Dodany: 26.11.2019 16:04|Autor: Ysia

BiblioNETka> O BiblioNETce

2 osoby polecają ten tekst.

Problem z logowaniem


Zawsze byłam zalogowana w telefonie, ale ostatnio usunęłam ciasteczka, i teraz nie umiem (?) się zalogować. Nie znajduję w ogóle pola do logowania. Jest tylko "zarejestruj się".

Próbowałam wymusić logowanie przez akcje dostępne tylko dla zalogowanych, ale wówczas jest komunikat: "Ta strona widoczna jest jedynie dla zarejestrowanych użytkowników. Proszę zaloguj się w okienku po prawej stronie". Ja takiego okienka nie widzę. Co robię źle?
Wyświetleń: 2912
Dodaj komentarz
Przeczytaj komentarze
ilość komentarzy: 8
Użytkownik: jolekp 26.11.2019 16:11 napisał(a):
Odpowiedź na: Zawsze byłam zalogowana w... | Ysia
Pod logiem biblionetki masz fioletową belkę z napisem "menu" i na niej po prawej stronie są trzy kółeczka - jak na nie pacniesz, to rozwinie się lista, na samym końcu będzie czerwony przycisk "zaloguj się".
Użytkownik: Ysia 26.11.2019 16:15 napisał(a):
Odpowiedź na: Pod logiem biblionetki ma... | jolekp
Dzięki, tak podejrzewałam, że gdzieś to musi być:-)
Użytkownik: rafalb93 26.11.2019 16:13 napisał(a):
Odpowiedź na: Zawsze byłam zalogowana w... | Ysia
Kliknij napis "Menu" na głównej stronie, po kliknięciu pokaże Ci się kilka opcji, a ostatnią jest napis "zaloguj się" w kolorze czerwonym :)
Użytkownik: Ysia 26.11.2019 16:18 napisał(a):
Odpowiedź na: Zawsze byłam zalogowana w... | Ysia
Dziękuję:)
Użytkownik: KenShin 03.02.2024 18:15 napisał(a):
Odpowiedź na: Zawsze byłam zalogowana w... | Ysia
Jestem posiadaczem konta od 2011 roku. Ostatnio dość intensywnie go używałem logując się zawsze z laptopa.
Tym razem miałem jednak potrzebę sprawdzenia czegoś na moim koncie, ale przy użyciu smartfona (byłem poza domem, bez laptopa).
Nie znalazłem niestety opcji zalogowania się na telefonie, natomiast kazaliście mi ponownie zarejestrować się.
Kiedy wpisałem swój login i hasło, otrzymałem natychmiast powiadomienie, że taki użytkownik już istnieje.
OCZYWIŚCIE, przecież wiedziałem o tym i zamierzałem z tego skorzystać! Czy to mądre?
Użytkownik: margines 03.02.2024 19:04 napisał(a):
Odpowiedź na: Jestem posiadaczem konta ... | KenShin
Wiem, że to jest BARDZO nieintuicyjne i bzdurnie skonstruowane.
Na szczęście da się zalogować się przez telefon.
Jednak wygląda to idiotycznie, bo całkiem inaczej niż logika nakazywałaby.
Trzeba wybrać te trzy kropki - bąbelki i na dole tej listy, po absolutnie niepotrzebnym podkreślonym na czerwono sklepie, będzie „zaloguj się”.

A powinno być zaraz obok tego „zarejestruj się”.

Przynajmniej wszystkie strony poczty mail tak mają.

I tak było za czasów właścicieli netki.
Użytkownik: jolekp 03.02.2024 19:05 napisał(a):
Odpowiedź na: Jestem posiadaczem konta ... | KenShin
Logowanie się z telefonu jest trochę ukryte. Musisz kliknąć na ikonę z trzema kropkami na belce z napisem menu (tuż nad newsami), wtedy rozwinie się lista i wśród niej jest "zaloguj się".
Użytkownik: WiadomościOpiekun BiblioNETki 09.02.2024 16:25 napisał(a):
Odpowiedź na: Jestem posiadaczem konta ... | KenShin
Cześć,

o tym, jak zalogować się na telefonie, mówią już powyższe komentarze. Ja ze swojej strony mogę dodać, że będziemy ujednolicać i upraszczać ten widok logowania.

Pozdrowienia
Daria
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: