Autor: reniferze
Data dodania: 02.01.2006 12:47
"Można albo coś umieć albo się nie przejmować."
Godziny
Autor: Louri
Data dodania: 04.05.2016 15:13
1980: Pieśń kata
1981: Sprzysiężenie głupców
1982: Jesteś bogaty, Króliku
1983: Kolor purpury
1984: Chwasty
1985: Sprawy zagraniczne
1986: Na południe od Brazos
1987: Taylor Peter "A Summons to Memphis"
1988: Umiłowana
1989: Lekcje oddychania
1990: Mambo Kings śpiewają o miłości
1991: Updike John "Rabbit at Rest"
1992: Tysiąc akrów
1993: Butler Robert Olen "A Good Scent from a Strange Mountain"
1994: Kroniki portowe
1995: Kronika ryta w kamieniu
1996: Ford Richard "Independence D...
Autor: lutek01
Data dodania: 29.10.2016 23:52
Po dłuższej przerwie postanowiliśmy z Misiakiem po raz kolejny odwiedzić Krakowskie Targi Książki, tym bardziej, że od kilku lat odbywają się one w nowej siedzibie Targów Krakowskich, której jeszcze nie mieliśmy okazji zwiedzić. No i trzeba jeszcze wspomnieć, że wstęp na targi wcale niedrogi - 8 zł. od osoby, więc chyba tarki krakowskie wspólnie z wystawcami założyły sobie nie tylko cele marketingowe i handlowe, ale również społeczne w postaci propagowania czytelnictwa przez udostępnienie tanich...
Autor: Losice
Data dodania: 02.04.2020 17:37
W lutym 2018 roku świat krytyki literackiej Wschodniego Wybrzeża USA odkrył wschodzącą gwiazdę na nieboskłonie amerykańskiej literatury pięknej. Jak zauważyła recenzentka The New Yorker'a Katy Waldman, Asymetria stała się wydarzeniem literackim na miarę Małe życie z 2015 roku i opublikowanej rok później Kolej podziemna: Czarna krew Ameryki .
Już pierwszy akapit debiutanckiej powieści Halliday wyznacza punkt centralny historii. Oto Alice, dwudziestopięcioletnia asystentka literacka w wydawn...
Autor: ilia
Data dodania: 12.02.2023 17:28
Na początek małe podsumowanie lat 2013-2022. W tym czasie obejrzałam 777 filmów i około 150 seriali. Do czasu pozbycia się telewizora w 2017 r. oglądałam je w TV, później na komputerze z DVD, teraz też na laptopie, ale głównie z internetowego HBO Max.
Seriale - najbardziej podobały mi się:
Homeland, Luther, Demony da Vinci, Borgen (Rząd), Endeavour, Person of Interest (Wybrani), Rodzina Borgiów, Fortitude, Transporter, Wataha, Vera, Sherlock, Most nad Sundem, Gra o tron, Blindspot: Mapa zbro...