizje zamiast kupić/wyprodukować coś wartościowego kręcą jakiś chłam ... ehh :/

PS2. Naprawdę nie słyszałaś ??
Użytkownik: Raptusiewicz 11.09.2005 17:54 napisał(a):
Odpowiedź na: Co prawda użyłem polskieg... | peter07
Dzięki, poczytam o nim :)

Ad. PS.: Racja, racja... :(
Ad. PS.2: Może i słyszałam, ale pewnie wpadło mi jednym uchem, a wyleciało drugim, bo zupełnie nie kojarzę ;))
Użytkownik: amoretka 13.09.2005 10:47 napisał(a):
Odpowiedź na: Co prawda użyłem polskieg... | peter07
Co do PS. to myślę, że będzie coraz gorzej. Głupie seriale ogłupiają społeczeństwo, ogłupione społeczeństwo domaga się kolejnych głupich seriali i kółko się zamyka. A wszystkie ambitniejsze pozycje pokazywane są w dzień powszedni w późnych godzinach nocnych - czyli niejako z góry są skazywane na małą ilość widzów.
Szkoda, oj szkoda, bo w archiwach tv znalazłoby się pewnie sporo perełek.
Użytkownik: peter07 13.09.2005 10:51 napisał(a):
Odpowiedź na: Co do PS. to myślę, że bę... | amoretka
A sporo perełek się także produkuje ... ale nie w Polsce :/
Użytkownik: ROBINHUT 12.09.2005 21:00 napisał(a):
Odpowiedź na: Masz rację, są naprawdę d... | Raptusiewicz
Właśnie w ostatnią niedzielę (tj. 11 września)Telewizja Polska rozpoczęła emisję tego 10-odcinkowego serialu. Serial powstał na podstawie wspaniałej książki Ambrose'a pod tym samym tytułem. Choć ta książka to dokument to dla mnie jest to najbardziej przejmująca książka o wojnie.
Użytkownik: peter07 13.09.2005 10:56 napisał(a):
Odpowiedź na: Właśnie w ostatnią niedzi... | ROBINHUT
Telewizja Polska ???

A nie TVN siedem ???

http://tvnsiedem.pl/

Użytkownik: jakozak 11.09.2005 20:38 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Nie widziałam ani jednego odcinka. Oglądanie seriali zakończyłam na jakimś piątym, czy szóstym odcinku Dynastii. Nie lubię być niewolnikiem czegokolwiek. Nie miałam ochoty być zniewalana przez jakiśtamfilmojakiejśtamporze. Dla mnie film ma się zacząć, skończyć i nie wlec w nieskończoność. Poza tym ja po prostu nie lubiłam, nie lubię i chyba już nie polubię telewizji. Szkoda mi czasu i życia.
Bardzo wielu moich znajomych dokucza mi z tego powodu. Uważają, że to poza. Ich sprawa.
Użytkownik: Gacka 11.09.2005 21:30 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie widziałam ani jednego... | jakozak
Mnie tylko jeden serial wciągnął, ale to było dawno... i ze względu na aktora:) chodzi o Brusa Willisa i "Na wariackich papierach", ostatnio jednak jak go podglądnęłam na Polsacie, to zauważyłam, że humor sie troszke postarzał:) Ej! a może to ja! :)))
Użytkownik: joanna.syrenka 12.09.2005 01:21 napisał(a):
Odpowiedź na: Mnie tylko jeden serial w... | Gacka
Hehe, też to oglądałam i mam podobne odczucia. W dodatku śmieszy mnie Bruce Willis z włosami:))))
A co do "Kalnu" "M jak miłość" czy tam innych "Na wspólnej" to produkowanie tego powinno być karalne:))) I gdzie im do takich kultowych seriali jak "Dom" (przez który zainteresowałam się historią PRLu), "Alternatywy 4" i inne niezapomnianych starych seriali...Ech...
Użytkownik: jakozak 12.09.2005 09:25 napisał(a):
Odpowiedź na: Hehe, też to oglądałam i ... | joanna.syrenka
Te "stare" jeszcze oglądałam. One były inne!
Użytkownik: Gacka 12.09.2005 09:54 napisał(a):
Odpowiedź na: Te "stare" jesz... | jakozak
One były inne, bo prawdziwe:) Teraz to wszystko to sztuczna oprawa...
Użytkownik: Jean89 12.09.2005 18:19 napisał(a):
Odpowiedź na: Te "stare" jesz... | jakozak
To prawda! Widziałam kilka takich "starych" filmów, które poleciła mi mama. To było jakiś czas temu, a teraz już ich praktycznie nie puszczają. Podobała mi się np. "Wojna domowa".
W telewizji wszystkie programy, seriale, filmy są do siebie podobne i dlatego też nudne. Książki są różne i każdy może wybrać cos dla siebie. Książki są w ogóle o niebo lepsze.
Użytkownik: ALIMAK 12.09.2005 14:05 napisał(a):
Odpowiedź na: Mnie tylko jeden serial w... | Gacka
Oglądałam ten serial jako mała dziewczynka. Wtedy byłam zachwycona, teraz troszkę mniej. Serial tracił nieco swój urok, chociaż Bruce był rewelacyjny:))
Użytkownik: Jean89 12.09.2005 18:09 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie widziałam ani jednego... | jakozak
Nie oglądam telewizji albo robię to bardzo rzadko. A więc dla mnie telewizor mógłby NIE ISTNIEĆ!
Użytkownik: jakozak 12.09.2005 19:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie oglądam telewizji alb... | Jean89
Dla mnie też mogłoby nie być telewizji.
Użytkownik: amoretka 13.09.2005 10:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Dla mnie też mogłoby nie ... | jakozak
O nie. Ja nie zrezygnuję z programów publicystycznych. A ostatnio z reklamówek wyborczych - kupa śmiechu.
Użytkownik: jakozak 13.09.2005 11:03 napisał(a):
Odpowiedź na: O nie. Ja nie zrezygnuję ... | amoretka
Ciebie, Amoretko, to bawi - mnie denerwuje. To jest po prostu straszne. Dlatego nie chcę oglądać. :-)
Użytkownik: ALIMAK 13.09.2005 11:29 napisał(a):
Odpowiedź na: Ciebie, Amoretko, to bawi... | jakozak
Niektóre są naprawdę śmieszne:) Oglądam je nadal, chociaż większość znam na pamięć:) W sumie i tak nie mają wpływu na to, jak zagłosuję:)
Użytkownik: jakozak 13.09.2005 16:46 napisał(a):
Odpowiedź na: Niektóre są naprawdę śmie... | ALIMAK
Ja to traktuję bardzo poważnie i nie mieści mi się w głowie, że takie COŚ jedno z drugim pcha się tam, gdzie nie jego miejsce...I że ma szanse.
Użytkownik: ALIMAK 13.09.2005 17:09 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja to traktuję bardzo pow... | jakozak
Rozumiem. Ale jak słyszę jak pewne partie obiecują gruszki na wierzbie, a niejaki pan L. wyzywa wszystkich od złodziei, kłamców i oszustów, to nie mogę powstrzymać uśmiechu, który sam pojawia mi się na twarzy:))
Ale masz rację, to przykre, że TO COŚ ma szanse.
Użytkownik: sowa 13.09.2005 17:19 napisał(a):
Odpowiedź na: Rozumiem. Ale jak słyszę ... | ALIMAK
Podzielam zdanie Joli; mnie też nie do śmiechu, jak się przypadkiem (omijam, jak mogę) natknę na >te takie<; żołądek mi się marszczy, kiedy słucham i oglądam tych... no... kandydatów:-(((
Użytkownik: jakozak 13.09.2005 18:18 napisał(a):
Odpowiedź na: Podzielam zdanie Joli; mn... | sowa
"Żołądek mnie boli"... gdy natknę się na "te i inne", gdy trafię na reklamy, głupawe filmiki, rzekome sensacje, o których czytałam dwadzieścia lat temu u Mostowicza Arnolda, a które podaje się na Discovery, jako nowości, rozdarte bajki, wszystko przekolorowane, przereklamowane, puste w ładnym (też rzecz gustu) opakowaniu. Telewizja nie jest tym, co mi odpowiada. Jest rozdarta, nachalna, prymitywna, stronnicza i nieprawdziwa.
Użytkownik: lady P. 12.09.2005 11:08 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Nie oglądam "M jak miłość" i w ogóle rzadko włączam telewizor. Wolę poświęcić czas na czytanie. Z seriali lubię tylko "Allo Allo" i "Co ludzie powiedzą".
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 12.09.2005 13:16 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Mi się już to znudziło. Zresztą nie oglądam prawie żadnych polskich seriali. Tylko "13 posterunek", jak oczywiście nie przegapię godziny emisji. Lubię natomiast te sprzed 1989 roku, te filmy i seriale mnie nie nudzą. Za to uważam, że za mało sportu pokazują w TV.
Użytkownik: ALIMAK 12.09.2005 14:02 napisał(a):
Odpowiedź na: Mi się już to znudziło. Z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Zgadzam się, zdecydowanie za mało sportu:) Jak ktoś (np. ja) nie ma polsatu sport albo canal+ to nie ma za wesoło:(
A z seriali lubię "Kryminalnych". A co! :)
Użytkownik: joanna.syrenka 13.09.2005 17:15 napisał(a):
Odpowiedź na: Zgadzam się, zdecydowanie... | ALIMAK
Ooo, alimaK - też fanka sportu? :))

A jeśli chodzi o Kryminalnych to obejrzalam pierwszy odcinek i byłam po prostu powalona żenującym poziomem gry aktorskiej... Teraz ostatnio coś widziałam i chyba już się poprawili pod tym względem. chociaż serial kompletnie mnie nie kręci...
Z sensacyjnych to lubiłam "Nowojorskich gliniarzy" chociaż ostatnie serie zaczynają przypominać "Modę na sukces"...
Użytkownik: paulamizi 13.09.2005 19:25 napisał(a):
Odpowiedź na: Zgadzam się, zdecydowanie... | ALIMAK
a oglądałaś "Kryminalne zagadki Las Vegas"
to jedynie oglądam systematycznie. Jest świetne!!
Użytkownik: lady P. 12.09.2005 14:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Mi się już to znudziło. Z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Tak, sportu jest za mało. Na dodatek słyszałam, że podobno Mistrzostwa Świata w piłce nożnej mają być w Polsacie Sport:(((
Użytkownik: peter07 12.09.2005 16:51 napisał(a):
Odpowiedź na: Tak, sportu jest za mało.... | lady P.
Znowu publiczna nie wykupiła mistrzostw ;(((((((((
Użytkownik: Gacka 12.09.2005 17:11 napisał(a):
Odpowiedź na: Tak, sportu jest za mało.... | lady P.
Nie, to niemożliwe!!! Jak oni mogą! Na beznamiętne seriale i telenowele kase mają, a na pożądane filmy czy relacje sportowe to nie...:(
I płać tu abonament:P
Użytkownik: ALIMAK 12.09.2005 17:36 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie, to niemożliwe!!! Jak... | Gacka
Ja słyszałam, że mają być mistrzostwa w TVP, ale nie wszystkie mecze. Telewizja publiczna ma wykupić od polsatu sport ważniejsze spotkania, w tym reprezentacji Polski, (jeżeli się zakwalifikujemy). Chyba nic się nie zmieniło?
Użytkownik: Gacka 12.09.2005 17:51 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja słyszałam, że mają być... | ALIMAK
No wlaśnie tego niewiem...musze to sprawdzić. A za Polske trzeba trzymać kciuki w październiku:)
Użytkownik: lena_14 12.09.2005 19:23 napisał(a):
Odpowiedź na: No wlaśnie tego niewiem..... | Gacka
E tam a co tu oglądać??! Może jestem pesymistką, ale myślę, że jak przyjdzie co do czego to nasi jak zwykle, tradycyjnie wszystko zchrzanią, a telewizja zacznie znowu powtarzać stare mecze z trenerem Kazimierzem Górskim na czele.
Użytkownik: jakozak 12.09.2005 19:35 napisał(a):
Odpowiedź na: E tam a co tu oglądać??! ... | lena_14
Bo tylko za trenera Górskiego była PRAWDZIWA piłka nożna!!!Teraz są tylko finansowe przepychanki-opłacanki.
Użytkownik: Gacka 12.09.2005 19:40 napisał(a):
Odpowiedź na: E tam a co tu oglądać??! ... | lena_14
Heh:) Trzeba być optymistą:) Choc muszę przyznać, że z tymi powtórkami np z Wempley! to już przesada... Ileż można powtarzać!!! :P
Bądźmy jednak dobrej myśli:)

A tak poza tym... Od M jak Milość do piłki nożnej:))) heh
Użytkownik: joanna.syrenka 13.09.2005 17:17 napisał(a):
Odpowiedź na: Heh:) Trzeba być optymist... | Gacka
Hehe, Gaćka, hehe... Nowy gatunek: telenowela sportowa. W roli głównej: Robert Korzeniowski (lubię go i chyba się sprawdza w nowej roli, ale z tymi mistrzostwami to rzeczywiście skrewił....)
Użytkownik: Gacka 13.09.2005 18:40 napisał(a):
Odpowiedź na: Hehe, Gaćka, hehe... Nowy... | joanna.syrenka
Oj! skrewił, skrewił, cokolwiek to znaczy:)) heh! Może zmienią zdanie... jak kibice zrobią rozpierduche!!! (przepraszam za wyrażenie:))
Ech pomyłka, pseudokibice!
Użytkownik: peter07 12.09.2005 17:55 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja słyszałam, że mają być... | ALIMAK
WSTYD - powinni zwracać abonament. Zamiast produkować Klan-y, M jak Miłość i inne teleknoty należało się postarać i sypnąć groszem. Telewizja publiczna ma wykupić od polsatu sport ważniejsze spotkania, w tym reprezentacji Polski - ale ja chciałbym większość meczy obejżeć ;((((( Raz na 4 lata można się postarać ??

Na zakup dobrych i nowych filmów też ich niestać, TVN już ich prześcigną ... ehh
Użytkownik: ALIMAK 12.09.2005 18:34 napisał(a):
Odpowiedź na: WSTYD - powinni zwracać a... | peter07
No właśnie! Też bym chciała obejrzeć wiekszość meczy! Czas zaprotestować!
A jeszcze dzisiaj czytam, że nie wiadomo czy TVP wykupi prawa do transmisji meczu Wisły Kraków w Pucharze UEFA:((( No nie, tego już za wiele...:((
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 12.09.2005 20:00 napisał(a):
Odpowiedź na: WSTYD - powinni zwracać a... | peter07
Abonamentu powinno nie być. Całej tej Rady Radiofonii i Telewizji też, bo ta Rada i połowa ludzi w TVP to darmozjady do niczego niepotrzebne.
A starać się, to im się nigdy nie chciało. Najlepszy przykład to wieczne powtórki, których szczyt przypada wakacje i seriale, których oglądalność z czasem spada. Już nawet Sejmu nie ma w TVP i nie ma się z czego pośmiać...
Użytkownik: peter07 13.09.2005 08:54 napisał(a):
Odpowiedź na: Abonamentu powinno nie by... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Co do Rady Radiofonii i Telewizji - dla mnie szczyt to było ocenzurowanie czerwonego kapturka - spotu operatora telefonii komórkowej
Użytkownik: Gacka 13.09.2005 12:18 napisał(a):
Odpowiedź na: Co do Rady Radiofonii i T... | peter07
Przyznaję, że z tym kapturkiem to całkowicie przecholowali... Chyba wraca PRL...;)
Użytkownik: sowa 13.09.2005 17:10 napisał(a):
Odpowiedź na: Co do Rady Radiofonii i T... | peter07
Jak się ośmieszać (o Radzie myślę), to z rozmachem:-). Peter, a co ocenzurowali Kapturkowi?
Powinien się ten organ (konstytucyjny, hehe) nazywać "Granda RiT", nie "Rada", bo jego zasługi w niszczeniu Radiofonii i Telewizji w tym kraju są doprawdy nie do przecenienia:-(((.
Użytkownik: peter07 13.09.2005 18:34 napisał(a):
Odpowiedź na: Jak się ośmieszać (o Radz... | sowa
Nie mogę znaleźć dokładnej treści uzasadnienia rady, ale mam interesujące fragmenty świadczące o absurdalności tej decyzji:

"KRRiT uważa, że reklama straszy dzieci, niszczy ich dotychczasową wiedzę o Czerwonym Kapturku i nie pozwala spokojnie spać w nocy."

"Rada podała w uzasadnieniu, iż "dramatyczny rozwój akcji sprawia, że dzieci boją się tej reklamy i mają wątpliwości, co do prawdziwej treści bajki o Czerwonym Kapturku". "

:DDDD

http://nwg.pl/modules.php?op=modload&name=News&fil​e=article&sid=1899
http://www.filmweb.pl/KRRiT,wstrzyma%B3a,reklam%EA​,Heyah,,2005-08-08,,news,News,id=23401
Użytkownik: sowa 18.09.2005 21:26 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie mogę znaleźć dokładne... | peter07
Dzięki. Zajrzałam pod wskazane adresy:-). Ktoś na ngw.pl napisał to, co i mnie natychmiast przyszło na myśl: że skoro KRRiT tak dba o dobro dzieci, powinna się raczej zająć japońskimi kreskówkami. Hough.
Użytkownik: peter07 19.09.2005 11:29 napisał(a):
Odpowiedź na: Dzięki. Zajrzałam pod wsk... | sowa
Ja bym jednak wolał unikać jakiejkolwiek cenzury - rodzice a nie jakiś urząd, powinni decydować co ich dziecko może i co powinno oglądać. Jednak muszę się zgodzić, że część tych kreskówek nie nadaje się dla dzieci ...

Użytkownik: sowa 19.09.2005 13:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja bym jednak wolał unika... | peter07
Nie jestem bynajmniej za cenzurą, Peter (a tfu, tfu, zgiń, przepadnij, siło nieczysto!), tylko za częstszym używaniem rozumu przez "decydentów" wszelkiej maści:-).
Użytkownik: peter07 19.09.2005 15:34 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie jestem bynajmniej za ... | sowa
Oj tak - przydałoby się ...
Użytkownik: jakozak 19.09.2005 18:34 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja bym jednak wolał unika... | peter07
Ja tak na marginesie.
Kiedyś w moim "mieście" ochroniarze wyprosili z nocnej dyskoteki 12 letnią dziewczynkę (była sama). Rodzice mieli pretensje, bo oni uważali, że dziecko ma prawo robić to, na co ma ochotę. Mnie się to nie podoba i uważam, że bardzo wielu rodziców nie potrafi unieść ciężaru odpowiedzialności i ktoś musi to za nich robić.
Użytkownik: peter07 19.09.2005 19:43 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja tak na marginesie. K... | jakozak
W kwestii dyskotekii - no cóż patologie się zdarzają ...

Natomiast jeśli chodzi o telewizję, możliwe że rodzice nie potrafią w dobry i odpowiedni sposób zadbać o to, co ich pociechy oglądają. Jednak nie jest to powód, żeby zdejmować daną audycję/reklamę z anteny ( patrz Czerwony Kapturek ). Są inne sposoby ... chociażby te żółte trójkąciki ...
Użytkownik: jakozak 19.09.2005 21:18 napisał(a):
Odpowiedź na: W kwestii dyskotekii - no... | peter07
Kapturka nie oglądałam, więc nie wiem, w czym rzecz. Niektóre z reklam są dla mnie jednak zbyt obrzydliwe i usuwałabym je "odgórnie".
Użytkownik: peter07 19.09.2005 21:33 napisał(a):
Odpowiedź na: Kapturka nie oglądałam, w... | jakozak
Ci mogą się nie podobać - a niektórzy mogą je bardzo lubić - kwesta gustu.
Odgórne decyzje co ma oglądać społeczeństwo - to już nie te czasy ... choć przyznam, że puszczanie niektórych spotów o wczesnej porze to pomyłka.

