Autor: Sluchainaya
Data dodania: 09.01.2018 14:44
W tym roku przeczytałam prawie 58 książek (w tym kilka audiobooków).
Średnia ocen to 3,78, czyli dość rygorystycznie oceniałam książki. Choć przyznam się, że te z oceną 1 to książki, które zostały przeze mnie porzucone, gdyż uznałam je za totalne nieporozumienia.
Pod względem ilościowym rządzi Remigiusz Mróz - wszystkie części serii z Chyłką (Joanna Chyłka) i dwie książki spoza serii. O ile Chyłka jest na tyle wciągającą bohaterką, że niedociągnięcia nie są tak istotne, o tyle dwie pozostałe...
Autor: Wiadomości
Data dodania: 20.01.2023 09:03
Styczeń (motyw przewodni: przyjaźń):
1. Aksamitny Królik czyli Jak zabawki stają się prawdziwe
2. Calvin i Hobbes
3. Chłopiec z latawcem
4. Drużyna Pierścienia
5. Dzieci z Bullerbyn
6. Genialna przyjaciółka
7. Jeden dzień
8. Kot Bob i ja: Jak kocur i człowiek znaleźli szczęście na ulicy
9. Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa
10. Kubuś Puchatek
11. Małe życie
12. Mały Książę
13. Myszy i ludzie
14. Nienawiść, którą dajesz
15. Pax
16. Po prostu razem
17. Rozmowy z przyjació...
Autor: Louri
Data dodania: 15.07.2023 07:35
Namówiony przez Ophie, szczególnie, że kiedyś wysoko polecany przez algorytm BNetki, przeczytałem cykl 1Q84. Lepszy jest na pewno od jedynej znanej mi książki Murakamiego: "Norwegian Wood".
Po części to książka sensacyjna, po części historia miłosna, momentami nawet filozoficzna czy psychologiczna, trochę realizm magiczny, trochę nawet czysta fantastyka, jest nawet książka w książce!
Zarys fabuły (na ile pamiętam):
(Uwaga: po kliknięciu pokażą się szczegóły fabuły lub zakończenia utworu)...