Dodany: 19.02.2020 17:03|Autor: mirejlle
Lektury lutego 2020
9.
Co z ciebie za matka? (
Daly Paula)
Ocena:2,5
Gatunek: thriller/sensacja/kryminał
Okropny chłam, jak po grudzie. Sytuacja w realnym życiu trudna, tu urasta do granic absurdu. Zachowania i decyzje większości bohaterów są kompletnie irracjonalne. Korekta kuleje na każdym kroku. Sceny i dialogi między bohaterami rodem z najgorszych czytadeł.
10.
Bezcenny (
Miłoszewski Zygmunt)
Ocena:3,5
Gatunek: thriller/sensacja/kryminał
Taki sobie, potencjał był spory, ale potem wszystko zaczęło się szyć grubymi nićmi, prawdopodobieństwo jakiekolwiek diabli wzięli, za to zrobiło się nudno.
Trochę można dowiedzieć się o historii sztuki, która mnie nigdy nie interesowała, więc czuję się odrobinę mądrzejsza.
11.
Willa (
Zimniak Magdalena)
Ocena: 4,5
Gatunek: literatura polska
Bardzo wciągające, choć pewne niedoróbki są, zwłaszcza jeśli chodzi o prawdopodobieństwo. Ale czuję, że z czasem autorka nauczy się uwiarygadniać różne rzeczy, bo idzie jej całkiem nieźle. Jak lekko wytłumaczyć te zbiegi okoliczności trochę groteską, trochę powieścią grozy, to można w to wejść bez dyskusji, bo historia naprawdę warta poznania.
12.
Gildia Magów (
Canavan Trudi)
Ocena:4,5
Gatunek: fantasy
Zapowiada się świetny cykl. :) Oby tak dalej.
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.