A propo kapturka. Link do spotów znanej sieci komórkowej na H.. :P

http://www.heyah.pl/2240251881261c7f29b25a3abad045​e7

Akurat ta akcja promocyjna to klasa sama dla siebie - majstersztyk :)


Użytkownik: amoretka 13.09.2005 10:56 napisał(a):
Odpowiedź na: Abonamentu powinno nie by... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Sejm jest w regionalnej, przynajmniej na Białymstoku. Ale z oglądaniem poczekam na nową ekipę rządzącą... znudziły mi się te same twarze.
Użytkownik: amoretka 13.09.2005 10:55 napisał(a):
Odpowiedź na: WSTYD - powinni zwracać a... | peter07
Bo oni myślą ekonomicznie. Po co im za multum kasy wykupywać Mistrzostwa Świata, które - nawet jeśli będą miały dużą oglądalność - puszczą jeden raz, kiedy mogą wyprodukować sobie po umiarkowanych kosztach telenowelę, która zapewni im wierną widownię na długie długie lata.
Użytkownik: Amhotep 13.09.2005 09:07 napisał(a):
Odpowiedź na: Mi się już to znudziło. Z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
"13 posterunek"??
Brrr...
Jak dla mnie najgorszy serial wszechczasów.
Ale o gustach...
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 13.09.2005 10:09 napisał(a):
Odpowiedź na: "13 posterunek"... | Amhotep
A ja myślę, że jeden z najlepszych. Podobnie jak "Świat według Kiepskich". Tych niestety dawno nie oglądałam.
Użytkownik: peter07 13.09.2005 11:00 napisał(a):
Odpowiedź na: A ja myślę, że jeden z na... | mafiaOpiekun BiblioNETki
Może nie są one najwyższych lotów - ale śmieszą i to jak. Są naprawdę zabawne.
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 13.09.2005 13:09 napisał(a):
Odpowiedź na: Może nie są one najwyższy... | peter07
Mi się w nich podoba jak ukazują wady polskiego społeczeństwa:)
Użytkownik: Amhotep 13.09.2005 15:17 napisał(a):
Odpowiedź na: A ja myślę, że jeden z na... | mafiaOpiekun BiblioNETki
"Świat według Kiepskich" jest nawet niezły, głupi ale śmieszny, ale w "13 posterunku" nie mogę znieść jak Pazura robi z siebie idiotę, co w ogóle nie jest śmieszne, a reszta tych aktorów... hmmm... Jak to oglądam, co mi się już dawno nie zdażyło, to mam wrażenie, że ci aktorzy też wiedzą, że to nie jest śmieszne, efekt straszny, w ogóle nie śmieszne.
Użytkownik: ALIMAK 13.09.2005 17:04 napisał(a):
Odpowiedź na: "Świat według Kiepsk... | Amhotep
Prawdę mówiąc ani jeden, ani drugi mnie nie śmieszy. Ale z dwojga złego wolę "13 posterunek". A najbardziej żenującym serialem komediowym jest "Daleko od noszy". Siąść i płakać.
Użytkownik: joanna.syrenka 13.09.2005 17:22 napisał(a):
Odpowiedź na: Prawdę mówiąc ani jeden, ... | ALIMAK
Rany kota..."Świat wg Kiepskich"....żenua, żenua... Tak jak lubię Grabowskiego tak po prostu za ten serial powinni go zamknąć:)))

A wogóle pokażcie mi choć jeden dobry serial komediowy który powstał po 1990 roku? W Polsce oczywiście...
Użytkownik: lena_14 13.09.2005 18:09 napisał(a):
Odpowiedź na: Rany kota..."Świat w... | joanna.syrenka
" Miodowe lata " na przykład =)
Użytkownik: jakozak 13.09.2005 18:22 napisał(a):
Odpowiedź na: " Miodowe lata "... | lena_14
Obejrzałam dawniej kilka odcinków Miodowych lat. Były znakomite. Potem natknęłam się na nową obsadę aktorską. W roli żony Karola była chyba pani Żak. Dodano postaci. Nie spodobało mi się. Przestałam oglądać, nawet przypadkiem.
Użytkownik: lena_14 13.09.2005 18:33 napisał(a):
Odpowiedź na: Obejrzałam dawniej kilka ... | jakozak
Tak to były czasy kiedy Alinkę grała Agnieszka Pilaszewska. Rzeczywiście można się było uśmiać do łeż=)
Teraz powtarzają "Allo, allo" też świetny serial.
Użytkownik: jakozak 13.09.2005 18:43 napisał(a):
Odpowiedź na: Tak to były czasy kiedy A... | lena_14
"Allo, allo"? Zaśmiewałam się. Był naprawdę zabawny i, wbrew pozorom, bardzo mądry. Gdzie go powtarzają i o której?
Użytkownik: lena_14 13.09.2005 18:45 napisał(a):
Odpowiedź na: "Allo, allo"? Z... | jakozak
Na dwójce od wtorku do piątku o 17.15.
Użytkownik: jakozak 13.09.2005 19:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Na dwójce od wtorku do pi... | lena_14
:-) Dzięki.
Użytkownik: Raptusiewicz 19.09.2005 17:44 napisał(a):
Odpowiedź na: "Allo, allo"? Z... | jakozak
Tak, fajny:) I ta melodyjka... :))
Użytkownik: joanna.syrenka 14.09.2005 01:56 napisał(a):
Odpowiedź na: " Miodowe lata "... | lena_14
eeee, dla mnie średnie. Ale może za mało oglądałam... Poza tym z tego co wiem to pomysł na ten serial też nie narodził się w Polsce;)
"Kasia i Tomek" - ok, dobre też było "Camera Cafe"
Użytkownik: Amhotep 14.09.2005 08:42 napisał(a):
Odpowiedź na: eeee, dla mnie średnie. A... | joanna.syrenka
"Camera Cafe"... podobno na początku było to niezłe, jak widziałem jednak jeden czy dwa późniejsze odcinki to... brak słów, po prostu żenada.
Użytkownik: firedrake 13.09.2005 18:27 napisał(a):
Odpowiedź na: Rany kota..."Świat w... | joanna.syrenka
Po 1990? Wg mnie tylko Kasia i Tomek, choć wprawdzie pomysł nań nie zrodził się w polskiej głowie :)
Użytkownik: Amhotep 14.09.2005 08:43 napisał(a):
Odpowiedź na: Rany kota..."Świat w... | joanna.syrenka
Nie mówię, że "Świat..." jest to dowcip na poziomie, ale na swój głupi sposób zabawny w przeciwieństwie do "13 posterunku" który mnie w ogóle nie śmieszy.
Użytkownik: paulamizi 13.09.2005 19:27 napisał(a):
Odpowiedź na: "Świat według Kiepsk... | Amhotep
eh może jestem inna, ale ja wogóle nic w nich smiesznego jeszcze nie znalazłam..
Użytkownik: LiliaAQua 15.09.2005 20:53 napisał(a):
Odpowiedź na: "Świat według Kiepsk... | Amhotep
podpisuje się pod Twoją wypowiedzią, jestem tego samego zdania
Użytkownik: LiliaAQua 16.09.2005 15:10 napisał(a):
Odpowiedź na: podpisuje się pod Twoją w... | LiliaAQua
tzn. pod wypowiedzią Amhotep z 2005-09-13 15:17 :)
Użytkownik: jakozak 16.09.2005 15:44 napisał(a):
Odpowiedź na: "Świat według Kiepsk... | Amhotep
Widziałam w przelocie jakieś fragmenty Kiepskich. Straszne, po prostu straszne. Tam nie ma nic śmiesznego. Ja takich ludzi widuję na codzień. Tragiczne!!!
Użytkownik: firedrake 16.09.2005 17:18 napisał(a):
Odpowiedź na: Widziałam w przelocie jak... | jakozak
A jeszcze tragiczniejsze jest to, że takie seriale mają całkiem pokaźną oglądalność :/
Użytkownik: jakozak 16.09.2005 20:09 napisał(a):
Odpowiedź na: A jeszcze tragiczniejsze ... | firedrake
Znam osobę, z którą nie mam już od kilkudziesięciu lat bezpośredniej styczności, ale o której słyszę jeszcze od czasu do czasu, a która ogląda Kiepskich i się zachwyca, bo twierdzi, że to wspaniała komedia i, że nie ma takich ludzi. Żyje w jakimś innym świecie i bawią ją takie "absurdalne" i "wyimaginowane" sytuacje. Jakąż wyobraźnię musi mieć ten reżyser, scenarzysta i aktorzy, aby taką komedię zrobić! Brrrrr...:-(((
Użytkownik: firedrake 16.09.2005 23:07 napisał(a):
Odpowiedź na: Znam osobę, z którą nie m... | jakozak
Coż, "arytści" warci tyle co ich produkt :)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 15.09.2005 14:26 napisał(a):
Odpowiedź na: Mi się już to znudziło. Z... | mafiaOpiekun BiblioNETki
W tym miejscu to wygląda tak, jakby "Allo, allo" się mi znudziło. Ten serial na pewno mi się nie znudził... Tylko zawsze sobie zapomnę go włączyć...
Użytkownik: Gotenks 12.09.2005 15:57 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Nie oglądam telewizji, a tym bardziej telenowel :P
Użytkownik: annah15 12.09.2005 20:17 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Seriale tak, ale jak już coś to te amerykańskie. A właściwie 2: "Ostry dyżur" i "Gotowe na wszystko". Polskie mnie denerwują. Moja mama oglada chyba wszystkie. " M jak miłość", "Klan", "Na Wspólnej" itp. i co najgorsze " Modę na sukces" to jest dopiero koszmar. :)
Użytkownik: mafiaOpiekun BiblioNETki 13.09.2005 10:11 napisał(a):
Odpowiedź na: Seriale tak, ale jak już ... | annah15
"Moda na sukces" chyba jeszcze kilka lat nie zejdzie z anteny. Chyba jest nakręconych ponad 5000 odcinków, a u nas chyba jest teraz coś koło 2500 odcinka. To oczywiście bardzo "ciekawa" inwestycja TVP.
Użytkownik: peter07 13.09.2005 11:02 napisał(a):
Odpowiedź na: Seriale tak, ale jak już ... | annah15
A dla mnie polskie seriale to tylko NIEUDOLNE kopie produkcji, które zdobyły już sporą popularność:

Ostry dyżur - Na dobre i na złę
Kryminalne zagadki Las Vegas - Kryminalni

Można tak długo wymieniać ...



Użytkownik: Laila 12.09.2005 21:23 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
A ja lubię "M jak miłość". Jest zabawny. Czasem bywają momenty tragiczne, które również mnie bawią ;) Po 3 godzinach odmóżdżającego wkuwanka jest niezawodnym relaksem ;) Znam naprawdę gorsze seriale!
Użytkownik: amoretka 13.09.2005 10:39 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Miałam już serdecznie dość czucia się wyłączoną poza nawias, kiedy wszyscy w klasie dyskutowali o kolejnym odcinku "M jak M.", dlatego usiadłam któregoś razu przed telewizorem, żeby sprawdzić, co budzi w ludziach taki zachwyt.
Rzeczywiście, serial jest niezły... jak na serial. Tyle że ja seriali nie trawię w żadnej formie i postaci. Owszem, zdarza się że oglądam, jeśli mam nastrój na gapienie się w tv. Ale żeby zaraz się zachwycać...? Wolę dobrą książkę ;)
Użytkownik: Czajka 13.09.2005 10:55 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Czy jest tu jakiś fan serialu "Przystanek Alaska"? Uwielbiam go! Niedługo się kończy, więc będę mogła zacząć ogladać jeszcze raz. :-))
Użytkownik: ALIMAK 13.09.2005 11:26 napisał(a):
Odpowiedź na: Czy jest tu jakiś fan ser... | Czajka
Ja nie oglądam, ale moja koleżanka go ubóstwia. Gada o nim jak nakręcona. I nagrywa sobie odcinki, żeby móc oglądać do woli, kiedy nie będzie już emitowany w TV:)

Co do tego, że polskie seriale są nieudolną kopią produkcji amerykańskich, to się zgodzę, w większości tak jest. Ale muszę stanąć w obronie "Kryminalnych". Ten serial ma się nijak do "Kryminalnych zagadek Las Vegas". Łączy je chyba tylko słowo "Kryminalne". Moim zdaniem jest to jeden z lepszych seriali polskich ostatnich lat. I na moją opinię wcale nie ma wpływu fakt, że gra tam Maciej Zakościelny:))))

A co do innych seriali to czasem oglądam, ale się nie wczuwam i nie wciągam. Z racji wakacji oglądam odcinki różnych produkcji, z mniejszym lub większym zainteresowaniem. W czasie roku akademickiego, który już tuż tuż, wpatrywanie się w ekran telewizora się skończy. Pozostaną mi tylko "Fakty" i programy publicystyczne.

A meczu Wisły nie będzie. Łączę się w bólu z wszystkimi kibicami. ;(((
Użytkownik: Czajka 13.09.2005 11:43 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja nie oglądam, ale moja ... | ALIMAK
Wcale jej sie nie dziwię. :-)) To skrócony kurs psychologii, filozofii i literatury. A widoki takie, że nc tylko się pakować i jechać. I wszyscy gadają o Bergmanie.
Oprócz Alaski nic nie oglądam ostatnio. MjM przestałam oglądać po tym, jak na sam dźwięk tej ślicznej serialowej piosenki zaczynał mnie boleć brzuch razem z zębami.
Użytkownik: peter07 13.09.2005 12:12 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja nie oglądam, ale moja ... | ALIMAK
Chodzi o samą tematykę. Na fali popularności seriali kryminalnych powstawały w zeszłym roku ( może troche później ) jak grzyby po deszczu polskie odpowiedniki: Kryminalni, Oficer, Fala zbrodni czy też Glina... Kązda telewizja musiała mieć swój serialik.
Z tej całej grupki mi osobiście się tylko Glina podobał - jakiś poziom trzymał.

A co do tych Kryminalnych - dla mnie to ... no dobrze przemilcze. O gustach się nie dyskutuje.
Użytkownik: Forint 13.09.2005 18:45 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja nie oglądam, ale moja ... | ALIMAK
Nieeeee jak mogli zrobić coś takiego?!!;(((((
Użytkownik: sowa 13.09.2005 17:25 napisał(a):
Odpowiedź na: Czy jest tu jakiś fan ser... | Czajka
O, tak! Przepadam, uwielbiam, oglądam namiętnie!
Uroczy, mądry, sympatyczny, zabawny serial ze wspaniałymi postaciami, znakomitymi dialogami, interesująco egzotyczną scenerią i dziwnie znajomymi charakterami ludzkimi;-). Że już nie wspomnę Roba Morrowa i (zwłaszcza!) Johna Corbetta. Sam mniód:-))).
Użytkownik: sowa 13.09.2005 17:27 napisał(a):
Odpowiedź na: O, tak! Przepadam, uwielb... | sowa
To oczywiście odpowiedź dla Czajki w sprawie "Alaski", ale jakoś daleko od pytania się znalazła;-).
Użytkownik: Czajka 13.09.2005 17:50 napisał(a):
Odpowiedź na: O, tak! Przepadam, uwielb... | sowa
Poznałam po opisie, że to o Alasce! :-)
A co tam Chris czyta przez radio, zauważyłaś? Co jedno to lepsze!
Mniód i malyna.
Użytkownik: sowa 17.09.2005 14:26 napisał(a):
Odpowiedź na: Poznałam po opisie, że to... | Czajka
Ba! Trudno nie zauważyć. I nie tylko przez radio - ktokolwiek spyta Chrisa o radę, dostaje odpowiedź niejednoznaczną co prawda, ale z jakimi cytatami w charakterze wsporników;-)))!

Czytałam gdzieś, że John Corbett dostawał mnóstwo listów od wielbicieli "Chrisa o Poranku" z pytaniami i problemami w sam raz dla Chrisa;-). I musiał im tłumaczyć, że Chris Stevens to postać z serialu, a on sam, prywatny John Corbett, jest zupełnie innym facetem i lektury tudzież zainteresowania też ma inne;-))).
Użytkownik: Czajka 18.09.2005 07:12 napisał(a):
Odpowiedź na: Ba! Trudno nie zauważyć. ... | sowa
Nie wiem czy pamiętasz, jak kiedyś Chris brzuchomówca kupił sobie kukiełkę? Otóż okazała się ona o wiele bardziej jednoznaczna niż Chris, dawała odpowiedzi szybkie i konkretne, bez tych Chrisowych "zdrugiejstrony". Wszyscy chcieli rozmawiać tylko z kukiełką, zignorowawszy Chrisa zupełnie!
Te listy od wielbicieli świadczą o tym, jak realna jest ta postać. Od razu mi się przypomniały czytelniczki Musierowicz odwiedzające Borejków. Dzwonią i pytają o Gabrysię, a lokatorzy odpowiadają, że wyszła, bo nie mają już siły tłumaczyć, że to postać literacka. :-))
Myślę sobie nieraz, że przy takiej dawce książek, a zwłaszcza telewizji i gier komputerowych już niedługo ludziom zupełnie pomyli się fikcja z rzeczywistością.
Pozdrawiam.
Użytkownik: sowa 18.09.2005 19:40 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie wiem czy pamiętasz, j... | Czajka
Jasne, że pamiętam. Jednoznaczność bywa taka pociągająca; niech tak znaczy tak, nie - nie... Wszyscy tego (czasem?) potrzebujemy, a ta kukła promieniowała absolutną pewnością, co jest jakie i dlaczego:-). Ale ja wolę Chrisowe "zdrugiejstrony";-).

Mylenie fikcji z rzeczywistością ma spore tradycje. Np. w dawnych (nie pamiętam, jak dawnych, bodaj w XIX w.) czasach zdarzyło się (i nie był to, zdaje się, jedyny taki wypadek), że w czasie przedstawienia jakiś krewki widz w obronie kobiety zastrzelił czarny charakter - bo nie złapał różnicy między teatrem a życiem i myślał, że to, co na scenie, dzieje się naprawdę. (Pytanie dodatkowe: była to potęga sztuki czy potęga głupoty?). Sherlock Holmes dostawał góry listów z prośbami o pomoc (przypominam adres, gdyby ktoś potrzebował: Londyn, 221b Baker Str.:-D). Nihil novi sub sole;-))).

Ale przyznaj, chciałabyś, żeby Chris Stevens istniał rzeczywiście, co? Bo ja - bardzo:-).

Pozdrawiam serdecznie:-).
Użytkownik: Czajka 20.09.2005 12:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Jasne, że pamiętam. Jedno... | sowa
Bardzo chciałabym, żeby Chris istniał rzeczywiście. Bardzo! Mógłby nawet istnieć gdzieś w moim pobliżu razem ze swoją magiczną półeczką z książkami. :-)
Ja może uznam, że zastrzelenie tego czarnego charakteru świadczy o potędze sztuki. Z głupotą byłabym ostrożniejsza, zwłaszcza gdy sobie przypomnę mój niedawny powrót do domu, kiedy to już w progu zostałam otoczona przez moich synów. Podejrzanie chętnie i z własnej nieprzymuszonej woli opowiadali mi co było w szkole. Oczy robiły mi się coraz większe i większe, ale dopiero jak doszli do polowania na niedźwiedzie, zorientowałam się, że nie o szkole opowiadają, a o grze komputerowej. ;-)
Użytkownik: sowa 22.09.2005 16:22 napisał(a):
Odpowiedź na: Bardzo chciałabym, żeby C... | Czajka
;-))). Ach, Chris....
---
Może nie tyle głupota, co brak orientacji w temacie;-), zbyt pochopnie się wyraziłam:-).
---
Kiedyś w tramwaju słuchałam (głośnej, nie dało się nie słuchać) rozmowy dwóch nastolatków i też mi się oczy robiły okrągłe, bo opowiadali sobie bardzo surrealistyczne rzeczy najzupełniej konwersacyjnym tonem (m.in., że lepiej kupić psa niż posiać kukurydzę, a dalej już zupełna abstrakcja), i dopiero po dłuższej chwili skojarzyłam, że chodzi pewnie o jakąś grę. O tempora...;-)
Użytkownik: Czajka 25.09.2005 07:08 napisał(a):
Odpowiedź na: ;-))). Ach, Chris.... --... | sowa
Podsłuchane rozmowy w środkach komunikacji miejskiej już dawno "dodałam do ulubionych". Zdarzają się wśród nich prawdziwe hity. Byłam kiedyś, mimowolnym oczywiście, świadkiem rozmowy dwóch zambruderowatych wyrostków, którzy zupełnie wbrew swojemu wyglądowi rozmawiali z troską o hodowanej przez jednego z nich roślince (pelargonii?). Ile miała słońca, a ile powietrza, może miała za sucho, bo uschła? Jak to nie można sądzić po pozorach, powiedziałam sobie i z przyjemnością słuchałam dalej, jak z uczuciem wspominają tę uschłą roślinkę (begonię?). "I nic już się nie dało zrobić?" - "Nic, a miała takie, o, liście". I wtedy do mnie dotarło, że ta roślinka to nie pelargonia, ale marihuana. Pozostaje mieć tylko nadzieję, że hodowali ją wirtualnie. :-))

Użytkownik: norge 25.09.2005 09:52 napisał(a):
Odpowiedź na: Podsłuchane rozmowy w śro... | Czajka
Dziękuję Czajko. Taki smętny dzień u nas, a ja się śmieję głośno z twojego przezabawnego komentarza! Super to opisałaś!
Użytkownik: Gacka 13.09.2005 12:32 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Kochani... a ja tak sobie myślę, gdyby nie było tych polskich seriali, to co puszczała by nasza kochana telewizja? Owszem zdarzają sie filmy... powtarzane co jakiś czas (szczególnie na Boże Narodzenie:)) ale obecnie ilość polskich, rodzinnych telenowel i proamerykańskich, policyjnych składaków, przewyższa stan alarmu!!! :)
Użytkownik: Fil51 13.09.2005 16:09 napisał(a):
Odpowiedź na: Kochani... a ja tak sobie... | Gacka
O tak, rzezczywiście, na Gwiazdkę jest wiele nowości: "Kevin sam w domu", "Kevin sam w Nowym Jorku" + szereg polskich superprodukcji...
Ale zgadzam się z Tobą co do niepokojącej ilości seriali.
Użytkownik: ALIMAK 13.09.2005 17:01 napisał(a):
Odpowiedź na: O tak, rzezczywiście, na ... | Fil51
Nie zapominaj o "Sami swoi" :)) Ten film puszczają na każde święta, a czasem też bez okazji, słowem kilka razy do roku. Owszem, świetna komedia, ale ileż można?
A "Kevin..." to już swoista wizytówka Świąt Bożego Narodzenia:))
Użytkownik: Czajka 13.09.2005 17:03 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie zapominaj o "Sam... | ALIMAK
Ja z nowości bardzo lubię Potop na gwiazdkę, nawet bardziej niż na Wielkanoc.
;-)
Użytkownik: joanna.syrenka 13.09.2005 17:35 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie zapominaj o "Sam... | ALIMAK
Hehe, jeśli chodzi o "Kevina" i jego pochodne to ja nie moge patrzeć na same reklamówki nawet... Skręca mnie po prostu.

A swoją drogą to nie pamiętam kiedy ostatnio widziałam dobry film na TV..."Amelię" chyba tak pół roku temu.
O telewizji komercyjnej nie wspomnę... No jeszcze TVN czasem się postara i puści takie perełki jak "Zgryźliwi tetrycy" (uwielbiam!), hehe.
Użytkownik: Gacka 13.09.2005 18:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Hehe, jeśli chodzi o &quo... | joanna.syrenka
A pamiętacie modę na brazylijskie, peruwiańskie, argentyjskie i Bóg wie jakie opery mydlane? Ja spróbowałam je kiedyś policzyć, ale się nie doliczyłam:) skończyłam bodajrze na liczbie 24!!! To były czasy...;) Luz Mariya :) Paloma :))
Użytkownik: LiliaAQua 15.09.2005 20:40 napisał(a):
Odpowiedź na: A pamiętacie modę na braz... | Gacka
hmmmm :)...peruwiańska telenowela 'Luz Maria'[http://www.komedia.civ.pl/luz/luz.php] była ok ;)nie żałuję i nie wstydzę się, że kiedyś oglądałam ;) podobnie argentyński? tasiemiec 'Antonella':)heheheh
Użytkownik: lena_14 13.09.2005 18:50 napisał(a):
Odpowiedź na: Hehe, jeśli chodzi o &quo... | joanna.syrenka
Kevin to klasyka. Głowę daję uciąć, że zobaczymy go w te święta=D
Użytkownik: peter07 13.09.2005 20:05 napisał(a):
Odpowiedź na: Kevin to klasyka. Głowę d... | lena_14
Moze i puszczą, ale ja nie zamierzam oglądać :P
Użytkownik: Forint 13.09.2005 19:01 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
A ja lubie oglądać "Samotnych strzelców". Szkoda, że nakręcili tylko 13 odcinków:((. Serial jest rozwinięciem wątku z "Archiwum X". Opowiada o grupie, która chce wyciągnąć na światło dzienne wszystkie brudne tajemnice rządu USA. UFO, samochód na wodę, małpy trenowane na szpiegów itp. Ten serial ma swój klimat, który juz sam w sobie jest zabawny ( trudno go opisać;). Walka o prawde kilku ekscentrycznych zapaleńców. Podlana niezłym poczuciem humoru. Polecam.
Użytkownik: Gacka 13.09.2005 19:05 napisał(a):
Odpowiedź na: A ja lubie oglądać "... | Forint
A ja zaczęłam oglądać Chirurgów na Polsacie, ale mi zdjęli:) (jak zwykle) Także teraz pozostały mi "Kryminalne zagadki..."
Użytkownik: blanca 13.09.2005 19:21 napisał(a):
Odpowiedź na: A ja zaczęłam oglądać Chi... | Gacka
Nie moge powiedzieć ,że seriali nie oglądam,lubię "Kryminalne zagadki Las Vegas",bo kryminalistyka wydaje mi się naprawdę interesująca,a także "Chirurgów",bo lubię seriale ,w których akcja toczy się w szpitalu-miałam nawet zamiar zostac lekarzem.No,ale mimo wszystko-czytanie książek to jest to,co lubię najbardziej:-)
Użytkownik: ALIMAK 14.09.2005 10:47 napisał(a):
Odpowiedź na: A ja zaczęłam oglądać Chi... | Gacka
Ja lubiłam oglądać "Bez śladu" i "Dowody zbrodni" na tvn, ale też mi zdjęli:(
Użytkownik: peter07 14.09.2005 10:53 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja lubiłam oglądać "... | ALIMAK
Ale chociaż Monk został ... :)
Użytkownik: Anitra 14.09.2005 12:54 napisał(a):
Odpowiedź na: Ale chociaż Monk został .... | peter07
O! Widzę, że nie tylko ja to oglądam! :) Zresztą to jedyny serial, któremu poświęcam czas.
Pozdrawiam
Użytkownik: Gacka 14.09.2005 12:58 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja lubiłam oglądać "... | ALIMAK
Ja w tej chwili mam tylko trzy programy (narodowe, podstawowe:)) Z jednej strony to dobrze, z drugiej źle; i zastanawiam sie nad powrotem do Cyfry. W kinie nowe filmy pojawiają sie w pół roku po premierze warszawskiej:) Także nic innego jak ściągać i jeszcze raz ściągać! (czyli piractwo do potęgi n-tej:P)
Użytkownik: Alele 02.10.2005 21:52 napisał(a):
Odpowiedź na: A ja zaczęłam oglądać Chi... | Gacka
"Chirurgów" nie zdjęli, tylko się skończyła pierwsza seria. Podobno kręcą następną. Już nie mogę się doczekać na kolejne odcinki tego super serialu. Jeżeli kogoś interesuje tematyka szpitalna w literaturze to serdecznie polecam "Doktorów" E. Segala.
Użytkownik: Gacka 03.10.2005 12:07 napisał(a):
Odpowiedź na: "Chirurgów" nie... | Alele
Naprawde? To bardzo sie cieszę:) Pozdrawiam:)
Użytkownik: piotrowy 17.09.2005 00:38 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Ale dyskusja. Dołączam, bo mam pare swoich ulubionych seriali. Poczynając od polskich seriali(Alternatywy 4, Kariera Nikodema Dyzmy, Lalka) przechodząc przez brytyjską produkcję (Czarna żmija, Hotel Zacisze), a na amerykańskiej kończąc (Friends, Darma i Greg, czy jakoś tak).
Na dzisiejszej rodzimej produkcji nie wieszałbym psów. Nie oglądam, ale znam osoby, które oglądają, i nie wydają mi się ogłupione przez telewizję.
Użytkownik: badger 17.09.2005 11:21 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
O!! Pod Czarną żmiją i Hotelem Zacisze też się podpisuję! Jeszcze dorzucę Latający Cyrk!
Użytkownik: Gacka 18.09.2005 11:25 napisał(a):
Odpowiedź na: O!! Pod Czarną żmiją i Ho... | badger
Ach! ten angielski humor:P Latający Cyrk Monty Pythona to mistrzostwo:)
Użytkownik: Raptusiewicz 19.09.2005 17:47 napisał(a):
Odpowiedź na: O!! Pod Czarną żmiją i Ho... | badger
o, o, "Hotel Zacisze", całkiem niedawno leciał, może jeszcze jest? Podobał mi się;)
Użytkownik: Gacka 19.09.2005 19:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
A co sądzicie o serialu "Świat według Bundych"? Ja spróbuję zaglądnąć do słownika, bo brak mi słów...:) (z drugiej jednak strony pamiętam jak pękałam ze śmiechy gdy Kely karmiła plastikowe kury:))
Użytkownik: lena_14 02.10.2005 20:02 napisał(a):
Odpowiedź na: A co sądzicie o serialu &... | Gacka
Obleśne..nie śmieszne tylko ordynarne. Oby było tego czegoś jak najmniej!
Użytkownik: norge 02.10.2005 18:22 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Ostatnio skusiłam się na obejrzenie paru odcinków nowego serialu "Magda M". Niezły. Joanna Brodzik w roli glównej, a ją bardzo lubię. Serial ma TYLKO 15 odcinków i mam nadzieję, że twórcy na tym poprzestaną :))) Wzorują się trochę, ale tylko trochę :))) na "Ally McBeal". Czy ktoś z was też to ogląda? Jeli tak, to pozdrawiam!
Użytkownik: amoretka 02.10.2005 18:33 napisał(a):
Odpowiedź na: Ostatnio skusiłam się na ... | norge
Tylko piętnaście? No, to może wytrwam... a co do serialu to cóż - serial jak serial. Gdzie tam mu do "Ally McBeal" ;)
Użytkownik: Alele 02.10.2005 21:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Tylko piętnaście? No, to ... | amoretka
Oj, daleko, daleko. Straszne dłużyzny w tym serialu, niewiele się dzieje, czasami wieje nudą. Na plus - fajna muzyka. J. Brodzik niezła, ale Ally nie dogoni.
Użytkownik: ALIMAK 02.10.2005 19:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Ja czasem oglądam i jest całkiem, całkiem. Ale nie wiem czy chciałabym, żeby było więcej odcinków. Mam nadzieję, że nie zrobią z tego serialu kolejnego tasiemca:) Co do Ally McBeal, to nie przesadzałabym z tymi porównaniami. Amerykańska produkcja była zdecydowanie lepsza, a przy tym zabawna. A nasza, rodzima? Cóż...czasem wieje nudą, ale ogólnie przyjemnie się ogląda.

Ja też lubię Joannę Brodzik:)
Użytkownik: barut 02.10.2005 22:31 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
niestety oglądałam pierwsze odcinki.!!! Teraz widzę, ze dobrze zrobiłam rezygnując-zrobiła się z tego kiczowata tandeta!!!!!
Użytkownik: Pingwinek 27.12.2018 03:51 napisał(a):
Odpowiedź na: Jedno konkretne pytanie c... | lena_14
Nie oglądam "M jak miłość". Kojarzę, kiedyś tam, jeden odcinek.
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: