Mimo, że mamy już za sobą połowę stycznia, to jednak zdecydowałam się na krótkie podsumowanie 2021 r. oraz wskazanie swoich planów na 2022 r.
W zeszłym roku przeczytałam 209 książek, w tym 199 w wersji papierowej. Ponieważ od trzech lat staram się czytać książki, które wrzuciłam z jakiegoś powodu do schowka, to również to odnotowałam sobie: 107 książek (całkiem niezły wynik, tym bardziej, że od dłuższego czasu nie korzystam z księgozbioru bibliotek miejskich).
Muszę się również pochwalić, że udało mi się przeczytać aż 89 moich książek :)
Książki, które najbardziej podobały mi się lub na długo zapadły w moją pamięć:
-
I nie było już nikogo [komiks] (
Christie Agatha (pseud. Westmacott Mary),
Davoz Pascal,
Callixte (właśc. Schmitz Damien),
Van Linthout Georges)
-
Wszystkie lektury nadobowiązkowe (
Szymborska Wisława)
-
Z niejednej półki: Wywiady (antologia;
Nogaś Michał,
Munro Alice,
Myśliwski Wiesław i inni)
-
Ukochane równanie profesora = 博士の愛した数式 (
Ogawa Yōko)
-
Tu mówi Polska: Reportaże z Pomorza (
Łazarewicz Cezary)
-
Jak nakarmić dyktatora (
Szabłowski Witold)
-
Okularnica (
Wojnarowska Elżbieta)
-
Historia wnętrz: Dom od roku 1700 (
Parissien Steven)
-
Design: Historia projektowania (
Fiell Peter,
Fiell Charlotte)
-
Ilustratorki, ilustratorzy: Motylki z okładki i smoki bez wąsów (
Gawryluk Barbara)
-
Proszę mnie przytulić (
Wechterowicz Przemysław,
Dziubak Emilia)
-
Chwilowa anomalia: O chorobach współistniejących naszego świata (antologia;
Michniewicz Tomasz (Michniewicz Tomek),
Mączyńska Elżbieta,
Lubina Michał i inni)
-
Piąty smak: Rozmowy przy jedzeniu (
Modelski Łukasz)
Spora rozbieżność gatunkowa, ale takie książki czytam, więc tak wygląda ranking.
Poczekalnia: 9911 (tyle not, cytatów, z okładki tekstów wpadło do poczekalni do przejrzenia), wprowadzone noty: 1725, dodane książki do bazy: 757, dodani autorzy: 321.
Udostępniłam 21 informacji w wiadomościach.
Akcja z Benzmanem - plany na 2022r.:
- Masłem do dołu (Šabach Petr)
- Żeglarz na koniu (Stone Irving)
- Znikająca łyżeczka: Dziwne opowieści chemicznej treści (Kean Sam)
- Geografia szczęścia (Weiner Eric)
- Arthur i George (Barnes Julian)
- Kto się boi Virginii Woolf? (Albee Edward)
- Baku, Moskwa, Warszawa (Wysocki Marcin Michał)
I to tyle. Oby rok 2022 rok był równie obfity i dobry czytelniczo - tego życzę nie tylko sobie, ale i Wam drodzy Biblionetkowiczowie.
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.