STYCZEŃ - 9 książek
Aros
* 1.
Amundsen: Ostatni wiking (
Bown Stephen R.)
prezent
* 2.
Góry: Stan umysłu (
Macfarlane Robert)
prezent
3.
Gawędy o wilkach i innych zwierzętach (
Kostrzyński Marcin)
(przeczytana, ocena 5,5)
* 4.
Mali ludzie (
Hughes Michael)
(przeczytana, ocena 2)
Ravelo
5.
Wilki (
Wajrak Adam)
(przeczytana, ocena 5)
* 6.
Gwiazda Ratnera (
DeLillo Don)
* 7.
Japoński kochanek (
Allende Isabel)
(przeczytana, ocena 4,5) prezent
8.
Dynamo: Niemożliwe nie istnieje (
Frayne Steven)
9.
Pan Whicher w Warszawie (
Chodkowska-Gyurics Agnieszka,
Bochiński Tomasz)
---------------------------------------------------
Dostałam na urodziny
* - 1.
Żyj 120 lat! czyli Moc mikroodżywiania (
Mieloszyk-Pawelec Marta,
Augustyn-Protas Anna)
LUTY - 16 książek
SkupSzop (internetowy antykwariat)
10.
Informacjonistka (
Stevens Taylor)
(7,3 zł) (przeczytana, ocena 5,5)
11.
Niewinna (
Stevens Taylor)
(12,4 zł)
* 12.
Czarny Pryzmat (
Weeks Brent)
(12,4 zł)
* 13.
Oślepiający nóż (
Weeks Brent)
(19,4 zł)
* 14.
Zgubna trucizna (
Kwiatkowska Katarzyna (ur. 1976))
(15,9 zł) (przeczytana, ocena 4,5)
* 15.
Kobieta bez twarzy (
Fryczkowska Anna)
(9,6 zł) (przeczytana, ocena 5) prezent
Znak
* 16.
Żyj wabi-sabi: Japońska sztuka odnajdywania piękna w niedoskonałości (
Pointer Adams Julie)
17.
Sekrety archiwów XX wieku: Szokujące rozwiązania zagadek ostatniego stulecia (
Decaux Alain)
18.
Jak budowaliśmy kapitalizm: Pierwsze dziesięciolecie (
Kot Wiesław (ur. 1959),
Górska Dorota)
19.
Szeptucha (
Miszczuk Katarzyna Berenika)
(przeczytana, ocena 5)
20.
Noc Kupały (
Miszczuk Katarzyna Berenika)
(przeczytana, ocena 5)
* 21.
Sweet Ache: Krew gęstsza od wody (
Bromberg K.)
(przeczytana, ocena 4)
Kormoran (sklep internetowy)
* 22.
Błękitna prawda (
Deida David)
(przeczytana, ocena 2)
* 23.
Fala jest morzem: Rozmowy o mistyce (
Jäger Willigis)
(przeczytana, ocena 4)
Aros
* 24.
Wierni wrogowie (
Gromyko Olga)
(przeczytana, ocena 4,5)
25.
Zima stulecia (
Sieczkowski Grzegorz)
(przeczytana, ocena 4)
MARZEC - 17 książek
SkupSzop
26.
Klub koneserów zbrodni (
Capuzzo Michael)
(18,0 zł)
27.
Elegancja jeża (
Barbery Muriel)
(12,2 zł) (przeczytana, ocena 5)
28.
Którędy droga? (
Pears Iain)
(8,0 zł)
29.
Złodziej dusz (
Jadowska Aneta)
(13,1 zł) (przeczytana, ocena 5,5)
30.
Bogowie muszą być szaleni (
Jadowska Aneta)
(13,1 zł) (przeczytana, ocena 5,5)
31.
Zwycięzca bierze wszystko (
Jadowska Aneta)
(15,3 zł) (przeczytana, ocena 5,5)
SkupSzop
32.
Sensacje i science fiction: Leksykon Filmowy na XXI wiek (
Kałużyński Zygmunt,
Raczek Tomasz)
(4,8 zł)
33.
Rarytasy, niewypały i kurioza (
Kałużyński Zygmunt,
Raczek Tomasz)
(12,4 zł)
34.
Autoportret z Lisiczką (
Fox Marta)
(6,2 zł)
* 35.
Archi-traf: Opowieści o architekturze Śląska i Zagłębia (
Grabowski Wojciech)
(2,3 zł) (przeczytana, ocena 4), prezent
* 36.
Zjawa: Opowieść o zemście (
Punke Michael)
(6,7 zł)
* 37.
Szlak kości (
Griffiths Elly)
(15,0 zł) (przeczytana, ocena 4,5)
* 38.
Pod Huncwotem (
Grimes Martha)
(10,6 zł) (przeczytana, ocena 4,5)
* 39.
Indygo (
Joyce Graham)
(4,3 zł)
* 40.
Freja (
Laurence Matthew)
(8,9 zł) (przeczytana, ocena 4)
* 41.
Wilczyca i Córka Ziemi (
Lœvenbruck Henri)
(10,5 zł) (przeczytana, ocena 4,5)
* 42.
Wojna wilków (
Lœvenbruck Henri)
(7,2 zł) (przeczytana, ocena 4,5)
--------------------------------------------------
Dostałam od biblionetkowiczki
- 2.
Białe: Zimna wyspa Spitsbergen (
Wiśniewska Ilona)
(przeczytana, ocena 5,5)
* 3.
Burza przed ciszą: Rozmowy z Ludzkością (
Walsch Neale Donald)
KWIECIEŃ - 0 książek
MAJ - 8 książek
Aros
* 43.
Mądrość wilków: O tym, jak myślą i troszczą się o siebie: Zdumiewające fakty o zwierzęciu, które jest najbardziej podobne do człowieka (
Radinger Elli H.)
prezent (przeczytana, ocena 5)
* 44.
Na dzikich ścieżkach (
Tesson Sylvain)
(przeczytana, ocena 3), prezent
45.
Naprzód w przeszłość! (
Zeland Vadim (Zeland Wadim))
t. 3 cyklu
Transerfing rzeczywistości (przeczytana, ocena 5)
46.
Zarządzanie rzeczywistością (
Zeland Vadim (Zeland Wadim))
t. 4 (przeczytana, ocena 5)
47.
Jabłka padają w niebo (
Zeland Vadim (Zeland Wadim))
t. 5 (przeczytana, ocena 5)
48.
Sprawca rzeczywistości (
Zeland Vadim (Zeland Wadim))
t. 6 (przeczytana, ocena 5)
49.
Forum snów (
Zeland Vadim (Zeland Wadim))
t. 7 (przeczytana, ocena 5)
Empik - stacjonarny
* 50.
Villas: Nic przecież nie mam do ukrycia... (
Michalewicz Iza,
Danilewicz Jerzy)
CZERWIEC - 10 książek
Aros
51.
Forum marzeń sennych (
Zeland Vadim (Zeland Wadim))
t. 8 (przeczytana, ocena 5)
* 52.
Przestrzeń wariantów (
Zeland Vadim (Zeland Wadim))
t. 1 - na prezent (przeczytana, ocena 5)
* 53.
Szelest porannych gwiazd (
Zeland Vadim (Zeland Wadim))
t. 2 - na prezent (przeczytana, ocena 5)
* 54.
Naprzód w przeszłość! (
Zeland Vadim (Zeland Wadim))
t. 3 - na prezent (przeczytana, ocena 5)
SferaDuszy
* 55.
Sekrety surowej diety: Witarianizm na co dzień (
Patenaude Frédéric)
(przeczytana, ocena 5)
Znak
56.
Ukryte siły natury (
Cox Brian,
Cohen Andrew)
* 57.
Mózg – władca czasu: Dlaczego dzień może być krótszy niż godzina, a minuta dłuższa od dnia (
Buonomano Dean)
* 58.
Zapach domów innych ludzi (
Hitchcock Bonnie-Sue)
(przeczytana, ocena 5)
* 59.
Witajcie na cholernej Arktyce: Moja walka o niezależność na surowej Północy (
Braverman Blair)
* 60.
Na linii świata (
Gretkowska Manuela)
(przeczytana, ocena 4,5)
LIPIEC - 8 książek
Aros
61.
Księżycowy pył: W poszukiwaniu ludzi, którzy spadli na Ziemię (
Smith Andrew)
* 62.
Miłość na gigancie (
Scharmach Anita)
(przeczytana, ocena 2)
63.
Siła smoothies (
< praca zbiorowa / wielu autorów >)
- na prezent (przeczytana, ocena 5,5)
* 64.
Koty: Historia, zwyczaje, obserwacje, anegdoty (
Champfleury Jules)
- na prezent
Bonito
* 65.
Po dobrej stronie (
Abrahams Peter (pseud. Quinn Spencer))
(przeczytana, ocena 5)
* 66.
Świat miniony (
Sweterlitsch Thomas (Sweterlitsch Tom))
(przeczytana, ocena 5)
* 67.
Ewa (
Young William Paul)
(przeczytana, ocena 4,5)
* 68.
Pamiętnik księgarza (
Bythell Shaun)
SIERPIEŃ - 10 książek
Aros
69.
Nigdzie indziej (
Orange Tommy)
* 70.
Pokuta (
Kańtoch Anna)
(przeczytana, ocena 5)
* 71.
W Imię Natury (
Pasierski Jędrzej)
(przeczytana, ocena 5)
72.
Dzikie dziecko miłości (
Jadowska Aneta)
(przeczytana, ocena 5)
73.
Dynia i jemioła: Nietypowe historie świąteczne (
Jadowska Aneta)
(przeczytana, ocena 5)
Aros
* 74.
Ortodroma (
Janiszewski Mateusz)
(przeczytana, ocena 4)
* 75.
Bez parabenów: Jak bronić się przed kosmetycznymi oszustwami i mądrze dbać o urodę (
Mautino Beatrice)
* 76.
Przeczucie (
Honda Tetsuya)
(przeczytana, ocena 4,5), prezent
* 77.
List Marii (
King Laurie R.)
(przeczytana, ocena 4)
* 78.
Tylko ty: Jak (w końcu) poznać fajnego faceta (
Blake Rosie)
(przeczytana, ocena 4,5)
WRZESIEŃ - 0 kupionych książek
------------------------------------------------
Dostałam od biblionetkowiczów na Zlocie w Górach Świętorzyskich:
* 4.
Zabójcza biel (
Rowling Joanne (pseud. Rowling J. K., Skamander Newt, Whisp Kennilworthy, Galbraith Robert))
(przeczytana, ocena 5)
- 5.
1945: Wojna i pokój (
Grzebałkowska Magdalena)
* 6.
Los Angeles: Single, gangi i zieloni piraci (
Strecker Rainer)
* 7.
Toń (
Lipska Anya)
(przeczytana, ocena 4,5)
- 8.
Klątwy, mikroby i uczeni: Opowieść wawelska: W ciszy otwieranych grobów (
Święch Zbigniew)
(przeczytana, ocena 5)
- 9.
Klątwy, mikroby i uczeni: Opowieść wawelska: Wileńska klątwa Jagiellończyka (
Święch Zbigniew)
(przeczytana, ocena 5)
* 10.
Konopnicka jakiej nie znamy (
Szypowska Maria)
- prezent
PAŹDZIERNIK - 8 książek
Bonito
79.
Piekielnie twarda sztuka: Ćwiczenia i dieta dla zuchwałych (
Abbott Christmas,
Greenwood-Robinson Maggie)
(przeczytana, ocena 4)
* 80.
Śmierć przy myciu zębów: Chemia dla zabieganych (
Nguyen-Kim Mai Thi)
* 81.
Kasacja (
Mróz Remigiusz (pseud. Løgmansbø Ove))
(przeczytana, ocena 4,5)
82.
Jaga (
Miszczuk Katarzyna Berenika)
Matras
83.
Życie pasterza: Opowieść z Krainy Jezior (
Rebanks James)
84.
Góry Kaczawskie słowem malowane (
Gdula Krzysztof Jan)
(przeczytana, ocena 5)
85.
Distortion (
Zbierzchowski Cezary)
(przeczytana, ocena 5,5)
* 86.
Śledztwo od kuchni czyli Klasyczna powieść kryminalna o wdowie, zakonnicy i psie (z kulinarnym podtekstem) (
Morawiecka Karolina)
(przeczytana, ocena 4,5)
LISTOPAD - 15 książek
Gandalf
87.
Pan Tadeusz (
Mickiewicz Adam)
(przeczytana, ocena 6)
88.
Mały Książę (
Saint-Exupéry Antoine de)
(przeczytana, ocena 5,5)
89.
Samotna wędrówka przez Afrykę (
Sandham Fran)
90.
Upiory spacerują nad Wartą (
Ćwirlej Ryszard)
(przeczytana, ocena 5)
91.
Był pan w Smoleńsku, kapitanie? (
Kerr Philip (Kerr P. B.))
92.
Śliska sprawa (
Kutscher Volker)
niePrzeczytane
93.
Krzysztof Wielicki: Piekło mnie nie chciało (
Kortko Dariusz,
Pietraszewski Marcin)
* 94.
Lód (
Dukaj Jacek)
- na prezent, wydanie 3-tomowe (przeczytana z biblioteki, ocena 6 - książka zachwycająca)
95.
Tajemnica Diabelskiego Kręgu (
Kańtoch Anna)
(przeczytana, ocena 5)
96.
Tajemnica Nawiedzonego Lasu (
Kańtoch Anna)
(przeczytana, ocena 5)
97.
Tajemnica Godziny Trzynastej (
Kańtoch Anna)
(przeczytana, ocena 5)
98.
Harib (
Raczyński Zdzisław A. (Raczyński Zdzisław Aleksander))
(przeczytana, ocena 5)
* 99.
Saharyjskie dni (
Sanmao (właśc. Ch'en Mao-p'ing))
prezent
* 100.
Lokomotywa i inne wesołe wierszyki dla dzieci (
Tuwim Julian)
(przeczytana, ocena 5) prezent
* 101.
Wierszyki dla dzieci (
Tuwim Julian)
(przeczytana, ocena 5) prezent
GRUDZIEŃ - 9 książek
Targi Książki Katowice
* 102.
Perfidia (
Ellroy James (właśc. Ellroy Lee Earle))
prezent
* 103.
Dar języków (
Hofmann Sabine,
Ribas Rosa)
prezent
104.
My, marzyciele (
Mbue Imbolo)
Aros
105.
Rozważna i romantyczna (
Austen Jane)
(przeczytana, ocena 5)
106.
Mansfield Park (
Austen Jane)
(przeczytana, ocena 5)
107.
Opactwo Northanger (
Austen Jane)
(przeczytana, ocena 4)
* 108. "Baśnie" -
Baśnie: Tom 1 (
Andersen Hans Christian)
- na prezent (przeczytana, ocena 5)
109.
Tajemnicza śmierć Marianny Biel (
Matyszczak Marta)
(przeczytana, ocena 5)
* 110.
Susza (
Harper Jane)
(przeczytana, ocena 5)
--------------------------------------------
Dostałam od Biblionetkołaja
- 11.
Gösta Berling (
Lagerlöf Selma Ottiliana Lovisa)
- 12.
Czas przeszły niedoskonały (
Fellowes Julian)
* 13.
Chciwość (
Elsberg Marc (właśc. Rafelsberger Marcus))
(przeczytana, ocena 4)
--------------------------------------------
Wymiana książkowa prowadzona przez Śląskich blogerów na Targach Książki w Katowicach.
Wymieniłam 5 swoich przeczytanych książek na:
*
Fala po burzy (
Lessing Doris)
-
Wybrane zagadnienia z fizyki katastrof (
Pessl Marisha)
*
Mroki Manhattanu (
Harrison Colin)
*
Straceńcy (
Johnsrud Ingar)
-
Wałkowanie Ameryki (
Wałkuski Marek)
--------------------------------------------
Wymieniłam się z biblionetkowiczką. Dostałam od niej:
-
Ślad na piasku (
Ferraris Zoë)
(przeczytana, ocena 5)
--------------------------------------------
* oznaczyłam książki, których już nie mam, gdyż je sprzedałam, dałam w prezencie rodzinie lub biblionetkowiczom
Książki, które kupiłam w II połowie 2012 i w 2013 r.
Wyznania książkowej zakupoholiczki - 2014 r.
Książki, które kupiłam w 2015 r.
Książki, które kupiłam w 2016 r.
Książki, które kupiłam w 2017 r.
Książki, które kupiłam / dostałam w 2018 r.
Książki, które kupiłam w 2020 r.
Książki, które kupiłam 2021 - 2022 r.
Książki, które kupiłam w 2023 r.
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.