STYCZEŃ - 3 książki
Lideria
1.
Lód (
Dukaj Jacek)
wydanie 1-tomowe (przeczytana, ocena 6)
* 2.
Przemytnicy książek z Timbuktu (
English Charlie)
3.
Mesjanistyczne dziedzictwo (
Baigent Michael,
Leigh Richard,
Lincoln Henry)
-------------------------------------------
Dostałam od Ravelo - książka wylosowana w listopadowym konkursie
* 1.
Szczęście przy kominku (
Gargaś Gabriela)
(przeczytana, ocena 3)
Dostałam od Biblionetkołaja
* 2.
Oto jestem (
Foer Jonathan Safran)
LUTY - 17 książek
Ravelo
4.
Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ - Południe (
Wegner Robert M. (pseud.))
(przeczytana, ocena 6)
5.
Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Wschód - Zachód (
Wegner Robert M. (pseud.))
(przeczytana, ocena 6)
* 6.
Login (
Lipko Tomasz)
(przeczytana, ocena 4)
* 7.
Ile oni wiedzą o Tobie?: Szpiedzy i podsłuchy w Polsce (
Kowalsky Bruno,
Pyzia Krzysztof)
(przeczytana, ocena 3)
* 8. "Baśnie" -
Baśnie: Tom 1 (
Andersen Hans Christian)
- na prezent (przeczytana, ocena 5)
* 9.
Brzechwa dzieciom (
Brzechwa Jan (właśc. Lesman Jan Wiktor))
- na prezent (przeczytana, ocena 6)
Aros
10.
Wszystko zostaje w rodzinie (
Jadowska Aneta)
- t. 4 cyklu "Dora Wilk" (przeczytana, ocena 5,5)
11.
Egzorcyzmy Dory Wilk (
Jadowska Aneta)
- t. 5 (przeczytana, ocena 5,5)
12.
Na wojnie nie ma niewinnych (
Jadowska Aneta)
- t. 6 (przeczytana, ocena 5,5)
* 13.
Dusza granicy (
Righetto Matteo)
(przeczytana, ocena 4,5) prezent
* 14-15.
Lokomotywa i inne wesołe wierszyki dla dzieci (
Tuwim Julian)
- na prezent (przeczytana, ocena 5)
* 16-17.
Dzieciom [Liwona] (
Tuwim Julian)
- na prezent (przeczytana, ocena 4)
Ravelo
18.
Niebo ze stali: Opowieści z meekhańskiego pogranicza (
Wegner Robert M. (pseud.))
(przeczytana, ocena 5,5)
19.
Winnetou (
May Karol (May Karl Friedrich))
(przeczytana, ocena 5)
* 20.
Mistrz i Małgorzata (
Bułhakow Michaił (Bułhakow Michał))
- na prezent (przeczytana, ocena 4)
MARZEC - 7 książek
Aros
21.
Pamięć wszystkich słów: Opowieści z meekhańskiego pogranicza (
Wegner Robert M. (pseud.))
(przeczytana, ocena 5,5)
22.
Każde martwe marzenie: Opowieści z meekhańskiego pogranicza (
Wegner Robert M. (pseud.))
(przeczytana, ocena 5,5)
23.
Herosi (antologia;
Cetnarowski Michał (pseud. Merril Loui E.),
Ćwiek Jakub,
Dębski Rafał i inni)
(przeczytana, ocena 4)
* 24.
Morderstwo na Święta (
Duncan Francis)
(przeczytana, ocena 4)
* 25.
Tuaregowie i caterpillary (
Michałowski Witold Stanisław)
* 26.
Upiór opery (
Leroux Gaston)
- na prezent (przeczytana, ocena 3)
* 27.
Pan Wołodyjowski (
Sienkiewicz Henryk (1846-1916))
- na prezent
KWIECIEŃ - 0 książek
MAJ - 3 książki
Aros
28.
Okna z widokiem na Weronę (
Kowalewska Hanna)
- 7 tom z cyklu "Zawrocie"
29.
Cyfrowa twierdza (
Brown Dan)
(przeczytana, ocena 5)
30.
444 (
Siembieda Maciej)
(przeczytana, ocena 5)
CZERWIEC - 0 książek kupionych
--------------------------------------------
Dostałam od biblionetkowiczki
* - 3.
Ósmy grzech główny (
Vandenberg Philipp)
(przeczytana, ocena 4)
* - 4.
Translacja (
Holson Joanna)
- 5.
Ze śmiertelnego zimna (
Le Carré John (właśc. Cornwell David))
* - 6.
Czartoria kraina Kuhailana (
Czarnota Krzysztof)
LIPIEC - 0 książek
SIERPIEŃ - 6 książek
Znak
31.
Wyspa niebieskich lisów: Dramatyczna wyprawa odkrywców Alaski (
Bown Stephen R.)
32.
Najlepsi: Kowboje, którzy polecieli w kosmos (
Wolfe Tom)
33.
Cham niezbuntowany (
Ziemkiewicz Rafał A. (Ziemkiewicz Rafał Aleksander))
(przeczytana,ocena 5)
* 34.
Z mgły zrodzony (
Sanderson Brandon)
prezent
* 35.
Cyberpunk: Odrodzenie (
Ziemiański Andrzej (pseud. Shoughnessy Patrick))
(przeczytana, ocena 5)
* 36.
Plus/minus (
Gromyko Olga,
Ułanow Andriej)
(przeczytana, ocena 4)
--------------------------------------------
Dostałam od biblionetkowiczki
* - 7.
