Dodany: 28.06.2018 13:23|Autor:

nota wydawcy


Ta książka jest bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać – wspiera się licznymi przykładami z całego świata.

Wśród wielu tematów znajdziemy tu:

– definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu
– wskazówki na temat Internetu – idealnego medium bezpośredniego
– rady jak zdobyć i zatrzymać klientów
– informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów
– informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie – i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje
– wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów
– rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego

Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania – i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii.

Polskie wydanie jest tym cenniejsze, że zostało poprzedzone obszernym wstępem napisanym wyłącznie przez najlepszych rodzimych praktyków. Najbardziej istotne obszary w polskim marketingu zintegrowanym ocenili: Leszek Konkel – obecny prezes SMB, pełniący równolegle funkcję prezesa Acxiom Polska, Bartłomiej Gola, który przez 4 lata pełnił funkcję prezesa SMB (równolegle ze współzarządzaniem agencją Tequila Polska), Jacek Barankiewicz – prezes Axel Springer Kontakt (członek zarządu SMB), Katarzyna Domańska – menedżer Egmont Polska (członek zarządu SMB), Marcin Gaworski – dyrektor zarządzający agencji 180heartbeats oraz Adam Zieliński – dyrektor zarządzający Skarbnicy Narodowej.


Drayton Bird jest autorem m.in. takich bestsellerów jak: „How to Write Sales Letters that Sell” oraz „Marketing Insights AND Outrages”. Jako prelegent wykładał przed publicznością w 43 krajach. Współpracował w zakresie opracowywania strategii marketingowych oraz prowadzenia treningów dla menadżerów wszelkich szczebli dla m.in. takich potentatów jak: Microsoft, VISA, American Express czy British Airways.

[MT Biznes, 2008]

(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.

Wyświetleń: 150
Dodaj komentarz
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: