Książka | Średnia ocena |
"Czerwone tarcze" Jarosława Iwaszkiewicza (Bąk Zbigniew) (tom: 40) |
6,00 (1 ocen)
|
"Fircyk w zalotach" Franciszka Zabłockiego (Stankowska Halina) (tom: 7) |
6,00 (1 ocen)
|
"Kordian i cham" Leona Kruczkowskiego (Detko Jan) (tom: 18) |
6,00 (1 ocen)
|
"Opowiadania" Stefana Żeromskiego (Tułodziecka Irena) (tom: 49) |
6,00 (1 ocen)
|
"Sława i chwała" Jarosława Iwaszkiewicza (Wawrzyniak Wacław) (tom: 21) |
6,00 (1 ocen)
|
"Warszawianka" i "Noc listopadowa" Stanisława Wyspiańskiego (Nowakowski Jan) (tom: 48) |
6,00 (1 ocen)
|
"Wesele" Stanisława Wyspiańskiego (Sztaudynger Stefania) (tom: 9) |
6,00 (1 ocen)
|
Proza Juliana Kawalca (Marzec Anna) (tom: 57) |
6,00 (1 ocen)
|
Twórczość Tadeusza Hołuja (Stępień Marian) (tom: 62) |
6,00 (1 ocen)
|
Wiersze Władysława Broniewskiego (Kędzierski Sławomir) (tom: 43) |
6,00 (1 ocen)
|
Wiersze wybrane Adama Asnyka (Starnawski Jerzy) (tom: 3) |
6,00 (1 ocen)
|
Ze Stanisławem Lemem na szlakach fantastyki naukowej (Handke Ryszard) (tom: 70) |
6,00 (1 ocen)
|
"Hamlet" Williama Szekspira (Helsztyński Stanisław) (tom: 20) |
5,50 (2 ocen)
|
"Dwa teatry" Jerzego Szaniawskiego (Nastulanka Krystyna) (tom: 45) |
5,33 (3 ocen)
|
Liryka Juliana Przybosia (Balcerzan Edward (pseud. Borysz Adam)) (tom: 67) |
5,33 (3 ocen)
|
Wiersze Krzysztofa Kamila Baczyńskiego (Święch Jerzy) (tom: 68) |
5,30 (5 ocen)
|
"Dżuma" Alberta Camusa (Kowalska Aniela (1905-1997)) (tom: 29) |
5,29 (14 ocen)
|
"Hymny" Jana Kasprowicza (Hutnikiewicz Artur) (tom: 42) |
5,17 (3 ocen)
|
"Cichy Don" Michała Szołochowa (Barański Zbigniew) (tom: 15) |
5,13 (4 ocen)
|
"Sen nocy letniej" Williama Szekspira (Helsztyński Stanisław) (tom: 24) |
5,06 (8 ocen)
|
"Początek" Andrzeja Szczypiorskiego (Jażdżewska-Goldsteinowa Ewa) (tom: 81) |
5,04 (14 ocen)
|
"Matka Courage i jej dzieci" Bertolta Brechta (Udalska Eleonora) (tom: 41) |
5,00 (2 ocen)
|
"Opowiadania" Jarosława Iwaszkiewicza (Zaworska Helena) (tom: 63) |
5,00 (3 ocen)
|
Średniowieczna poezja religijna (Starnawski Jerzy) (tom: 74) |
5,00 (2 ocen)
|
"Inny świat" Gustawa Herlinga-Grudzińskiego (Bolecki Włodzimierz (pseud. Malewski Jerzy)) (tom: 78) |
4,94 (384 ocen)
|
"Medaliony" Zofii Nałkowskiej (Zaworska Helena) (tom: 6) |
4,88 (54 ocen)
|
Opowiadania Tadeusza Borowskiego (Wójcik Włodzimierz) (tom: 39) |
4,83 (3 ocen)
|
"Czekając na Godota" Samuela Becketta (Szydłowska Waleria) (tom: 83) |
4,80 (5 ocen)
|
"Wojna i pokój" Lwa Tołstoja (Semczuk Antoni) (tom: 17) |
4,77 (13 ocen)
|
Adaptacje filmowe "Pana Wołodyjowskiego" Henryka Sienkiewicza (Koblewska Janina) (tom: 44) |
4,75 (2 ocen)
|
Poezje Jana Andrzeja Morsztyna (Kotarski Edmund) (tom: 37) |
4,75 (2 ocen)
|
Wiersze Władysława Broniewskiego (Bujnicki Tadeusz) (tom: 72) |
4,75 (2 ocen)
|
Wiersze wybrane Marii Konopnickiej (Grzędzielska Maria) (tom: 2) |
4,75 (2 ocen)
|
Poezja Zbigniewa Herberta (Łukasiewicz Jacek) (tom: 80) |
4,67 (3 ocen)
|
Wiersze Leopolda Staffa (Maciejewska Irena) (tom: 51) |
4,67 (3 ocen)
|
"Noce i dnie" Marii Dąbrowskiej (Drewnowski Tadeusz) (tom: 14) |
4,65 (17 ocen)
|
"Hamlet" Williama Shakespeare'a (Komorowski Jarosław) (tom: 73) |
4,63 (12 ocen)
|
Wiersze Bolesława Leśmiana (Głowiński Michał) (tom: 36) |
4,63 (4 ocen)
|
"Śluby panieńskie" Aleksandra Fredry (Achremowiczowa Wanda) (tom: 11) |
4,60 (5 ocen)
|
"Romeo i Julia" Williama Shakespeare'a (Komorowski Jarosław) (tom: 69) |
4,56 (63 ocen)
|
"Quo vadis" Henryka Sienkiewicza (Eustachiewicz Lesław) (tom: 59) |
4,53 (47 ocen)
|
"Lalka" Bolesława Prusa (Romankówna Mieczysława) (tom: 4) |
4,52 (21 ocen)
|
"Dżuma" Alberta Camusa (Szydłowska Waleria) (tom: 82) |
4,52 (33 ocen)
|
"Klub Pickwicka" Karola Dickensa (Dobrzycka Irena) (tom: 28) |
4,50 (2 ocen)
|
"Krzyżacy" Henryka Sienkiewicza: Adaptacja filmowa w zestawieniu z powieścią (Habryn Anna) (tom: 38) |
4,50 (6 ocen)
|
"Lord Jim" Josepha Conrada (Koc Barbara (Kocówna Barbara)) (tom: 33) |
4,50 (9 ocen)
|
"Opowiadania" Marii Dąbrowskiej (Knothe Maria) (tom: 55) |
4,50 (2 ocen)
|
"Urząd" Tadeusza Brezy (Drewnowski Tadeusz) (tom: 25) |
4,50 (2 ocen)
|
Poezje Czesława Miłosza (Chrząstowska Bożena) (tom: 58) |
4,50 (6 ocen)
|
Wiersze Cypriana Kamila Norwida (Kowalska Aniela (1905-1997)) (tom: 53) |
4,50 (2 ocen)
|
"Moralność pani Dulskiej" Gabrieli Zapolskiej (Taborski Roman) (tom: 47) |
4,42 (25 ocen)
|
"Ojciec Goriot" Honoriusza Balzaka (Karczewska-Markiewicz Zofia) (tom: 26) |
4,30 (15 ocen)
|
"Świętoszek" ["Tartuffe"] Moliera (Brandwajn Rachmiel) (tom: 27) |
4,30 (27 ocen)
|
"Przedwiośnie" Stefana Żeromskiego (Szypowska Irena) (tom: 76) |
4,26 (19 ocen)
|
"Niemcy" Leona Kruczkowskiego (Sivert Tadeusz) (tom: 16) |
4,18 (11 ocen)
|
"Popiół i diament" Jerzego Andrzejewskiego (Detko Jan) (tom: 13) |
4,00 (4 ocen)
|
"Balladyna" Juliusza Słowackiego (Makowski Stanisław) (tom: 56) |
3,93 (29 ocen)
|
"Śluby panieńskie" Aleksandra Fredry (Inglot Mieczysław) (tom: 64) |
3,88 (17 ocen)
|
"Don Kiszot" Cervantesa (Szmydtowa Zofia (Gąsiorowska-Szmydtowa Zofia)) (tom: 34) |
3,88 (4 ocen)
|
"Treny" Jana Kochanowskiego (Grzeszczuk Stanisław) (tom: 54) |
3,86 (7 ocen)
|
"Kordian" Juliusza Słowackiego (Inglot Mieczysław) (tom: 75) |
3,83 (6 ocen)
|
"Odprawa posłów greckich" Jana Kochanowskiego (Kotarski Edmund) (tom: 32) |
3,83 (6 ocen)
|
"Zemsta" Aleksandra Fredry (Inglot Mieczysław) (tom: 60) |
3,82 (55 ocen)
|
"Granica" Zofii Nałkowskiej (Zaworska Helena) (tom: 19) |
3,73 (40 ocen)
|
"Potop" Henryka Sienkiewicza (Bujnicki Tadeusz, Helman Alicja) (tom: 52) |
3,72 (63 ocen)
|
"Potop" Henryka Sienkiewicza (Kijas Juliusz) (tom: 5) |
3,71 (14 ocen)
|
"Kordian" Juliusza Słowackiego (Maciejewski Jarosław) (tom: 10) |
3,67 (9 ocen)
|
"Makbet" Williama Shakespeare'a (Komorowski Jarosław) (tom: 66) |
3,62 (38 ocen)
|
"Nad Niemnem" Elizy Orzeszkowej (Achremowiczowa Wanda) (tom: 1) |
3,60 (5 ocen)
|
"Szewcy" Stanisława Ignacego Witkiewicza (Eustachiewicz Lesław) (tom: 77) |
3,60 (5 ocen)
|
"Chłopi" Władysława Stanisława Reymonta (Lichański Stefan) (tom: 30) |
3,57 (36 ocen)
|
"Wesele" Stanisława Wyspiańskiego (Eustachiewicz Lesław) (tom: 46) |
3,57 (22 ocen)
|
"Nie-Boska komedia" Zygmunta Krasińskiego (Makowski Stanisław) (tom: 35) |
3,56 (17 ocen)
|
"Beniowski" Juliusza Słowackiego (Makowski Stanisław) (tom: 12) |
3,50 (2 ocen)
|
"Przedwiośnie" Stefana Żeromskiego (Hutnikiewicz Artur) (tom: 23) |
3,50 (4 ocen)
|
"Ludzie bezdomni" Stefana Żeromskiego (Zawistowska Danuta) (tom: 50) |
3,48 (20 ocen)
|
"Dziady" Adama Mickiewicza (Cieśla-Korytowska Maria) (tom: 79) |
3,45 (51 ocen)
|
"Ferdydurke" Witolda Gombrowicza (Głowiński Michał) (tom: 71) |
3,43 (45 ocen)
|
"Antygona" Sofoklesa (Starnawski Jerzy) (tom: 61) |
3,35 (55 ocen)
|
"Nad Niemnem" Elizy Orzeszkowej (Kujawska Krystyna, Kujawski Lech) (tom: 65) |
3,35 (46 ocen)
|
"Syzyfowe prace" Stefana Żeromskiego (Słodkowski Władysław) (tom: 8) |
2,90 (20 ocen)
|