2021 - kupiłam 73 książki, dostałam 7.
STYCZEŃ - 4 książki
Aros
1.
Perfekcyjna niedoskonałość (
Dukaj Jacek)
2.
Requiem dla lalek [Powergraph] (
Zbierzchowski Cezary)
(przeczytana, ocena 5)
* 3.
Czerń kruka (
Cleeves Ann)
(przeczytana, ocena 4,5)
Biedronka
4.
Ja, diablica (
Miszczuk Katarzyna Berenika)
------------------------------------------
Dostałam od Misiaka
- 1. "Byliśmy, mijamy, przetrwamy" -
Urbaniak Michał Paweł (przeczytana, ocena 5,5)
- 2.
Boża podszewka (wydanie pierwsze pełne) (
Lubkiewicz-Urbanowicz Teresa)
LUTY - 6 książek
Dedalus
5.
Czas krwawego księżyca: Zabójstwa Indian Osagów i narodziny FBI (
Grann David)
6.
Bonita Avenue (
Buwalda Peter)
7.
Sobotnia szkoła piękności (
Mehran Marsha)
* 8.
Światy Dantego (
Kańtoch Anna)
(przeczytana, ocena 5)
* 9.
Demonomania (
Crowley John)
t. 3 cyklu "Ægipt"
10.
Projekt Kammlera (
Mariani Scott)
MARZEC - 7 książek
Aros
* 11.
Ostępy nocy (
Barnes Djuna)
(przeczytana, ocena 2,5) podarowana biblionetkowiczce
* 12.
Holocaust F (
Zbierzchowski Cezary)
(przeczytana, ocena 4,5)
Dedalus
13.
Moja ojczyzna była pestką z jabłka: Rozmowa z Angeliką Klammer (
Müller Herta,
Klammer Angelika)
* 14.
Nadal ten sam śnieg i nadal ten sam wujek (
Müller Herta)
(przeczytana, ocena 5)
* 15.
Walka jest kobietą (antologia;
Chutnik Sylwia,
Dzido Marta,
Kicińska Magdalena i inni)
(przeczytana, ocena 5,5)
16.
W drodze do domu: Opowieści wigilijne z Norwegii (
Henriksen Levi)
* 17.
Projekt Mefisto (
Mortka Marcin)
(przeczytana, ocena 4,5) prezent
KWIECIEŃ - 2 książki
Biedronka
* 18.
Śniłam za mocno (
Bussi Michel)
* 19.
Nocny film (
Pessl Marisha)
MAJ - 10 książek
Carrefour
* 20.
Droga, którą jadę (
Buhring Juliana)
* 21.
Afgański Tryptyk (
Parafjańczuk Agata)
(przeczytana, ocena 4,5)
Aros
* 22.
Etyka sposobem geometrycznym wyłożona (
Spinoza Baruch)
23.
Pożądanie: Antologia opowiadań miłosnych, zmysłowych, erotycznych i dziwnych (antologia;
Twardoch Szczepan,
Przybyłek Marcin Sergiusz (pseud. Ann Martin),
Szostak Wit (właśc. Kot Dobrosław) i inni)
(przeczytana, ocena 5)
* 24.
W kinie panoramicznym (
Kováčik Juraj)
(przeczytana, ocena 5)
25. Księga czarownic - t. 1 cyklu
Księga Wszystkich Dusz -
Harkness Deborah
26. Cień nocy - t. 2 cyklu
Księga Wszystkich Dusz -
Harkness Deborah
Biedronka
* 27.
Żmijowisko (
Chmielarz Wojciech)
* 28.
Królik! Króliki! Króliczki! (
Scobie Lorna)
na prezent, (przeczytana, ocena 5)
DVDmax
29.
Niestandardowi (
Urbaniak Michał Paweł)
(przeczytana, ocena 5)
-------------------------------------------
Dostałam
*- 3.
Przez trzy Ameryki: 30 tysięcy kilometrów z Alaski do Ziemi Ognistej (
Gorazdowski Tomasz)
CZERWIEC - 4 książki
DVDmax
30.
Lato utraconych (
Kańtoch Anna)
(przeczytana, ocena 5)
Biedronka
* 31.
Reguła nr 1 (
Guzowska Marta)
(przeczytana, ocena 4)
* 32.
Wróć do mnie (
Michaels Corinne)
prezent
* 33.
Miejsce i imię (
Siembieda Maciej)
(przeczytana, ocena 5)
-------------------------------------------
Dostałam
* - 4.
Strażnik (
Child Lee (właśc. Grant Jim),
Child Andrew (właśc. Grant Andrew))
(przeczytana, ocena 4)
LIPIEC - 20 książek
Aros
34.
Ostatni bastion umysłu (
Kasparow Garri (Kasparov Garry))
* 35.
Msza za miasto Arras (
Szczypiorski Andrzej (pseud. Andrews Maurice S.))
prezent
* 36.
Bar na starym osiedlu (
Waszut Sabina)
(przeczytana, ocena 4) prezent
37.
Wzgórze Błękitnego Snu (
Newerly Igor (Abramow-Newerly Igor))
(przeczytana, ocena 5,5)
38.
Idź i czekaj mrozów (
Krajewska Marta)
(przeczytana, ocena 5)
39.
Księga życia (
Harkness Deborah)
Biedronka
* 40.
Kruchy fundament (
Sęk Barbara)
(przeczytana, ocena 5)
* 41.
Dunbar (
St Aubyn Edward)
prezent
* 42.
Inni mają lepiej (
Mirek Krystyna)
(przeczytana, ocena 4)
MadBooks
43.
Zaszyj oczy wilkom (
Krajewska Marta)
(przeczytana, ocena 5)
44.
Wezwijcie moje dzieci (
Krajewska Marta)
(przeczytana, ocena 5)
* 45.
Spalić wiedźmę (
Kubasiewicz Magdalena)
(przeczytana, ocena 4,5) prezent
* 46.
Wiedźma Jego Królewskiej Mości (
Kubasiewicz Magdalena)
(przeczytana, ocena 4,5) prezent
* 47.
Faza REM (
Sudomir Agnieszka)
(przeczytana, ocena 4,5)
* 48.
Panaceum (
Sudomir Agnieszka)
(przeczytana, ocena 5)
* 49.
Zamek Cieni (
Kładź-Kocot Marta)
Biedronka
50.
Gambit królowej (
Tevis Walter S.)
Biedronka
* 51.
Oczy wilka (
Sinicka Alicja)
(przeczytana, ocena 3,5)
* 52.
Ochroniarz (
Adams Meg)
Biedronka
*53.
Idealny ślub (
Foley Lucy)
SIERPIEŃ - 3 książki
Biedronka
* 54.
Dylemat (
Paris B. A. (właśc. MacDougall Bernadette Anne))
55. Słownik niemiecko-polski, polsko-niemiecki
Empik stacjonarny
* 56. Nowy słownik współczesny francusko-polski, polsko-francuski (PONS) 70.000 haseł - prezent
-------------------------------------------
Dostałam
- 5.
Normalni ludzie (
Rooney Sally)
(przeczytana, ocena 6)
WRZESIEŃ - 11 książek
Kornel i Przyjaciele
57.
Las zna twoje imię (
Leceaga Alaitz)
DVDmax
58. Popularny słownik francusko-polski, polsko-francuski (WP) 120.000 haseł
OLX
59. Wielki Słownik Francusko-Polski, 2 tomy (WP)
Biedronka
* 60.
To, czego o mnie nie wiesz (
Young Samantha)
prezent
Dedalus
* 61.
Córka żołnierza nie płacze (
Jones Kaylie)
prezent
62.
Ocalisz życie, może swoje własne: Opowiadania zebrane (
O'Connor Flannery)
* 63.
Minuta ciszy (
Lenz Siegfried)
(przeczytana, ocena 5)
* 64.
Miłosne ucieczki (
Schlink Bernhard)
(przeczytana, ocena 5,5) prezent
* 65.
Dziwny, dziwny, dziwny (
Lipiński Tomek (Lipiński Tomasz),
Bratkowski Piotr)
(przeczytana, ocena 5)
66.
Kobiety, które walczą: Rozmowy z zawodniczkami sportów walki (antologia;
Chutnik Sylwia,
Jędrzejczyk Joanna,
Rylik Agnieszka i inni)
(przeczytana, ocena 5,5)
* 67.
Grzech jest kobietą (antologia;
Bałuk Kamil,
Flis Daniel,
Kołodziejczyk Marcin i inni)
(przeczytana, ocena 4,5)
PAŹDZIERNIK - 0 książek
LISTOPAD - 5 książek
Znak
68.
Zapomniany żołnierz (
Mouminoux Guy (pseud. Sajer Guy, Dimitri, Lahache Dimitri))
69.
Poza Kompanią Braci: Wspomnienia wojenne majora Dicka Wintersa (
Winters Dick,
Kingseed Cole C.)
70.
Karbala (
Głuchowski Piotr,
Górka Marcin)
(przeczytana, ocena 5,5)
71.
Lubliniec.pl: Cicho i skutecznie: Tajemnice najstarszej jednostki specjalnej Wojska Polskiego (
Rybak Jarosław)
72.
Szamański twist (
Jadowska Aneta)
(przeczytana, ocena 5)
-------------------------------------------
Dostałam od Biblionetki
- 6.
Ostatni samuraj: Rozmowy o generale Petelickim: Triumf i dramat człowieka honoru (antologia;
Czupryn Anita,
Kowalska Dorota,
Petelicki Janusz i inni)
GRUDZIEŃ - 1 książka
Carrefour
* 73.
Warzywa górą: Od korzeni po liście (
Gubała Katarzyna)
prezent
-------------------------------------------
Dostałam od Biblionetkołaja
*- 7.
Siła snów: Jak śnić świadomie i zmienić swoje życie (
Robb Alice)
==============================================
2022 - kupiłam 37 książek, dostałam 18.
MARZEC
Dostałam
- 1.
Samotność liczb pierwszych (
Giordano Paolo)
(przeczytana, ocena 6)
- 2.
Finalistka (
Janko Anna)
(przeczytana, ocena 6)
KWIECIEŃ
Dostałam
- 3.
Wrażenia i chwile (
Gdula Krzysztof Jan)
(przeczytana, ocena 5,5)
MAJ - 4 książki
Antykwariat uliczny
1.
Franny i Zooey (
Salinger Jerome David)
(przeczytana, ocena 4 - kiedyś)
2.
Wyżej podnieście strop, cieśle; Seymour - introdukcja (
Salinger Jerome David)
(przeczytana, ocena 4 - kiedyś)
Carrefour
* 3.
Blady przestępca (
Kerr Philip (Kerr P. B.))
(przeczytana, ocena 4,5) prezent
* 4.
365 dni (
Lipińska Blanka)
CZERWIEC - 6 książek
Znak
* 5.
Anomalia (
Le Tellier Hervé)
(przeczytana, ocena 5) podarowana biblionetkowiczce
* 6.
Empuzjon: Horror przyrodoleczniczy (
Tokarczuk Olga)
(przeczytana, ocena 4) podarowana biblionetkowiczowi
7.
W Paryżu możesz być kim chcesz (
Łopatowska Agnieszka)
8.
Bieszczady: Dla tych, którzy lubią chodzić własnymi drogami (
Markowski Adrian)
9.
Jesień zapomnianych (
Kańtoch Anna)
(przeczytana, ocena 5)
* 10.
Lisy nie kłamią (
Hub Ulrich,
Drewelow Heike)
(przeczytana, ocena 4) prezent
LIPIEC - 5 książek
Gryfnie
*(x1) 11-12. "We Muminkowyj Dolinie" Tove Jansson, przełożył na śląski
Melon Marcin jedna na prezent dla biblionetkowicza
* (x1) 13-14.
Ślónsko godka: Ilustrowany słownik dla Hanysów i Goroli (
Furgalińska Joanna)
jedna na prezent dla biblionetkowicza
15.
Słownik gwar śląskich: Godómy po naszymu, czyli po śląsku (
Podgórska Barbara,
Podgórski Adam)
-------------------------------------
Dostałam
- 4.
Słoń z Étretat (
Stoga Joanna)
*- 5.
Las, pole, dwa sobole (
Stoga Joanna)
(przeczytana, ocena 4)
SIERPIEŃ
Dostałam od Biblionetki
*- 6.
Tatuś Muminka i morze (
Jansson Tove)
(przeczytana powtórnie, ocena 5,5) podarowana biblionetkowiczowi
WRZESIEŃ - 12 książek
Muzeum Narodowe Kraków
16.
Gustav Klimt (
Nentwig Janina)
* 17.
O kocie malarzu, krowie biegaczce i prosiaku tancerzu (
Wakuła Paweł)
(przeczytana, ocena 4,5) prezent
Znak
18.
Czas wilka: Powojenne losy Niemców (
Jähner Harald)
19.
Idiota (
Dostojewski Fiodor (Dostojewski Teodor))
20.
Od Katowic idzie słońce (
Malinowska Anna)
* 21.
Lata powyżej zera (
Cieplak Anna)
(przeczytana, ocena 5) prezent
* 22.
Soledad znaczy samotność (
Martinez Carole)
prezent
23.
Dziesięć tysięcy drzwi (
Harrow Alix E.)
(przeczytana, ocena 5)
* 24.
Sezon na cuda (
Kordel Magdalena)
(przeczytana, ocena 4)
PWN
25.
Nokaut: Historia bokserki (
Rylik Agnieszka,
Zawioła Wojciech)
(przeczytana, ocena 4)
26.
Perswazje (
Austen Jane)
(przeczytana, ocena 5)
* 27.
Biblioteka o północy (
Haig Matt)
(przeczytana, ocena 5,5)
-------------------------------------
Dostałam/wybrałam na Dixicie na Zjeździe Biblionetkowym w Krakowie
- 7.
Wolność (
Franzen Jonathan)
- 8.
Księga ziół (
Márai Sándor)
(przeczytana, ocena 4)
* - 9.
Niewinność ojca Browna (
Chesterton Gilbert Keith)
*- 10.
Szpieg (
Coelho Paulo)
*- 11.
Bzdurki czyli Bajki dla dzieci i innych (
Andrus Artur)
(przeczytana, ocena 5) prezent
*- 12.
Dziurki w nosie (
Yagyu Gen-ichiro)
(przeczytana, ocena 4) prezent
*- 13.
Gdzie jest moja czapeczka? (
Klassen Jon)
(przeczytana, ocena 4) prezent
PAŹDZIERNIK
Dostałam od biblionetkowiczki
- 14.
Szamańskie tango (
Jadowska Aneta)
(przeczytana, ocena 5)
LISTOPAD - 4 książki
Targi Książki Katowice
28.
Król (
Twardoch Szczepan)
(przeczytana, ocena 5,5)
29.
Kołysanka (
Siembieda Maciej)
(przeczytana, ocena 5)
30.
Dziewczynka, która wypiła księżyc (
Barnhill Kelly)
(przeczytana, ocena 5,5)
31.
Vincent van Gogh (
< praca zbiorowa / wielu autorów >)
GRUDZIEŃ - 6 książek
Empik
* 32.
Zimowanie: Moc odpoczynku i wyciszenia, kiedy wszystko idzie nie tak (
May Katherine)
(przeczytana, ocena 3) prezent
Znak
33.
Jeszcze będziemy szczęśliwi (
Galiano Enrico)
(przeczytana, ocena 6)
34.
Człowiek jako projekt: Od ewolucji z przypadku do transformacji z wyboru (
Braden Gregg)
35.
Przemiana (
Harkness Deborah)
t. 4 cyklu "Księga Wszystkich Dusz"
OLX
36.
Srebrna wilczyca (
Borchardt Alice)
(przeczytana kiedyś, ocena 5)
37.
Noc wilka (
Borchardt Alice)
--------------------------------------
Dostałam od Biblionetkołaja
- 15.
Pokaż mi swoją bibliotekę (antologia;
Rybka Aleksandra,
Bralczyk Jerzy,
Kirwil Lucyna i inni)
* - 16.
Pielęgniarka (
Corrigan J. A.)
- 17.
To, co wiem na pewno (
Winfrey Oprah)
(przeczytana, ocena 4,5)
* - 18.
Ostatnia noc jej życia (
Jennings Maureen)
--------------------------------------
* oznaczyłam książki, których już nie mam, gdyż je sprzedałam, dałam w prezencie rodzinie lub biblionetkowiczom
Książki, które kupiłam w II połowie 2012 i w 2013 r.
Wyznania książkowej zakupoholiczki - 2014 r.
Książki, które kupiłam w 2015 r.
Książki, które kupiłam w 2016 r.
Książki, które kupiłam w 2017 r.
Książki, które kupiłam / dostałam w 2018 r.
Książki, które kupiłam w 2019 r.
Książki, które kupiłam w 2020 r.
Książki, które kupiłam w 2023 r.
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.