Dodany: 18.10.2017 10:35|Autor:
nota wydawcy
Globalna potęga marketingowa na szpilkach.
– Damskie oblicze sukcesu
– Przedstawiciele handlowi w spódnicach
– Kobiecy marketing bezpośredni
– Wizerunek firmy w pełnym makijażu
– Receptury na kreatywność i innowacje
Doświadczenia firmy Avon składają się na jedną z najciekawszych i najbardziej inspirujących historii w dziejach współczesnej gospodarki. Działająca od ponad stu lat, a na polskim rynku świętująca właśnie swoje piętnastolecie, firma Avon akceptuje ciągłą potrzebę zmian i dostosowywania się do rosnących oczekiwań klientek. Z jednej strony ma za sobą nieprawdopodobnie długą i piękną tradycję, czyli lata, podczas których kształtowała własną pozycję rynkową, a z drugiej nie zatraciła umiejętności dostosowywania się do aktualnych warunków i zdolności natychmiastowej asymilacji kulturowej, a także analizy nowych wzorców życia. Ta mikstura po prostu musi mieć zapach sukcesu.
Avon dał szansę kobietom. Firma postawiła na ukryte talenty i motywację tej części społeczeństwa, która w czasach rozwoju marki nie miała nawet możliwości głosowania. Przez te wszystkie lata – z każdą kolejną sprzedaną szminką, pudrem i kremem do twarzy – Avon pozwalał budować konsultantkom ich własną niezależność. Przy okazji sam rósł w siłę, zdobywał kolejne rynki, kształtował kulturę, angażował się w akcje charytatywne.
Dowiedz się, na ile sposobów Avon uczynił świat piękniejszym:
– transformacja z firmy rodzinnej w potęgę międzynarodową,
– nowatorskie metody zarządzania,
– zmiany i rozszerzanie oferty,
– alternatywne formy dystrybucji,
– inwestycje w sieć i zespół pracowników,
– plany i metody motywacyjne,
– działalność non profit.
[Onepress, 2007]
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.