Dodany: 18.07.2017 21:43|Autor: Pingwinek

BiblioNETka> O BiblioNETce

Problem z opcją "Dodaj tekst"


Przeczytałam właśnie zbiór opowiadań Montgomery "Takie jak Ania" (jutro oddaję do biblioteki) i chcę uzupełnić informacje o pozycji (bo brak listy tych opowiadań na stronie, a w książce podano je nawet wraz z tytułami w języku oryginału). Klikam "Dodaj tekst" - a tam: "Dodane przez Ciebie recenzje i opisy książek zostały zweryfikowane przez naszych redaktorów i część z nich wymaga Twoich poprawek. Dodawanie recenzji zostanie odblokowane, kiedy skorygujesz teksty stosownie do uwag redakcji". Co to ma znaczyć? Nigdy nie publikowałam w Biblionetce żadnej recenzji, w ostatnim czasie jedynie próbowałam zmienić rok wydania pewnej pozycji. Dlaczego nie mam możliwości dodania tekstu (niech sobie czeka w poczekalni, ile trzeba - vide przerwa wakacyjna - ale jak dodać?)?

Czasem mam tak strasznie dość tego serwisu, serio :-(
Wyświetleń: 1656
Dodaj komentarz
Przeczytaj komentarze
ilość komentarzy: 9
Użytkownik: misiak297 18.07.2017 21:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Przeczytałam właśnie zbió... | Pingwinek
A nie pojawiła Ci się w menu zakładka "zwroty" po prawej stronie? Możliwe, że dodawałaś błędnie jakieś noty wydawcy.
Użytkownik: Pingwinek 18.07.2017 21:58 napisał(a):
Odpowiedź na: A nie pojawiła Ci się w m... | misiak297
No właśnie odkryłam tę zakładkę, jak spojrzałam na Twoją rozmowę z Dot w wątku "Biblionetka jedzie na wakacje!". Szkoda "tylko", że przy "Zwrotach" nie pojawił się piorun... I że nie chodzi o żaden zwrot recenzji, tylko o wprowadzony przeze mnie dawno spis treści i to, zdaje się, dobrze wprowadzony, a cała akcja (wraz ze swym ślimaczym tempem) blokuje mi szansę dodania innego tekstu. Odechciewa się, naprawdę :-(

Dzięki za ekspresową reakcję.
Użytkownik: misiak297 18.07.2017 22:00 napisał(a):
Odpowiedź na: No właśnie odkryłam tę za... | Pingwinek
Pewnie tak jak ja masz ad blocka i nie wyświetla Ci się komunikat na pół ekranu o zwrocie tekstów:)
Użytkownik: Pingwinek 18.07.2017 22:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Pewnie tak jak ja masz ad... | misiak297
No ale to przecież dobrze, że mam... Irytuje mnie nieintuicyjność Biblionetki :-(
Użytkownik: misiak297 18.07.2017 22:10 napisał(a):
Odpowiedź na: No ale to przecież dobrze... | Pingwinek
Wcale nie twierdzę, że to źle:)
Użytkownik: Pingwinek 11.07.2018 12:52 napisał(a):
Odpowiedź na: Pewnie tak jak ja masz ad... | misiak297
Bez adblocka (aktualnie nie mam, jestem po awarii kompa) też nie wyświetla się żadna błyskawica. Tylko ciut zmienia się układ zakładek, ale zauważyłam przypadkiem... Piszę, bo znów przerabiam to samo i znów zalewa mnie żółć. To dopiero tragikomedia.
Użytkownik: Anna125 11.07.2018 19:47 napisał(a):
Odpowiedź na: Bez adblocka (aktualnie n... | Pingwinek
Pewnie nie rozproszę Twoich wątpliwości i irytacji lecz napiszę, że z technologią tak już jest. Nie ma bezawaryjnych systemów, aplikacji, są co najwyżej psujące się mniej lub bardziej, intuicyjne mniej lub bardziej. Dla mnie stało się to już nieodłączna cechą technologii i postępu. Nie działa - to normalne, nie umiem wejść tzn. coś się zepsuło. Czasami można dojść, o co chodzi a niekiedy nie. Moim zdaniem ze świecą szukać informatyków z wyobraźnią i podziwiam twórców bbnetki, ponieważ zazwyczaj dobrze działa. Nawet są już studia podyplomowe „User experience”, kształcące umiejętność budowania przyjaznych dla użytkowników aplikacji, a analityk biznesowy (zbierający wymagania) staje się dobrze płatnym, przyszłościowym zawodem
Aplikacje są budowane pod typowego odbiorcę, dobrze jeśli warunki są konsultowane z osobami z drugiej strony łącza, przy czym, tak jak pewnie się domyślasz system wymaga ciągłej pracy nad nim, a więc praca non-stop całej ekipy. Wymyślacze, co można ulepszyć, osoby ktora ma w małym palcu architekturę systemu, prowadzących serwis i kilku innych.

Kiedy dołączałam teksty nie natrafiałam na takie problemy, więc może to przejściowe. Zgłoś to Pingwinku i spokojnie czekaj na odpowiedź. Ja zawsze ją otrzymywałam, a niekiedy w międzyczasie problem się rozwiał.
Użytkownik: Pingwinek 11.07.2018 20:40 napisał(a):
Odpowiedź na: Pewnie nie rozproszę Twoi... | Anna125
To wszystko powinno być właśnie pracą non-stop całej ekipy (z wynagrodzeniem!) - a jest orką-amatorką zapaleńców (dla których - dodam - mam wiele szacunku... bo może ginie on wśród pretensji, ale zapewniam, jest). I dopóki tak będzie (czyli zawsze?), nic się nie zmieni, bo nie sposób oczekiwać od garstki ludzi (którzy, przy okazji, też pewnie chcieliby poczytać co nieco) aktywności 24/7. Tylko że, niestety, ja też (wbrew pozorom) mam miliard spraw na głowie, a części starych książek, o których informacje chcę dodać (uzupełnić, sprostować, poprawić...), pozbywam się praktycznie od razu. I serio, coraz częściej mam dość :-(
Użytkownik: ketyow 11.07.2018 20:57 napisał(a):
Odpowiedź na: To wszystko powinno być w... | Pingwinek
Przede wszystkim serwis nie ma żadnego aktywnego programisty, a Louri, który może by coś tam nawet czasem urzeźbił, nie ma dostępu do wprowadzania jakichkolwiek modyfikacji - więc tak, chyba już zawsze tak będzie, jeśli Ravelo, PWN czy kto tam się nie obudzi (po takim czasie od zakupu portalu - wątpię), albo nie postanowi serwisu odsprzedać. Zgłośbłędy można poprawiać poprzez wolontariat, ale system który się nie rozwija, to jednak system, który się uwstecznia - z innymi błędami nic nie zrobimy. A tu nawet SEO nie zostało zrealizowane.
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: