Autor: Puchata Owca
Data dodania: 29.09.2012 11:08
Pan Lodowego Ogrodu: Tom 1 aż do Pan Lodowego Ogrodu: Tom 4.
Jestem w trakcie czytania czwartego tomu. Recenzję dodam po zakończeniu całego cyklu.
Autor: Louri
Data dodania: 06.05.2016 09:52
1984: (jako SFINKS) Paradyzja
1985: Głowa Kasandry: Opowiadania [KAW]
1986: nie przyznano
1987: nie przyznano
1988: Rozpad połowiczny
1989: nie przyznano
1990: Sapkowski Andrzej "Mniejsze zło" (opow.)
1991: Huberath Marek S. (pseud.) "Kara większa" (opow.)
1992: (powieść) Król Bezmiarów
1992: (opowiadanie) Sapkowski Andrzej "Miecz przeznaczenia"
1993: (powieść) nie przyznano
1993: (opowiadanie) Sapkowski Andrzej "W leju po bombie"
1994: (powieść) Krew elfów
1994: (opowiadanie) Biało...
Autor: Stormbringer
Data dodania: 03.11.2017 14:39
Nagrody Sfinks dla książki roku, najlepszej powieści polskiej oraz najlepszej powieści zagranicznej:
1995
Książka roku: Niedokończone opowieści
Powieść polska: Krew elfów
Powieść zagraniczna: Hyperion
1996
Książka roku: Lewa ręka ciemności
Powieść polska: Pieprzony los Kataryniarza
Powieść zagraniczna: Wieczna wojna
1997
Książka roku: Człowiek z Wysokiego Zamku
Powieść polska: Chrzest ognia
Powieść zagraniczna: Płyńcie łzy moje, rzekł policjant
1998
Książka roku: Wieża Jask...
Autor: J
Data dodania: 17.02.2018 14:33
Ani się obejrzałem, a styczeń minął i kawał lutego z rozpędu. Czas zacząć klecić kolejną miesięczną listę lektur.
1 (12). Idź, postaw wartownika (4,0) ebook
Kontynuacja, czy też pierwsza, odrzucona wersja "Zabić drozda". Dorosła Jean "Skaut" Finch musi się zmierzyć z wyidealizowanym obrazem ojca, jaki sobie utrwaliła w dzieciństwie i zacząć wreszcie funkcjonować jako w pełni samodzielna osoba. Więcej tutaj: Pilnuj swego wartownika
2 (13). Wypijmy, nim zacznie się wojna (3,5) ebook~
...
Autor: nutinka
Data dodania: 01.01.2024 13:21
W minionym roku więcej szóstek — świetna trylogia o Cyceronie pozwoliła zanurzyć się w mój ulubiony okres historyczny i ulubiony region świata, oraz powtórkowy Greene, do którego mam od lat sentyment. Niemało też „prawie szóstek”, z czego tylko Grzędowicz powtórkowy. Dobry był ten rok. 😊
Na 6 oceniłam:
● Robert Harris, Cycero
● Robert Harris, Spisek
● Robert Harris, Dyktator
● Graham Greene, Czynnik ludzki (powtórka)
Na 5,5 zasłużyły:
● Nancy Kress, Hiszpańscy żebracy
● Elżbieta Che...