Moje recenzje
--- 2017 ---
1. B. Michalak, Wajda: Kronika wypadków filmowych
Ważne, kto powiedział „kamera”
2. E. Bagłaj, Marek Trela: Moje konie, moje życie
Jak konie w galopie
3. J. Hammer, Hadkorowi bibliotekarze z Timbuktu
Rękopisy nie płoną
4. P. Świst, Prokurator
Trudne sprawy
5. J. Grudzień, Erasmopeja
Studencka odyseja
--- 2018 ---
1. J. Joyce, Portret artysty w wieku młodzieńczym
Wszyscy jesteśmy dublińczykami
2. H. Carter, C. Mace, Odkrycie grobowca Tutenchamona
Brytyjscy bogowie Egiptu
3. B. O'Reilly, M. Dugard, Zabić Jezusa
Cieśla i król
4. T. Kowalski, Rozmowy na trzech grabarzy i jedną śmierć
Polskie diabły
5. D. Magariel, Nasz chłopak
Wszystko w rodzinie
6. A. Lis, Huśtawka
Być kobietą
7. I. Allende, W samym środku zimy
Przeczytać bez zbędnej zwłoki
--- 2019 ---
1. Jan-Philipp Sendker, Sztuka słyszenia bicia serca
2. E. Czaczkowska, Siostra Faustyna...
3. Frans de Waal, Ostatni uścisk mamy
Ostatni uścisk Mamy
*Niewidzialne życie
* Floryda
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.