Dodany: 13.07.2022 09:40|Autor: WiadomościOpiekun BiblioNETki

1 osoba poleca ten tekst.

Żulczyk i Strachota z firmą produkującą podcasty


Powstała marka Newhomers, specjalizująca się w tworzeniu treści audio. Firmę współtworzą Jakub Żulczyk i Juliusz Strachota, a także agentka literacka Monika Regulska oraz trio związane z branżą marketingową i kreatywną – Karola Chojnowska, Marcin Żukowski oraz Bartosz Wilim.

- Założyliśmy tę firmę, żeby wymyślać i wydawać podcasty, dzięki którym wszyscy wyruszymy w dalekie podróże, poznamy nowe światy i będziemy uczyć się od mądrych ludzi. Założyliśmy ją, żeby umożliwić robienie podcastów autorom, których cenimy i żeby móc słuchać całkiem nowych głosów (na przykład Waszych). Założyliśmy ją też, by wspierać marki, które chcą stworzyć własny podcast. Chcemy, żeby brandowe podcasty zmieniły się w pasjonujące opowieści – czytamy w oświadczeniu towarzyszącym inauguracji działalności firmy.

Jakub Żulczyk i Juliusz Strachota prowadzili wspólnie podcast "Co ćpać po odwyku?", poświęcony tematyce uzależnień.

Pierwsze efekty pracy Newhomers można już sprawdzić na wielu platformach. To podcast "Jak zostać Ukraińcem" Ivana Davydenko opisywany jako osobista, pełna humoru i nostalgii podróż po miejscach styku dwóch kultur i czasach, czasach, które właśnie dość gwałtownie minęły. Kolejne odcinki będą wychodziły w każdy wtorek.

Źródło: newonce.net
Zdjęcie: Newhomers
Opracowanie: DZ

Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: