Dodany: 24.09.2017 09:30|Autor:
nota wydawcy
Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy!
– Po czym poznać dobre logo?
– Jak wycenić projekt?
– Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo?
Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich jak Coca-Cola czy Mercedes warte są astronomiczne kwoty. I nic w tym dziwnego – stanowią graficzną reprezentację marek wartych fortunę. Bardzo często logotypy najbardziej rozpoznawalnych światowych brandów projektowały osoby bez żadnego doświadczenia. Miały wizję, trochę szczęścia i dużo wyczucia, a ich projekty osiągnęły sukces. Czy Ty też chciałbyś zaprojektować niepowtarzalne logo?
Od tej książki powinieneś zacząć. Skorzystaj z doświadczenia znanego i cenionego projektanta graficznego. Podpowie Ci on, jak stworzyć trwały symbol marki, przeanalizuje wraz z Tobą wiele znaków firmowych, skupiając się na ich zaletach i wadach, rozbawi anegdotami związanymi z ich powstaniem. Otrzymasz solidną porcję porad dotyczących procesu projektowania logo, poznasz zasady prowadzenia rozmów z klientami i dowiesz się, jak wyceniać projekty. Ta unikalna na polskim rynku książka powinna znaleźć się na półce każdej osoby chcącej rozpocząć przygodę z tworzeniem logotypów.
– Znaczenie logo w życiu firmy
– Charakterystyczne elementy kultowych projektów
– Podstawy procesu projektowania logo
– Metody unikania zagrożeń związanych ze zmianą logo
– Sposoby wyceny projektu
– Proces tworzenia logo – od ołówka do PDF-a
– Metody prowadzenia rozmów z klientami
– Współpraca z klientami zagranicznymi
– Tworzenie internetowego portfolio
– Dostępne narzędzia
– Praktyczne porady dotyczące projektowania logo
"Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy" – zagwarantuj swojej firmie rozpoznawalny wizerunek!
[Helion, 2010]
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.