Abominacja (
Simmons Dan)
WRZESIEŃ - 29 książek
Dedalus
37.
Sztorm na Glenanach (
Bannalec Jean-Luc (właśc. Bong Jörg))
(przeczytana, ocena 5)
* 38.
Pod wiatr (
Lehtolainen Leena)
39.
I wstali z martwych… (
Vargas Fred)
(przeczytana, ocena 5)
40.
Z mroków przeszłości (
Vargas Fred)
(przeczytana, ocena 4,5)
* 41.
Ofiara Polikseny (
Guzowska Marta)
(przeczytana, ocena 5)
* 42.
Głowa Niobe (
Guzowska Marta)
(przeczytana, ocena 5)
43.
Od wojny do wojny (
Kamsza Wiera)
* 44. Kroniki Historii Kosmicznej t.1 - Księga Tronu: Prawa Czasu i przekształcenie umysłu ludzkiego
Dedalus
45.
Między miejscami: Z psem przez Afganistan (
Stewart Rory)
46.
Eskorta (
Swarthout Glendon)
47.
Rozłąka (
Priest Christopher)
* 48.
Szrama (
Diaczenko Marina,
Diaczenko Siergiej)
* 49.
Następca (
Diaczenko Marina,
Diaczenko Siergiej)
* 50.
Awanturnik (
Diaczenko Siergiej,
Diaczenko Marina)
51.
Śmierć w Pont-Aven (
Bannalec Jean-Luc (właśc. Bong Jörg))
(przeczytana, ocena 5)
52.
Pruska zagadka (
Schmandt Piotr)
* 53.
Proroctwo Sądnego Dnia (
Mariani Scott)
(przeczytana, ocena 4)
54.
Mój obrońca (
Malpas Jodi Ellen)
(przeczytana, ocena 4,5)
* 55.
Kto przytuli Misia Tulisia? (
Melling David)
na prezent (przeczytana, ocena 5)
* 56.
Święta Misia Tulisia (
Melling David)
na prezent (przeczytana, ocena 5)
* 57-58.
Kochamy cię, Misiu Tulisiu (
Melling David)
na prezent (przeczytana, ocena 5)
* 59-60.
Ogródek (
Kownacka Maria)
na prezent (przeczytana, ocena 3,5)
BookBook
61.
Vertical (
Kosik Rafał)
62.
Historia twojego życia (
Chiang Ted)
* 63.
Przekraczając granice (
Pankiejewa Oksana)
(przeczytana, ocena 4,5)
* 64.
Po zapadnięciu nocy (
Vargas Fred)
(przeczytana, ocena 5)
65.
Elementarz (
Falski Marian)
- reprint z 1971 (przeczytana, ocena 5,5)
PAŹDZIERNIK - 9 książek
Znak
66.
Wasz cyrk, moje małpy: Chronologiczny alfabet moich autorów (
Parowski Maciej)
t. 1
67.
Wiosna zaginionych (
Kańtoch Anna)
(przeczytana, ocena 5)
68.
Modlitwa do trzeciej dziewicy (
Vargas Fred)
* 69-70.
Kto się boi Lisa? (
Green Alison,
Allwright Deborah)
na prezent (przeczytana, ocena 5)
* 71-72.
Książki nie mają skrzydeł (
Barnes Brynne)
na prezent (przeczytana, ocena 5)
* 73-74.
Ośmiornica na dachu (
Branam Lucy)
na prezent (przeczytana, ocena 5)
LISTOPAD - 0 książek
GRUDZIEŃ - 11 książek
Dedalus
75.
Zabójcza sprawiedliwość (
Leckie Ann)
* 76.
www.Wzrok (
Sawyer Robert J. (Sawyer Robert James))
* 77.
www.Wiedza (
Sawyer Robert J. (Sawyer Robert James))
* 78.
Dar z Bretanii: Wspomnienia miłości i straty na francuskiej prowincji (
Price Marjorie)
prezent
* 79.
Ten mężczyzna (
Malpas Jodi Ellen)
(przeczytana, ocena 4)
Aros
* 80.
Listy pisane atramentem czyli Rok z życia wdowca (
Kalicińska Małgorzata)
na prezent
* 81.
Blask choinki (
Lis Agnieszka)
(przeczytana, ocena 2,5)
Znak
82.
Kajś: Opowieść o Górnym Śląsku (
Rokita Zbigniew)
(przeczytana, ocena 5,5)
83.
Harda Horda: Antologia opowiadań (antologia;
Jadowska Aneta,
Kubasiewicz Magdalena,
Raduchowska Martyna i inni)
(przeczytana, ocena 5)
* 84.
Post Scriptum (
Wójtowicz Milena)
(przeczytana, ocena 4)
* 85.
Za stare grzechy (
Frączyk Izabella)
(przeczytana, ocena 3,5)
----------------------------------------------------
* oznaczyłam książki, których już nie mam, gdyż je sprzedałam, dałam w prezencie rodzinie lub biblionetkowiczom
Książki, które kupiłam w II połowie 2012 i w 2013 r.
Wyznania książkowej zakupoholiczki - 2014 r.
Książki, które kupiłam w 2015 r.
Książki, które kupiłam w 2016 r.
Książki, które kupiłam w 2017 r.
Książki, które kupiłam / dostałam w 2018 r.
Książki, które kupiłam w 2019 r.
Książki, które kupiłam 2021 - 2022 r.
Książki, które kupiłam w 2023 r.
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.